Het hakt erin - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Het hakt erin - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Het hakt erin

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

20 Januari 2011 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

We zijn weer alle vijf thuis. Deze opname heeft er bij ons allemaal ontzettend ingehakt en drukt ons wederom met de neus op de feiten. Momenteel hebben we dan ook te veel emoties en zijn we te moe om een verslag te schrijven. Ik hoop morgen mijn inspiratie weer terug te hebben.

Groetjes Janske

• 20 Januari 2011 - 20:36

Ellen:

Veel sterkte allemaal!
    Jullie komen er samen wel doorheen!
    Veel liefs

• 20 Januari 2011 - 21:06

Marian En Maarten:

Dat snappen wij helemaal, maar fijn dat je wel even geschreven hebt dat jullie weer thuis zijn.
    Dikke kus voor jullie alle 5.

• 20 Januari 2011 - 21:21

Janny:

Hallo Super Janske en Familie,

Hel veel sterkte en rust maar goed uit samen, wij begrijpen het. Fijn dat jullie weer thuis zijn.

En Janske thuis ook goed eten he (4 boterhammen?).

Heel veel groetjes Fam.Vrienten

• 20 Januari 2011 - 21:38

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Slaap maar lekker allemaal
    Morgen schijnt de zon misschien weer een beetje voor jullie

Sterkte

Groetjes uit Leende

• 20 Januari 2011 - 21:52

Tante Angela:

Hoi Janske, (Lieke, Meike, Joke en Ferry)

Groot gelijk dat jullie even de rust nemen om bij te komen van alle emoties.
    We weten zeker dat jullie de inspiratie weer terugvinden.
    Ik vond het heel leuk om jou en je zusjes mee in bed te leggen, heb ik meteen gezien hoe gezellig jullie het hebben met z'n drieën op de kamer.

Neem de rust en de tijd en alles zal recht kom. (zuid-afrikaans gezegde)

Heel veel lieve groetjes van tante Angela en de rest van de familie

• 20 Januari 2011 - 21:59

Ome Tan:

Andere kant van de medaille

Meike's taal

Ome tan ikke tassen (ome toine ik moet plassen)

Ome tan taassen ( ome toine wil je even mijn soep koud blazen)

Ome tan ikke tippen en pakken ( ome toine kijk mij nou heel lief knippen en plakken )

Ome tan tannie ( ome toine snap nou dat ik dat niet kan )

Maar veel blijer wordt ik nog van het feit dat jullie weer thuis zijn.

Home Sweet Home

grtz

Ome Tan

• 20 Januari 2011 - 22:29

Joli Claes:

Ha Janske en familie.

Wat heerlijk dat jullie allemaal weer thuis.
    En het is heel begrijpelijk dat jullie moeten bijkomen van alle emoties.
    Dus neem de tijd en rust goed uit.

Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons.xxxxxxxxx

• 20 Januari 2011 - 23:24

Ineke En Peter:

Fijn, dat je weer thuis bent Janske. Dat jullie allemaal emotioneel er erg moe zijn is heel goed te begrijpen. Heel veel kracht en sterkte gewenst met alles weer zodanig op de rails krijgen, dat jullie de tocht weer goed kunnen vervolgen.
    Liefs van ons.

• 21 Januari 2011 - 00:06

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske (en Joke, Ferry, Lieke en Meike),

Fijn dat jullie allemaal weer thuis zijn.

Hou je taai kleine guit en familie.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 21 Januari 2011 - 00:22

Opa Ijsje Oma Tumtum:

Jullie zijn nu op een tussenstation op die verschrikkelijke moeilijke berg en lange weg
    Effen uitrusten op het tussenstation .
    Effen jullie eigen goed verzorgen
    Effen de tijd er voor nemen (als het kan) want een leukemie patient staat niet stil
    en dan er weer tegenaan ,zoals jullie dat al bijna 1,5jaar gedaan hebben.
    Yes we can !!! jullie ook !!!

• 21 Januari 2011 - 05:29

DORRY:

HOI JANSKE EN FAM. EN DE REST.
    ZONDAG HADDEN WIJ HET DAAR NOG OVER ,EN NU IS ER WEER EEN TEGENSLAG JA MAAR GOED AFGELOPEN LEKKER THUIS. MAAR OP ZOIETS KUN JE JE NOOIT OF TE NIMMER INSTELLEN ,VOORAL OMDAT HET ZO REDELIJK GING, DUS DE REACTIE VAN JULLIE IS HEEL NORMAAL
    IK MAILDE TOCH AL DAT JE OP EEN GLAD STUK VAN DE KILIMANJARO KLIMT EN WE ZIJN ER NOG NIET HUMMEL, ER KOMEN NOG SUPER MOOIE ZONSOPGANGEN EN GOEDE PADEN ,MAAR OOK NOG MOEILIJK BEGAANBARE STUKKEN WAAR JE DE ZON NIET OP ZIET KOMEN. EN ER ZULLEN OP SOMMIGE PLAATSEN VOGELS DIE ZITTEN DAAR OP DE KILIMANJARO DAT ZIJN KILIONACHTERGALEN NONDE KNOL DAAR KOMT GELIUD UIT ZO MOOI JANSKE EN FAM DAT GA JE OOK NOG BELEVEN.MAAR AF EN TOE ZIT ER EEN SCHETTER KILIMANJARO VOGEL TUSSEN VOORAL ALS HET EVEN MINDER GAAT EEN SOORT DONKER BRUINE EKSTER ECHT AFRIKAANS
    MAAR IK HEB DE GEMEENTE IN KENIA GEBELD EN DIE ZOUDEN STROOIEN OP DIE JOEKEL, EN DAN HEB JIJ DAT STUKJE WAT JIJ NAAR BENEDEN BENT GEGLEDEN WEER ZO OVERWONNEN.
    NOU JANSKE LIEKE MEIKE FERRIE JOKE HET STUUR WEER OM EN AFTELLEN MAAR JOKE JE
    WEET WAT IK ZONDAG ZEI, DE DEUR STAAT ALTIJD VOOR JOU OPEN WE ZIJN NOG LANG NIET UITGEPRAAT MEID GELD OOK VOOR JOU FERRIE EN KINDEREN EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 21 Januari 2011 - 06:53

Judith & Ron, Wout,?:

Een dikke knuffel, we denken aan jullie!

Zet 'm op!

• 21 Januari 2011 - 08:05

Marga Van Zantvoort:

Welkom thuis.
    Ook de laatste loodjes kunnen zwaar zijn, met zijn allen lukt het jullie wel.
    Nu ook goed eten en klimmen maar.
    Groetjes Marga

• 21 Januari 2011 - 08:16

Lambert En Tineke:

Hoi Janske!!!

Dit was dus een 'dip' die een diepe krater in jullie energiebron én vertrouwen geslagen heeft!!
    Kón je weg naar je genezing maar via een lijnrechte weg gaan hé, maar zó vaak weer die zijpaden op die er inderdaad zo "inhakken", dat kost veel energie!! Joke en Ferry, wij wensen jullie veel kracht om samen met jullie dappere dochters weer verder te kunnen gaan! Hopelijk hebben jullie een beetje kunnen slapen???
    In gedachten zijn we een beetje bij jullie!!

Liefs van ons

• 21 Januari 2011 - 08:22

Inge:

Even rustig aan allemaal......

Ook zonder verslag zijn we met onze gedachte bij jullie.

veel liefs van ons allemaal,
    xxx Inge en de mannen

• 21 Januari 2011 - 08:42

Anne En Wouter:

Hoi Janske en de rest!

Sjonge zeg.. lezen we even een paar dagen je verhalen niet, gebeuren er ineens een hoop nare dingen! Ik hoop dat je je weer een stuk beter voelt en dat het snel weer gaat zoals in de sneeuwpret!! Die verhalen waren een stuk leuker en geruststellender om te lezen!!
    Maaarrr.. je hebt wel een nieuwe sport ontdekt.. misschien kun je wel mee doen met een of andere talentenjacht paalsurfen! Jankse got talent lijkt me een goede naam voor dit programma!
    Twee fans heb je in ieder geval al!

Groetjes vanuit het lekker, zonnige Australie,
    Anne en Wouter

• 21 Januari 2011 - 09:00

De Stapvriendjes:

Hey Lieve Janske en Familie.

Wij snappen goed dat de emoties groot zijn. Het hakt er natuurlijk echt in.
    Wel fijn dat jullie nu weer samen thuis zijn.
    Probeer samen de kracht weer terug te vinden. Wij denken aan jullie!!!

Heel veel succes, jullie kunnen het al 1,5 jaar ga zo door!!!

Dikke groetjes van ons allemaal,

• 21 Januari 2011 - 09:57

Oma Blijham:

Lieve Janske, ik kan me voorstellen dat jullie erg geschrokken zijn, toen je weer naar het ziekenhuis moest. Fijn dat je nu weer thuis bent!Gelukkig is het weekend en kunnen jullie misschien weer wat tot rust komen. Hier word je zeker erg moe en gespannen van. Geef papa, mama ,Lieke en Meike maar een dikke knuffel van mij en voor jou een stevige omhelzing en dikke kus,oma.

• 21 Januari 2011 - 13:15

Asmara:

Lieve allemaal,

Wat fijn dat jullie weer thuis zijn. Neem de tijd om weer wat bij te komen.
    Veel sterkte allemaal, samen staan jullie sterk.

Liefs en tot later.

• 21 Januari 2011 - 17:07

Willemieke & Herman:

Fijn dat jullie thuis zijn. Nu maar weer snel bij komen. Sterkte..
    Groetjes Willemieke

• 21 Januari 2011 - 18:43

Ome Gijs Tante Nelly:

hallo allemaal
    wij zijn in gedachten bij jullie
    veel sterkte,en geef de moed niet op.