Verrassingmenu (Verjaardag Rens) - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Verrassingmenu (Verjaardag Rens) - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Verrassingmenu (Verjaardag Rens)

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

14 Mei 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Op de eerste plaats wil ik Rens feliciteren met zijn 6de verjaardag. En Rens morgen kom ik het nog eens goed overdoen!
Vanmorgen moesten we rond half 10 in Nijmegen zijn. Omdat we nog niet weten of ik nog altijd het NORO virus bij me heb mag ik niet in de vissenkom wachten. Nu vind ik dit geen heel groot probleem want in de grote hal zijn computers en een glijbaan. Genoeg te doen dus voor mij. Toen we door de zuster de polikamer in werden geroepen stond daar een paal op me te wachten. Papa en mama helemaal verbaasd en toen ze beter gingen kijken stond er de naam van een ander kind op. Gelukkig maar want bij mij zouden ze vandaag alleen maar bloed controleren. Toch kregen ze via de zuster te horen dat er ook chemo kaspers voor mij waren besteld. Nou zeiden papa en mama, daar zullen we het eerst nog wel even met Janneke over hebben. Bij haar binnenkomst bleek ik dus inderdaad te gaan kuren vandaag mits de ammoniak goed was. Wel zou het iets anders gaan dan anders omdat de dokter had bedacht dat als ze de Erwinase in twee uur zouden geven de spiegels misschien in het begin niet zo hoog zouden zijn. Wij denken dan altijd maar, wie niet waagd wie niet wint. Zo gebeurd het dus dat je denkt even je bloed te laten controleren je ineens 4 uur langer in het ziekenhuis bent. Omdat we hier niet op gerekend hadden, hadden we de laptop en leesboeken niet bij. Gelukkig was er wel vermaak van buiten. Daar was namelijk een glazenwasser aan het werk. Dit was erg leuk om te zien en ik heb dan ook even vriendelijk naar hem gezwaaid (stapvriendjes maak je geen zorgen, hij was zo druk aan het werk dat hij geen tijd had om terug te zwaaien). Nadat ik met mama nog wat spelletjes had gedaan was het tijd voor mijn dutje. Mooie hiervan is dat de tijd dan extra vlug gaat. Je wordt weer wakker en na een half uur TV kijken mag de slang van je buik en mag je naar huis. Dit hebben we met een omweg gedaan. Rens is namelijk vandaag jarig en ook ik had een kado voor hem bij. Dit mocht ik even afgeven en daarna samen met mama naar huis. Papa bleef bij Rens op het feest en komt straks samen met Lieke en Meike terug.
Thuis heb ik me niet hoeven te vervelen want oma Hanny en Frans zijn terug van de vakantie en kwamen even langs. We hebben weer even lekker samen geknuffeld en samen met Frans heb ik gedanst. Omdat we allemaal nog moesten eten zijn ze blijven eten en hebben daarna gekeken hoe ik in bed ging. Nu lig ik lekker te slapen en wie weet heb ik nog wel een laatste verrassing voor papa en mama en petto. Vanmorgen lag ik gewoon nog in mijn eigen bed en ik ga proberen dit vandaag weer te doen.

Groetjes Janske

  • 14 Mei 2010 - 20:17

    Frank En Heidi:

    Hallo Super Janske

    Wat goed van je. Zomaar even een onverwachte chemocasper, doe je er zomaar even tussendoor. En dan ook nog gewoon naar huis. Super van je.
    Naar een verjaardag en dan ook nog dansen. tjonge tjonge. Wat een dag weer.

    En Rens proficiat met je 6e verjaardag.
    Hiep hiep Hoera

    Groetjes uit Leende

  • 14 Mei 2010 - 22:18

    Oma Hanny En Frans:

    Lieve (S)Janske,
    Wat waren wij blij dat we jullie vandaag weer zagen; al waren het dan ook nog alleen jij en je Mamma. We smolten helemaal toen je vertelde, dat je ons had gemist. En dat ook nog met een lach, die we al lang niet meer hadden gezien en de oogjes van ons Sjanske.
    Van deze momenten worden wij ook heel vrolijk en geeft ons vertrouwen voor de toekomst.
    En wat hebben we lekker gedanst en geschommeld, zeg. Binnenkort kunnen we wel een bronzen medaille halen.
    En toen hield je ons ook nog gezelschap bij het eten. Hardstikke gezellig joh.

    Groetjes, oma Hanny en opa Frans

    Rens ook namens ons van harte gefeliciteerd met je verjaardag. We hopen dat je een fijne dag hebt gehad.

  • 14 Mei 2010 - 23:16

    Opa Ijsje:

    Nog 5605 page vieuws en we stoppen met het inschrijven voor de datum wanneer de half miljoenste wordt gehaald. dus wie mee wil doen nog paar daagjes


  • 15 Mei 2010 - 06:22

    DORRY:

    HOI BEZIGE BIJ EN HOMMELS.
    WAT EEN PROGRAM IN NIJMEGEN ,MAAR WAT JIJ GEHAD HEBT ,HOEF JIJ NIET MEER TE KRIJGEN.
    RENS HARTELIJK GEFELICITEERD MET JOU 6DE VERJAARDAG, IK HOOP VOOR JOU DAT IEDEREEN ZEER GUL IS EN JIJ EEN FIJN FEEST HEBT.
    NU DIUK IK MIJN BED WEER IN, IK BEN WAT GRIEPPERIGJE WEET WEL SNOT SNOT ,EN NOG EEN SNOT.
    WAT KAN JIJ GOED DANSEN HUMMEL, EN FRANS DOET HET OOK NOG BEST SOEPEL.
    DE FOTO'S WARWN WEDWEROM WEER MOOI.
    EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

  • 15 Mei 2010 - 06:34

    Dorry:

    hoi allemaal.
    ik heb een p te veel gebruikt dus grieperig moet het zijn, maar er zat snot op het toetsenbord vandaar die twee p grapje DORRY

  • 15 Mei 2010 - 13:22

    Jasmijn,Danny,Fleur:

    Hallo Janske,

    Wat heb je toch een druk schema. Fijn dat je er toch het beste uit probeert te halen. Wat sta je toch mooi op de foto.

    Heb je al lekker genoten van je schommel?

    Ik wil nog even laten weten dat je er een achternichtje bij hebt. Ik ben dinsdagmiddag bevallen van Fleur.

    Geniet van je schommel en ga door he.

    xxx

  • 15 Mei 2010 - 14:53

    Wilma Van De Vin:

    Hallo Janske,

    Heb je vandaag kunnen genieten van het heerlijke weer en heb je lekker bij Rens gespeeld? Of gooiden de chemokaspertjes roet in het eten?

    Ik begin nu waarschijnlijk een beetje op opa Frans te lijken. Wist jij dat dit al je 250e verslag is! Tenminste, als ik goed geteld heb. Het zijn er ook zoveel! Op 11-11-2009 was reisverslag nr. 100 (toch leuk voor een grote Heibessum fan) en op 18-3-3010 was reisverslag nr. 200.

    Heel veel groetjes,

    Familie van de Vin


  • 15 Mei 2010 - 18:22

    Joli Claes:

    ha janske en familie
    wat fijn dat het zo goed is gegaan bij je afspraak met amber.
    jullie hebben het heel gezellig gehad, zag ik op de foto.
    je tijd in nijmegen ben je ook goed doorgekomen.
    en dan weer een feestje natuurlijk, ik had het kunnen weten.
    rens nog proficiat.
    geniet van het mooie weer
    hou vol en zet 'm op. dikke kus van ons xxxxxx

  • 16 Mei 2010 - 07:13

    DORRY:

    HALLO NEDERLAND.
    IK WIL EERST DE OUDERS VAN FLEUR HARTELIJK GELUK WENSEN MET HUN BLOEMENKIND.
    FLEUR ZAL HEEL VEEL VREUGDE EN LIEFDE GEVEN, EN NATUURLIJK EEN LEKKERE GEUR, DAT MOET OOK WEL MET ZO'N BLOEMENNAAM.
    JANSKE GAAT HET NOG EEN BEETJE?
    REAGEER JIJ NU BETER OP DE MEDICIJNEN?
    MAAR EEN DING STAAT VAST WE HEBBEN BETER WEER.
    NOG EEN FIJNE ZONDAG ALLEMAAL, EN MORGEN MOET JIJ WEER NAAR NIJMEGEN GELOOF IK, DAAR ZAL ALLES HOPELIJK GOED GAAN.
    EEN DIKKE VETTE HIVIFE LOWFIVE DORRY

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heeze

Janske

Een reisverslag van Super Janske (Janske Beks) naar een kankervrij bestaan. Op 6 juli 2009 is bij haar op 2-jarige leeftijd Leukemie (ALL) vastgesteld. Dagelijks brengt zij verslag uit over wat haar die dag bezig heeft gehouden.

Actief sinds 07 Juli 2009
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 2266863

Voorgaande reizen:

07 September 2011 - 31 December 2020

De wereld van Ke3

06 Juli 2009 - 03 Augustus 2011

Mijn reis naar een kankervrij bestaan

Landen bezocht: