Sietske wint Gouden Noot - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Sietske wint Gouden Noot - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Sietske wint Gouden Noot

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

21 Maart 2011 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Gisteren wist ik het al, maar toen had ik nog geen foto's. Ik weet eerlijk gezegd niet waar het precies vandaan komt, maar we hebben ook nog eens muzikaal talent in onze familie en dat is Sietske. Gisteren heeft zij samen met haar Cornetmaatje Fleur tijdens het vaandelblazen bij harmonie de Dommelecho de gouden noot gewonnen. Super trots ben ik dan ook op Sietske en bij deze wil ik haar van harte feliciteren met deze mooie prijs.
Waar ik ook trots op ben, is op Ilse van de Vin. Zij heeft namelijk vandaag een spreekbeurt gedaan over leukemie en daarbij heeft ze mijn verhaal als voorbeeld gebruikt. Omdat ze ook de kanjerketting wilde laten zien, was papa ook aanwezig bij de spreekbeurt en papa vertelde dat Ilse het super goed heeft gedaan. De juffrouw was onder de indruk van de kanjerketting. Ze had hem vorig jaar ook gezien en ze was onder de indruk over hoe hard deze gegroeid was in een jaar tijd. Ook kinderen in de klas moesten nog eens navragen of ze het goed hadden begrepen dat elk kraaltje voor een ingreep of behandeling stond. Toen ze hoorden dat dat echt zo was, werd iedereen er stil van. Ze zien me wel eens lopen op het schoolplein en ze hebben links en rechts wel wat gehoord, maar door de spreekbeurt van Ilse begrijpt de klas van haar vast veel beter wat leukemie en de behandeling daarvan precies inhoud. Super dat je dit gedaan hebt Ilse.
Met mij ging het vandaag wel zijn gangetje. Zoals jullie wel weten ben ik een echt buitenmens en nu ik weer zoveel buiten kan spelen, hoor je mij niet klagen. Vanaf vorige week woensdag heb ik extra oordruppels en neusspray gekregen. Gisteren zijn we al gestopt met de neusspray en vandaag heb ik aangegeven dat we ook wel kunnen stoppen met de oordruppels. Ik weet zelf niet meer wat mijn pijnlijke oor was, dus dat zal inmiddels wel goed zijn. Er is wel heel veel viezigheid uitgekomen, dus ik hoop dat ze woensdag mijn trommelvlies nu wel goed kunnen zien. Het zou dan helemaal mooi zijn als ze dan zeggen dat mijn trommelvlies er heel mooi uitziet.
Voorlopig blijft het weer goed, dus ik ga lekker slapen, zodat ik overdag flink kan spelen, al ging het slapen mij vanmiddag ook wel heel goed af.

Groetjes Janske

• 22 Maart 2011 - 07:32

Oma Hanny En Frans:

Lieve Janske,

Allereerst wil ik jouw nichtje Sietske van harte feliciteren.
    Knap gedaan hoor.

Nu maar hopen dat jouw oortje goed genezen is, zodat je lekker buiten kunt gaan spelen vandaag.
    Het weer is fantastisch.........

Dikke knuffel voor allemaal.

• 22 Maart 2011 - 07:59

DORRY:

HOI JANSKE FAM EN DE REST.
    ILSE KNAP HOOR MEID DAT WAS EEN LEERZAME SPREEKBEURT.WAT WAS JOU PUNT MEID?
    SIETSKE EN FLEUR GEWELDIG EEN GOUDEN NOOT.DAN MOET JE WEL ERG GOED ZIJN ALS DAT LUKT.
    JANSKE GEWELDIG DAT HET BUITEN SPELEN WEER GAAT ,EN JOU OREN LUCHT KRIJGEN EN JOU MOOIE TOETJE.
    FAM BEKS GENIET OF PROBEER HET NU HET REDELIJK GAAT MET DE HUMMEL.
    EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOFIVE DORRY

• 22 Maart 2011 - 09:15

H & H & I:

Hoi SUPER Janske,

Knap van Sietske en Fleur he ! Echte kanjers en gefeliciteerd.
    Maar ben jij ook nog altijd druk aan het oefenen met je blokfluit ?

Speel maar lekker buiten met dit fantastische weer. Het is echt genieten.

Dikke knuffels en kusjes ome Hans, tante Hariètte en Imke XXX

• 22 Maart 2011 - 09:19

Leanne:

Sietske, gefeliciteerd met je het winnen van de gouden noot!
    En Ilse, goed gedaan. Knap hoor!
    Groetjes Leanne

• 22 Maart 2011 - 09:23

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Fijn dat je met dit mooie weer zoveel buiten kunt spelen.
    En je weet niet meer welk oor pijnlijk was? Dan is het inderdaad een stuk beter. Gelukkig.

Ik geloof meteen dat Ilse met haar spreekbeurt indruk heeft gemaakt vooral als jouw Papa de kanjerketting laat zien. Die is ook indrukwekkend lang als je weet waar de ketting voor staat.
    Knap van Ilse.

En dan heb jij ook nog een ander Supertalent in de familie.
    Sietske en Fleur van harte gefeliciteerd met jullie Gouden Noot.
    Geweldig goed gedaan. En mooie foto's!

Voor morgen wens ik je weer veel succes in het ziekenhuis.

Hou je taai kleine guit en familie.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda.

• 22 Maart 2011 - 14:09

HOI JANSKE.
    MORGEN WEER NAAR HET ZIEKENHUIS DUS WENS IK JULLIE HET ALLER BESTEN HUMMEL GAAT LUKKEN SCHAT TOCH NOG MAAR EEN DIKKE VETTE DORRY

• 22 Maart 2011 - 21:32

Janny:

Hallo Super Janske en Familie,

Janske gefeliciteerd met je nichtje Sietske en haar vriendinnetje Fleur met het winnen van de gouden noot.
    Ik hoop dat je oortje snel weer beter is, zodat je lekker buiten kan genieten van het mooie weer, het is heerlijk buiten.
    Wat waren dat mooie foto's , jij samen met Lieke heerlijk in een bed, lekker geslapen?
    Janske hoe is het met papa, is hij al hard aan het trainen met fietsen? Komt wel goed denk ik.

Heel veel groetjes van ons allemaal, Fam.Vrienten

• 22 Maart 2011 - 22:23

Joli Claes:

Ha Janske en familie

Jij kan je geluk niet op deze week met al dat mooie weer.
    Dat word heel veel buiten spelen, lekker in het zonnetje.
    En met je oor gaat het ook weer een stuk beter, super.
    Veel succes in het ziekenhuis morgen.

Sietske en Fleur, proficiat met jullie Gouden noot.

Ilse, wat knap dat jij een spreekbeurt houd over leukemie, zo'n moeilijk onderwerp.
    De kanjerketting zal wel extra indruk gemaakt hebben in de klas.
    Petje af voor jou, heel knap gedaan.

Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons. xxxxxxxxxx

• 23 Maart 2011 - 09:07

Judith, Ron, Wout, ?:

Hallo sterren!

Wauw, Sietske, Fleur en Ilse; allemaal een dikke pluim, goed gedaan!
    Janske, Lieke en Meike, wat een lekker buiten weer, hè! Wij genieten er ook van!
    Zet 'm op!

• 23 Maart 2011 - 10:20

HOI HUMMEL EN DE REST.
    HOPELIJK ALLES GOED IN HET ZIEKENHUIS?????????
    WAT EEN WEERTJE ,DAT IS GENIETEN .
    HANGT JOU HANGMAT OOK AL WEER KLAAR?
    HET IS BIJNA KOUDE SCHOTEL WEER ,ZO LEKKER .
    NOU MEISJE EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY