Allerzielen - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Allerzielen - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Allerzielen

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

02 November 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Het zijn dingen die ik niet te vaak mag doen. Dit omdat mijn vizier naar voren gericht moet zijn, want ik heb nog een lange en zware weg te gaan. Ook kan ik er niet teveel bij stilstaan hoe dun mijn eigen draadje afgelopen jaar is geweest. Nu moet ik zoveel mogelijk genieten van het leven, zo wordt mij verteld. Hoe dubbel kan het zijn. Daarom wil ik vandaag toch even stilstaan bij alle lotgenootjes die met dezelfde kracht vochten, maar de strijd niet hebben mogen winnen. Het maakt ons nogmaals duidelijk met wat voor een verschrikkelijke rotziekte ik te maken heb. Kanker is bij kinderen tussen 2 en 12 jaar de belangrijkste doodsoorzaak. Jaarlijks overlijden circa 100 kinderen aan kanker. Ook al deze kinderen verdienen het dat er SUPER voor hun naam gezet wordt en ze mogen nooit vergeten worden.

Groetjes Janske

• 02 November 2010 - 20:35

L & H Bergmans:

Hallo Super Janske.

En alle kinderen die aan deze ziekte zijn overleden gedenken wij deze dag, en zullen ze nooit vergeten met onze gedachten of in een gebed.
    We vinden het wel mooi van jou dat je hierbij even stil wil staan.
    OOk gaan onze gedachten naar familie vrienden en bekenden.
    Nou Janske de beste groeten uit Ospel van;
    tante Liny en ome Harrie.
    En tante Annie uit Ohe en Laak.
    Natuurlijk ook van Bertie en Berke.
    Hou d'oe en Hoie!

• 02 November 2010 - 20:44

Opa Ijsje Oma Tumtum:

Wij sluiten ons helemaal bij jou aan.
    Goed zeg van jou

• 02 November 2010 - 20:53

Fam Van Gaal:

Mooie woorden Janske.
    Ook wij sluiten ons helemaal bij jou aan.

• 02 November 2010 - 21:39

Oma Hanny En Frans:

Lieve Janske,

Ontroerende woorden waar we weer even stil van worden.
    Een ding: we vechten samen verder.

Voor morgen heel veel sterkte!

Dikke knuffel en xxxx

• 02 November 2010 - 22:52

Ome Tan:

Slik, brok, kippevel.

Kaars brand en blijft branden zolang het nodig is.

Extra kaars brand vandaag voor alle dierbare die niet meer onder ons zijn maar naar mijn mening wel van hierboven een oogje in het zeil houden.

Inderdaad moeten we blijven genieten van elke dag alsof het onze laatste zou zijn.

groeten

Ome Tan

• 02 November 2010 - 22:58

Joli Claes:

Ha Janske en familie

Wat ben je toch een schat.
    Ook al heb je het zelf nog zo moeilijk, je zal altijd ook aan andere denken.
    Ik sluit me dan ook helemaal bij jou mooie woorden aan, want beter kan het niet gezegd worden.

Succes deze week.
    Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons.xxxxxxx

• 03 November 2010 - 00:01

Gerda:

Ik sluit me aan.

Voor morgen veel succes en hou je taai.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 03 November 2010 - 05:19

DORRY:

HOIMENSEN.
    JA JANSKE GISTEREN VOND IK OOK EEN RARE DAG IK BEN OOK NA DE KERK GEWEEST OM DAT ALLE DODEN VAN HET AFGELOPEN JAAR HERDACHT WERDEN,ZO OOK ONS MAM, NA AFLOOP KREEG JE EEN KRUISJE MEE MET HAAR NAAM ,EN JULLIE ZULLEN HET NIET GELOVEN, PLUS EEN NOVEENKAARS DAT IS AAN DEZE PIROMAAN WEL BESTEED DAT WEET JE HUMMEL.
    IK HEB OOK GEFIKT VOOR JOU EN JOU LOTGENOTEN MEID.
    JIJ MOET VANDAAG WEER NAAR NIJMEGEN GELOOF IK STERKTE SCHATJE.
    EN TAN HOE IS HET MET JOU WORTELPUNT ?LIJKT MIJ ERG PIJNLIJK BETERSCHAP.
    EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 03 November 2010 - 06:50

Ome Tan:

voor DORRY

Wortelpunt-ontsteking is gelukkig ontdekt voor dat het pijn ging doen, maar wat niet is kan nog komen.

We gaan er vanuit dat de pillen zijn werk doen.

groeten

Ome Tan

• 03 November 2010 - 06:56

GeKkE NEeF BArT:

hoi SUPER janske

wat goed bedacht zeg ik was er zelf niet op gekomen
    TOP
    dat is het enige dat ik kan zeggen

groetjes GeKkE nEeF bArT

• 03 November 2010 - 07:11

Judith & Ron, Wout:

Lieve allemaal,

Deze woorden kwamen we tegen en sluiten mooi aan;

"Hoe het nu zou zijn, zullen we nooit weten.
    Hoe het was, zullen we nooit vergeten."

Lieve knuffel van ons voor iedereen.

• 03 November 2010 - 07:14

Rens:

ik ben rens en ik kan
    al heel goed lezen. en ik kan al goed sommen maken. janske jij kan al heel goed schommelen. en zal ik jou de sommen leren.
    groetjes:slim neefje Rens

• 03 November 2010 - 07:19

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Zo laat je maar weer eens zien hoe jullie in elkaar zitten.
    Zelf ellende zat maar dan toch ook nog stil staan bij ander mans ellende.

Groetjes uit Leende

• 03 November 2010 - 08:19

Ymke:

Lieve Janske,

wat een mooie woorden. En wat ben jij toch een sterk meisje, ondanks je eigen gevecht toch nog de kracht hebben om stil te staan bij je lotgenootjes. Je bent een kanjer! Ik had het niet beter kunnen zeggen.

Liefs Ymke

• 03 November 2010 - 10:04

DORRY:

HOI JANSKE EN DE WARME KRING.
    MET PACO UITLATEN WEER GEEN KRANT ZIEN FIETSEN, ZELFS NOG GEEN BLAD
    IK HEB WEL GELUK DAT IK DIT NOG NA KAN VERTELLEN, IK WAS WEER AAN HET FIKKEN IDEE OP GEDAAN VAN OME TAN DIE DOET DAT VANDAAG OOK LAS IK ,EN HET WAS ZO'N DIKKE NOVEEN KAARS UIT OMMEL JULLIE WETEN WEL WAAR DAT MARIA BEELDJE STEEDS NAAR DEZELFDE PLAATS VLOOG.
    MAAR IK ZET GROTE JOEKELS IN DE GOOTSTEENBAK OP AANRADEN VAN ANK, WANT DIE HEEFT IN HET BEJAARDENHUIS WAAR ZEI WERKTE OOIT EEN BRANDJE MEEGEMAAKT OMDAT DE PLASTIC KOKER VLAM VATTEN.
    IK DENK WAT RUIK IK ?IK ROOK OMMEL PLASTIC EN KAARS WAT WAS NU HET GEVAL DE KOKER HAD VLAM GEVAT ,DUS WIE WIL FIKKEN BEN OP JE HOEDEN.
    HUMMEL IK LEES DAT JIJ MORGEN PAS NAAR NIJMEGEN MOET NIET VANDAAG,STERKTE MEISJE EN OUDERS EN OME TAN IS EEN GROTE BOFKONT DAT ZE BIJ HEM AL ERGENS ACHTER KOMEN VOOR HET PIJN DOET KUN JIJ DIE CODE DOORGEVEN OME TAN???????DORRY

• 03 November 2010 - 17:46

Elles:

Mooi geschreven, hoeft niets aan toegevoegd te worden.
    Kus Elles

• 03 November 2010 - 18:56

Cor En Diny.:

Hallo Super Janske.

Wat heb jij het mooi geschreven om even stil te blijven staan bij jou lotgenootjes, en er helaas niet meer zijn.
    Wij hebben gisteren {2 November allerziele} ook aan iedereen gedacht die ons heel dierbaar waren en jammer genoeg niet meer in ons midden zijn.

Super Janske, soms heb je inderdaad aan een heel dun draatje gehangen maar jij hebt het stevig vast gehouden en het is niet uit jou handjes geschoven wij hopen dat het draatje steeds steviger zal worden en jou zal helpen om deze ziekte te overwinnen.

Lieve Bekskes hou vol allemaal en wij blijven voor jullie allemaal duimen en de kaarsjes blijven voor jullie branden het allerbeste en de lieve groetjes van Ome Cor en Tante Diny van Zesgehuchten.
    Houdoe he!!!!!!.

• 04 November 2010 - 14:16

Janny:

Hallo Super Janske en Familie,

Wij sluiten ons helemaal bij jullie aan, mooie woorden, hou vol, strekte,

Gr.Fam.Vrienten