2010 - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu 2010 - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

2010

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

31 December 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

2010, het jaar van de berg 2010. Hadden wij ooit kunnen weten hoe zwaar deze berg was? Hoe een berg je letterlijk en figuurlijk kan slopen? Gelukkig wisten we dat aan het begin van het jaar niet. We wisten ook niet dat zo’n zware tijd ook zoveel mooie dingen met zich mee kan brengen.

2010, het jaar van continue chemotherapie. Het begon op 1 januari om half elf in het ziekenhuis en vanavond rond de klok van zeven uur krijg ik thuis mijn laatste chemo van 2010. 365 Dagen lang chemo in mijn bloed. Dit om de stoute cellen te bestrijden, maar helaas pakt hij ook sommige goede cellen aan.

2010, het jaar van bijna afscheid nemen. Als we eerlijk zijn, wie had dan nog gedacht dat ik vandaag dit bericht zou plaatsen? Het lijntje was dun, heel erg dun. De dokters gaven niet op, ik gaf niet op en jullie waren allemaal een grote steun voor mij en mijn familie. Door dit alles mag ik nog terugkijken op 2010.

2010, het jaar van afscheid nemen. Afscheid nemen van lotgenootjes, die de oneerlijke strijd niet hebben mogen winnen. Afscheid nemen van ooms en een tante van papa, waardoor een neef en een nicht van papa in een half jaar tijd geen ouders meer hebben. Afscheid nemen van Alex Blijham, de neef van mama. Begin 2010 kreeg hij te horen dat hij kanker had. Samen hebben we gevochten, maar hij heeft helaas de strijd niet mogen winnen. Wel voel ik dat hij nog steeds met mij mee vecht.

2010, het jaar van de sondevoeding. Wat heb ik lang met dat slangetje in mijn neus rondgelopen. En wat heb ik hem ook vaak uitgespuugd. Slapeloze nachten door een piepende pomp, omdat ik “verkeerd” was gaan liggen, of omdat de voeding op was.

2010, het jaar van tandvlees. De uitdrukking op je tandvlees lopen kent iedereen wel, maar dat je dat zo lang vol kunt houden, dat wisten wij niet.

2010, het jaar dat ik niet meer letterlijk de grote zus van Meike ben. Meike is inmiddels groter dan ik. Ik heb mijn energie vooral nodig om mijn lichaam een beetje in conditie te houden. Groeien doe ik later wel weer. Het heeft ook voordelen, want ik kan nu al anderhalf jaar dezelfde kleren aan en Meike en ik kunnen ook nog eens kleren uitwisselen.

2010, het jaar van Purk. Purk is in mijn leven gekomen door iemand die wij zelf niet kennen. Via via heeft zij een pakketje bij ons laten bezorgen en daar zat Purk in. Purk is vanaf dat moment dag en nacht bij me. Samen met tutje mijn grote steun en toeverlaat.

2010, het jaar van de IC. De IC-kraal was een kraal die ik heel graag wilde hebben. Begin dit jaar heb ik deze gekregen en 1 aan mijn ketting vind ik wel voldoende.

2010, het jaar van ammoniak. Ongeveer een half jaar heeft het woordje ammoniak ons in spanning gehouden. Te hoge waarde, vlug weer naar het ziekenhuis. Opnieuw testen. Het is toch goed. Toch hebben de oncologen door deze controles mij de voor mij maximale hoeveelheid chemo kunnen geven. Petje af voor dit vakwerk.

2010, het jaar van dag kaal bolletje. We dachten dat we het zouden missen. Er staat nog steeds niet veel haar op mijn hoofd, maar het is toch wel lekker om een beetje haar te hebben.

2010, het jaar van het draakje. Elke drie weken heb ik en eigenlijk wel het hele gezien, last van het draakje. Dit komt door de Dexamethason, een hormoon dat ik nodig heb om de Leukemie te bestrijden. Soms wordt het draakje een echte draak, waardoor we allemaal na een week, of soms eerder, helemaal gesloopt zijn.

2010, het jaar van praprika chips. Het klinkt raar, maar praprika chips is de enige manier om het draakje een klein beetje te temmen. Zonder praprika chips zou ik in die periode ook niets eten. Nu krijg ik in ieder geval aardappelen (chips), groente (prapika) en vet binnen.

2010, het jaar van de ziekenhuizen. Ondanks de vele nare behandelingen en nare ervaringen ga ik nog altijd met veel plezier naar beide ziekenhuizen. Een groot compliment dus voor al het personeel.

2010, het jaar van naar school gaan. Een droom ging in vervulling, ik werd vier jaar. Eerst kreeg ik thuis les en inmiddels mag ik ook naar school. In een klas met super juffen. Juffrouw Dorie en juffrouw Lenie, jullie zijn helemaal super. Natuurlijk ook de stage juffen en niet te vergeten juffrouw Marijke, die mij thuis les kwam geven.

2010, het jaar van de uitstapjes. Dreamnight at the Zoo, Dolle Dingen Dag, de vakantie van stichting Gaandeweg, het verwenweekend van het Verwenevent en de Super Opkikkerdag. Dit allemaal georganiseerd door super mensen, waarvan de meeste vrijwillig. Zo ook onze vrijwilliger Goofie tijdens de Super Opkikkerdag. Wat was ze en is ze geweldig. Ze laat ons nog steeds weten dat zij op haar manier vanuit Amsterdam meeleeft. Geweldig. Kun je dan genieten van deze uitstapjes? Nee, het haalt ons even uit de werkelijkheid waarin we leven. Het is geweldig, je hebt het nodig om de accu op te laden, maar genieten valt in onze situatie niet mee.

2010, het jaar van Alpe d’Huzes. Leon fietste voor mij zes keer de Alpe d’Huez op. Wat een pracht prestatie. In 2011 gaat hij er weer voor en neemt hij ook nog eens papa op sleeptouw, zodat ook papa minimaal 1 keer de Alpe d’Huez opfietst.

2010, het jaar van de braderie “Janske Live”. Willy, Jeanet en iedereen die daaraan heeft meegeholpen. We zijn nu ruim een half jaar verder, maar ik heb er nog steeds geen woorden voor.

2010, het jaar van de verrassingen. Groot of klein, het maakt niet uit. Zomaar een kaartje in de bus, een mailtje of berichtje op de site. Het zijn ook zeker de kleine dingen die ons enorm veel kracht geven.

2010, het jaar van mensen leren kennen. Hoe langer je in de ellende zit, hoe beter je mensen leert kennen. En weet je wat het mooie is, je zou verwachten dat de groep om je heen alleen maar kleiner wordt. Het tegendeel is waar, we krijgen steeds meer lieve mensen om ons heen.

2010, het jaar van overleven. Afgelopen jaar is geen leven te noemen.

2010, het jaar van pijn en verdriet. De pijngrens ligt inmiddels zo hoog dat het aan de buitenkant bijna niet meer te zien is.

2010, het jaar van Joepie. Inmiddels ben ik er al lang niet meer geweest, maar mij helemaal loslaten doen ze toch ook niet. Met mijn verjaardag nog een mooi afscheidsfeest gehad en ook op de braderie waren ze vertegenwoordigd. Alom betrokkenheid bij de leidsters, op de administratie en van Geertje. Mensen waar mijn zusjes en mijn ouders heel veel steun van krijgen.

2010, het jaar van de reacties op de site. Dit jaar noem ik geen namen, want ik heb meerdere zeer trouwe volgers die zeer regelmatig reacties plaatsen. Voor ons leuk om te horen hoe het er bij jullie aan toe gaat. Geweldig als jullie met tips en adviezen komen en gewoon gaaf dat jullie zo met ons meeleven.

2010, het jaar van Leanne en Karin. Elke week zijn ze allebei minimaal 1 dag bij ons geweest. Wat zorgen ze voor afleiding, ondernemen ze dingen en wat zijn ze flexibel. We hebben het echt getroffen met jullie.

2010, het jaar van opa IJsje, oma Tumtum, oma Hanny, Frans, tante Hariette, ome Hans, tante Angela, ome Toine, ome Renier, Bart, Sietske, Rens en Imke. Jullie weten wel waarom.

2010, het jaar van mijn zusjes. Wat zijn ze lief voor mij en wat doen ze het zelf goed. Lieke op school, zwemmen en dansen. Meike geniet nu van de momenten dat ze alleen thuis is. Ook kletst ze er naar hartenlust op los.

2010, het jaar waarin papa weer zaken heeft opgepakt. De eerste voetbalwedstrijd, wat was die zwaar. Na een klein kwartier was hij kapot. Dit ondanks de aanmoedigingen die hij kreeg van ons vanuit de zijlijn. Dan merk je pas hoe het lichaam van de ouders wordt gesloopt door een levensbedreigende ziekte van een kind. Gelukkig kreeg papa veel steun van zijn team om in eigen tempo terug te komen en dat is nu ook gelukt. Daarnaast is hij weer actief bij de Heibessums en is hij druk met fietsen, want volgend jaar volgt de Alpe d’Huzes. Ook werkt papa hard aan zijn toekomst.

2010, het jaar waarin mama weer is gestart met werken. Wat was het zwaar voor mama om weer als medewerkster van het ziekenhuis door de gangen te lopen. Het is nog zwaar, maar het is ook wel weer goed om met andere dingen bezig te zijn. Daarnaast krijgt ze veel steun van haar collega’s en dat is iets wat haar ontzettend goed doet. Ook is mama wekelijks aan het sporten en daar voelt ze zich heerlijk bij. Wandelen met Ingeborg doet ze ook eens per week en ze is ook weer regelmatig te zien op verjaardagsfeestjes of kraambezoek.

2010, het jaar van Janske. Yes, I did it again. Een jaar afgerond. Een jaar waar geen einde aan leek te komen. En hoe? Op de belangrijke momenten was ik thuis. Ik heb de energie die ik heb, gedeeld met mijn omgeving en ik probeer ervoor te zorgen dat iedereen toch met een lach op zijn gezicht rondloopt. Je moet er toch wat van maken.

2010, het jaar waarvan wij graag afscheid nemen. Een jaar die je geen twee in je leven moet hebben, want eens ben je door je tandvlees heen. Een klein gedeelte van 2010 gaat mee naar 2011, maar het grootste gedeelte van 2010 laten wij in 2010.

2010, het jaar van bedanken. Zonder jullie hadden wij het niet gered. Bedankt!!!

Ik wil iedereen, ook namens papa, mama, Lieke en Meike, een prettige jaarwisseling toewensen.

Tot volgend jaar.

Groetjes,

Janske

  • 31 December 2010 - 17:08

    Nikki En Jannie:

    hey super janske

    wij wensen jou en jou familie een prettige jaarwissel toe!

    dikke kus vanuit joepie

    en tot volgend jaar!

  • 31 December 2010 - 17:57

    Corina Wanders:

    Lieve Janske,

    Weer een bewogen jaar achter de rug. als het zo wordt opgesomd ben je er even stil van..
    Het jaar 2011, daar ga je nu vol goede moed aan beginnen. en die goede moed komt straks goed van pas als je eindelijk de vlag op het topje van de berg hebt gezet en daar al je bagage kan achterlaten. Ondanks alles ben je altijd vrolijk, petje af voor jou! dit jaar laat je ook je petje achterwegen want iedereen kan dan weer genieten van een mooie bos haar die in aantocht is!
    Ook kan ik alleen maar diep respect hebben voor alle mensen die dicht bij jou staan. Hoe moeilijk ze het zelf ook hebben, ze zetten jou en je zussen altijd voorop. De opa's en oma's, ooms en tantes, neefjes en nichtjes en alle andere hulptroepen, wat jullie allemaal doen is ongekend!
    En dan papa en mama nog. De rust mag weer terugkeren in huize beks en daar gaat 2011 voor zorgen. Die papa en mama van jou zijn toch wel heel erg bijzondere mensen zeg! Je moet ze soms op een goed idee brengen (lekker gegeten??) maar buiten dat zijn zij wel de mensen die ervoor zorgen dat je goed in de gaten wordt gehouden en bij jou is dat maar goed ook. dat hebben we dit jaar meerdere keren mee kunnen beleven.Al had ik dat natuurlijk liever niet gehad.... Maar vanaf morgen doe je geen gekke dingen meer, alleen als je aan het spelen bent natuurlijk! En spelen zal je in het nieuwe jaar! zoveel dat er een moment wordt waarop je zegt: ik heb geen zin om vandaag af te spreken want ik heb al 3 maanden lang elke dag afgesproken....(beetje overdrijven mag toch??het kunnen ook 2 maanden zijn ;)).
    Dus Janske, om af te sluiten, 2011 wordt helemaal jou jaar en dat van jullie gezin!Onverwachte dingen zullen er zeker gebeuren maar in dit jaar alleen in de positieve zin. Ik wens jullie alle geluk en gezondheid toe die je maar kunt krijgen! en op naar een zeeeeer mooi en uitgerust jaar!
    Ik zie je in ieder geval volgend jaar!

    Groetjes Corina

  • 31 December 2010 - 17:57

    DORRY:

    HOI WERELDWONDER.
    ER IS OOK EEN JAAR VAN OPRECHTE VRIENDSCHAP VOORBIJ HUMMELVAN HEEL VEEL DIKKE VETTE HIFIVE FIKKEN EN BIDDEN. MAAR WIJ VERLENGEN HET GEWOON TOT JIJ BETER BENT SCHATJE, NIEMAND KAN DIT ALLEEN, EN JIJ ZAL NOOIT IN DE KOU KOMEN STAAN ZOWAAR IK DORRY HEET
    MAAR DAT IEMAND ZO'N DEEL VAN JE LEVEN UIT KAN GAAN MAKEN IS WONDERBAARLIJK.
    WAT IS ER VEEL VOORBIJ GEKOMEN ,EN HEB JIJ VEEL MEEGEMAAKT OOK JE OUDERS ZUSJES EN FAM. NONDE KNOL WAT DEED IEDEREEN ZIJN BEST GEWELDIG WAT EEN WARMTE.'NU MEISJE WE GAAN ER MET JOU TEGENAAN DORRY

  • 31 December 2010 - 18:35

    Opa Ijsje Oma Tumtum:

    2010.............365 dagen herinneringen , we zijn er stil van


  • 31 December 2010 - 18:40

    Ome Renier:

    Ha super Janske,

    Wat was 2010 toch weer een bewogen jaar waarin zoveel is gebeurd. Toch weer knap hoe je (jullie) dit weer allemaal hebben gedaan. Hopelijk heb je de steilen stukken van de berg gehad en wordt 2011 de gewenste vlag gepland!

    Iedereen een gelukkig en gezond 2011 gewenst!

    Liefs,
    Renier

  • 31 December 2010 - 19:24

    Fam Van Gaal:

    Hey Super Janske

    Als je het zo allemaal leest was 2010 een mega berg die je hebt beklommen. Wij werden er wel even stil van hoor.
    Wij hopen dat 2011 een super jaar voor je zal worden. Hopelijk je laatste chemo!!!!!
    We zullen je ook dit jaar weer volgen

    We wensen jullie een super goede jaarwisseling en alle goeds voor 2011!!!!!!!!!!! En kanjer zet hem op he.

    X Renske Bram Gijs en Nicole

  • 31 December 2010 - 21:31

    Judith & Ron,Wout,?:

    Voor de zoveelste keer zijn we onder de indruk.
    2010 is bijna voorbij.
    We gaan ervoor in 2011, hoe dan ook; jullie gaan er komen; dat weten we zeker.

    Zet 'm op!

  • 31 December 2010 - 22:31

    Ineke En Peter:

    2010, wat een indrukwekkend verslag Super Janske. Vorig jaar schreef je, dat er een berg beklommen moest worden met gevaarlijke trajecten. Die zijn er volop geweest en hoe zwaar de klim zou zijn, konden jullie (gelukkig maar) niet van tevoren overzien. Maar het jaar is voorbij en een groot deel van de berg bedwongen. Wij wensen jou, Janske, en de hele familie de kracht toe om het laatste deel van die berg te beklimmen, zodat jullie volgend jaar op deze tijd kunnen zeggen: "we did it." Wij wensen jullie in elk geval alle voorspoed die mogelijk is in 2011.
    Liefs Ineke en Peter

  • 31 December 2010 - 22:55

    DORRY:

    BIJNA 12UUR.\IK WENS JULLIE AL HET GOEDS WAT ER IS .
    HET GAAT LUKKEN NONDE JU .

  • 31 December 2010 - 23:25

    Opa Ijsje Oma Tumtum:

    Gelukkig Nieuwjaar voor iedereen.

  • 01 Januari 2011 - 00:42

    Joli Claes:

    Ha Janske en familie

    Wat een jaar was 2010.
    Maar een jaar dat is overwonnen, met diepe dalen en hoge pieken.
    Maar het zit erop.
    Ik neem mijn petje met een diepe buiging af voor de hele familie Beks en Blijham.
    Wat zijn zijn jullie allemaal geweldige, fantastische SUPERMENSEN.
    2011 word een jaar met hele, hele hoge pieken, en misschien een paar dalletjes.
    Dat hoop ik met heel mijn hart.
    En dat jij Janske, vol trots en met een stralende lach, die vlag mag planten op de top van jouw beklommen berg.
    Ik wens jou en alle mensen om jouw heen, alle liefde,geluk, wijsheid en gezondheid die er op deze aardbol te vergeven is.
    Gelukkig nieuwjaar,

    Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons.xxxxxxx

  • 01 Januari 2011 - 00:46

    Nicole Van Gaal:

    Hey Janske en de rest van de familie

    Als eerste de beste wensen voor 2011 dat het maar een goed jaar voor je mag worden!!!!!!!!!!!
    Ik heb lang nagedacht over de vraag van Opa Ijsje en ik denk het aantal bezoekers 892619 zal zijn.
    Ben benieuwd, als ik morgenvroeg wakker ben zal ik eens gaan kijken of ik het goed heb.

    Slaap lekker
    X Nicole

  • 01 Januari 2011 - 01:16

    Gerda:

    Hey Miss Super Janske fideranske,

    Je slaapt waarschijnlijk al maar je bent nu echt in het jaar 2011.
    Allemaal de allerbeste wensen en dat het voor iedereen een heel goed jaar mag worden.

    Oma Tumtum van harte beterschap gewenst.

    Opa IJsje; ik denk dat aantal bezoekers komt op 892607.

    Lekker slapen zometeen en lieve groeten en houdoe.
    Gerda

  • 01 Januari 2011 - 08:50

    706.052:

    keer is deze site in 2010 bekeken

  • 01 Januari 2011 - 09:29

    DORRY:

    GOEDE MORGEN JANSKE EN DE REST.
    IK HEB JOU AFSCHEIDS BERICH VAN 2010 AL 4 KEER GELEZEN.
    IK HEB ME INGEHOUDEN OM OOK NIET ZO;N VERSLAG TE MAKEN.
    WANT ALS DEZE MUTS BEGINT DAN WEET ZE ER NIET MEE TE STOPPEN .
    MAAR IK WENS JULLIE NOGMAALS VEEL GELUK GELOOF HOOP EN WEERSTAND OOK LIEFDE VOLHARDING ENERGIE ,EN EEN PRIJS IN DE LOTTO.
    MAAR HET MOET NATUURLIJK VOORAL HET JAAR VAN ONZE HUMMEL WORDEN ,IK BEDOEL DE TOP HALEN DAT GAAT LUKKEN EEN DIKKE VETTE HIFIFE LOWFIVE DORRY

  • 01 Januari 2011 - 09:32

    Ina:

    Hallo Janske,

    Met ontroering heb ik je laatste verhaal van dit jaar gelezen. Meiske wat ben jij een echte kanjer!!!
    De top van de berg komt inderdaad een stuk dichterbij, maar dat laatste stuk nog he??
    Ik hoop dat je zo positief kunt blijven ook al zullen er nog wel eens zware tijden komen.
    Janske, ik wens je een heel gelukkig maar bovenal een gezond nieuwjaar toe. en dat je lekker naar school kunt gaan en net zulke leuke dingen kunt gaan doen als ieder ander kind
    Ook je vader, moeder en zusjes de allerbeste wensen en houd vol!!!!

  • 01 Januari 2011 - 10:37

    Jolanda:

    Hoi Janske
    Hoi Janske

    De beste wensen voor 2011 voor jou en de rest van de familie.
    Ik blijf je berichten lezen ,iedere keer raak ik er van onder de indruk.
    Ook nu weer wat kan een mens allemaal voor zijn/haar kiezen krijgen.

    Heel veel geluk in 2011

    rob& jolanda
    en tom

  • 01 Januari 2011 - 11:07

    Ome Tan Tante Angela:

    Lieve allemaal

    Hoera 2011 is geboren en we zijn "verlost" van 2010, we onthouden alleen de mooie, goeie dingen van dit turbulente, emotionele jaar. Al het kwade hebben we gisteren de lucht in geblazen met het nodige knal en siervuurwerk, daar was wel een extra portie voor nodig maar dat vonden de meeste niet erg om doen.

    Ondanks, door omstandigheden, een mindere bezetting van het oudjaarsfeest hebben we met z'n alle intens genoten; lekker FIKKE in de vuurkorven met lekkere muziek, heel veel spelletjes gespeeld, gekletst, gesnoept, gedronken, gefeest.

    Met één groot verschil met vorig jaar toen alle ogen waren gericht op "ons' Janske die toen echt niet lekker was en we allemaal even opleefde als zij dat ook deed. Dit jaar heb ik ze niet gezien en dat bedoel ik goed, gewoon volop gespeeld met alle kinderen zonder extra aandacht.
    Zelfs even door Papa streng toegesproken toen ze iets had gedaan wat toch echt niet mocht, stom maar op zo'n moment goed om zien.

    Het leven lijkt even "normaal" ook al weten we donders goed dat we er nog lang niet zijn.

    Met het eind in zicht willen allemaal dat het zo snel mogelijk augustus word maar het is nog geen tijd voor een eindsprint. Gewoon gedoseerd de berg verder op klimmen, dat doen wij ook altijd, dan kun je elke top bereiken.

    Iedereen Kei-bedankt voor alle betrokkenheid zowel voor als achter de schermen, hierdoor krijgen wij ook iedere keer weer de energie om door te gaan.

    een Super 2011 voor iedereen

    groetjes

    Tante Angela & Ome Tan

  • 01 Januari 2011 - 11:31

    Anne:

    Lieve Janske, Ferry, Joke, Lieke en Meike! Wat een enorme berg was dat in 2010! En wat een kanjers zijn jullie allemaal (ook de rest van de familie)! Gelukkig is 2010 nu voorbij en is er een heel jaar 2011 voor ons om allerlei leuke dingen te doen en vooral.. om beter te worden!!
    Vanuit mij dus voor jullie allemaal de beste wensen en dat het komende jaar maar alles mag brengen wat jullie nodig hebben!!
    Groetjes, Anne

  • 01 Januari 2011 - 11:35

    Oma Hanny En Frans:

    Lieve Janske,

    Ook wij zijn heel blij het jaar 2010 af te kunnen sluiten. Het was een allesbehalve makkelijk jaar. Toch heeft het ook waardevolle zaken naar voren gebracht, zoals saamhorigheid. Die moeten we vast zien te houden.
    Het glibberige pad naar de top van de berg beginnen we nu te kunnen overzien. En zoals we nu hopen, sta je in augustus boven op de top. Het zal beslist geen eenvoudige zaak zijn om daar te komen, maar we blijven je steunen.
    Lieve schat en natuurlijk ook voor de rest van de familie en andere geïnteresseerden: Een gelukkig en gezond 2011!

    PS oma

  • 01 Januari 2011 - 11:48

    H & H & I:

    Hoi SUPER Janske,

    Ook vanuit Arcen wensen wij iedereen een gelukkig en gezond 2011 !

    Als je bovenstaande leest dan komt alles weer voorbij. Met een traan en ook met een lach. Want we hebben spannende, verdrietige, maar ook zeker leuke dingen meegemaakt in 2010. En wat we nog het meeste van jou geleerd hebben is dat je leert simpele dingen zo enorm te waarderen.

    2010 had zijn obstakels, maar 2011 gaat het helemaal worden voor jou en papa, mama, Lieke en Meike.
    Met zijn allen zetten we de schouders er weer onder, trekken nieuwe bergschoenen aan en hebben nog voldoende voorraad touw en pikhouwelen bij, zodat jij de top kunt bereiken.
    Zet hem op met zijn allen zodat we dit jaar al in augustus kunnen knallen.

    Dikke knuffels en kusjes van ome Hans, tante Hariètte en Imke XXX

  • 01 Januari 2011 - 12:17

    Dorry:

    HOI JANSKE.
    EVEN TWEE BERICHTJES DOORGEVEN.
    TANTE HARRIJETTE JIJ KOOPT ALLES NIEUW VOOR DE BEKLIMMING VAN DE BERG IN KENIA.
    DAAROM WOU IK EVEN LATEN WETEN DAT BIJ A.H. JE WEET WEL DIE OP DE KLEINTJES LET DE WANDELSOKKEN IN DE AANBIEDING ZIJN TWEE PAAR JE LEEST HET GOED NOMAD DE ECHTE VAN 19.90 VOOR EN NU KOMT HT9.90 LEUK PRIJSJE VIND IK. DAT WAS BERICHT EEN.
    NU HET TWEEDE BERICHT
    DEZE SITE WAS 3UUR GELEDEN 706.052 KEER BEKEKEN IK WAS VERGETEN IN TE ZENDEN BIJ DEZE IK VOEL DAT IK GOED ZIT DORRY

  • 01 Januari 2011 - 12:21

    Janny:

    Hallo Super janske en Familie,

    Ik ben er stil van, wat een verhaal, we hopen dat 2011 veel goeds mag brengen, daarom wensen wij iedereen een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2011.

    Voor oma Tum Tum veel beterschap, en Joke ben je weer wat opgeknapt?

    Heel veel groetjes van de Fam.vrienten

  • 01 Januari 2011 - 12:26

    DORRY:

    HARIETTE.... MOET ZO,IK GEBRUIKTE DE NIEUWE SPELLING DOE IK WEL MEER,MAAR IK WEET NIET HOE IK PUNTJES OP JOU NAAM MOET TYPEN DUS ZET IK ZE ACHTER JOU NAAM

  • 01 Januari 2011 - 12:53

    Lambert En Tineke,:

    Hoi Janske!!

    Met veel bewondering hebben we je verslag van 2010 gelezen. En inderdaad, zó is het gegaan!
    Tussen de regels door lezen we de inspanningen die jullie hele gezin geleverd heeft om afgelopen jaar door te komen. En we voelen, dat niet eens álles opgeschreven is! Die emoties, de spanningen en zoveel energie die het kostte om jou veilig door het jaar te loodsen zijn ook niet te omschrijven. Geweldig, hoe jullie dat samen hebben gedaan!!! En nu, óp naar het komende jaar!!!! Janske, wij wensen jou van harte beterschap! Voor je zusjes en Joke en Ferry, heel veel sterkte en energie voor 2011!! Dat zullen jullie nog hard nodig hebben! Maar dán ........uiteindelijk.......... !!!!!!

    Voor jullie allemaal, ( en allen die jullie lief zijn!! ) een heel goed Nieuw jaar.

    Liefs van Lambert en Tineke

  • 01 Januari 2011 - 14:25

    Judith & Ron, Wout,?:

    Lieve allemaal,

    Liefde, hoop, doorzettingsvermogen en bewondering voor 2011!

    Liefs van ons.

  • 01 Januari 2011 - 18:39

    Cor En Diny.:

    Hoi super Janske en de rest van de familie.

    Wat hebben jullie een bewogen 2010 achter de rug.

    Ik zal de datum 19 Januari 2010 niet gouw vergeten, toen wij van onze Frans {Opa ijsje} te horen kregen dat het met Janske niet goed was omdat er te veel amoniak in het bloed van Janske aanwezig was.
    Janske je bent toen echt door het oog van de naald gekropen, wat heb toch al veel en hard moeten vechten om er telkens weer bovenop te komen.
    Je hebt weer eens laten zien dat je een echt vechtersbaasje bent.

    Die top van die hoge berg ga jij zeker halen al zal je af en toe ook wel eens een klein beetje naar beneden schuiven, als je boven op die berg bent zet dan de Brabantse enr neer, als het zover is zet ik er de vlag van Zesgehuchten bij.
    Misschien zijn er nog mensen die ook een bijzondere vlag hebben en deze er ook bij zetten, zodat het een bont geheel zal zijn verschillende vlaggen.
    Als wij met z'n alle Janske mee helpen de top te bereiken zodat Janske het niet alleen hoeft te doen dan zal haar rugzak een stuk lichter worden

    Ferry, Joke, Meike en Lieke het {PSV} petje gaat voor jullie af en hou vol lieve mensen.
    Natuurlijk willen wij de Opa's, Oma's en de rest van de familie niet vergeten want zonder hen was het jaar 2010 nog veel zwaarder geweest.

    Graag willen wij iedereen het allerbeste wensen voor het jaar 2011.
    En voor de familie Beks en Blijham heel heel veel geluk in het nieuwe jaar. Het gaat jullie allen goed.

    De lieve groetjes van Ome Cor en Tante Diny en voor iedereen een hele dikke knuffel.
    Houdoe he.

  • 01 Januari 2011 - 20:25

    Cor En Diny.:

    Janske, Sorry dat ik vergeten ben jou naam te noemen voor de beste wensen van het jaar 2011.
    Natuurlijk wensen wij jou heel veel geluk en succes met de behandelingen die jij nog moet doen voor het jaar 2011. Zet 'm op Meiske en hou vol!!!!!!!!.
    Groetjes van Tante Diny Brouwers Houdoe een extra dikke kus XXX.

  • 01 Januari 2011 - 22:44

    Marga Van Zantvoort:

    Hallo Janske.
    Welkom in 2011, een jaar waarin er weer veel staat te gebeuren en ik hoop voor jou en je familie dat het voornamelijk alleen maar positieve dingen zullen zijn.
    In 2010 heb je laten zien hoe sterk je bent en met de mensen om je heen ben je er goed doorheen gekomen.
    Mijn wens voor 2011 is dat je de top van de berg gaat bereiken zonder opstakels die je nog niet kent, met jou wilskracht zal dat moeten lukken en natuurlijk klim ik nog steeds met je mee.
    Groetjes Marga.

  • 02 Januari 2011 - 15:23

    Ymke:

    Hallo Super Janske,

    wat een jaar was 2010. Als ik zo die opsomming lees ben ik echt onder de indruk. Wat ben jij een sterke meid en wat heb jij een fantastische familie! SUPER.
    Ik wens jou en je familie alle liefde en kracht toe voor 2011 en ik zal je blijven volgen tot aan de top.

    Liefs Ymke

  • 02 Januari 2011 - 19:55

    Leanne:

    Wat een mooi stuk(je) zeg!
    Het klopt helemaal...
    Op naar een nieuw jaar..
    Een jaar waarin het geluk en plezier hopelijk gaan overwinnen.
    Een jaar waarin de behandeling afgrond kan worden.
    Een jaar waarin we hopelijk een mooi en groot feest kunnen gaan vieren.
    Een jaar waarin we ook bij de Heibessums feest zullen gaan vieren.
    Een jaar waarin jij nog meer naar school zult gaan.
    Een jaar waarin jullie als gezin enorm sterk blijven staan.
    Een jaar waarin jullie vast en zeker kunnen blijven rekenen op de steun van de familie en van mij.
    Een jaar waarin vast en zeker nog veel meer gaat gebeuren, maar wat ik hier niet allemaal kan beschrijven.
    Ik wens jullie een heel gelukkig nieuw jaar!

  • 02 Januari 2011 - 20:28

    Willy En Jeanet:

    Hallo Familie
    Als we jullie vehaal lezen springen de tranen in ons ogen.
    Wat hebben jullie veel moeten doorstaan.
    Dit gun je je ergste vijand niet toe.
    Ik geloof best dat je 2010 snel mogelijk wilt vergeten.
    De donkere dagen in jullie leven.
    2011 moeten jullie nog een tijdje strijden.
    Maar jullie gaan ook voor de overwinning.
    Augustus 2011 wel te verstaan.
    Dat gaat jullie vast en zeker lukken
    Dat moeten we met z'n allen vieren.
    Ik bied me aan om iets op touw te zetten in augustus.
    Ik heb wel hulp nodig om iets gigantisch op te zetten..(dus mensen meld je aan)
    Ik zal mijn hersenen laten kraken en er mee aan de slag gaan.
    De allerbeste wensen voor 2011
    Janske je bent een kanjer we houden van je

    xxx Willy en Jeanet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heeze

Janske

Een reisverslag van Super Janske (Janske Beks) naar een kankervrij bestaan. Op 6 juli 2009 is bij haar op 2-jarige leeftijd Leukemie (ALL) vastgesteld. Dagelijks brengt zij verslag uit over wat haar die dag bezig heeft gehouden.

Actief sinds 07 Juli 2009
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 2266863

Voorgaande reizen:

07 September 2011 - 31 December 2020

De wereld van Ke3

06 Juli 2009 - 03 Augustus 2011

Mijn reis naar een kankervrij bestaan

Landen bezocht: