MTX-kuur met vertraging - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu MTX-kuur met vertraging - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

MTX-kuur met vertraging

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

17 September 2009 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Gisteren ben ik bij oma Hanny geweest, omdat zij jarig was. We hebben daar lekker gespeeld en gegeten. Vandaag was het feestje bij Amber, wat ook weer heel gezellig was. Bij deze wil ik beide via deze weg nog van harte feliciteren.
Buiten alle feestjes om, moeten er natuurlijk ook nog minder leuke dingen gebeuren. Dit betekende voor vandaag dat ik naar Eindhoven moest voor een vingerprik voor bloedafname en tevens moest ik even door de dokter "gezien" worden. Natuurlijk was het voor de dokter ook wel even schrikken dat mijn wangen zo rood zijn. Tevens is mijn mond nog kapot en mijn voeten waren koud en wit. Mijn enkel daarintegen is verkleurd en de huid is er een beetje schraal. De dokter vertrouwde dit niet, dus moest er een echo van mijn benen en mijn bekken gemaakt worden. Dit om er zeker van te zijn dat er geen bloedvat wordt afgeklemd, of dat er misschien een propje in een bloedvat zit. Gelukkig was dit geen van alle het geval. Even afwachten dus hoe dit zich ontwikkeld. Hierna kreeg ik de uitslag van mijn bloed. De waarden ten aanzien van mijn beenmerg waren prima, echter is mijn leverfunctie nog niet in orde. Iets wat "normaal" is tijdens een MTX-kuur. Alleen moet deze wel hersteld zijn als we met de volgende MTX-gift gaan beginnen. Ook mijn fysieke toestand (rode wangen en kapot slijmvlies) geeft geen groen licht om maandag door te gaan met de kuur. Dit alles is natuurlijk wel een domper op de feestvreugde. Maandag moeten we wel naar Nijmegen om opnieuw onderzoek te doen naar mijn fysieke gesteldheid en mijn bloed. Hopelijk krijg ik dan beter nieuws en kunnen we in de loop van volgende week alsnog beginnen met de volgende gift.
Gelukkig hebben we eerst nog wat leuks voor de boeg en dat is de verjaardag van mijn mama. Ze wordt morgen (zoals eerder vermeld) 30 jaar. Dat is natuurlijk wel een speciale leeftijd en nu gaan we dat morgen op een hele speciale manier vieren. Maar daarover later meer.....

Groetjes Janske

• 18 September 2009 - 05:42

Willy En Jeanet:

Hoi Janske
    We zagen dat je een hele fijne verjaardag hebt gehad met heel veel cadeautjes,geweldig.
    En wat een mooie foto's zeg.
    Zo kun je fijn spelen met je spulletjes.
    Volgende week gaan wij op vakantie voor een weekje,maar als ik terug kom kijk ik meteen je berichten na.
    Ik hoop dat je dan je goed voelt na omstandigheden laten we het zo zeggen.
    Voor Ferry en Joke jullie verdienen een dikke pluim,ondanks alle inspanning staan jullie met beide benen op de grond.Al is het soms heel zwaar,We vinden dat jullie het heel goed doen.Het is van dag tot dag alleen maar aftellen.
    Alle steun die jullie krijgen van buitenaf houden jullie op de been.
    Het is heel goed van jullie hier gebruik van te maken.Dit is ook voor jullie een verwerking van alles.
    Hier mogen wij ook eens aan denken hoe jullie zich voelen en er mee omgaan.
    Daarom verdienen deze grote pluim.
    Nu heb genoeg gekletst,Ik wens jullie heel veel sterkte en de kracht om door te gaan.
    Ik hoop over een goed week te kunnen lezen dat het goed gaat.We zullen zeker aan jullie denken.
    Janske kop meid alles komt op z'n pootjes terecht,dat moet met zo'n goede ouders.
    Groetjes Willy en Jeanet

• 18 September 2009 - 05:57

Asmara:

Lieve Joke

Hartelijk gefeliciteerd met je 30e verjaardag.
    Maak er met z'n allen maar een mooie dag van in de efteling. Kusjes
    Asmara Frank Wendy.

• 18 September 2009 - 06:16

DORRY:

GOEDE MORGEN JANSKE ,EN FAM.
    EEN BIJZONDERE DAG WANT JOU MOEDER IS JARIG,
    wAT ROR DAT DE KUUR GEEN DOORGANG KAN VINDEN, MAAR ALLES KOMT GOED HOOR, EN ANDERS TOVER JIJ MAAR MET JOU TOVERSTOKJE WIE WEET HELPT HET, MAAR VIER VANDAAG MAAR DE VERJAARDAG VAN JOU KANJER MOEDER,
    DE VETTE GROETEN ALLEMAAL DORRY

• 18 September 2009 - 06:23

Frank En Heidi :

Hallo Janske,

zou jij van ons, je super (even geleend van jou) moeder een dikke knuffel wilen geven. Zeg maar van harte gefelicieerd tegen haar.
    En een leuke dag voor jullie allemaal.
    En vooral als het klopt was Asmara schrijft.
    Heel veel plezier geniet er lekker van.

Groetjes uit Leende

• 18 September 2009 - 07:58

Janske,:

Wil je mama van ons feliciteren met haar 30e verjaardag. En ik hoop dat jullie een super dag gaan hebben. Zodat mama ook even in het middelpunt staat. Dat verdiend ze zeker!!!

En volgende week laat jij in Nijmegen weer zien wie Super Janske is.... die alle dokters versteld laten staan!!

Daar moet op gedronken worden hi ha ho!!

Veel plezier.

Dikke kus van Daisy Jens Chris en Nency

• 18 September 2009 - 08:02

Daisy:

Het vorige bericht is natuurlijk niet geschreven door janske maar aan Janske.

Omdat Daisy de foto's van jou zag, riep ze meteen Janske van Joepie en toen heeft mama Janske geschreven...Klein foutje.

Gr Nency

• 18 September 2009 - 12:34

Maria En Martien:

Joke van harte gefeliciteerd met je 30ste verjaardag het zal wel een speciale dag worden volgens Janske geniet er allemaal maar lekker van dat hebben jullie wel verdient

maria en Martien

• 18 September 2009 - 13:13

Brent,Sven En Fenne:

hOI LIEVE ALLEMAAL,

jOKE ALLEREERST VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 30E VERJAARDAG.....

Hopelijk hebben jullie een super dagje gehad in de Efteling en hebben jullie weer veel energie opgedaan...

Dikke kus van Brent,Sven en Fenne

• 18 September 2009 - 13:33

Tante Door En Ome No:

joke van hartelijk gefeliciteerd met je 30ste verjaardag.
    en geniet er maar met z,n alle van.
    ferry lieke janske maike ook gefeliciteerd he met joke ,mamaen verwen haar maar lekker,
    groetjes tante door ome nol

• 18 September 2009 - 14:52

Rene En Janske:

Hoi Janske en Joke

Allebei (nog) van Harte Gefeliciteerd.

Geniet er vandaag allemaal van zodat jullie weer veel energie opdoen!!

Liefs Rene en Janske

• 18 September 2009 - 15:14

Fam H Bergmans :

Joke van Harte Gefeliciteerd met je 30ste verjaardag,ook Ferry Lieke Janske en Meike. We hopen dat je een fijne dag hebt gehad met de hele familie.Joke er is weer een mijlpaal bereikt. Voor volgende week veel kracht en sterkte voor allemaal . Het ga jullie goed.
    He Janske wat hebben jullie deze week veel feestjes gehad dat was toch wel leuk zeker.We duimen voor jou met de volgende onderzoeken ,maar je bent een flink meisje dat weten we .

Groetjes ui Ospel van tante Liny ome Harrie en ook Bertie en Berke.

• 18 September 2009 - 16:24

Lambert En Tineke:

Lieve Janske,

Vanmiddag zijn we weer thuisgekomen uit Mexico en ook daar hebben we je belevenissen gevolgd. Het was vaak erg spannend voor jou en je papa en mama. Dat zal niet altijd meegevallen zijn!!!
    Wij hebben vaak aan jullie gedacht en ook regelmatig onze bezorgdheid uitgesproken met Ineke en Peter. Het blijft maar een zware strijd hé meisje!!
    Maar gelukkig kun je ook vaak genieten, o.a. van je verjaardag die heel bijzonder is geweest!! Dat hebben we wel gelezen. En dan is vandaag je mama jarig, dus weer een feestje. Joke, heel hartelijk gefeliciteerd. Het was een gedenkwaardig jaar, maar je blik zal wel vooruit gericht zijn, op weer een gezonde Janske!! Heel veel sterkte en we hopen dat je toch een beetje feestelijk dagje zult hebben!!
    Veel liefs van ons.

• 18 September 2009 - 17:38

Ome Renier:

Ha Janske,

Ten eerste gefeliciteerd met de 30e verjaardag van je mama. Je hebt er vast een super leuke dag van gemaakt!

Wat een boel verjaardagsfeestjes zo dicht bij elkaar en dat je ze allemaal kon bijwonen... echt super. Daar knap je vast van op zodat ze volgende week verder kunnen gaan met de nieuwe gift.

Liefs,
    Ome Renier

• 18 September 2009 - 17:44

Tamara V.Mierlo:

Joke
    Gefeliciteerd met je 30ste verjaardag! Maak er een gezellige dag van.

Janske veel sterkte en succes volgende week.

Groetjes Tamara

• 18 September 2009 - 17:49

Wilma Van De Vin:

Hoi Janske en Joke,

• 18 September 2009 - 17:54

Wilma Van De Vin:

Hoi Janske en Joke,

(Nog even op herhaling.)
    Ik wil jullie beiden feliciteren met je 03e verjaardag!!!

Toch bijzonder, moeder en dochter zijn even oud!

Fijne dag en
    ...Janske, ik wil je alle kracht wensen om de strijd goed door te zetten. Het valt zo nu en dan zo tegen, met die verminderde weerstand van je en de pijn in je mond. Maar wat houd jij je ongelooflijk moedig. Succes!

Groetjes,

Wilma, Ilse en Lieke

• 18 September 2009 - 18:19

Nikki En Jannie:

joke,

gefeliciteerd met je verjaardag.

kus vanuit joepie

• 18 September 2009 - 20:11

Lieseth:

Hoi Janske ik vind het heerlijk dat je fijn thuis je verjaardag hebt mogen vieren en ook die van oma, want je kunt op zo'n dag nergens beter zijn dan thuis. Vandaag ben je op mama's verjaardag heerlijknaar de efteling gewest en dat is ook nog eens een fijn cadeau, want dat was samen met Lieke en Meike en dus echt feest. Voor maandag wens ik jullie heel veel sterkte en wij denken aan jullie. Liefs een heel fijn weekend en welterusten gr kanjerfamilie

• 18 September 2009 - 21:06

Geertje:

Hallo Janske, hee feestganger, wat hebben jullie nog anders te doen, he? Mama jarig is natuurlijk het grootste feest na jouw verjaardag. Hopelijk gaat het maandag in Nijmegen beter en kunnen jullie door!! Super Janske, we missen je wel hoor, maar Lieke vertelt alles over jullie en dat is wel fijn te horen. liefs xx

• 18 September 2009 - 21:28

Mechteld:

Op de valreep nog een berichtje van ons.

• 18 September 2009 - 21:31

Mechteld:

Ook ik moet op herhaling.

VAN HARTE MET JE 30E VERJAARDAG!!

Of moet ik zeggen 18 jaar met 12 jaar ervaring?

Hoe het ook zij.

Wij hopen dat jullie enorm genoten hebben.

Fijn weekend en hopelijk zo snel mogelijk weer door naar de volgende MTX.

Hele dikke knuffel van de familie Wijnen

• 19 September 2009 - 06:42

Tante Angela:

Goedemorgen Jankse, Lieke, Meike, Ferry en Joke.

Allemaal lekker geslapen vanacht? Hier iedereen wel. Dat kon ook haast niet anders na zo'n gigantisch fantastische dag gisteren. Hopelijk is het slapen bij jullie ook goed gelukt want vermoeiend was het natuurlijk wel. Maar Jankse jij hebt weer laten zien dat je heel 'sterk' bent en dat je genoten hebt. Net als iedereen volgens mij.
    Nou lekker uitrusten en nagenieten vandaag.

Groetjes tante Angela

Voor ik het vergeet; oma Hanny en Amber ook alsnog Gefeliciteerd met jullie verjaardagen.

• 19 September 2009 - 07:02

De Kouwe Kant:

We hebben gisteren weer eens mogen genieten van een unieke familie-dag. Dus zingen we met zijn alle ;

Opa bedankt , Oma bedankt. Opa, Oma super bedankt.....etc.

de kouwe kant

• 19 September 2009 - 08:28

Cor En Diny.:

Joke eerst willen wij jou nog feliciteren met je 30st verjaardag,Ferry,Lieke,Janske en Meike jullie natuurlijk ook gefeliciteerd.Op de site van Tante Angela heb ik gelezen dat jullie allemaal een hele fijne dag hebben gehad, wel vermoeiend, maar wel gezellig met z,n alle lekker een dagje er tussenuit dat hebben jullie DIK en DIK verdiend.Probeer er nog een fijn weekend van te maken en een beetje rust hebben jullie wel nodig, dan kan je er volgende week weer tegenaan. Janske succes volgende week wij blijven je volgen.Ferry,Joke,Opa ijsje, Oma Tumtum, Oma Hanny en Opa Frans voor jullie ook heel veel sterkte.Hou vol allemaal. Lieve groetjes van Ome Cor en Tante Diny.en voor iedereen een DIKKE PAKKERT, Houdoe.

• 19 September 2009 - 11:05

HOI FAM .BEKS
    HET ZAL WEL EEN FIJNE VERJAARDAG VOOR JOU MOEDER ZIJN GEWEEST.
    NU MAANDAG DE ONDERZOEKEN WEER, MAAR DAT MOET OOK GOED GAAN,KIJK JIJ VEEL NAAR JOU NIEUWE LAMP?EN STICKER JIJ NOG PRACHT WEZEN DAT JIJ BENT.
    DE VETTE GROETEN, EN VEEL KRACHT EN STERKTE DORRY

• 19 September 2009 - 12:22

Judith & Ron, Wout:

Hallo Janske,

Fijn hoor, zoveel feestjes! Feliciteer mama en oma ook maar van ons!

Wij hebben nu twee kaarsen staan, 1 Janske kaars, mooi versierd voor jouw beterschap en nu staat er 1 naast voor mijn ome Sjeng.
    Die is voor zo min mogelijk pijn en hopelijk nog een mooie maar korte tijd met z'n drie kids en vrouw.
    Papa en mama hebben verteld dat zij nu ook hulptroepen zijn, net zoals jouw familie.
    Ik maak ome Sjeng gewoon aan het lachen en doe extra gek voor hem!

Veel plezier nog in dit weekend en voor komende week weer veel sterkte.

Daag, Janske!
    Groetjes van Wout

• 19 September 2009 - 18:20

Meggie:

hallo janske,

wat fijn om te horen en te zien dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad!mama ook nog gefeliciteerd!!! lieke heeft afgelopen week bij joepie vanalles over je verteld. dat was tijdens het ontbijt en ze vergat zelfs haar boterham op te eten haha! groetjes meggie

• 19 September 2009 - 21:59

Opa Ijsje Oma Tumtum:

Wij wensen jou de komende week alle goeds toe met de kuur en onderzoeken en al zijn wij niet zo dicht bij jou
    we zijn er toch.
    Opa en Oma

• 20 September 2009 - 10:15

HOI FAM.BEKS
    ZIJN JULLIE BEKOMEN ,VAN ALLE FEESTJES.
    NU MORGEN WEER ONDERZOEK VOOR JANSKE PANSKE KEVERTJE.HET ZAL NIET MEEVALLEN NA DE VROLIJKE WEEK DENK IK .
    MAAR WEDEROM JULLIE HEBBEN GEEN KEUS.
    IK KAN JULLIE ALLEEN MAAR HEEL VEEL STERKTE WENSEN, EN KRACHT OM DEZE LANGE WEG TE VERVOLGEN, IK BLIJF FIKKEN.DE VETTE GROETEN KANJERS DORRY

• 20 September 2009 - 20:10

Tante Angela:

Hey die Jankse,

Ik wil je nog even heel veel sterkte wensen morgen. Ook voor papa en mama. Als je wat minder vrolijk bent denk dan aan; tatata tatata tatata. En denk aan de leuke poppen met de rode neuzen, dan komt er vast weer een lach op je gezicht.

Groetjes en knuffels van tante Angela