Zonder zuurstof - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Zonder zuurstof - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Zonder zuurstof

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

26 Juni 2011 | Nederland, Nijmegen

Dag lieve mensen,

Ik schrijf nu even een kort bericht, vanavond zal ik alles nog wat uitgebreider beschrijven.
Ik denk dat we voorzichtig mogen concluderen dat het de goede kant met me opgaat. De koorts is inmiddels 24 uur weg en ik heb nu al twee nachten zonder extra zuurstof geslapen. Vanmorgen heb ik zelfs een boterham gegeten en ik barst van de energie. Zowel gisteren als vanmorgen ben ik al helemaal naar de andere kant van het ziekenhuis geweest. En dan niet in de buggy, maar zelf fietsend. Ik hoest nog wel veel en heb links en rechts nog wat andere klachten, zoals regelmatig buikpijn, maar dat kan natuurlijk ook weer van het vele hoesten komen.
We hopen op een rustige zondag en dat we morgen weer nieuws van de dokters krijgen.

Groetjes Janske

• 26 Juni 2011 - 10:25

Opa Ijsje Oma Tumtum:

Dat is een mooi bericht ga zo door

groetjes allemaal

• 26 Juni 2011 - 10:27

Karin:

hoi janske en fam.Nou maar hopen op een goede en rustige zondag daar.Geniet maar zoveel als je kan meissie en dat je gauw weer thuis mag zijn.Groetjes en knuffel van mij.

• 26 Juni 2011 - 11:53

Ome Renier:

Ha Jankse, nou hopelijk zet het door! Ook al heb je weer een berg energie doe toch maar een beetje rustig aan. Je bent immers toch nog niet helemaal boven. Hopelijk mogen jullie weer snel naar huis.
    Liefs, Ome Renier

• 26 Juni 2011 - 12:06

Joli Claes:

Ha Janske en familie.

Wat fijn om te horen dat het wat beter gaat.
    Misschien kun je vanmiddag even buiten gaan wandelen.
    Even een frisse neus halen doet je mischien wel goed.
    Ik wens je een fijne en rustige zondag.

Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons. xxxxxxxxxx

• 26 Juni 2011 - 12:23

DORRY:

HOI JANSKE EN FAM.
    DAT IS NOG EENS GOED NIEUWS.
    JE BENT NU BIJNA OM DE ROTSBLOK HEEN GEWELDIG.
    JOKE EN FERRIE GAAT HET NU MET JULLIE OOK NIET EEN BEETJE BETER?
    IK WEET OOK WEL DAT HET EINDE VAN DEZE KLIM NIET TE VOORSPELLEN IS, MAAR NU HET WAT BETER GAAT ZIET HET ER TOCH ZONNIG UIT.
    HOPELIJK MAG JANSKE VLUG NAAR HUIS?
    MAAR DAN MOET HET WEL ALLEMAAL IN ORDE ZIJN .
    IK BEDOEL DE LONGEN EN DE BAC. KUNNEN BENOEMEN.
    JANSKE IK WAS VERGETEN TE MAILEN DAT IK VIND DAT JOU HAREN ZO VLUG GROEIEN ECHT EEN BOEFJE MET ZO'N KOPJE.
    EEN DIKKE VETTE DORRY

• 26 Juni 2011 - 14:26

Diane En De Rest:

Hoi Lieve Janske,

Fijn wat goede berichten te lezen, hopelijk zijn dit de stappen vooruit naar je laatste chemokaspers toe. Voor jou kan het niet snel genoeg zijn maar voor Annelot ook niet want die zegt sinds dat Mees en Angela bij jou op bezoek zijn geweest iedere dag, als Janske beter is mag ik met Lieke afspreken he!
    Dus snel opknappen en aftellen....
    Dikke kus ook voor de rest van de familie.

Diane en de overige Tarpania buurtjes

• 26 Juni 2011 - 14:42

Krisje:

Kijk! Dit soort berichten lees ik graag! Goedzo meisje, nog even knokken en dan mag jou lichaampje ook een beetje met vakantie!!!
    Liefs

• 26 Juni 2011 - 16:21

Tante Angela:

Hoi Super Janske,

Niet te vroeg juichen maar goed nieuws is altijd een opsteker voor iedereen, met name het feit dat jij je beter voelt is natuurlijk helemaal te gek gaaf kikke. Hopelijk zet dit voort.

We hebben hier een gezellig weekend gehad met Lieke en Meike, wat een leuke zusjes heb je toch, lekkere giebelmeiden. Geen wonder dat je ze zo mist.
    Vanochtend met zijn allen naar de handbal, waar ze zich afvroegen waar we dat blik met leuke meiden opengetrokken hadden. Ze hebben daar heerlijk gespeeld en geknutseld voor jou maar dat heb je als het goed is inmiddels al gezien.
    Na Meike haar dutje naar de verjaardag van onze buurman waar ze natuurlijk heel erg lief was en fijn met Merel (zijn kleindochter die net zo oud is als jij) gespeeld, het waren meteen dikke vriendinnen. Ze kwam ook nog heel trots laten zien dat ze een stuk worst gescoord had!
    Ome Tan is een lekker maaltje aan het koken (asperges met zalm hmmm) en dan wordt het weer tijd voor een douche en het bed.
    Hopelijk heb jij een fijne middag gehad met het bezoek en blijf jij je steeds wat beter voelen!

heel veel lieve groetjes van tante Angela

• 26 Juni 2011 - 17:14

Judith, Ron, Wout, ?:

Hallo meiske!

Dat klinkt als muziek in onze oortjes: Ga zo door en
    Zet 'm op!!

• 26 Juni 2011 - 18:13

Fam Sanders:

Woehoe van zon bericht als vandaag daar worden wij zo blij van en jullie vast ook.
    Lief meisje we zijn zo trots op jou zoals jij kan knokken!!!Toen ik je vrijdag zo zag fietsen ondanks
    dat je heeeel ziek bent,dacht ik ,ook deze berg ga jij weer tot aan de top beklimmen!En ik krijg
    weer gelijk want je hebt vandaag alweer zon goede start gemaakt !!! en er zal nog wel eens een hobbel op jouw pad zijn,maar ik weet jij staat weer op en je gaat er weer voor!!!een hele dikke knuffel voor jullie en tot gauw weer ziensxxxxxdoeidoei dikkedoradoei

• 26 Juni 2011 - 18:13

Fam Sanders:

• 26 Juni 2011 - 19:41

Nikki En Jannie:

hey super janske

fijn om te lezen dat het weer een stuk beter met je gaat.
    we hopen dat je nog een fijne zondag hebt gehad
    en toch nog even kon genieten van het weer.

groetjes vanuit joepie

• 26 Juni 2011 - 19:54

Willy En Jeanet:

Eindelijk eens goed nieuws van onze kleine meid.:)
    Dit horen we graag dat het goed gaat ,en dat je weer energie hebt.
    Geweldig nieuws meid,Nu wel volhouden.
    Nog 2 maandjes en dan heb je de mijlpaal bereikt.
    Ga ervoor we duimen voor je.

Groetjes Willy en Jeanet