Vlug weer naar huis - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Vlug weer naar huis - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Vlug weer naar huis

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

05 Augustus 2009 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Zo vlug kan het dus gaan. Het is nu 05-08-2009 om 10.14 uur en zit nu in de auto op weg naar huis. Vannacht heb ik geen diarree meer gehad, alleen nog wat natte scheetjes. Verder heb ik vanmorgen goed gegeten en gedronken. De dokter heeft naar mijn buik geluisterd en gezegd dat ik naar huis mocht. Papa en mama moeten mij nu wel extra goed in de gaten houden. Met name dat ik goed eet en goed drink en dat ik geen koorts krijg.

Wel raar, want vanmorgen kwamen er allemaal mensen bij mij op de kamer via een sluis en hadden ze handschoenen, mondmaskers en blauwe schorten aan. Nu ben ik weer "vrij" in de lieve "boze" buitenwereld. Ik zal hier toch aan moeten wennen, want het zal de komende jaren vaker zo gaan.

Ik ben in ieder geval blij om weer naar mijn zussen te gaan en naar de familie Wijnen, want die komen bij ons in de tuin camperen, zodat we toch nog een beetje vakantie kunnen vieren.

Groetjes Janske

• 05 Augustus 2009 - 08:43

Frank En Heidi :

Kijk eens aan.

Dat is weer beter nieuws.
    Ik kreeg van de morgen gewoon kippenvel toen ik alleen de titel zag "spoedopname".

Maar gelukkig ben je nu weer thuis.
    Geniet maar zoveel mogenlijk van de vakantie in je tuin.

veel plezier allemaal

• 05 Augustus 2009 - 10:11

Opa Ijsje Oma Tumtum:

He he gelukkig , wir in hees.

• 05 Augustus 2009 - 11:10

Toine:

Tis ok gin weer om in een ziekenhuis te zitten, lekker buiten schommelen en spelen.
    Veul plezier

groetjes uit valkenswirt

• 05 Augustus 2009 - 11:11

Renske:

Het super Janske

Wat fijn dat je weer thuis bent en lekker kan knuffelen en spelen met je zussen.

Dikke knuffel ook voor je papa en mama en die toppers van zussen van je Renske

• 05 Augustus 2009 - 12:20

Lieselotte:

Hoi Janske,

Ik ben en collega van je mama en lees net weer jouw website bij. wat lees ik nu, ben je in te ziekenhuis geweest afgelopen nacht? Gelukkig lees ik ook dat je weer naar huis kan en daar toch n beetje vakantie kan gaan huoden. Gezellig dat er vrienden in de tuin komen logeren!

veel plezier, groetjes aan je mama, papa en je zussen.

lieselotte

• 05 Augustus 2009 - 12:20

Nikki En Jannie:

Hoi Janske
    wat goed om te horen dat ze je allemaal zo goed in de gaten houden.
    We vinden het ook erg knap dat je je overal zo groot bij houdt. Je zult inmiddels wel al een lange kralen ketting hebben. de groetjes aan je familie.
    dikke kus vanuit joepie

• 05 Augustus 2009 - 15:14

Elles:

Hai Janske,
    Gelukkig volgde op het bericht over de spoedopnamen al snel dit bericht. Het is in een paar uur inderdaad een hele andere wereld met veel onzekerheden. Maar nu kun je toch zoveel als het kan genieten van het lekkere weer! Veel plezier met jullie campinggasten ;) haha
    Liefs Elles

• 05 Augustus 2009 - 16:59

Ome Renier:

Echt goed om te horen dat je weer thuis. Dat was toch even schrikken zeg.

Lijkt me inderdaad wel raar dat je het ene moment niemand mag zien en aanraken en het volgende moment weer lekker thuis in de tuin aan het spelen bent.

Tot morgen,

Knuffel Ome Renier

• 05 Augustus 2009 - 18:28

Cor En Diny:

Hallo Ferry,Joke en kinderen. dat was even een vlug ritje naar het ziekenhuis. Janske wat fijn dat je nu weer thuis bent.het zal wel gezellig zijn nu bij jullie de familie Wijnen in de tuin komen kamperen.{moeten ze ook staangeld betalen dat is toch normaal en voor jullie is dat mooi meegenomen] geniet allemaal en maak veel plezier. Heel veeel groetjes van ome Cor en Tante Diny.

• 05 Augustus 2009 - 21:46

H & H & I:

Wij zijn zo blij, blij, blij want Janske is weer thuis !
    Kunnen jullie gelukkig toch weer een beetje vakantie gaan vieren.
    Veel plezier !

• 05 Augustus 2009 - 22:44

Ineke En Peter:

Dat is inderdaad heel vlug gegaan Janske. Ik heb eerst het laatste bericht gelezen, dus ben niet meer zo erg geschrokken. We hopen, dat jullie nu lekker van het kamperen in de tuin kunnen genieten. Een beetje vakantie hebben jullie allemaal echt wel verdiend. Janske, je blijft een superkanjer
    Veel liefs van ons.