Koopadvies: aandelen Lays - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Koopadvies: aandelen Lays - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Koopadvies: aandelen Lays

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

15 Oktober 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Ik weet eigenlijk niet of dit mag. Het is natuurlijk een beetje handelen met voorkennis. Ik heb nog helemaal geen verstand van de financiele sector, maar ik weet wel dat als je iets koopt, je er geld voor moet betalen. Als je dus heel veel dingen koopt, moet je er heel veel geld voor betalen. Nu wordt er momenteel weer ontzettend veel Lays praprika (geen typefout) chips gegeten bij ons thuis. Er is eigenlijk maar 1 grootverbruiker en dat ben ik. Het is me zelfs gelukt om met papa en mama te onderhandelen en inmiddels mag ik 3 zakjes chips per dag. 's Middags aan tafel is het een ritueel. Een paar chipjes, een slokje melk en een slokje knijpfruit. Dan mag ik weer verder met mijn chipjes. Mijn tip is dan ook: Koop aandelen Lays, want ik heb nog 13 Dexa periodes te gaan.
Deze Dexa periode is wederom een hele zware. Het slapen blijft een probleem. Door een slaappilletje extra blijf ik wel wat langer slapen. Eerst werd ik tussen tien en twaalf wakker, inmiddels word ik tussen 1 en 2 wakker. Het resultaat is hetzelfde. Kussen onder mijn arm, tutje en puppy mee en lekker tussen papa en mama kruipen. Vaak nog even wat drinken, want ik heb 's nachts wel dorst. Zou dat van de chips komen?
Daarnaast ben ik deze periode niet zozeer boos, maar vooral heel verdrietig. Als mama even weg is, dan kan het zomaar zijn dat ik daar ruim een half uur over moet huilen. Soms met een kleine onderbreking, doordat er alles aan wordt gedaan om mij af te leiden. Dat lukt dan heel even, maar het verdriet komt telkens snel terug. Daarnaast vind ik het heel moeilijk om aangesproken te worden. Als ik dat niet verwacht, dan kan ik wel eens heel raar reageren en zeggen dat wie mij aanspreekt, mij met rust moet laten. Gelukkig weet iedereen wel dat dit niet persoonlijk is, maar het blijft heel vervelend.
Vandaag kreeg ik via de post ook nieuwe afleiding. Ik kreeg namelijk post van de CliniClowns. Het was niet zomaar een kaartje of zo, maar een echt pakket. Hierin zaten allemaal dingen die betrekking hebben op Villa Neuzenroode, de digitale villa van de CliniClowns. Daarnaast zat er ook een DVD in met een heuse film van de CliniClowns. Het is een hele spannende film, maar de CliniClowns zorgen er toch weer voor dat er ook regelmatig gelachen kan worden.
Vandaag kreeg ik les van mama, Eigenlijk zou juf Marijke komen, maar ze was een beetje ziek en durfde niet te komen. Bij deze wil ik haar dan ook van harte beterschap wensen. Gelukkig las ik dat tante Hariette inmiddels weer een beetje aan het opknappen is. Even voor alle zieken, want die zullen er in deze tijd van het jaar wel zijn. Van harte beterschap allemaal.
Dit bericht is de laatste kans om je aan te melden om in het bezit te komen van een Kunstenaars in Spe kalender 2011. Dit met een heus kunstwerk van mijzelf. Voor meer info, zie het bericht van 30 september jl.

Groetjes Janske

  • 15 Oktober 2010 - 21:08

    Tante Angela:

    Hoi Chips 'monster'

    Ja dat is weer eens wat anders dan koekiemonster, misschien een idee voor sesamstraat.
    Wat leuk dat je van de cliniclown een pakketje hebt gekregen, zo zie je maar weer dat ze iedereen zijn stem dik verdienen.
    Wat vervelend dat het draakje weer zo aan het plagen is hopelijk gaat het snel weer beter.

    Slaap lekker!?

    Dikke knuffel van tante Angela

  • 15 Oktober 2010 - 21:25

    Joli Claes:

    Ha Janske en familie

    Ik ben blij dat iemand je toch nog aan het lachen kan krijgen.
    EEn kadoo van de CliniClowns is dus in de dexa-week meer dan welkom
    Ik zal er over denken om aandelen lays te kopen, haha.
    IK hoop dat de dexadraak zich toch een beetje rustig houd dit weekend.

    Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons.xxxxxxx

  • 15 Oktober 2010 - 21:29

    Janny,:

    Hallo Super Janske en Familie,

    Vervelend dat het draakje weer zo lastig is, maar gelukkig dat de chips het wat verzacht.
    Erg leuk dat de CliniClowns je een pakketje gestuurd hebben, heb je weer wat afleiding.
    Ik wil nog even zeggen dat ik erg trots ben op jouw papa dat hij samen met Leon de berg op gaat.
    Nu goed oefenen Ferry.
    Heel veel sterkte, ik hoop dat je niet te veel last hebt van het draakje,

    Heel veel groetjes van de Fam.Vrienten

  • 15 Oktober 2010 - 21:47

    Frank En Heidi :

    Hallo Super Janske

    He He toch. Wat vervelend zo'n misselijke draak die je zo verdrietig maakt.
    En dat nog 13x tjonge tjonge toch.

    En ga je alleen voor de praprika of zijn andere smaken ook goed?

    Nou sterkte de komende dagen en ook voor degene die het goed bedoelen met je en het iedere keer weer proberen om je te laten lachen.

    Groetjes uit Leende

  • 16 Oktober 2010 - 05:53

    DORRY:

    HOI ALLE MENSEN EN KINDEREN.
    IK HEB COR ZO GEK ZIEN TE KRIJGEN DAT HIJ AANDEELTJES ,IK TYP AANDEELTJES ZO RIJK ZIJN WE OOK WEER NIET.OM DE HELE CHIPS FABRIEK OP TE KOPEN, IK BEDOEL AANDELEN HEEFT GEKOCHT BIJ LADY PAPRIKA JANSKEWAT EEN KLIERIG MONSTER DIE DEXA, MAAR NU BEN JE STEEDS VERDRIETIG ,JIJ VOELT JE VERLATEN,DAT IS ERGER DAN BOOSHEID WEET IK UIT ERVARING, MAAR DE BOOSHEID KRIJG JIJ ER OOK AL GRATIS BIJ NONDE JU PLIUSJE,IK WEET HET OOK NIET MEER.
    EN DAN POST VAN DIE CLINICLOWNS DAT IS ERG VET VOOR JOU, WEER IETS BIJZONDERS,HET ZIJN OOK SUPER CLOWN'S
    IK HOORDE VAN ANK INDERDAAD DAT ZE OP DE VERJAARDAG VAN EVELIEN ,MET JOU MAMSIE HAD ZITTEN PRATEN ,HUMMEL IK HOOP DAT JIJ DE DAG WAT BETER DOOR KAN KOMEN EN JULLIE HELE GEZIN.
    DEXA HOU JE GEMAK A.U.B.
    DE VETTE GROETEN EEN DIKKE VETTE HIFIFE LOWFIVE DORRY EEN VAN DE GROTE VROUWEN VAN DE LADY CHIPSMET DE SMAAK PAPRIKA HOU DOE


  • 16 Oktober 2010 - 12:35

    Pietje & Lon:

    Hee Janske en fam,
    ik kan nog wel een fiets-peksku voor pappa regelen. Laat maar even weten welke maat het moet worden. Ik hoor het wel, groet Pietje

  • 16 Oktober 2010 - 17:19

    Judith & Ron, Wout:

    Hallo paprikaaaaatje,

    Och, als er nog iets is dat je wel enigszins blij maakt tijdens de Dexa dan ga er ook maar lekker voor!

    Valt weer niet mee, lezen we.

    We duimen, zet 'm op!

  • 16 Oktober 2010 - 17:59

    Bas & Sanne:

    Hoi Janske
    Ik wil graag 1 KIS kalender bij je bestellen. Met jouw kunstwerk ga ik iemand heel blij maken :-)
    Maar wat is die draak weer vervelend :-(
    Kop op kanjer!!
    Maar die papa van jou.... wat een bikkel. Wij hebben t volste vertrouwen dat het hem gaat lukken. Succes!!
    Groetjes Bas en Sanne Vrienten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heeze

Janske

Een reisverslag van Super Janske (Janske Beks) naar een kankervrij bestaan. Op 6 juli 2009 is bij haar op 2-jarige leeftijd Leukemie (ALL) vastgesteld. Dagelijks brengt zij verslag uit over wat haar die dag bezig heeft gehouden.

Actief sinds 07 Juli 2009
Verslag gelezen: 503
Totaal aantal bezoekers 2269242

Voorgaande reizen:

07 September 2011 - 31 December 2020

De wereld van Ke3

06 Juli 2009 - 03 Augustus 2011

Mijn reis naar een kankervrij bestaan

Landen bezocht: