Ik ben vandaag zo vrolijk - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Ik ben vandaag zo vrolijk - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Ik ben vandaag zo vrolijk

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

28 September 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Ik ben vandaag zo vrolijk
Zo vrolijk zo vrolijk
Ik ben behoorlijk vrolijk
Zo vrolijk was ik nooit!

Ik was wel vaker vrolijk
Heel vrolijk, heel vrolijk
Maar zo behoorlijk vrolijk
Was ik tot nog toe nooit

Soms ben ik ongelukkig
Ontzettend ongelukkig
Soms ben ik ongelukkig
Dan sterf ik van verdriet!

Soms ben ik wat neurotisch
psychotisch en chaotisch
labiel en neogotisch
maar vandaag dus niet

Vandaag ben ik zo vrolijk
Zo vrolijk, zo vrolijk
Ik ben behoorlijk vrolijk
Zo vrolijk was ik nooit!

Soms ben ik ongelukkig
Ontzettend ongelukkig
Soms ben ik ongelukkig
Dan sterf ik van verdriet!

Soms ben ik wat neurotisch
Psychotisch en chaotisch
labiel en parasotisch
maar vandaag dus niet

Ik ben vandaag dus vrolijk
Zo vrolijk, zo vrolijk
Ik ben behoorlijk vrolijk
Zo vrolijk was ik nooit


Voor wie zelf ook vrolijk wil worden: klik op de link:

http://www.youtube.com/watch?v=Rcqae6QsKVE



Groetjes Janske

  • 28 September 2010 - 20:02

    Janny:

    Hallo Super Janske en Familie,

    Hier wordt je inderdaad wel erg vrolik van zo'n mooi liedje en ook nog eens een mooi filmpje, goed gedaan Janske,

    Heel veel groetjes van de Fam.vrienten

  • 28 September 2010 - 20:25

    Tante Angela:

    Hoi Vrolijke Janske,

    Daar word ik zo vrolijk van,
    heel vrolijk, heel vrolijk jaja.

    Vrolijke knuffel van tante Angela

  • 28 September 2010 - 21:12

    Ellen:

    Hallo Vrolijke Super Janske!

    Wat lekker vrolijk word je van dit vrolijke lied! Heeerlijk, al die vrolijke vrolijkheid ;) Je bent zeker vrolijk omdat het niet zo vrolijke draakje is verdwenen?
    Ik zag het vrolijke filmpje al op je hyves haha!

    Nou slaap en droom maar lekker vrolijk!!

    Liefs

  • 28 September 2010 - 21:37

    Joli Claes:

    Ha Janske en familie
    Wat een vrolijkheid komt er vanaf Heeze naar ons toe gewaaid.
    we zien en horen niets liever dan dat.
    En inderdaad een vrolijk filmpje erbij.
    Daar moet je wel vrolijk van worden.
    Veel vrolijke dromen voor jullie vanacht.
    Vrolijk slaapse.
    Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons.xxxxxxx

  • 29 September 2010 - 04:11

    DORRY:

    HOI VROLIJKE LUITJES.
    DAT IS NOG EENS VROLIJK ZEG DE DAG BEGINT GOED.
    PRACHTIGE FOTO'S VROLIJKE FILM, MAAR DAT ZAL WEL KOMEN OMDAT DEXA WEER WEG IS FIJN HUMMEL MAAK ER MAAR HEEL VEEL VROLIJKE DAGEN VAN ALS JE KUNT.
    VANDAAG IS HET WEER NIET ZO GOED GELOOF IK, MAAR ALS JE ZO VROLIJK BENT NET ALS JIJ DAN GEEFT DAT TOCH NIKS GEWELDIG MEISJE WAT HEERLIJK IK WORD ER OOK BLIJ EN VROLIJK VAN,EN DAT ALLES OMDAT DEXA WEER DE HORT OP IS , PROBEER DUBBEL TE GENIETEN VAN DE VROLIJKE TIJD PLUISJE EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

  • 29 September 2010 - 06:17

    Jasmijn, Danny,Fleur:

    Heyhey,

    Dat is idd een erg vrolijk nummer. Voel jij je ook zo vrolijk vandaag?

    Heb je ooit Alfred j. Kwak gezien? Dat is ook echt om vrolijk van te worden.

    xxx

  • 29 September 2010 - 06:45

    Frank En Heidi :

    Hallo Super Janske

    Goed zo ;-)
    en nu volhouden

    Groetjes uit Leende

  • 29 September 2010 - 07:04

    Judith & Ron, Wout:

    Ook wij worden zo heel vrolijk, zo vrolijk, heel vrolijk!

    Superknuffel, zet 'm op!

  • 29 September 2010 - 08:54

    ANNIE:

    Wat een vrolijke boel daar in en om Heeze.

  • 29 September 2010 - 13:02

    Marika:

    Hoi SuperJanske,

    Inderdaad een heeeeeel vrolijk liedje ! En zoals Heidi al zei, nu volhouden.

    Groetjes

  • 29 September 2010 - 13:10

    Willeke:

    Hallo die lachen de Janske

    Als je tekst mee zingt en hoort en jou foto dan wordt je vrolijk van dan komt er een lach op ieder gezicht!!!
    Kei leuk en hou vol

    Groetjes

  • 29 September 2010 - 13:12

    Willeke:

    O, ja vergeten tevragen maar is Pompom al bij jou opbezoek?? Mag die nu een week komen logeren van school??

    Veel plezier met Pompom!!
    Groetjes

  • 29 September 2010 - 14:47

    Jose:

    Ha meisje,

    Spitter spetter spater, ik kom een druppel later...
    Je ziet er geweldig uit op de foto's, maar ik begrijp heel goed dat de stemmingswisselingen ( dat je van heel vrolijk naar heel verdrietig vliegt in heel korte tijd) niet fijn zijn! Nu maar hopen dat papa, mama, Lieke en Mieke de omgekeerde kant op vliegen, dan houden jullie elkaar goed in evenwicht.
    Kus voor alle 5, José.

  • 30 September 2010 - 17:20

    Nikki En Jannie:

    salalala lalalalalala tralalala

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heeze

Janske

Een reisverslag van Super Janske (Janske Beks) naar een kankervrij bestaan. Op 6 juli 2009 is bij haar op 2-jarige leeftijd Leukemie (ALL) vastgesteld. Dagelijks brengt zij verslag uit over wat haar die dag bezig heeft gehouden.

Actief sinds 07 Juli 2009
Verslag gelezen: 430
Totaal aantal bezoekers 2266863

Voorgaande reizen:

07 September 2011 - 31 December 2020

De wereld van Ke3

06 Juli 2009 - 03 Augustus 2011

Mijn reis naar een kankervrij bestaan

Landen bezocht: