Spoedopname - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Spoedopname - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Spoedopname

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

05 Augustus 2009 | Nederland, Eindhoven

Dag lieve mensen,

Het is nu 5 augustus 2009 om 0.31 uur. In dit geval wel een berichtje vanuit Eindhoven, omdat ik daar zojuist ben opgenomen.

Vandaag ben ik naar Nijmegen geweest voor ASP, wat allemaal prima is verlopen. Rond half vier was ik weer terug in Heeze. Ook ben ik nog mee naar Valkenswaard geweest om Meike op te halen. Vanaf een uur of vier kreeg ik wel wat last van diarree. Ik voelde dit telkens wel aankomen. Ik heb 's avonds ook nog goed gegeten. Hierna kreeg ik meer last om het juiste moment aan te geven en ook wist ik niet goed meer te zeggen of ik moest plassen of poepen. Nadat Meike, Lieke en ik in bed lagen en mama nog even bij mij op de kamer een boekje ging lezen, is papa de dokter in Nijmegen gaan bellen. Voordat ik naar bed ging had ik mijn verhaal voor vandaag al klaar, dat verhaal zal ik morgen of vandaag nog plaatsen. Eerst even dit spoedbericht.

De dokter gaf aan dat hij mij toch even wilde laten "zien" in Eindhoven in het Catharina ziekenhuis. Hier heeft een dokter mij onderzocht en ondertussen moest ik weer twee keer naar de wc. Nadat de dokter in Eindhoven overleg had gehad met de dokter in Nijmegen is er besloten dat ze mij gingen opnemen om mijn vochtbalans goed in de gaten te kunnen houden. 1 op 1 noemen ze dat. Alles wat er uit gaat wordt gewogen en dat moet ik dan ook innemen dmv water met ORS. Ook mijn bloeddruk is aan de lage kant, dus ook die wordt goed in de gaten gehouden. Diarree staat niet direct bekend als bijwerking van ASP, dus ze zijn toch bang dat ik een virusinfectie op mijn darmen heb. Morgen weet ik hopelijk meer en laat ik het jullie ook weten.

Vooralsnog lig ik nu in volledige isolatie, wat betekend dat ik ook geen enkel bezoek mag ontvangen. Natuurlijk zijn papa en mama zoveel mogelijk bij me. Vannacht slaapt mama bij mij op de kamer. Dit betekend ook dat deze site voorlopig mijn contact is met de buitenwereld.

Laten jullie weer weten hoe het met jullie gaat?

Groetjes Janske

  • 05 Augustus 2009 - 00:57

    Marit Vogels:

    Hey Janske,

    Je ligt nu heerlijk te slapen met mama naast je. Je bent wel een lekker bijdehand ding hoor, je ging mij vertellen hoe ik spierballen bij je moest meten. " Nee marit, eerst het bandje vastmaken en dan pas om mijn arm!" Zal dadelijk nog eens bij je gaan kijken.

    Groetjes Marit


  • 05 Augustus 2009 - 05:03

    Mechteld:

    Goedemorgen meisje,

    Ga je nu de zeuster vertellen hoe het allemaal werkt? Grapjurk. Ik wens je heel veel sterkte vandaag, Ik ga nu douchen, aankleden en eten en dan ga ik vandaag met Lieke en Meike spelen. Dan kan je papa weer naar jou toe komen.
    Enne.....laat zien wie hier de sterkste is!!!!

    Lieve groetjes Mechteld, Barry, Anke, Amber.

  • 05 Augustus 2009 - 06:15

    Opa Ijsje Oma Tumtum:

    Potverdikke Janske toch,, en jullie kwamen gisteren vanuit nijmegen zo enthousiast thuis , dat het zo goed en snel was gegaan daar.
    Gezellig bij ons op de koffie en toen vroeg jij ,om bij Opa en Oma te eten.
    En ja ook toen al was wat diaree , maar ach denken en dachten wij , diaree,dagje dan is het over, maar ja je staat er niet bij stil dat ook Diaree , bij leukemie patientjes hele andere zorgen draagt dan bij andere mensen en kinderen. Gelukkig dat jou Papa en Mama zo allert zijn , en met je dokter gebeld hebben,
    En zo zie je , er hoeft niks aparts te gebeuren
    of er gaan bellen rinkelen.
    Daar hadden jou Papa en Mama ons voor gewaarschuwd dat zoiets
    kan gebeuren en dat er niks te plannen valt.
    Maar goed wat mot dat mot
    zeggen ze .
    Nou meid zet hem op en laat ze daar in eindhoven ook maar een poepje ruiken..

    Opa en Oma

  • 05 Augustus 2009 - 06:25

    Lambert En Tineke:

    Hoi Janske,

    Zo'n vervelend virus toch hé meisje. Voor de meeste mensen alleen maar "lastig", bij jou moet dat héél secuur behandeld worden zodat je -hup- weer naar het ziekenhuis moet. Het blijft spannend bij jou!!! Kun je daar ook wel een beetje lekker spelen of voel je je te ziek?? Ik hoop dat je snel weer naar Heeze mag,naar je zusjes en je fijne schommel!!

    Dag Supergirl, liefs van ons

  • 05 Augustus 2009 - 07:04

    Frank En Heidi :

    Zo zie je maar weer hoe kwetsbaar je inderdaad bent.

    enne .... zoals Mechteld al zegt "laat zien wie de sterkste is"
    Het is eigenlijk te mooi weer om daar te liggen.

    nou ook van ons sterkte

    groetjes uit Leende

  • 05 Augustus 2009 - 07:14

    Jasmijn En Danny:

    Lieve Janske,

    wat vervelend nu dat je weer in het ziekenhuis ligt. Helemaal geisoleerd. Wij hopen dat je weer gauw met papa en mama mee naar huis mag.

    Veel sterkte en hou vol he.

    Groetjes,
    Jasmijn en Danny

  • 05 Augustus 2009 - 07:16

    Tante Angela:

    He Janske, wat is dat nou, gisteren was je inderdaad heel opgewekt toen je Meike kwam halen en heb je nog lekker onze komkommer opgegeten en dan nu dit. Wel even schrikken hoor maar goed dat papa en mama er alert op zijn. Hou je goed , ook papa en mama en tot snel.

    Heel veel knuffels van tante Angela

  • 05 Augustus 2009 - 07:30

    Tante Hariètte:

    Zo dat is toch even schrikken. Gelukkig dat oma mij even belde, want ik had de computer vanmorgen nog niet opgestart en dus ook nog niet naar jou site gekeken. (wat ik normaal gesproken als eerste doe)

    Ik wens jou alle kracht maar ben er zeker van dat jij dit weer oplost. Je bent en blijft een geweldige kanjer !!

    Voor papa en mama is het ook vast weer schrikken geweest en ik hoop dat ze net zo sterk zijn en blijven zoals ze al die tijd zijn geweest. Want ook jullie zijn geweldige kanjers !!

    Natuurlijk proberen we weer zo veel mogelijk contact te hebben en houden wij jullie op de hoogte van hetgeen in de buitenwereld gebeurt.

    Zet hem op en tot gauw !

    Heeeeeeeeeel veel kusjes en dikke knuffels.

    Groetjes Tante Hariètte

  • 05 Augustus 2009 - 07:55

    Renske Gijs Nicole:

    Hey Super Janske

    Ik hoorde gister van mama dat alles goed was gegaan in Nijmegen. Dat was goed om te horen.
    Maar dan lees ik nu dat je weer in het ziekenhuis ligt.Was wel even schrikken hoor. Dat is wel vervelend zeg. En wat lees ik ben jij de zusters aan het vertellen hoe ze het allemaal moeten doen. Wat een super meid ben je toch.
    Hopelijk ben je snel weer thuis om daar heerlijk met je zussen te spelen.
    Veel beterschap.

    Een dikke kus van Renske Gijs en Nicole

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Janske

Een reisverslag van Super Janske (Janske Beks) naar een kankervrij bestaan. Op 6 juli 2009 is bij haar op 2-jarige leeftijd Leukemie (ALL) vastgesteld. Dagelijks brengt zij verslag uit over wat haar die dag bezig heeft gehouden.

Actief sinds 07 Juli 2009
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 2266863

Voorgaande reizen:

07 September 2011 - 31 December 2020

De wereld van Ke3

06 Juli 2009 - 03 Augustus 2011

Mijn reis naar een kankervrij bestaan

Landen bezocht: