OP DE TOP!!!!! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu OP DE TOP!!!!! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

OP DE TOP!!!!!

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

01 Juli 2011 | Nederland, Nijmegen

Dag lieve mensen,

Hier sta ik dan, op grote hoogte. Zonder dat we het wisten, want we zagen de eindstreep niet, blijkt dat ik al een paar dagen op de top sta. De oncologen hebben na heel, heel veel overleg besloten dat ik klaar ben met de Chemo Kaspers. Dat ik nu klaar ben met mijn reis naar een kankervrij bestaan. Natuurlijk komt er nog een hele spannende tijd van drie jaar, waarin moet blijken dat de leukemie ook daadwerkelijk wegblijft, maar daar gaan we natuurlijk vanuit.
Ik kom natuurlijk nog bij jullie terug om alle ins en outs te vertellen, maar eerst moet dit gevierd worden. Schrijf allemaal 21 augustus in jullie agenda, want dan gaan we echt knallen. Voor nu gaan wij hier proosten, proosten op het leven en proosten op een kankervrij bestaan.

Omdat ik zo blij ben, ga ik nu ook zelf even typen:

janske45

Proficiat! x

• 01 Juli 2011 - 09:46

Lambert En Tineke:

Ha die Janske !!!!

Wat een geweldig nieuws!! Daar worden we helemaal blij van, en natuurlijk gaan ook wij er vanuit dat de leukemie écht, écht, écht wegblijft!!!!!!!!!!!!!!!!!

dikke kus van ons

TOPPIE JOPPIE!!!!!!

• 01 Juli 2011 - 09:56

Diane En De Rest:

Lieve Janske,

Fijn hoor geen chemo kaspers meer. JIPPIE!
    Ik dacht al dat het er aan zat te komen. Nu heel erg aansterken en dan 21 aug. en KNAL feest geven!

Hopelijk staan papa en mama ook achter deze beslissing en zien ze vol vertrouwen de toekomst tegemoed!

Maar nu eerst: DAAR MOET OP GEDRONKEN WORDEN...

Dikke kus voor jullie alle 5

Angela, Diane, Jelle, Mees en Annelot De tarpania buurtjes

• 01 Juli 2011 - 10:02

Willy En Jeanet:

EINDELIJK!!!!! EINDELIJK!!!!!!EINDELIJK!!!!

Zo geweldig nieuws.
    Daar kun je alleen maar gelukkig van worden.
    We zijn hartstikke trots op jullie.
    Daar moet zeker op gedronken worden PROOST
    21 augustus staat vast in mijn agenda.
    Proficiat meisje.

Groetjes Jeanet en Willy

• 01 Juli 2011 - 10:08

Gerda:

Hey Miss SUPER SUPER SUPER Janske fideranske,

Wat zullen jullie blij zijn dat de spanning van vandaag er af is.
    En nu ........ naar huis????
    Hoeveel vlaggetjes heb jij nodig om daar op die top te zetten?

Nu eerst maar weer aansterken en het vieren met z'n allen.
    Een heel fijn weekend allemaal.

Hou je taai kleine guit en familie.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 01 Juli 2011 - 10:13

Jos Zwieber De Vos:

Hoi Janske,

Ik hoop dat je heel snel een hele grote (knappe haha) meid wordt zodat ik kan zeggen tegen de mensen: Kijk, langs die SUPERJanske woon ik lekker langs !
    Heel erg gefeliciflapstaart en dat we je maar gauw weer thuis zien !

Groetjes van Naomi, Desiree en Jos Zwieber de Vos.

• 01 Juli 2011 - 10:14

Dian & Ellen:

Waaaaaaaaaauw geweldig Super Janske!!
    Gefeliciteerd :D
    Goed gedaan meisje, we zijn trots op jou!!!

• 01 Juli 2011 - 10:19

Juf Marijke:

Wat een fantastisch nieuws! Ik ben heeeeel blij voor jullie. Tot ziens,
    Juf Marijke
    ps wat een grappige foto erbij!

• 01 Juli 2011 - 10:31

Marika:

Kijk, dat is nog eens goed nieuws ! Van harte gefeliciteerd !

• 01 Juli 2011 - 10:32

Simone (kov Joepie):

Lieve janske,

Wat een geweldig nieuws! Je hebt het super goed gedaan!

Liefs simone

• 01 Juli 2011 - 10:32

Fam. Kessels Ospel:

Hoi SUPER JANSKE, YES YES YES!!!!! De vlag uit voor een SUPER KANJER!!!! Een dikke proficiat meid en ook voor jouw papa, mama en zusjes. Eindelijk is de eindstreep gehaald, wat een ongelooflijke 1e dag van juli! Je mag supertrots zijn op jezelf en op je familie. Proost en ga maar lekker feesten! Een hele dikke knuffel en heel veel liefs van Tanja, Paul, Manou en Jorn.

• 01 Juli 2011 - 10:38

Janske Beks:

Zonder koorts of andere gekke dingen mag ik morgen naar huis!!

• 01 Juli 2011 - 10:40

Jolanda En De Rest:

wou Janske dat is nog eens goed bericht
    nou feest erop los vandaag
    Hopelijk zien we je dan ook weer gauw in Heeze

• 01 Juli 2011 - 10:48

Jennifer:

Gefeliciteerd Super Janske!
    Eindelijk ben je klaar met al die behandelingen!
    Hoe lang is jouw kanjerketting wel niet?
    Jammer genoeg is mijn vader 21 augustus jarig, maar misschien kan ik alsnog wel even langs, want we moeten natuurlijk wel vieren dat je nu eindelijk klaar bent!
    Xx Jennifer

• 01 Juli 2011 - 10:51

Elles:

Wat een goed nieuws zeg!
    Je hebt kei hard gevochten maar t is je gelukt.
    Een toppertje op de top!
    Geniet ervan, liefs elles

• 01 Juli 2011 - 11:00

John En Gien:

GEWELDIG SUPER JANSKE......PROFICIAT!!!!!!!!!!!!!

• 01 Juli 2011 - 11:05

Nikki En Jannie:

Super Janske TOP!

Oma Blijham:

Lieve Janske, dit is geweldig nieuws, gefeliciteerd! Ook heel fijn dat je morgen naar huis mag. Fijn om weer bij mama en je zusjes te zijn. Een dikke kus voor de hele familie en voor jou een extra knuffel van oma.

Oma Blijham:

Corina Wanders:

Hey Janske!

Ik sprak net iemand op school.
    Hij was in tranen, hij had zo'n geweldig nieuws gehad maar kon het nog niet bevatten..
    Het was opa ijsje die jouw grote zus van school kwam halen.
    Wat een FANTASTISCH nieuws! met alleen maar hoofdletters.
    Tijd voor een nieuw hoofdstuk in jou druk bewogen leventje!
    Laat je nog even goed verzorgen daar en zwaai, als je naar huis mag, heel lang en hard naar alle mensen die jou de afgelopen 2 jaar hebben leren kennen daar in Nijmegen. Die zie je niet meer.(alleen nog met evt. controle en anders gewoon toevallig op straat..)
    Geniet met z'n alle van dit geweldige nieuws!

H & L Bergmans:

Hoi Hallo Super Janske.

Nou Superrrr kun je nu wel zeggen. Jij blijft altijd maar verrassen om nu al de Top te bereiken.
    Een dikke proficiat en dat er morgen de vlag uitgehangen kan worden met een leuk Feestje als je naar huis mag.
    Groetjes en veel plezier en geniet er maar fijn van. ome Harrie en tante liny
    Ook namens tante Anneke (Ohe en Laak)

Maar wij willen jou ook Hartelijk Feliciteren en zingen uit volle borst Hiep Hiep Hoera voor Super Janske. Hoie en Houdoe Bertie en Berke..

• 01 Juli 2011 - 11:20

Joli Claes:

Ha Janske en familie.

PROFICIAT, GEFELICITEERD, VAN HARTE.
    geweldig, fantastisch, schitterend, kei gaaf, helemaal te gek, kei vet, enz., enz., enz.
    Ik heb er geen woorden voor.
    De tranen schieten in m'n ogen bij het lezen van dit bericht.
    Wat zullen jullie allemaal ontzettend blij zijn.
    Janske, wat ontzettend knap van je, wat heb je hard geknokt.
    En nu sta je daar, boven op de top van die inmens grote berg.
    Met een stralende lach, plant jij jou vlag.
    Ik lach met je mee, en die lach is voorlopig niet van m'n gezicht af te slaan.
    Nogmaals proficiat, ferry, Joke, Lieke, Meike, opa's en oma's, ooms en tantes, neefjes en nichtjes.
    Laat de champagne maar knallen, jullie hebben het zo verdiend.
    PROOST.
    Lieve Janske, geniet van deze dag, en kom maar snel naar huis.
    Ik weet even niet meer wat ik zeggen moet.

Proost, geniet en geniet nog meer.

Dikke kus van ons. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 01 Juli 2011 - 11:35

José:

Super!

• 01 Juli 2011 - 11:41

Tante Angela:

Een hele dikke proficiat en PROOST!!!!

dikke knuffel van tante Angela

• 01 Juli 2011 - 11:44

Janny:

Hallo Super Janske en Familie,

Wat een geweldig nieuws SUPER , POROFICIAT, geen last meer van chemo caspers en draakje, nu je lichaam de kans geven om te herstellen, wat zijn wij blij, geweldig.
    Wij hopen dat je snel koortsvrij bent en snel naar huis toe mag om het met je lieve ouders zusjes en opa, oma's en familie te vieren.
    21 augustus hebben wij ook genoteerd,

Heel veel groetjes van ons allemaal, Fam.Vrienten

• 01 Juli 2011 - 11:50

Opa Ijsje Oma Tumtum:

Soms is goed nieuws net zo moeilijk om te verwerken als slecht nieuws.
    Na 2 jaar , ruim eenmiljoentweehonderdzevenenzestigduizenddriehonderdenelf site bezoekers en al die ups en downs is het nu zover.

JANSKE IS ER VANAF WEG CHEMO CASPERS , WEG ZIEKENHUIS , WEG SLANGETJE , WEG SONDE VOEDING , WEG KANKER WEG VOORVERPAKTE SNOEPJES EN WATER IJSJES .UIT
    TERUG GEWONE ETEN , TERUG DE HAARTJES , TERUG IN JULLIE GEZIN , TERUG HET GEWONE IJSJE.

JANSKE , OPA IJSJE GAAT MET JOU 'N KEER ENE HELE DIKKE VETTE LOEI GROTE VERSCHIILEND

SMAKENENDE.................................IJS ............. .... .KOPEN

en OMA TUMTUM

KRIJG JE EEN GROTE PUNTZAK ALLERLEI SOORTEN SNOEP

• 01 Juli 2011 - 11:58

Opa Ijsje Oma Tumtum:

We waren nog niet klaar ,maar Opa drukte op het verkeerde knopje. we gaan dus verder met":

En nu net als Bart - Sietke -Rens - Lieke - Imke en Meike , gewoon met je handjes in de koekjes trommel.
    Gewoon 'n flesje drinken pakken wat je lust.

Janske zo zie je maar weer wat jij 2jaar lang hebt moeten ontberen dat gewoon doen al zo bijzonder kan zijn.

Kunnen nu weer GEWOON P

• 01 Juli 2011 - 11:58

Kunnen nu weer GEWOON P

• 01 Juli 2011 - 12:06

De Stapvriendjes, :

helemaal Top, van harte gefeliciteerd.............
    geweldig toch.........mama was er helemaal stil van en ze had een traantje in der ogen..... hihi

Wij kunnen gewoon nu alleen maar zeggen Janske, Ferry, Joke meike en Lieke genieten nu.....................................................

Enne goed proosten.................................

Tot Snel geniet van dit mooie moment...

Je Stapvriendjes en onze papa´s en Mama´´s..

• 01 Juli 2011 - 12:10

Kunnen nu weer GEWOON Papa en Mama zijn van een mooi gezin van 5 personen

Allemaal daar in Nijmegen een (zoals ze dat in beLgié zeggen) DIKKE PROFICIAT.

De eindstreep van deze hele lange en loeizware etappe is bereikt..
    Deze etappe heb jij maar mooi gewonnen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En zoals wij als schreven op het bord van de Alp 'd Huez .

De weg loopt na de streep op de top van de berg nog door , maar het zwaarste heb je gehad.

• 01 Juli 2011 - 12:26

Julie Dekker:

Lieve Janske,

Wat een super bericht!!!!

Heel veel liefs van je klasgenoot Julie Dekker

• 01 Juli 2011 - 12:32

Tante Angela:

Hoi Janske,

Daar ben ik nog een keer, heb toch weer een liedje in mijn hoofd en wilde dat even laten weten,
    het is van K3 dus je kent het vast wel:
    Janske aan de TOP, het feest dat kan niet op, met Janske aan de TOP.........

Tot snel,

groetjes tante Angela

• 01 Juli 2011 - 12:37

Emmie Bogaart:

WOW, geweldig, wat een super nieuws!!! Gefeliciteerd :c)
    lieve Janske, laat je daar in het ziekenhuis nog maar even van je beste kant zien zodat je morgen naar huis mag. Dan kan je weer heerlijk gaan knuffelen en spelen met je zussen en met mama! Maar ga vooral heeeeeeel veeeeeeel genieten van elkaar!!!

Lieve Groetjes

Cees en Annelies

• 01 Juli 2011 - 13:26

Tonny:

Hallo Janske.
    Net ais papa de top heeft gehaald.is dit jou nu ook gelukt.
    Fijn gevoel he.
    Hou dit nog lang vast.
    Proficiat aan jullie allemaal.
    Dikke kus Ger en Tonny.

• 01 Juli 2011 - 13:36

Asmara:

Lieve allemaal

Wat een goed nieuws. Sneller de top bereikt dan iedereen had gedacht. Jullie hebben er met z'n allen keihard voor gevochten en vele kaarsjes hebben gebrand om dit einddoel te bereiken. Super gedaan.

Veel liefs.
    Asmara

• 01 Juli 2011 - 13:48

Jan En Miranda:

hoi janske
    kei fijn dat je van de chemo
    af bent GEFELICITEERD hou je taai en papa en mama
    en je zusjes ook
    groetjes jan miranda kim en nick

• 01 Juli 2011 - 13:54

Marga Van Zantvoort:

Lieve Janske en familie,
    Wat een geweldig nieuws je bent op de top na heel veel vallen en opstaan.
    Nu weer terug naar een normaal leven zonder die vervelende draak, die mag je nu een harde trap onder zijn billen geven.
    Eindelijk weer terug naar een gewoon gezin, we gaan ervanuit dat het over 3 jaar nog steeds hetzelfde is en dat die rot kanker nu echt verslagen is.
    Bedankt voor je reisverslag ik heb menig traantje moeten laten van vreugde en verdriet.
    Er zijn veel mensen die een voorbeeld kunnen nemen aan jou en je familie.
    Zonder zulke geweldige ouders zusjes ooms tantes opa's en oma's had je er heel anders voorgestaan.
    Ik kan dan ook alleen maar zeggen aan al die mensen om je heen BRAVO voor wat jullie gedaan hebben.
    Groetjes Marga

• 01 Juli 2011 - 14:24

GeKkE NEeF BArT:

Hey janske,

Het is :
    SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER

voor de gene die geen zin heeft om alle supers te lezen het zijn er 100 duss

Houdoe !!!! ¡¡¡¡¡¡¡ ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ hahahahaha

• 01 Juli 2011 - 14:30

Leanne:

OP DE TOP!
    Wauw Janske, wat fijn!
    En niet alleen voor jou maar ook voor papa, mama, meike en lieke!
    En nog veel meer mensen...
    Ik heb het berichtje een paar keer gelezen,
    maar nu is het bijna doorgedrongen dat je klaar bent.
    Weet nu niet meer te zeggen dan.. SUPER! Wat fijn!
    Geniet ervan met z'n allen!
    Groetjes Leanne

• 01 Juli 2011 - 14:39

Annick:

Wat een GEWELDIG nieuws!!!!! Lieve Janske en familie, ik wens jullie een heerlijke zomer toe! Een nieuwe, gezonde start en het definitieve einde van de reis naar een kankervrij bestaan! En nu lekker genieten van het uitzicht daar boven op de top! Dat hebben jullie ontzettend verdiend!

• 01 Juli 2011 - 15:03

Cor En Diny.:

Hallo super Janske en familie.

Eerst willen wij jullie allemaal van harte feliciteren omdat de top is bereikt.
    wat een verrassing en zonder dat jullie de eindstreep zagen
    Wij gaan er vanuit dat jullie op de top blijven en niet naar beneden schuiven hou vast allemaal.
    Proost allemaal en probeer er een fijne dag van te maken.
    De datum 1Juli 2011 zullen we niet vlug vergeten. HIEP HIEP HOERA!!!!!!!!!!!!!!!!.
    Heel veel leive groetjes van Ome Cor en Tante Diny van Zesgehuchten. Houdoe he.

• 01 Juli 2011 - 15:27

DORRY:

JANSKE EN FAM.
    IK BIBBER ALS EEN RIETJE EN SCHROK ME KAPOT.
    WAT EEN WERELDWONDER BEN JIJ TOCH.
    IK MAIL ZIE JE DAT HET GELUKT IS, IK WEET OOK WEL ZO'N GROTE MUTS BEN IK OOK WEER NIET DAT ER NOG JAREN VAN SPANNING VOLGEN,MAAR NU OP DIT MOMENT IS HET JANSKE ZONDERLEUKEMIE ?IK HEB HET TOCH WEL GOED GESNAPT HUMMEL?
    NONDE KNOL WAT EEN FEEST WAT ZIJN HET OOK TWEE TROPENJAREN GEWEEST .
    MAAR HET ID DE DOKTOREN GELUKT JANSKE JIJ BENT KANKERVRIJ NU OP DIT MOMENT OM 6UUR40 ER ZULLEN WEL TYPE FOUTEN IN MIJN MAIL ZITTEN MAAR DAAR GEEF IK GEEN NONDE JU OM ALS JULLIE DAT MAAR WETENWIL JIJ HET NOG EEN KEER BEVESTIGEN MEISJE HIEP HIEP JANSKE IS EEN KANKERVRIJE GRIET EEN 100 DIKKE VETTE DORRY

• 01 Juli 2011 - 15:34

Willemieke&Herman:

Lieve Janske,

Ook deze keer verras je ons weer, wat een gewildig nieuws. We zijn heel blij voor jou, je mamma, pappa, Lieke en Meike. Heel veel liefs van ons allemaal.

Willemieke, Herman, Fenna, Harmke en Renske.

• 01 Juli 2011 - 15:48

Ineke En Peter:

Geweldig Janske, je hebt de top gehaald! Proficiat, proficiat, proficiat.
    Wat zijn wij ontzettend blij voor jullie allemaal. Dat moet zeker gevierd worden! Krijg alleen weer geen koorts van de blijschap, zodat je morgen inderdaad naar huis kunt. En ook wij willen ervanuit gaan, dat je de klus inderdaad helemaal geklaard hebt en dat alle verkeerde cellen voorgoed verdwenen zijn.
    In elk geval vooreerst een heel fijn weekend gewenst.
    Veel liefs van ons.

Proficiat

Liefs Ron&Christel en een hele groet knuffel van Puck

• 01 Juli 2011 - 15:53

Karin:

Hoi janske SUPER JANSKE. Ik had bij opa ijsje het goede nieuws gelezen maar moest me zo inhouden en nu ben ik thuis en kan mijn vreugde tranen laten lopen GEWELDIG voor iedereen!Jij laat ons iedere keer verbazen maar eindellijk HET IS KLAAR,verder heb ik er geen woorden voor kan alleen maar zeggen kom samen met papa en mama snel naar huis en vier een feest HOERA !Dikke vette knuffel en kus van mij.En joke en ferry ook proficiat he?

• 01 Juli 2011 - 16:38

Gerinda:

Oh, wat heerlijk!! Ben helemaal blij voor jullie!

xx

• 01 Juli 2011 - 17:07

Rens Prinsen:

lieve janske fijn dat je weer uit het ziekenhuis mag
    superdupergoed maar dan nog 100 keer

hoera!!!!!!!!!!!!!!! maar dan nog 100 keer

proficiat !!!!!!!!!!! maar dan nog 100 keer
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx maar dan nog 100 keer

groetjes grapigge neef rens!!!!!xxxxx??????????............+++++=======@@@@#####$$$%%%%^^^^^^&&&&&********(((((())))))

• 01 Juli 2011 - 17:49

Ina Vos:

Hallo Janske,

Vanaf de zijlijn volg ik jou al een hele poos.
    Wat is dit geweldig nieuws!!!!
    gefeliciteerd hoor, ook voor je papa, mama, Lieke en Meike.
    Een hele fijne vakantie toegewenst, maar dat kan niet anders met dit nieuws.

groetjes, Ina Vos

• 01 Juli 2011 - 17:55

Wijnand En Janneke:

Geweldig nieuwe super Janske!
    Wat zijn wij blij voor jullie met dit nieuws!!

Complimenten aan de artsen, jou papa en mama, jou fijne familie en alle andere mensen die jou geholpen hebben!! Hele grote klasse!!

Het is echt ongelofelijk na al dat wikken en wegen.

DIt is een zeer positieve grote schok!! Dat nieuws staat ook in ons geheugen gegrifd.

Wijn zijn heeeeeel blij voor jullie en hopen er nu geen verrassingen meer komen ... alleen leuke verrassingen!!

Doe rustig aan en ga lekker van jouw lieve zussen en super PAPA en MAMA genieten!!

Groeten en een kus van Janneke en Wijnand

• 01 Juli 2011 - 18:20

Ome Renier:

Ha Janske!

Moet zeggen dat ik het nog steeds niet helemaal kan bevatten maar het is echt waar de behandeling is klaar! Vandaag rende je weer vol energie rond dus hopelijk zijn jullie morgen weer met het hele gezin heerlijk in Heeze. Geniet met het hele gezin de eerst komende tijd lekker van elkaar en van deze SUPER prestatie!

Liefs,

OME TAN

• 01 Juli 2011 - 18:57

Sterre:

Hallo Janske,

Maak er een knalfeest van!
    We wilden je vandaag nog gedag zeggen maar je lag zo lief te slapen....

Groetjes van Sterre

• 01 Juli 2011 - 19:14

Janny Oerlemans:

Hoi Janske en familie,

Ik volg jullie op de site maar laat niet vaak een berichtje achter. Op deze hele bijzondere dag wil ik toch even iets van me laten horen.
    Eindelijk is de top van de berg bereikt en super Janske zou super Janske niet zijn als ze niet eerder boven kwam dan iedereen had gedacht. Heel hartelijk gefeliciteerd en geniet samen met papa, mama en je zusjes maar van een fantastische zomer. Ik hoop dat je snel naar huis mag. Een mooie toekomst ligt voor jullie, ik wens jullie heel veel gelukkige en vooral gezonde jaren toe.

• 01 Juli 2011 - 19:46

Hetty:

Hoi Super Janske,

Proficiat met dit geweldige nieuws en nu......hopelijk vlug naar huis om heerlijk te gaan genieten van elkaar. Fijn weekend!
    Groetjes Adri en Hetty

• 01 Juli 2011 - 19:58

Papieren Oma Like:

Oh wat een geweldig nieuws...het overvalt me gewoon.
    Janske, kanjer, proficiat....Papa en Mama een dikke proficiat....Oh wat hebben jullie allemaal geknokt...chapeau!!! Nu snel aansterken meiske zodat je mee naar Heeze kan.....vlak bij kom je dan weer (Geldrop hier)....kei fijn. Hoe lang is intussen je ketting nu geworden?
    Papa Mama , Oma's en Opa's, Ooms en Tantes, allemaal enorm proficiat, jullie hebben allemaal zo meegevochten. Dank dat ik het op mijn manier mee mocht beleven.
    Lieve groet.

• 01 Juli 2011 - 20:26

Gertie Uit Stein:

Hartstikke GOED gedaan Proficiat super super FAMILY BEKS en een dikke knuf voor jullie meisjes.

• 01 Juli 2011 - 20:33

Judithronwoutsien:

fantastisch, meid
    ongelooflijk, dikke knuffel van ons

• 02 Juli 2011 - 06:17

Fam Van Gaal :

Hey Kanjer

Wat een super goed nieuws zeg!! Wij zijn hier heel trots op je!! Maar zonder het te weten stond je gewoon al aan de top van die berg! Je hebt ze daar weer eens laten zien waarom jij SUPER Janske bent.
    Enne heb je vannacht de laatste nacht in het ziekenhuis gehad? Wij hopen natuurlijk van wel!! Of heb je de nachtzuster of broeder lekker aan het werk gehouden.
    Als je dadelijk naar huis mag kan je weer heerlijk gaan knuffelen en spelen met je zussen en met mama! Maar ga vooral heeeeeeel veeeeeeel genieten van elkaar!

Dikke kus Renske Bram Gijs en Nicole van Gaal

En we zeggen alvast WELKOM THUIS!!!!!!!!!!!

• 02 Juli 2011 - 06:48

Fam.Schenkels:

Wat een geweldig nieuws. Gefeliciteerd. Hopelijk mag je snel naar huis.
    En kunnen jullie fijn met z'n 5e gaan genieten.

Groetjes Erik, Joyce, Evi en Sem

• 02 Juli 2011 - 07:36

DORRY:

HOI JANSKE EN FAM.
    HET ZAL BIJ JULLIE WEL HEEL GEZELLIG ZIJN ?
    VANDAAG MAG JIJ HOOP IK NAAR HUIS?
    WAT ANDERS WAKKER WORDEN VOOR JULLIE?
    NU KUN JIJ DENKEN WIJ HEBBEN BEREIKT WAT GEWOON NIET TE BEVATTEN IS JANSKE LEUKEMIE VRIJ.
    NOOIT MEER 10 KEER PER DAG OP JOU SITE KIJKEN ,OF HET NOG WEL GOED GAAT?
    EN HET FIKKEN KANNU IEDEREEN DOEN OM TE BEDANKEN .
    ALS ER VERHORING IS IS DANK OOK OP ZIIJN PLAATS.
    GENIET GENIET EN NOG EENS LACH SCHREEUW GIL HUIL GOOI ER ALLES MAAR UIT SAMEN NU KAN HET ECHT.
    TANTE ANGELE EEN GOEIE JANSKE AAN DE TOP O MENSEN EEN WONDER EEN DIKKE VETTE DORRY

• 02 Juli 2011 - 09:31

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske en familie,

Heb jij goed geslapen vannacht na al dat proosten met Papa en wie weet nog meer?
    Geen koorts gehad of andere toestanden?
    Dan mag jij vandaag misschien naar huis!

Wat een feest gaat dat worden thuis!!!!!
    Alle kaarsen hebben geholpen en die blijven ook nog even branden om te bedanken zoals Dorry zegt en om jou te helpen met aansterken en groeien en vrolijk worden enzovoort enzovoort.

Geniet met z'n allen van deze nieuwe fase en een fijn weekend.

Hou je taai kleine guit en familie.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 02 Juli 2011 - 09:42

Krisje:

Geweldig, fantastisch, te mooi om waar te zijn!
    maar het is echt, je staat op de top. Wat heb jij knap gevochten
    meisje, en zonder dat je het zelf wist heb je je einddoel bereikt.
    En nu feesten! lekker snoepen, alles doen wat je zelf maar wilt..
    Maar vooral genieten, van elkaar, en van het leven!

PROOST!
    Liefs,

• 02 Juli 2011 - 15:27

Ome Gijs Tante Nelly:

hoi janske
    gefeliciteerd met het behalen van de top,goed gedaan meisje.
    we hebben heel veel bewondering voor jullie allemaal.
    joke en ferry alle zorg is niet voor niets geweest.
    geniet van het goede nieuws.

groetjes ome gijs tante nelly

• 02 Juli 2011 - 15:40

Maria En Martien:

Het zonnestraaltje heeft toch gewerkt en dat moet zo blijven.
    Allemaal gefeliciteerd

• 02 Juli 2011 - 15:41

Oma Hanny:

Voor Janske:

Kom, zegt rupsje Fijnvandraad
    ik moet eens gaan beginnen
    De oude draad is aan het eind
    ik moet iets nieuws verzinnen

De oude draad was wel wat dun
    en had veel te verduren
    Gelukkig bleek hij sterk genoeg
    ondanks alle kuren

Tja, wat nu?
    Wat is mijn wens....................?

Ik maak een mooie zijden draad
    die glinstert in de zon
    Ik maak hem mooi en sterk en lang
    en ook nog een cocon

En komt er een zware regenbui
    met onweer en met storm
    Dan zit jij veilig in dit huis
    en blijf je mooi in vorm

En na een hele zware tijd
    kom jij uit die cocon
    De sterkste vlinder die ik ken
    die zich bevrijden kon

Ik wens je dan een mooie tijd
    vol liefde en vertier
    Van alle angst voorgoed bevrijd
    en met heel veel plezier

oma Hanny

• 02 Juli 2011 - 15:50

Oma Hanny En Frans:

Lieve Janske,

Eindelijk...... is het zo ver en hoef je de behandelingen niet meer te ondergaan.
    Eindelijk.......komt er nu wat meer rust voor jou aan
    Eindelijk.......mag je fijn thuis bij mama, papa en je zusjes blijven
    Eindelijk.......mag jij nu als een gewoon meisje van 4 jaar gaan leven.
    Meisje, wat zijn we blij voor jou en jullie gezinnetje.

Een hele dikke knuffel voor allemaal!

• 02 Juli 2011 - 16:40

Niels En Linda:

Hoi Janske...

Dit nieuws is echt helemaal SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!
    PROFICIAT met het bereiken van de TOP!
    Vier maar een flink goed feestje dat heb je wel verdient na die lange zware tijd..
    HELEMAAL GEWELDIG GEDAAN MEID!

Knuffel,
    Niels en Linda

• 02 Juli 2011 - 18:07

Bertha En Broer:

hoi janske wat ben je SUPER n KANJER
    lekker thuis bij PAPA en MAMA ,
    bij LIEKE enMEIKE lekker in je eigen bed
    je hebt nu de TOP gehaalt blijf daar maar eens lekker op zitten
    want daar heb je n mooi VOOR UITZICHTn
    n dikke KNUFFEL voor jullie allemaal!!!!!!!!!
    groetjes B enB

• 03 Juli 2011 - 05:08

Annie:

Proficiat allemaal. Een mooier begin van de zomervakantie konden jullie niet wensen.
    Geniet er van en veel geluk gewenst samen.

• 03 Juli 2011 - 09:43

Ymke:

Wouw, wat een geweldig nieuws. Ik lees een paar dagen niet op de site en ineens sta je al op de top Janske. Lieve Janske en familie, ga dit maar groots vieren. Genieten van een mooie zomer en een kankervrij bestaan. Ik wens jullie vanaf mijn plek een hele mooie en vooral hele gezonde toekomst toe.
    Liefs Ymke

• 04 Juli 2011 - 08:59

Veronique:

Wauw Janske, wat een geweldig top nieuws!! Ik heb je de afgelopen maanden gevolgd, terwijl je mij niet kent, das best gek he. Ik heb er zo een bewondering voor hoe jij en je familie deze ontzettend zware reis hebben volgehouden! Jij bent echt een mega mega super kanjer! Ik wens jou en je famillie het ALLERbeste en vooral een GEZONDE toekomst!

• 04 Juli 2011 - 16:40

Willeke: