Lekker lui-dag - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Lekker lui-dag - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Lekker lui-dag

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

17 Augustus 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Vanmorgen was het om 7 uur tijd voor papa en Bart om op te staan. Als je 2 dagen samen op vakantie gaat moet je die dagen namelijk wel zo maximaal mogelijk benutten. Na het ontbijt was het dan ook tijd om afscheid te nemen van de heren. Nadat ik papa nog even fijn geknuffeld had hebben we ze voor het raam uitgezwaaid, buiten was het echt te nat en koud. Daarna begon voor ons het luieren. Eigenlijk wilde we allebei niet zo veel. We zijn de ochtend dan ook door gekomen met wat TV kijken, lego spelen en een klein beetje knutselen. Aan het begin van de ochtend belde opa Ijsje om te vertellen dat we niet op de koffie mochten komen want oma Tumtum is niet helemaal fit. Wel kwam hij zelf even snel de krant bij ons ophalen. Aan het einde van de ochtend is oma Hanny nog even langs gekomen. Rond die tijd was voor mij de koek ook wel weer op en een groot deel van de middag heb ik dan ook lekker in bed liggen slapen. Eenmaal wakker kon ik gezellig met Lieke en mama mee het spel van Rik Muizenschik doen. Dit is een erg leuk spel en ook ik heb verschillende keren gewonnen. Koploper met winnen is Lieke en mama mocht ook mee doen voor de gezelligheid. Daarna samen met Lieke een DVD gekeken van K3.
Eten en drinken gaan vandaag weer wat minder. De rugzak als hoofdmaaltijd heb ik vandaag zeker nodig. Lieke mocht kiezen wat het avondeten ging worden. Iemand die Lieke dan een beetje kent weet dat het dan pannekoeken zijn. Mama had voor haar dan ook een hele mooie gamaakt die met veel smaak heel vlug weer op was. Ikzelf ben niet zo van de pannekoeken. Maar wat melk gaat er altijd wel in. Na te eten lekker samen in bad. Inmiddels liggen we allebei lekker te slapen en hopen we had het weer morgen wat beter wordt.
Voor de oplettende lezer, Meike is inderdaad niet thuis. Ze mag nog een nachtje extra bij de familie Prinsen slapen.
Vanaf deze plek wensen we papa en Bart een goede nachtrust en morgen weer een leuke en droge dag.

Groetjes Janske

• 17 Augustus 2010 - 19:23

Ome Renier:

Ojee vrij spel voor alle dames in huis voor de komende dagen!! Als dat maar goed gaat.

Wel verassend dat Lieke koos voor de pannekoeken. Die heeft ze lang niet meer gehad. ;)

Hopelijk heb je morgen weer wat meer energie.

Liefs,
    Ome Renier

• 17 Augustus 2010 - 20:10

Tante Angela:

Hoi Kanjer(s),

Lekker he zo'n lui-dag. Misschien wel goed dat Meike nog hier was want die had niet zo'n zin in een lui-dag, die vond het spelen en stoeien met Rens veel leuker, hoe drukker hoe liever was het motto. Na haar dutje heeft ze wat rustiger aan gedaan door ook met lego te gaan spelen en na het avondeten nog fijn even buiten spelen. Ze slaapt vanacht bij Rens op de kamer en wonder boven wonder zijn ze goed gaan slapen. (na 1 waarschuwing).
    Die pannekoek van Lieke ziet er wel heel mooi en lekker uit, krijg er honger van.
    Geef jij aan mama door dat de pruimenranja SUPER lekker is!
    Ook vanuit hier wensen wij jou papa en Bart een hele goede nacht en morgen weer veel plezier en mooi weer.

Groetjes Tante Angela

• 17 Augustus 2010 - 20:54

Joli Claes:

ha janske en meiden
    lekker zeg zo'n meidendag
    alleen gedaan waar je zin in had en verder niks
    ziet er heerlijk uit die pannekoek.
    nou dames geniet er nog even van.
    en vanuit hier ook veel plezier voor de mannen.
    maak er nog iets leuks van.
    hou vol en zet 'm op.
    dikke kus van ons.xxxxxx

• 18 Augustus 2010 - 04:41

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Lekker zo'n dagje niets doen. Alleen maar filmpje, spelletje, hapje, slaapje.....
    Klinkt echt als vakantie.

Ik hoop dat het vandaag iets beter weer is zodat jullie ook naar buiten kunnen.

En ik hoop dat oma Tumtum zich snel weer beter voelt. Beterschap.

Geniet met z'n allen.

Hou je taai kleine guit en familie.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda.

• 18 Augustus 2010 - 11:04

Janny:

Hallo Super Janske en Familie,

Wat jammer dat je wat minder energie hebt, die lastige chemo caspers ook, wel heerlijk een lekker lui dag, wat wil je ook met dit weer nodigt ook niet uit om lekker actief te zijn.
    Voor de mannen veel plezier en ik hoop dat het droog blijft.
    Hier in Zeeland is genoeg gevallen, verschrikkelijk zo nat.

Ik las ook in eerdere berichtjes dat Lieke (onze Lieke) jullie lekker verwend heeft met mooie bloemetjes, daar wordt je altijd weer vrolijk van.

Hou je taai en ik hoop dat je snel weer meer energie krijgt,

Heel veel gr. aan allemaal de Familie Vrienten.

• 18 Augustus 2010 - 12:00

Fam Van Gaal:

Hey dames Beks

Wat een gezelligheid zo zonder die mannen. Wat jammer dat Janske even wat minder energie heeft. Hopelijk ben je snel weer de oude.
    En die Pannenkoek ziet er wel erg lekker uit hoor. Dat kan mama Joke wel.

Fijne dag nog
    X Gijs Renske en Nicole

• 18 Augustus 2010 - 12:18

Wijnand En Janneke:

Lieve super Janske,

Dat is gezellig zo'n ladies day and night. Nu maar hopen dat papa samen met Bart ook nog een beetje goed weer krijgt.

Veel plezier nog samen met Lieke en mama.
    Wat is eigenlijk jouw lievelingseten? Een Frikandel?

Groeten en een kus van Wijnand en Janneke

• 18 Augustus 2010 - 13:57

Nikki En Jannie:

Hee Janske,

Aan de foto's te zien hebben jullie het inderdaad gezellig gehad afgelopen dagen.
    Geniet nog van de dagen dat je oudste zus vakantie heeft en jullie de hele dag iets samen kunnen doen.
    groetjes

• 18 Augustus 2010 - 15:04

Judith & Ron, Wout:

Hallo Janske,

Wat een lieve foto van jou met de foto van papa.
    Volgens mij is hij ook niet meer een nachtje zonder jou geweest, of wel?
    Papa zal het wel heel leuk hebben samen met DJ Bart!
    En jullie, heerlijk zo'n lekker lui-dag; alles kan en alles mag!
    Zet 'm op!