Teveel regen - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Teveel regen - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Teveel regen

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

11 Mei 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Nadat we vanmorgen op tijd waren opgestaan gingen mama en Lieke samen boodschappen doen. Meike en ik gingen direct aan het spelen en nadat mama weer thuis was en we (Lieke en Meike) ons fruit op hadden wilde we graag naar buiten. Mijn rugzak was inmiddels ook klaar, ik krijg de sondevoeding nu in 4 porties van 250ml, wat me zeker buiten veel meer vrijheid geeft. Buiten hebben we fijn tractor gereden en geschommeld. Helaas begon het weer te regenen, iets wat me deze vakantie wel vaker tegen zit. Het wordt maar geen lekker weer om veel buiten te spelen, iets wat ik juist zo graag doe.
Vanmorgen was er ook een meneer aan de deur geweest met een grote doos. Aan het einde van de ochtend werd ons duidelijk was er in zat. Een nieuwe schommel!! Papa was inmiddels zo ver dat hij klaar was met het in elkaar zetten van de schommel alleen had hij helaas geen tijd meer om de touwen eraan te maken. Dit heeft hij beloofd vanavond te gaan doen zodat we morgen de schommel uit kunnen proberen.
Vanmiddag kwam Oma Tumtum op me passen. Natuurlijk ook op Meike al heeft ze die niet gezien omdat die in bed lag te slapen. Lieke moest namelijk vanmiddag al naar zwemles. Voor mij een goed moment om wat bij te slapen op de bank. Daarna heb ik gezellig een DVD gekeken van mezelf toen ik nog klein was.
Helaas heb ik na het avondeten flink moeten spugen. Dit kwam doordat ik erg van steek was van het feit dat ik in mijn broek had gepoept. Omdat alles vol zat mocht ik even met mijn billen onder de douche ook al zit mijn slangetje aan mijn buik. Daarna de pyjama aan en lekker slapen.
Morgen hebben we weer een gesprek met de oncoloog en wordt mijn bloed opnieuw bekeken. We zullen zien of dit gesprek ons weer wat wijzer zal maken.

Groetjes Janske

• 11 Mei 2010 - 19:53

H & H & I:

Hoi SUPER Janske,

Een nieuwe schommel.....dat is gaaf !! Heb je de andere al helemaal doorgeschommeld ??

Je hebt groot gelijk dat je met dit weer maar een beetje uitrust en binnen tv kijkt, dan kun je er weer flink tegenaan als het goed weer is.

Jammer dat je hebt moeten spugen, volgende keer toch maar proberen je niet zo druk te maken want je hebt de voedingsstoffen hard nodig.

Heel veel succes morgen in Nijmegen !

Dikke knuffels en kusjes ome Hans, tante Hariètte en Imke XXX

• 11 Mei 2010 - 21:00

Mechteld:

Hocus Pocus Pilates Pas.....

Ik wauw dat het super mooi weer was!!!

Pling*Pling*Pling

Ik hoop dat het helpt.
    Fijne dag met jullie nieuwe schommel.

Succes in Nijmegen. Hoop dat het allemaal meevalt.

Groetjes en een knuffel namens ons allemaal.

• 12 Mei 2010 - 04:46

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Tja, die regen, daar hebben we allemaal last van. Een zonnetje willen we zien en voelen. Ik ga het bestellen misschien helpt dat.

Voor vandaag veel succes in Nijmegen.

Hou je taai kleine guit en familie.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 12 Mei 2010 - 05:59

DORRY:

HOI SCHOONHEID EN ONDERDANEN.
    JANSKE ALS IK NU EENS GA FIKKEN VOOR BETER WEER ,ZOUden ZE MIJ AANHOREN?OF ZEGGEN ,DAAT HEB JE DIE PYROMAAN MUTS WEER DIE FIKT VOOR ALLES
    Maar volgens jou tante je weet wel. die ging oefenen voor het vormsel. heeft een heilige ik dacht nog te weten, sint Jozef hele grote handen, als die zijn handen uit zou steken dan hebben we minder regen, want die houdt hij tegen/
    dag allemaal als het niet helpt, er zijn ook nog regenpakken .
    sterkte hummmel een dikke vette hifive lowfive dorry

• 12 Mei 2010 - 06:26

Judith & Ron, Wout:

Hallo Janske,

Dat is ook verwarrend, nooit met de slang in de douche en nu ineens met de billetjes wel.
    Wij duimen vor beter weer en wensen je veel plezier met je nieuwe schommel.

Zet 'm op!

• 12 Mei 2010 - 07:01

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Ja da weer he
    wat een natte zooi.
    Maar kan deze schommel niet onder het afdak buiten?

Succes in nijmegen vandaag en weer gewoon naar huis komen ;-)

Groetjes uit Leende

• 12 Mei 2010 - 08:24

DORRY:

HOI MEDE BROEDERS EN ZUSTERS EN HUMMEL.
    KIJK NAAR BUITEN HET KLAART OP FIKKEN HELPT
    ALLEEN NOG EEN HELE DIKKE WOLLEN JAS MENSEN, WANT HET IS NOG ERG FRIS.DE VETTE GROETEN DORRY

• 12 Mei 2010 - 11:03

Nikki En Jannie:

hey super janske

nikki heeft vandaag 3 x geniest dus morgen is het weer goed weer...
    en wouw! een nieuwe schommel! dat is leuk!heb gelezen dat je het moederdag kado toch nog hebt afgekregen.

dikke kus vanuit joepie

• 12 Mei 2010 - 17:40

Joli Claes:

ha janske en familie
    ik denk dat wij allemaal met jou mee hopen op mooi weer.
    eidelijk een blauwe lucht en een stralende zon, wie droomt daar op dit moment nou niet van.
    en dan kun je ook je nieuwe schommel uitproberen, zonder elke keer naar binnen te moeten voor de regen.
    morgen weer veel succes in nijmegen.
    hou vol en zet 'm op.
    dikke kus van ons xxxxxxxx