We zijn er klaar voor - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu We zijn er klaar voor - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

We zijn er klaar voor

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

14 September 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Zoals gezegd was het vandaag een dag van voorbereidingen treffen voor morgen. Een grote dag voor ons allemaal, want ik word vier jaar. Wederom een mijlpaal voor ons allemaal. Voor de meeste kinderen en ouders is vier jaar worden een hele grote mijlpaal, want dat stopt het "vrije" leven en komen de verplichtingen van school. Ouders moeten hun kind meer gaan loslaten en de kinderen beginnen te bouwen aan hun eigen leven. Dit om later op eigen benen te kunnen staan. Voor mij ligt dit allemaal net iets anders. Afgelopen jaar is gebleken dat het helemaal niet logisch is dat je vier jaar oud wordt. Er zijn tijden geweest dat het lijntje heel dun is geweest. Ook mijn toekomst ziet er anders uit dan voor andere kinderen. Toch gaan we met veel hoop en geloof richting die toekomst en vandaar dat we er morgen ook een echt feest van gaan maken.
Mijn voorbereidingen bestonden met name uit het er voor zorgen dat ik voldoende at, zodat ik op mijn verjaardag geen slangetje in mijn neus heb. En dat is gelukt. Met andere woorden: "missie geslaagd". Daarnaast heb ik me vooral bezig gehouden met controleren. Ik leek wel Rob Geus van de smaakpolitie. Alles heb ik gecontroleerd. Is er voldoende in huis, is de frietpan goed zuiver en is de appeltaart goed gebakken. Ik moet zeggen dat ik dik tevreden ben en dus alle vertrouwen heb in een topdag morgen.

Groetjes Janske

• 14 September 2010 - 20:49

Ellen:

Hallo Super Janske!

Mooi gezegd ja ;) Het is inderdaad zoals gebleken lang niet zo vanzelfsprekend allemaal. Gelukkig heb jij zo'n sterk karakter en weet je jezelf er doorheen te slaan! Nou ik zou zeggen geniet er maar lekker van morgen met zijn allen, want dat hebben jullie zeker verdiend! Laat je maar eens lekker verwennen meisje en we horen wel wat je allemaal voor leuks hebt gekregen van iedereen en of dat snoepen ook is goedgekomen!

Voor nu slaap lekker en voor morgen: Feest ze!!!

Veel liefs uit Soerendonk

• 14 September 2010 - 21:09

Ome Renier:

Hey Janske,

Zo te lezen gaat dat morgen allemaal goedkomen en gaat het een geslaagd feestje worden!!

Alvast gefeliciteerd!
    Liefs Ome Renier

• 14 September 2010 - 21:34

Ha Janske en familie.

Goed gedaan meisje, dat je zo goed gegeten hebt.
    En alles controleren is ook heel goed.
    Dan weet je tenminste zeker dat alles morgen op rolletjes gaat verlopen.
    Die appeltaart ziet er in ieder geval heerlijk uit.
    IK hoop dat je vanacht goed kunt slapen, zodat je morgen super fit bent voor dat super feest.
    Heel veel plezier morgen.
    En voor nu lekker slapen.
    Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons.xxxxxxx

En natuurlijk: PROFICIAT.

• 14 September 2010 - 22:01

Ineke En Peter:

Janske, harstikke goed, dat het je gelukt is om genoeg te eten, om morgen zonder sonde je verjaardag te kunnen vieren. En goed ook, dat je alles gecontroleerd hebt. Nu kan er niets meer mis gaan! We wensen je morgen een keigave verjaardag en we horen nog wel, hoe die geweest is achteraf.
    Groetjes van ons.

• 15 September 2010 - 04:19

DORRY:

HOI JARIGE JOB, EN FAM, EN DE HELE KUDDE.
    WEER EEN MIJLPAAL EN WAT VOOR EEN HARTELIJK GEFELICITEERD HUMMEL OF WERELDWONDER, JIJ HEBT IEDEREEN WEER EEN POEPJE LATEN RUIKEN, NIET DOOR NORA HET VIRUS MAAR DOOR JOUGEWELDIG GEVECHT ,WAT JIJ AAN HET WINNEN BENT MEISJE .
    DE TOP IS HEEL IN DE VERTE IN ZICHT.
    ER ZULLEN NOG GENOEG HOBBELS EN BOBBELS OP JOU WEG LIGGEN JANSKE ,MAAR JIJ BENT DE LAATSTE WEKEN ZO HARD AAN HET KLIMMEN ,DAT DAT TOCH WEL OP EEN WONDER LIJKT ,ALS JE ALLES TERUG LEEST NONDE JU WAT WAS HET DIKWIJLS VALLEN EN TOCH WEER OPKRABBELEN
    EEN KEI FIJNE DAG MEISJE GENIET MET JOU FAM. EN DE REST VAN JOU FEEST, EN BLIJF ALLES MAAR GOED IN DE GATEN HOUDEN OPZICHTERS MOETEN ER ALTIJD ZIJN.
    EEN DRIEWERF HOERA DORRY

• 15 September 2010 - 05:13

Annemiek Uit Leusden:

Lieve Super Janske,
    Gefeliciteerd met je verjaardag, wat een mijlpaal is dit voor jou.
    Ook papa, mama, Lieke en Meike en de rest van de familie van harte gefeliciteerd.
    Ik wens jou ook heel veel gezondheid toe in de rest van jouw leven.
    Maar voor nu: FEEST!!!!
    groetjes
    Annemiek (ik heb al eens eerder gereageerd, maar kennnen doe jij mij niet)

• 15 September 2010 - 05:43

Judith & Ron, Wout:

Twee violen en een trommel en een fluit;
    Janske, die is jarig en de vlaggen hangen uit!

WAUW: 4 JAAR! Van harte gefeliciteerd, Janske!

Ook voor papa, mama, Lieke en Meike een dikke verjaardagsknuffel.
    Maak er maar een fijne dag van, GENIET!

Zet 'm op!

• 15 September 2010 - 06:18

Willeke:

Goedemorgel Jarige Janske,

HIEPERDERPIEP HOERA,

Proficiat met je verjaardag. Een Kei leuke dag toegewenst. De zon schijnt al dus deze dag kan niet meer stuk!!!
    Allemaal veel plezier toegewenst.

Groetjes Willeke

• 15 September 2010 - 06:29

Krisje:

Proost meisje! Op jou!!

• 15 September 2010 - 06:31

Lambert En Tineke:

Goedemorgen,jarige Janske!!

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.Beter dan jouw papa en mama kunnen we het niet verwoorden.Het was inderdaad een bijzonder jaar voor jou en je familie,en vandaag wordt het dan ook een héél bijzondere verjaardag!!! De vlaggen hangen uit, de taart is gebakken, het menu is uitgekozen dus.....feesten maar!!!

Janske,voor jullie allemaal een héél gezellige dag.

Een verjaarsknuffel van Lambert en Tineke

• 15 September 2010 - 06:36

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Er is er een jarig, hoera, hoera, dat kan je wel zien dat ben .....JIJ!!!
    Van harte gefeliciteerd met je 4e verjaardag en ik hoop dat het een gezellige dag wordt voor jou en je familie.

Die taart ziet er heerlijk uit en gemaakt met appels uit jullie eigen tuin. Super. Die gaat zeker smaken.

Goed dat jij genoeg hebt gegeten gisteren. Vandaag zal dat ook wel lukken met al dat lekkers.

Geniet vandaag met z'n allen en maak er maar een leuk feestje van.

Hou je taai kleine guit en familie.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 15 September 2010 - 06:37

Fam Mennen:

Hallo Janske
    Van Harte Gefeliciteerd met je 4e verjaardag. Geniet er maar van vandaag. Een fijne dag gewenst met heeeeel veeeeel kado'tjes. Hieperde Piep Hoera.....
    Groetjes Antonet, Harry, Justin en Lindsey

Hallo Super Janske

Lang zal ze leven
    Lang zal ze leven
    Hiep Hiep Hoera
    Er is er een jarig hoera hoera
    Dat kun je wel zien en dat is Janske

Proficiat meid
    Ferry, Joke Lieke en Meike ook van harte gefelicipapstaart

Een hele fijne verjaardag.

Goetjes uit Leende

• 15 September 2010 - 06:54

Krisna Reinders:

Hoi Janske,

Gefeliciteerd! Maak er een fijne dag van. En waar woon je eigenlijk? Die taart ziet er zo lekker uit! ; )

Gr. Krisna

• 15 September 2010 - 07:20

Jennifer Geevers:

Lieve Janske,
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van!
    Groetjes, Jennifer

• 15 September 2010 - 07:39

Tante Angela:

Het is feest, het is feest, het is feest bij de apen, sjingelasjiboemsasa......

HARTELIJK GEFELICIFLAPSTAART!!!!!

Tot vanmiddag.

Dikke kus van tante Angela

• 15 September 2010 - 07:39

H & H & I:

Hoi SUPER Janske,

We gaan er een SUPER verjaardag van maken vandaag ! GEFELICITEERD en tot vanmiddag.

De dikke knuffels hou je te goed voor vanmiddag.
    Ome Hans, tante Hariètte en Imke XXX

• 15 September 2010 - 08:39

RIET/BEN FAAS:

HAI SUPER JANSKE EN FAMILIE !!!VANDAAG 4 JAAR GEWORDEN,WAT EEN FEEST ; GEFELICITEERD met deze feestdag,dat moet/mag gevierd worden de hartelijke groeten uit wilp, BEN.

• 15 September 2010 - 08:46

Marga Van Zantvoort:

Hoi Janske.
    Gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat je een hele fijne dag zult hebben met je familie.
    Nog vele jaren in goede gezondheid, ga door met het klimmen en het komt allemaal goed.
    Ook de felicitaties voor je ouders en zusjes.
    Groetjes Marga

• 15 September 2010 - 08:57

Jacqueline Eykholt:

Hoi Janske,

Gefeliciteerd met je 4e verjaardag!!! Ik wens jou een hele gezellige dag toe met veel taartjes en kadootjes en natuurlijk nog heel veel gezonde en gelukkige jaren.

Groetjes,
    Jacqueline

• 15 September 2010 - 09:29

Ha Jaske en familie.

Er is er een jarig.
    Hiep hiep hoera.
    Van harte proficiat met je vierde verjaardag.
    Ook papa en mama, zusjes, opa's en oma's, ooms en tantes, neefjes en nichtjes, allemaal gefeliciteerd.
    Maak er een geweldige dag van.
    Heel veel plezier vandaag
    Hou vol rn zet 'm op.
    dikke kus van ons.xxxxxx

• 15 September 2010 - 09:30

Jasmijn, Danny,Fleur:

Hey Janske,

Hartelijk gefeliciteerd met je 4e verjaardag. Maak er een mooie dag van om nooit te vergeten.

Mooie woorden. Normaal zie je een verjaardag inderdaad als vanzelfsprekend. Maar dat is lang niet altijd zo.

Met Fleur gaat het gelukkig heel goed. Maar er zit toch regelmatig in mijn hoofd dat we van elk moment moeten genieten want je weet maar nooit.

Ga zo door he meisje. Jullie komen er wel. Ook heel fijn om te zien dat jij je mooie haartjes weer terug aan het krijgen bent.

Groetjes,
    x
    Jasmijn, Danny en Fleur

• 15 September 2010 - 09:32

Ha janske

Hoe haal ik het in mijn hoofd om uitgerekend op jouw verjaardag je naam verkeerd te schrijven.
    Sorry, sorry, sorry, sorry.
    Have fun.
    Dikke kus. xxxxxxxx

• 15 September 2010 - 11:43

Meggie:

lieve janske en famillie,

hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!!!heel veel plezier vandaag en we maken er morgen bij joepie ook een mooi feestje van
    dikke kus meggie

• 15 September 2010 - 11:45

Annick:

HiepHiep Hoera! Janske Beks wordt 4 jaar! Ik weet zeker dat jullie ontzettend gaan genieten van deze mooie dag! Dat er nog maar veel gezellige verjaardagen mogen volgen!
    Liefs Annick

• 15 September 2010 - 14:26

De Stapvriendjes.:

Hey Stapvriendin.

Hartelijk Gefeliciteerd met je 4e verjaardag. Dit betekend dat je alweer een jaar dichterbij het op stap gaan bent gekomen. Iets waar wij echt naar uit kijken.Wij vinden helaas wel jammer dat we niet op de foto's zien dat jij de drank hebt gecontroleerd. Want daar moet op gedronken worden hi ha ho!!!
    We wensen je een hele fijne gave toffe verjaardag met heeeeel veeeel cadeau's. En natuurlijk een dikke kus van ons 5jes. Tot snel

Groetjes de stapvriendjes
    Brent,Jens,Sven,Daisy en een zieke Fenne (net een opperatie aan keel,neus en oren gehad)

• 15 September 2010 - 15:02

Cor En Diny.:

Hallo Super Janske.

Vandaag ben jij 4 jaar geworden, Janske van harte gefeliciteerd en maak er een super dag van samen met Papa, Mama de Opa's en Oma's en eidereen die jou komen feliciteren.
    Inderdaad is het voor vele vierjarige een mijlpaal omdat ze dan naar school gaan en voor het eerst hele dagen van huis zijn.
    Voor jou is dat helaas niet zo, maar Janske voor jou komt deze tijd zeker ook wij hebben daar het volste vertrouwen in.
    Blijf maar goed eten, en laat maar aan iedereen zien wie Janske Beks uit Heeze is {een echt vechtersbaasje}.
    hou vol meiske dan komt alles wel op z'n pootjes terecht

Ferry en Joke en de rest van de familie ook gefeliciteerd en maak er een gezellige dag van.

DE lieve groetjes van Ome Cor en Tante Diny van Zesgehuchten en voor iedereen een hele dikke pakkert. Het gaat jullie goed. Houdoe he!!!!!!!.

• 15 September 2010 - 15:41

Inge:

Lieve JARIGE Janske,

Hieperderpiep Hoera

De dag is al weer bijna voorbij en hopelijk heb je een fijne verjaardag.

De taart zag er erg lekker uit. Heb je een flink stuk ervan gegeten?
    Onze envelop is hopelijk optijd aangekomen, zodat je er ook nog iets mee kon doen.
    Je verdient het allemaal lieve schat. Nu op naar de 5 ,elke verjaardag die je vanaf nu gaat vieren zal al veel bewuster en met meer genot gevierd worden. Iets wat we eigenlijk allemaal zouden moeten doen.

Dikke kus en slaap lekker.

groetjes van ons allemaal. Inge en de vast mannen.

• 15 September 2010 - 17:02

Jose:

Dag meisje,

Van harte gefeliciteerd met je 4-de verjaardag. Een prachtige leeftijd waar je helemaal aan toe bent. Het zal vast een geweldige dag geweest zijn, je vader en moeder kennende. Ik geniet van je vrolijke snoetje en van je mooie korte koppie. Een heel verschil met hoe het was! Dat je niet gewoon naar school kunt is absoluut niet leuk ( en ik kan het weten) maar je hebt genoeg mee om dat voorlopig op te lossen. Kus voor jou, je zussen en je ouders.
    Liefs, José.

• 15 September 2010 - 18:01

Alex En Aime:

Hoera! Van harte gefeliciteerd Janske. En de groeten aan blub en blob. Eet maar veel taart.

• 15 September 2010 - 18:01

Fam. V. Noort:

Hoi Janske,
    Ook wij willen je natuurlijk een hele fijne verjaardag wensen. Misschien lig je inmiddels al in bed te dromen over alle leuke dingen van vandaag. Heel veel groetjes van ons.

• 15 September 2010 - 18:27

Opa Ijsje Oma Tumtum:

Hoi schattebout.

Wat we hebben wij genoten vandaag van je lach
    je ondeugende oogjes
    je trots dat je jarig bent
    je blijschap als er weer iemand kwam en natuurlijk kadootjes voor jou had .
    enne we hebben genoten van die overheerlijke taart.
    Slaap nu maar lekker en droom nog maar is van die hele mooie 4e verjaardag van jou.

• 15 September 2010 - 19:54

Wijnand En Janneke:

Lieve super Janske,

HEEL VEEL KUSSEN EN KNUFFELS VAN ONS ALLEMAAL!

Gefeliciteerd met je 4e verjaardag. Dat er nog maar heel veel verjaardagen mogen volgen!!

Heb je een leuke dag gehad?

Groeten Wijnand, Janneke en de kinderen