Papa en mama 7 jaar getrouwd - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Papa en mama 7 jaar getrouwd - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Papa en mama 7 jaar getrouwd

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

23 Mei 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Jullie zullen het inmiddels een eentonig verhaal vinden, want vandaag was het weer tijd voor een feestje. Ook gisteren ben ik nog op een kinderfeestje geweest en had mama een vrijgezellenfeest.
Ik kan het tijdens dit verhaal over twee dingen hebben, het eerste is poep (en dan heel veel en vaak) en het tweede zijn de leuke dingen die ik afgelopen dagen heb meegemaakt. Ik zal het hoogte/diepte punt van het eerste even vertellen en daarna overgaan naar de leuke dingen, want daar moeten we toch de energie uithalen. En dat is overigens ook iets wat goed lukt.
Zoals ik al vertelde was mama gisteren al vroeg in de middag vertrokken naar een vrijgezellenfeest en is ze ergens in de nacht thuis gekomen. We hadden het rijk als kinderen dus alleen. Lieke, Meike, papa en ik. Ik had goede afspraken met papa gemaakt. De Dexa is gestopt en ik zou dus de hele nacht in mijn eigen bed gaan slapen. Gisteren heb ik door de dag heen weer ruim tien keer gepoept. 's Nachts heb ik meestal grote luiers aan, dit ook vanwege mijn aangepaste eettijden en dus mijn aangepaste plas- en poeptijden. Als ik veel kriebels heb van de Chemo Kaspers vind ik zo'n grote luier niet fijn. Ik had de grote luier al aan, maar haalde papa toch over om mij een kleine luier aan te doen. Rond 1.00 uur riep ik papa dat ik gepoept had. Papa kwam met een slaperige kop aanzetten en dacht even een luier te gaan verschonen. Dat viel dus vies tegen. Dit met de nadruk op vies. De luier was toch te klein, dus ik en mijn bed zaten helemaal onder de poep. Daar raak ik natuurlijk wel in paniek van, want dat is echt niet fijn. Ik werd door papa in bad uitgekleed, gewassen en daarna mocht ik nog even in bad zitten. Na het afdrogen en aankleden mocht ik toch bij papa in bed liggen. Deze keer was het echter niet mijn schuld. Ik moest ook nog een poosje alleen liggen, want papa moest mijn bed nog afhalen en de wasmachine aanzetten. Vannacht is mama ook nog bij ons in bed gekropen, maar toen Lieke en Meike om 6.00 uur aan kwamen zetten is mama in Lieke's bed gaan liggen en zijn wij bij papa gebleven. Het was dus een kort nachtje voor de meeste van ons.
Over naar de feestjes. Gisteren hoorde ome Tan dat papa alleen met ons thuis was. We hadden voorgenomen om pannenkoeken te gaan bakken. Ome Tan kwam op bezoek en vertelde dat het kinderfeestje van Rens bij opa en oma was. Ze gingen bijna frietjes eten en wij mochten ook wel komen. Dat kon papa natuurlijk niet afslaan en hij haalde ons over dat dat een heel slim plannetje was. Natuurlijk mocht ik daar niet eten, dus heb ik iedereen maar geholpen met opscheppen. Ik had de sauzenbar onder mijn hoede en gaf iedereen dus een "bietje" mayo, curry of appelmoes. Ik vond het geweldig om te doen en de kinderen die op Rens zijn feestje waren vonden het geweldig om mij te zien. Ze hadden veel vragen over mij. Ze maakte zich vooral druk of ik wel adem kon halen met zo'n slangetje in mijn neus.
Vandaag zijn papa en mama 7 jaar getrouwd. Oma Hanny en Frans hadden al eens gevraagd om een keer mee te gaan naar de Beekse Bergen. Het voordeel is dat ik daar vanuit de eigen auto toch alle dieren kan zien. Het was natuurlijk ook wel leuk om dit juist op deze dag te doen. Vanmorgen wisten wij nog niks, alleen dat we een verrassing kregen. We gingen naar oma Hanny en Frans. Toen we daar waren gingen we echter meteen weer verder. We snapten er niets van. Wel leek het Lieke, Meike en mijzelf leuk om bij oma Hanny en Frans in de auto te gaan zitten. We gingen dus naar de Beekse Bergen en hebben daar de autosafari gedaan. Ik kreeg er weer echt energie van dus we zijn ook nog even het park ingelopen. Ik moest heel lang in de buggy blijven, totdat het eten op was, maar toen mocht ik toch ook lopen. Ik kan daar heel kort over zijn, ik heb genoten. Ik zal er verder dan ook niets meer over zeggen, want dat zien jullie wel aan de foto's. We zijn na afloop nog even gaan eten en toen vlug naar huis, in bad en naar bed. Ik was toch wel heel moe, dus morgen wordt weer een echte rustdag "Rund um Hause".

Groetjes Janske

• 23 Mei 2010 - 21:08

Opa Ijsje Oma Tumtum:

Wat leuk dat jullie allemaal zo genoten hebben vandaag , op deze voor jou papa en mama speciale dag.
    wij denken dat jullie alle 7 veel energie hebben opgedaan en er weer tegen aan kunnen.

• 23 Mei 2010 - 21:22

Voor Dorry :

40jaar huwelijk heet:

Robijnen huwelijksfeest..

• 23 Mei 2010 - 21:25

H & H & I:

Hoi SUPER Janske,

Natuurlijk eerst even een dikke proficiat aan jou papa en mama die 7 jaar getrouwd zijn.
    En dan ga je leuke dingen doen......geweldig zo'n dierensafari.

Enne wij vinden jou T-shirt SUPER cool !!!

Hopelijk ga je wat minder vaak poepen want je moet wel aan je gewicht blijven lieve Janske.

Dikke knuffel en kusjes van ome Hans, tante Hariètte en Imke XXX

• 23 Mei 2010 - 21:58

Oma Hanny En Frans:

Lieve Janske papa, mama en zusjes.

Wat was het een knotsgezellige dag vandaag. Het heeft ons heel goed gedaan om jullie weer eens zo vrolijk en uitgelaten te zien. Dan weten wij weer waar we het voor doen.

Janske, wat had je toch weer een energie vandaag. We hopen maar dat je het niet teveel kruim gekost heeft en dat je het morgen weer kunt herhalen.

Liefs en dikke kus van oma Hanny en opa Frans

• 24 Mei 2010 - 06:56

Lambert En Tineke:

Hoi Janske,

Dat jullie genoten hebben spettert van de foto's af!!
    En ook een lekker weertje er bij. Kortom, wat een
    leuke manier om het 7-jarig huwelijk van je papa en mama te vieren.( Joke en Ferry nog van harte gefeliciteerd!) Ik hoop dat je vannacht beter hebt geslapen Janske. Wat lastig toch voor je, al die poeperij!!
    Voor vandaag, een gezellig rustdagje en morgen in Nijmegen, véél succes maar weer!!

groetjes van Lambert en Tineke

• 24 Mei 2010 - 06:58

DORRY:

HOI BOFBIPS EN KONTEN.
    DUS HET WAS BEHOORLIJK POEPERIG BIJ JULLIE,MAAR JE MOET MAAR DENKEN, AFVALSTOFFEN MOETEN ERUIT .
    EN DAN OP SAFARI GEWELDIG WAT JIJ TOCH NOG KAN HE''HUMMEL.
    EN DAN OOK NOG EENS DE SAUZENJUF ZIJN EN PAP EN MAM GEEF OOK EENS ANTWOORD OP MIJN VRAAG WAT VOOR MATERIAAL HEET ZEVEN JAAR HUWELIJK?TOCH ROESTVRIJSTAAL?KLEINE SCHAT MORGEN VEEL GELUK IN NIJMEGEN, EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 24 Mei 2010 - 07:01

DORRY:

HOI IJSJE FRANS.
    IK DACHT DAT 60 JAAR ROBIJN WAS 50 GOUD, EN 40 IK DENK MASIEF FRANS DORRY

• 24 Mei 2010 - 07:11

Mechteld:

Wat leuk dat wij ook aapjes mogen kijken. Maar is dat hekje niet te laag? (foto 1)
    Die 3 grote apen achteraan kijken zo blij, volgens mij zijn ze een plannetje aan het bedenken. Wie gaan ze plagen????
    (hahahahahahahaha)

Wat leuk dat jullie zo genoten hebben van die mooie zonnige trouwdag. In ieder geval weer volop energie opgedaan voor de komende weken. Maar dan wel eerst vandaag goed tot rust komen. Weer zo'n zonnige dag. Ik zou zeggen, lekker naar buiten in de schommel en rusten maar.

Fijne dag.

Groetjes familie Wijnen

• 24 Mei 2010 - 09:30

Ome Renier:

Ha Janske,

Ten eerste nog gefeliciteerd met het 7-jarig huwelijk van je papa en mama. Je blijft wel al die feestdagen meepikken he!! Heel goed! Wel erg van die al die poeperij (ook voor papa en mama). Hopelijk gaat dat snel weer beter.

Liefs,
    Ome Renier

• 24 Mei 2010 - 10:54

Janny:

Hallo Super Janske en Familie,

Als eerste Janske gefeliciteerd met de trouwdag van je papa en mama.
    En fijn dat jullie hebben genoten in de Beekse Bergen, het is een geweldig park, wij gaan er ook graag naar toe om naar de aapjes te kijken.
    Nog een fijne dag en geniet van het mooie weer.

Gr.Fam.Vrienten (uit een zonnig Zeeland)

• 24 Mei 2010 - 11:07

Leanne:

Wat een leuke foto's zeg!
    Zo te zien hebben jullie het leuk gehad bij de Beekse Bergen. Gezellig!

Geniet vandaag van een rustig dagje thuis.
    En alvast succes morgen in Nijmegen.

Tot woensdag!

• 24 Mei 2010 - 11:35

Judith & Ron, Wout:

Hallo Janske,

Wat kijk je lekker ondeugend op foto 3, helemaal goed!

Fijn hoor, dat jullie zo'n dierenkijkdag hebben gehad van oma Hanny en Frans. Slim plan..

We lezen dat je billetjes echt bijna in de koelkast kunnen, naar hoor die poeperitus.

Zet 'm op!

• 24 Mei 2010 - 11:37

Vergeten:

Joke en Ferry,

Van harte met jullie 7 jaar huwelijk; op de gezinsfoto zien we de jaren voorbij komen...om intens trots op te zijn...

Liefs van Judith & Ron, Wout

• 24 Mei 2010 - 17:59

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Wat een leuke dag hebben jullie gehad in de Beekse Bergen. Helemaal super en mooie foto's.

Voor morgen veel succes in Nijmegen en ik hoop dat je vannacht gewoon kunt slapen zonder al te veel storingen.

Hou je taai kleine guit en familie.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 24 Mei 2010 - 18:59

Voor Dorry:

even klein berichtje nog.

robijn is 40 jr
    goud is 50
    diamant 60

ik kan het weten ben over het robijnen feest heen enne kregen o.a. als een kadootje fles robijn wasverzachter .
    kijk maar op google
    Opa ijsje.

• 24 Mei 2010 - 19:05

Stapvriendje Jens.:

Hey Janske.

De volgende Pietpraat van Jens willen wij jou niet onthouden. We hebben hem daarna maar even de foto's van jou weer laten kijken.

Op de tv ging het over Nijmegen. Jens vraagt aan ons wie ligt er vaak in Nijmegen? Wat denk je zelf. Janske roept hij!!
    Wat heeft Janske? Wij vertellen naar hem toe, dat ze beestjes in haar bloed heeft zitten. Wat zeg je mama(Jens zat op de schommel) Beestjes in de haren!! (na de vakantie is er op school luizencontrole geweest.)

Toen hij de foto's zag, wist hij het weer. Janske heeft geen haren met wel een mooi hoed!!

Zo zie je maar Janske, de stapvriendjes zien het niet eens meer dat je geen haren hebt. Je bent van jezelf al zo knap.

Dikke kus van Jens en de rest van de Stapvriendjes.

• 24 Mei 2010 - 19:17

Fam Prinsen:

Hoi Super opschepper!

Ja dat was je op Rens zijn feestje, je voorzag iedereen perfect van die bietjes sauzen en bleef ook maar vragen; 'zo'n bietje' geweldig, het was de kers op de taart wat betreft Rens zijn feestje; Bedankt!

Ook superfijn dat jullie gisteren zo'n fijne dag gehad hebben.
    Vandaag lekker rustig aan gedaan en morgen weer vol energie naar Nijmegen; Alvast veel sterkte en succes!

Handkussen van ons allemaal!

• 26 Mei 2010 - 07:36

Tonny En Ger.:

Vanuit een heel zonnig zuid Frankrijk wensen wij jullie een heel hartelijk proficiat toe met het zeven jarige huwelijk.
    Groeten aan de kinderen.