Weg met 2010 - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Weg met 2010 - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Weg met 2010

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

30 December 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

We hebben heerlijk geslapen bij oma Hanny en Frans en weer heb ik heerlijk in mijn eigen bed geslapen, zonder 's nachts te verhuizen. Het lijkt wel of ik de smaak te pakken heb. Of zou het zijn omdat ik nu bij mijn zusjes op de kamer slaap. Wat de reden is zullen we vandaag niet te weten komen, want ook nu lig ik weer bij mijn zusjes op de kamer.
Dat de Chemo Kaspers hun best doen, dat begin ik wel weer te merken. Vanmiddag heb ik dan ook heerlijk geslapen, waarna ik toch nog wel weer fit was.
Vanmorgen zijn we nog de hele tijd bij oma Hanny en Frans gebleven. Na de boterhammen van vanmiddag zijn we naar huis gegaan. Daar hebben we vooral geknutseld en gespeeld. Helaas werd mama ziek en is ze al heel vroeg in bed gaan liggen. Ik hoop maar dat ze morgen weer fit is. Morgen hebben we namelijk echt iets te vieren. Wat? We kunnen eindelijk naar 2011.
Vandaag hoorde ik dat er vanavond een televisieprogramma was met de titel: "Weg met 2010". Dat is precies zoals ik er ook over denk. Waarom? Dat lezen jullie morgen.

Groetjes Janske

• 30 December 2010 - 20:35

Jasmijn,Danny,Fleur:

Lieve Janske en fam.

Alweer een jaar om. De tijd vliegt. Op naar het einde van deze zware berg.

Wij wensen jullie een heel goed 2011. Hopelijk met veel hoogtepunten.

Wij gaan morgen iig op bezoek bij de Familie. Dat is elk jaar weer een pretje. Ze hebben vandaag al een drukke dag gehad ;).

Veel sterkte nog met alles wat komen gaat. Nogmaals. Wij lezen elke dag maar vinden het erg moeilijk hier iets neer te zetten. Wij denken aan jullie.

xxx

• 30 December 2010 - 22:46

Tante Angela:

Hoi Janske,

Wat heb je weer een mooie titel gevonden: WEG MET 2010.
    Wij snappen wel waarom.
    Er zijn natuurlijk dingen uit 2010 die MEE mogen maar heeel veeel dingen die NIET mee mogen naar 2011 net zoals in dat programma.
    In 2011 kunnen jullie echt af gaan tellen en de TOP bereiken.
    Hopelijk is mama snel opgeknapt en kunnen we morgen nog een feestje bouwen bij jullie.
    Joke veel beterschap!

Welterusten voor nu, slaap lekker allemaal en tot morgen.

Dikke knuffel van tante Angela

• 31 December 2010 - 06:53

Judith&Ron,Wout,?:

Dag schone slaapster,

Wat doe je het goed, helemaal geweldig!
    Joke, veel beterschap!
    Laatste loodjes 2010....

Zet 'm op!

• 31 December 2010 - 08:45

DORRY:

HOI HUMMEL EN ALLE MEDEGANGERS.
    HET JAAR 2010 WAS HEFTIG ,MAAR IN 2011 KOMT HOE DAN OOK DE VLAG OP DE TOP VAN DE KILIMANJARO MET WAT GELUK DAT WEL ,EN DAN STAAT HEEL HEEZE OP ZIJN KOP VOOR JOU HUMMEL.
    NU GAAT HET ALLEMAAL BEST REDELIJK DACHT IK ZO.
    ZOU DAT TOCH KOMEN DAT JIJ BETER SLAAPT?
    OF DAT JULLIE ZOVEEL IN JULLIE PRETPARK SPELEN?
    NU WENS IK IEDEREEN EEN FIJNE AVOND EEN PRETTIG UITEINDE EN EEN GOEI BEGIN DE BALLEN EN EEN DIKKE VETTE JANSKE HET GAAT LUKKEN MEISJE EN FAM. DORRY

• 31 December 2010 - 08:46

DORRY:

JOKE MEID BETERSCHAP HIFIVE LOWFIVE

• 31 December 2010 - 09:19

De Stapvriendjes:

Lieve Janske en familie.

Weg met 2010!!!! Daar gaan we voor!!! We gaan met je mee naar de eindstreep die het jaar 2011 met zich mee brengt voor jou. We hopen dat je de vlag al ziet staan op de berg!!En dat je deze de komende maanden steeds beter kunt zien!!!
    Natuurlijk wensen wij jou en je familie en alle lieve mensen die jou zou enorm steunen al vast een
    VET COOL GAAF jaar toe. Onze papa's en mama's zeggen dat in de vorm van: De beste wensen en veel liefde en geluk voor 2011. Maar dat staat natuurlijk niet stoer als wij dat zo schrijven. Op zulk taalgebruik knap jij natuurlijk af. En dat kunnen we niet gebruiken nu de concurrentie zo groot is. Maar ook daar blijven wij het komende jaar hard voor werken. We blijven dan ook zeker de stapvriendjes. Heel veel kijk plezier naar het vuurwerk.
    Het kaarsje blijft branden voor jou en je lieve familie.

Dikke vette groeten van
    Brent, Sven,Jens,Fenne en Daisy

Patrick en Ester
    Chris en Nency

• 31 December 2010 - 09:35

Wilma Van De Vin:

Hallo Janske,

Weg met 2010. Nog 13 uur en 25 minuten....
    Aftellen en met een stoere blik vooruit kijken.

Joke, heel veel beterschap. Ik neem aan dat je geveld bent door de buikgriep. Sterkte en goed uitrusten!

Janske, hopelijk krijg jij het niet, maar met de hygiëne zit het wel goed in huize Beks.

Een goed uiteinde en een nog beter begin.
    Heel veel groetjes van de familie van de Vin

• 31 December 2010 - 09:57

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

"Weg met 2010" is ook mijn idee in deze dagen.
    Leuke dingen en ervaringen nemen we mee, minder leuke laten we achter in dit jaar.
    En we gaan natuurlijk voor jouw "top"sensatie als jij de Kilimanjaro hebt beklommen en jouw vlag bovenaan staat! We gaan het beleven en geven je op tijd een zetje mee.

Joke beterschap gewenst en ik hoop dat het vandaag al weer iets beter met je gaat.

Hou je taai kleine guit en familie en heel veel plezier vandaag met z'n allen en een heel goed uiteinde van 2010 en een nog beter begin van 2011 voor allemaal.

Lieve groeten, houdoe en tot volgend jaar.
    Gerda

• 31 December 2010 - 10:25

Frank En Heidi:

Hallo Super Janske

Kijk alweer een sticker
    Je velletje zal wel zo vol zijn. Wie wint er nu jij of Wout ?

En wij doen ook mee aan weg 2010
    Op naar 2011 en dat dat een mooi jaar mag zijn in alle opzichten.
    Nieuwe ronde.............. nieuwe kansen.

Joke vlug opknappen en een vrolijk jaarwisseling.

Tot 2011

Groetjes uit Leende

• 31 December 2010 - 12:34

Asmara:

Lieve Allemaal,

Weg met 2010. We gaan 2011 weer beginnen met frisse moet. We gaan met z'n allen het laatste stuk van de berg beklimmen. Jou papa gaat dat letterlijk doen en wij langs de lijn. Ook dit jaar gaat er bij ons weer een wensballon de lucht in met maar een doel, met z'n allen de top bereiken.

Een hele fijne jaarwisseling.

Joke snel beter worden hoor.

Liefs en tot later.
    Asmara

• 31 December 2010 - 12:57

Janny:

Hallo Super Janske en Familie,

Op naar 2011, we gaan er helemaal voor en proberen je via deze weg te steunen, niet achterom kijken maar vooruit is mijn motto.
    Probeer de top te bereiken, maar daar twijfelen we niet aan, je inzet is Super Super goed.
    Ook je papa en mama verdienen een dikke pluim, Janske en Familie een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2011.

Gr.Fam.Vrienten

• 31 December 2010 - 13:04

Opa Ijsje:

Het meel is er , de rozijnen en krenten zijn aan het wellen , de goudrenetten liggen klaar ,
    olie , poedersuiker , kaneel (voor biege's) ,dus we kunnen beginnen.
    Laat nou net vandaag Oma tumtum ziek zijn geworden. tju nog.
    Maar we proberen er toch een hele leuke dag van te maken en we gaan voor 2011 , het jaar waarvan wij heel veel verwachten Janske.
    Laten we hopen dat onze dromen uitkomen en jij Leukemie vrij wordt.
    Dat is onze grootste wens.
    Het wordt dikwijls gezegd , gezondheid is het belangrijkste en dikwijls denk je daar niet bij na als je gezond bent , maar als je er zo dicht bij staat zoals wij bij jou Janske , is er maar 1 ding wat teld.
    Genezen !
    We weten ook wel dat er mensen zijn die jou een warm hard toe dragen ,die ook e.o.a. ziekte/ongemak hebben en die hiervan niet meer zullen herstellen.
    Die wensen wij alle het goede toe om die last te dragen

Laten we net als iedereen hier op de site zeggen.

WEG MET 2010 !!

FIJNE JAARWISSELING ALLEMAAL

EN MORGEN (VOLGEND JAAR) VOLGT DE REST .

• 31 December 2010 - 13:50

Dorry:

HOI LEKKER JONG.
    IK WIL OMA TUM TUM EVEN BETERSCHAP WENSEN.
    GERRIE NEEM JE EIGEN IN ACHT EN JIJ OOK JOKE.
    TOCH EEN LEUKE AFSCHEIDSAVOND VAN 20010 NU OP NAAR HET JAAR DAT JANSKE DE TOP BEREIKT .
    MEISJE FAM BEKENDE WAT MOET DAT UNIEK ZIJN MAAR HET GAAT LUKKEN HOOR BLIJF WEL ALLEMAAL FIKKEN DORRY

• 31 December 2010 - 15:52

Lies:

Wij wensen jullie een voorspoedig 2011 zodat jij Janske de top snel mag halen.
    Wij wensen de zieken veel beterschap.
    Veel sterkte en ga ervoor.
    Tot volgend jaar.

Groetjes uit Gelderland.

• 01 Januari 2011 - 00:24

Joli Claes:

Ha Janske en familie

Intrnet lag eruit, dus ik kon niet reageren.
    Maar grlijk heb je, weg met 2010.
    Een gezellig uiteind gewenst.
    Veel plezier en wees voorzichtig.

Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons.xxxxxx