SUPER "Janske" dag - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu SUPER "Janske" dag - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

SUPER "Janske" dag

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

18 Juli 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Voor iedereen die nu een verhaal van mij verwacht over vandaag, ik moet jullie helaas teleurstellen. Het was zo'n prachtige machtige dag, met zoveel indrukken, dat het mij niet lukt om dit vandaag op een gepaste manier samen te vatten. Ik weet ook niet of het samen te vatten is, want het was wel zo'n mooie indrukwekkende dag met een heel vol programma en alleen maar hele lieve mensen om me heen. Ook heb ik nog geen foto's, want er zijn er zoveel genomen en ik ben zo moe, dat ik jullie beloof ze morgen op mijn gemak uit te gaan zoeken. Ook zal ik dan uitgebreid verslag doen van deze mooie dag. 1 Ding weet ik zeker en dat is dat ik morgen een extra kraal ga vragen voor een super goede dag. Deze doe ik dan keurig aan mijn kralenketting, zodat ik deze dag niet meer zal vergeten en dus voor altijd is vastgelegd.
Iedereen die op deze dag geweest is staat het natuurlijk vrij om alvast een reactie te plaatsen over deze dag, zodat de andere toch al een beetje op de hoogte zijn. Wat ik nog wel wil zeggen is dat ik de hele dag heb volgemaakt en dat ik heb genoten. Sorry, GENOTEN, bedoel ik. En niet alleen ik, maar ook de hele "harde" kern, zo heb ik van hen mogen vernemen.
Rest mij nog om iedereen die op wat voor manier dan ook aan deze dag heeft meegewerkt SUPER te bedanken en dan toch met name Willy en Jeanet, die het voortouw hebben genomen om deze dag te organiseren en te laten slagen. BEDANKT!!!!!

Groetjes Janske

  • 18 Juli 2010 - 20:53

    Joli Claes:

    ha janske en familie
    ik snap dat je het nu allemaal nog niet kunt vertellen.
    er was ook zoveel te zien en te doen, zoveel indrukken, dat moet je even in alle rust verwerken.
    maar ik kan wel vast zeggen dat het een prachtige dag was en dat ik blij ben dat ik erbij was.
    van allerlei kraampjes, muziek, een hapje en een drankje,paarden, een huifkar, en heel veel gezelligheid.
    je zult wel vreselijk moe zijn.
    ga maar lekker slapen. we zien en horen het allemaal nog wel.
    morgen veel succes in nijmegen.
    bedankt allemaal voor een fantastische dag. hou vol en zet 'm op. dikke kus van ons.xxxxxxx

  • 18 Juli 2010 - 20:58

    Fam. Prinsen:

    We hebben GENOTEN
    We hebben genoten van het weer
    We hebben genoten van alle lieve mensen
    We hebben genoten van het lekkere eten en drinken
    We hebben genoten van de gezelligheid
    Maar bovenal hebben we genoten van jou.
    Omdat jullie zo genoten hebben!!!

    Jeanet en Willy SUPER bedankt!

    Welterusten allemaal!!

    Lieve groetjes voor alle SUPER lieve mensen!

    Ome Tan, Tante Angela, Bart, Sietske en Rens

  • 18 Juli 2010 - 21:02

    Marga Van Zantvoort:

    Het was een geweldige dag en wie niet is geweest heeft zeker iets gemist.
    Het weer zat gelukkig mee dus dat kon al niet meer stuk.
    Jullie zagen er geweldig uit net kleine prinsesjes.
    En dan al die mensen die speciaal voor Janske kwamen, geweldig gewoon er was voor iedereen wel wat te doen, de kinderen hadden zeker geen reden tot klagen.
    De witte duiven van ome Hans waren geweldig toen ze losgelaten werden en heeft denk ik op zeer veel mensen indruk gemaakt.
    Petje af voor Willy en Jeanet en iedereen die daar vrijwillig heeft meegeholpen.
    Groetjes Marga

  • 18 Juli 2010 - 21:59

    Scottie:

    Hallo lieve Janske

    Wat was ik vandaag beretrots!! Ik vond het super om samen met jou de braderie te openen. Wat gaaf dat ook ik een steentje heb bij kunnen dragen aan "een super goede dag". Ik hoop dat er nog vele mogen komen.
    Dus speciaal voor jou, Hei of gin hei.......
    BESSUM!!!!!!!!!!!!!

    Liefs en een dikke knuffel van Scottie :-)

  • 19 Juli 2010 - 04:37

    DORRY:

    HOI JANSKE ,EN FAM EN DE HELE CLUB.
    WAT FIJN DAT ALLES SUPER IS VERLOPEN.
    IK MOEST VERSTEK LATEN GAAN, OM EEN AFSPRAAK DIE AL EEN JAAR VASTLAG EN DIE WIJ ECHT NA MOESTEN KOMEN.
    MAAR IK HOOP VIA OP FOTOS EN STUKJES TYPWERK.TOCH EEN INDRUK TE KRIJGEN.
    JULLIE ZULLEN WEL KEI MOE ZIJN ?MAAR DIE MOEHEID NOEM IK ALTIJD GEZOND MOE.
    WAT EEN FEEST IS HET GEWEEST, EN DAN DE ZUSJES IN HET NIEUW
    DOE VANDAAG MAAR SUSTIG AAN FAM BEKS.
    EEN VETTE DIKKE HIFIVE LOWFIVE DORRY

  • 19 Juli 2010 - 05:12

    Judith & Ron, Wout:

    Hallo lieve Janske,

    Het was geweldig, dikke complimenten voor iedereen die zijn / haar steentje heeft bijgedragen aan deze onvergetelijke dag!!

    Het is jullie zo ontzettend gegund!

    We vonden het super om jullie te zien, te zien stralen!

    Zet 'm op!

  • 19 Juli 2010 - 06:28

    Fam Van Gaal:

    Hey Janske en Familie

    Als ik het zo lees hebben we gister heel wat moeten missen. Maar ja Nicole moest werken en was pas laat in Heeze.
    Wij kijken uit naar het verslag van de Super Janske dag.
    Voor vandaag veel succes in het ziekenhuis.
    X Renske Gijs en Nicole

  • 19 Juli 2010 - 06:39

    Asmara:

    Lieve allemaal,

    Het was gisteren een geweldig mooie dag. Alles zag er heel goed verzorgd uit. Het was heel mooi om te zien hoe je het lint voor de opening openknipte. We hebben genoten.

    Groetejes en tot later.
    Asmara.

  • 19 Juli 2010 - 06:48

    H & H & I:

    Hoi SUPER Janske,

    Ook wij hebben enorm genoten van jou en deze geweldige SUPER dag !

    We hebben veel lol gehad en ons goed vermaakt achter de SUPER Janske Club kraam.

    Veel succes vandaag.

    Dikke knuffels en kusjes ome Hans, tante Hariètte en Imke XXX

  • 19 Juli 2010 - 06:52

    H & H & I :

    En nog iets heel belangrijks:

    Willy en Jeanet BEDANKT voor deze geweldige dag. Wat zijn jullie toch SUPER kanjers om dit allemaal te doen.
    En ook BEDANKT aan iedereen die belangeloos meegewerkt heeft en veel werk verzet heeft om deze dag mogelijk te maken.

    Hans, Hariètte en Imke

  • 19 Juli 2010 - 07:47

    Opa Ijsje Zakelijk:

    De Loterij.
    Zoals afgesproken zal ik de lotnummers van de prijzen die niet zijn afgehaald hier vermelden.
    Heb je prijs bel mij even en ik zorg dat de prijs bij jou/jullie terecht komt.

    040-2260132

    Groen : nummers 68-104-188-191-445
    Geel : nummers 46-106-146-174-206-276
    Rose : nummers 404-173

    De hoofdprijzen:
    Week verblijf in Spanje in een luxe bungalowtent geschonken door:

    Tentholiday's

    en een Gratis Tuinontwerp t.w.v € 350,00 geschonken door:

    Prinsentuinen

    (willen jullie meer weten over die bedrijven , gewoon www. ervoor en .nl achter zetten)

    Zijn gewonnen door resp.

    Dhr Verhoeven* uit Helmond
    en Nathalie v Kuyk uit Helmond

    Alle prijswinnaars van Harte Gefeliciteerd en voor diegene die niks gewonnen hebben, het mee doen was voor Janske een geweldige prijs.

    *Hij heeft de prijs ter beschikking gesteld aan Janske haar zusjes en papa en mama.

    Ik dank jullie allemaal

    Opa ijsje

  • 19 Juli 2010 - 07:57

    Opa Ijsje.:

    Zorg maar dat jullie om 10.15uur klaar staan de rest is GEREGELD ,

  • 19 Juli 2010 - 07:57

    Frank En Heidi :

    Hallo Super Janske

    Wij waren er wat later op de middag en hadden niet meer verwacht dat je er nog zou zijn.
    Maar tot mijn verbazing stond je midden op het podium tussen je papa en mama en je zussen.

    Je zag er zo leuk uit echt een feestnummer.<:-)

    En verder alles erom heen zag er zo gezellig uit.
    Je kon zien dat het met heel veel liefde voor je geregeld is.

    Wij hadden dit niet willen missen.
    Succes vandaag al zal je wel veel slapen na zo'n vermoeide dag.

    We zijn benieuwd naar alle mooie foto's die nog gaan komen.
    En volgens mij zag ik dat er een film werd gemaakt.
    We wachten af.

    Groetjes uit Leende


  • 19 Juli 2010 - 08:21

    Opa Ijsje:

    (Nog onder de indruk ging er iets fout.)

    Zorg maar dat jullie om 10.15uur klaar staan de rest is GEREGELD , kregen wij te horen .

    NOU DAT KUNNEN WIJ WEL STELLEN . SUPER GEREGELD

    Om 10.15 stonden 3 grote auto bij ons voor de deur en konden we instappen en op naar Helmond.

    Prachtig versierd , goed opgezet niks vergeten het was gewoon geweldig.
    Gezellig met een heel goei stukske muziek, met div optredens van artiesten , al zijn ze nog geen BN-ers ze waren wel Super Goed.

    Met de huifkar, de ezel , de Halingers en Trekpaarden , de kraampjes , de duiven , spingkussen , eten drinken ijs , de vrijwillers (hoop niet dat ik iets om iemand vergeten heb)allemaal Supergoed
    In het bijzonder Willy en Jeanet SUPER

    en natuurlijk alle bezoekers Super fijn dat jullie gekomen zijn.

    18 juli 2010 is een dag geworden die nooit meer uit mijn geheugen zal gaan. (hoop ik haha)

    Opa ijsje

  • 19 Juli 2010 - 09:51

    Miep Somers :

    Hoi Lieve Janske .
    Ik vond het fijn dat ik jou gister ontmoet heb want ik volg je elke dag.
    En zelf vond ik het heel fijn dat ik gister voor jullie dit heb mogen doen .Ik heb hier zelf ook van genoten en gezien hoe blij iedereen was ????Toi Toi Miep

  • 19 Juli 2010 - 14:46

    Cor En Diny.:

    Hoi Janske en verdere familie.

    Wij hebbben gisteren {18 Juli} genoten van de Braderie "Janske Live"
    Het was geweldig hoe jullie het allemaal voor elkaar hebben gekregen.
    Er was van alles voldoende lekker koud drinken, ijsjes hapjes en ook nog eens live muziek.

    Niet te vergeten de kraam van Super Janske heel fijn om daar informatie te kunnen krijgen, wij hebben daar gebruik van gemaakt en foldertjes mee naar huis genomen zodat wij het thuis nog eens rustig kunnen lezen.

    En dan de volgende generatie Bekskes die je daar zag rond huppelen een genot om naar te kijken.
    Het zal voor jullie wel een onvergetelijke dag zijn geweest en al het vele werk is dan ook niet voor niks geweest.
    Heel mooi waren de haflingers en die grote knollen van paarden, het stofte wel een beetje maar och daar is een bad goed voor.

    Bedankt familie Beks en de hele club die voor deze fijne dag hebben gezorgt.Heel veel lieve groetjes van Ome Cor en Tante Diny en rust vandaag maar lekker uit.
    Knuffels en het allerbeste allemaal. Houdoe he.

  • 19 Juli 2010 - 15:18

    Diede:

    Hoi Janske, ik had gisteren heel graag langs willen komen maar ik moest afzwemmen voor mijn B diploma en dat was zo moeilijk dat ik veel te laat thuis was. Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad samen met je zusjes en papa en mama. Rust maar lekker uit vandaag want ik weet hoe moe je kan zijn van al die medicijnen. Groetjes van Diede

  • 19 Juli 2010 - 18:39

    Oma Hanny En Frans:

    Hallo Janske,

    Het was gisteren voor iedereen een hartstikke fijne dag. Complimenten aan de organisatietalenten van Willy en Jeanet!

    Wel vervelend dat Meike nog op de valreep twee wespensteken opliep. Maar gelukkig is dat ook weer goed afgelopen.

    We wachten in spanning op de foto's van jullie.

    Knuffel!!!!!!!!!!!!!

  • 19 Juli 2010 - 18:44

    Krisna Reinders:

    Lieve janske,

    Geweldig gewoon dat zoiets georganiseerd wordt. Echt onwijs!

    Ik hoop dat er veel is opgehaald voor het goede doel.

    Liefs Krisna

  • 19 Juli 2010 - 19:04

    Nathalie:

    Lieve Janske

    Zo uit de berichten begrijp ik dat we heel wat gemist hebben in helmond maar zo als je zelf wel weet moet er altijd wel iemand werken in het ziekenhuis.
    Maar gelukkig heb je een geweldige dag gehad, ik ben wel benieuwd naar de foto`s.

    Groetjes Nathalie

    ps: wil je de campinggasten de groetjes doen

  • 20 Juli 2010 - 05:07

    DORRY:

    GOEDE MORGEN NEDERLAND.
    EEN BEETJE BEKOMEN VAN JOU DAG HUMMEL????
    HET WEER GAAT WEER ERG HEET WORDEN DUS DOE RUSTIG AAN EN SLAAP MAAR VEEL.
    IK HOOP DAT HET GISTEREN ALLEMAAL REDELIJK GING MET JULLIE .
    IK LAS OOK DAT MEIKE NOG TWEE KEER GESTOKEN IS, DAT ZAL WEL EVEN KWIEKEN ZIJN GEWEEST ,WANT HET ZIJN GENIEPIGE PRIKJES.
    NU GA IK DE HOND UITLATEN. EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

  • 20 Juli 2010 - 05:44

    Inge Vd Goor-Bouman:

    Hallo allemaal,

    Lieve Janske en zusjes, papa en mama. Het was een fantastische dag.
    Enne... als je nog moe bent dan rust nog maar even uit. Wij lopen niet weg en dat verslag komt wel. Het is goed dat wij zelf ook even bezinken.

    Er was zoveel te doen en we vonden het fijn om jou (jullie)ook even te mogen zien. Lieke zag er ook goed uit.

    Alvast een klein verslagje van ons:

    We kwamen aan. Auto lekker in het hoge gras. Sprinkhanen sprongen vrolijk alle kanten op.
    Het weer was zonnig en vooral in de ochtend een heerlijk temperatuurtje.
    Aangekomen op een ruimtelijk ingedeelde plaats in de buitenlucht.
    Overzichtelijk en de natuur om ons heen. Geen drukte van huizen, winkels, maar gewoon alleen maar lieve mensen achter vrolijke kramen. In het midden een groot zandveldje waar de kindjes veilig konden rennen, zonder dat iemand hen in de weg liep
    en ouders hen van alle kanten in de gaten konden houden. We zagen Meike lekker door het zand sjokken, het genot straalde ze meters uit. We moesten gewoon naar haar blijven kijken, zo schattig.
    Er was een kraampje met speelgoed, onze Tom kreeg een kadootje van de meneer kado en we hadden lego gekocht. Daarnaast stonden ze met kinderkleding. Niet duur en kei leuke dingen. De jongens zijn heel blij met de broeken. Bedankt!
    Daarna kwamen nog een heleboel leuke kramen. Bij eentje hebben we wat Chi dingen gekocht. Waarvan ik al een aroma luchtje in mijn praktijk heb gebruikt en de luchtwegen van de mevrouw hadden daar meteen een postieve uitwerking op. Mooie posters van paarden en toen... Echte WITTE (gekleurde) DUIVEN !!!
    Wouw, wat een leuk idee.
    Onze Tom is gek op dieren en we hebben er wel een uur naar gekeken en natuurlijk ieder een duifje uitgezocht. Nou duifjes op naar huis (Henriëtte in Archen). Toch knap hoor.
    Henriëtte heeft, waarschijnlijk met veel moeite, de duifjes een kleurtje gegeven, klein beetje maar hoor. Een oranje stipje, groen stipje, geel staartje of gewoon wit. Dit allemaal op papier gezet en de bedoeling was dat de mensen er eentje uitzochten (tegen een kleine vergoeding) en de duif die het eerste thuis is aangekomen, die heeft de prijs gewonnen.
    We hebben onze duifjes goed toegesproken en aangemoedigd. Nu maar afwachten.
    Er waren vele goede doelen waar een deel van het geld ook naar toe gaat. Tom kreeg een poppetje met rubbere plakhandjes en voetjes en daar hebben we thuis ontzettend veel lol mee gehad. We moesten hem tegen het raam aangooien en dat kluiterde hij zo naar benenden. De jongens hebben er thuis een hele wedstrijd van gemaakt. Nog een kikker knuffel die we op onze hand konden zetten. Bellenblaas met super janske erop. Thuis zijn de jongens aan het schommelen en ik zit boven op het rek bellen te blazen. Niets is mooier dan lachende kinderen. Dus Janske... misschien een leuk idee. Jij schommelen en laat andere maar bellen blazen. Je zult het ook vast fantastisch vinden.
    Goh er is eigenlijk teveel om op te noemen.
    De jongens hebben ieder een kika sleutelhanger beerjte (waar sam zo'n 24 uur mee rond sjokt)
    Huifkarrentocht, live muziek, dj Bart (goed gedaan jongen), hamburgers zag ik voorbij komen, lekker drinken, zakje chip, lollies, spekjes.
    Oja, ik heb nog een mooie ketting met een glazen hanger.
    Opa die lotjes verkocht.
    Karate kleding, paarden spuleln...
    Paardenshow...

    Nou, we zijn uiteindelijk toch maar naar huis gegaan. Jammer dat we niet meer gezien hebben hoe de duiven door Janske zijn vrijgelaten. Maar we hebben wel even van je genoten, toen je lekker in de huiskar zat te genieten met je familie om je heen.

    Ik ben vast nog een heleboel vergeten, maar dit was een deel van onze beleving en zo zie je maar... zonder jou Janske hadden wij en al deze mensen niet zo'n fijne dag gehad. Heel erg bedankt en super goed van iedereen die eraan heeft meegewerkt en zich hebben ingezet om dit tot stand te brengen. Super Janske is net een fruitboom, waar telkens vele vruchten vanaf komen, een boom die blijft groeien en bloeien, zich beter vastzet in de grond en er toe doet!

    Veel nagenot, dikke knuf van Inge en Tom
    (Sam en Pieter)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heeze

Janske

Een reisverslag van Super Janske (Janske Beks) naar een kankervrij bestaan. Op 6 juli 2009 is bij haar op 2-jarige leeftijd Leukemie (ALL) vastgesteld. Dagelijks brengt zij verslag uit over wat haar die dag bezig heeft gehouden.

Actief sinds 07 Juli 2009
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 2269253

Voorgaande reizen:

07 September 2011 - 31 December 2020

De wereld van Ke3

06 Juli 2009 - 03 Augustus 2011

Mijn reis naar een kankervrij bestaan

Landen bezocht: