Garantie tot aan de deur - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Garantie tot aan de deur - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Garantie tot aan de deur

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

20 April 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Ik zal direct maar positief met de deur in huis vallen. Ik ben weer thuis! Vannacht heb ik een goede nacht gehad. Samen met mama heb ik in het Eindhoven ziekenhuis geslapen en ik werd zoals gezegd elke drie uur gewekt. Ik viel telkens weer vlot in slaap, dus ik heb er niet echt last van gehad. Het was vandaag sowieso veel wachten, dus we konden rustig aan doen, want ik mocht de kamer ook niet af. Rond half negen kwamen ze bloed afnemen en toen begon het wachten pas echt.
Papa had thuis geslapen en had de computer meegenomen. Toen hij er was kon ik dan ook het Dora-spel gaan spelen. Ondertussen was mama naar de speelkamer gegaan om nog wat spelletjes te gaan halen, maar die heb ik niet meer nodig gehad. 's Morgens had ik met mama al zitten bedenken wie er allemaal op bezoek zou kunnen komen. Aan het eind van de ochtend kregen we al bezoek. Het was Barry en die moest wat spullen voor papa komen afgeven. Eveneens een nieuwe dongel, zodat we ook weer mobiel kunnen internetten. We waren bijna vergeten dat dat heel makkelijk is als je ligt opgenomen in het ziekenhuis. Nu hij er toch was, heb ik hem maar meteen gestrikt om een spelletje met mij te spelen.
Barry was inmiddels weg en we hadden gegeten. We hadden nog geen officiele uitslag van het bloed en ik moest natuurlijk toch de tijd door komen. Tijd dus voor een dutje.
Precies op het moment dat ik mijn ogen dicht deed, kwam de dokter binnen met de uitslagen. Het ammoniakgehalte was weer gestegen naar 50. Dat is dus weer te hoog, maar zeker niet zorgwekkend. Omdat ik morgenvroeg toch weer naar Nijmegen moet, vonden ze het verantwoord om mij naar huis te laten gaan. Dat liet ik me natuurlijk geen twee keer zeggen. Papa en mama hadden natuurlijk nog wel wat vragen voor de dokter, maar de meeste konden niet beantwoord worden. We verwachten dat......., maar bij Janske geef ik daar geen garantie op, was een veel gehoord antwoord. Het ammoniakgehalte geeft in ieder geval weer stof tot nadenken in Nijmegen en morgen hebben we ook een gesprek met mijn nieuwe rode draad oncoloog. Wie weet horen we dan meer, maar waarschijnlijk willen ze eerst weer het bloed van morgen onderzocht hebben, voordat ze een besluit nemen over het plan voor vrijdag. Afwachten is het enige wat wij kunnen doen en natuurlijk lekker naar huis gaan en met mijn zussen spelen.
We zijn eerst naar Valkenswaard gereden om Meike op te halen. Meike en ik waren net thuis, toen ook Lieke werd thuis gebracht door opa IJsje. Ze had ook weer de Dora ballon bij, want die had ze van mij mee mogen nemen naar opa IJaje en oma Tumtum. We hebben lekker buiten gespeeld. Nou ja, lekker. We waren ontzettend druk, maar dat komt natuurlijk doordat we weer zo blij waren dat we weer samen zijn.
We moesten op tijd eten, want Lieke moest nog naar het zwemmen. We waren op de badkamer toen ze thuis kwam en daar kwam ze trots haar eerste zwemdiploma laten zien. Vandaag heeft ze haar Eenddiploma gehaald. Dit betekent dat ze zelf in en uit het water kan, ze niet bang is voor spetters en ze zich kan voortbewegen in het water. Ik ben natuurlijk kei trots op haar en papa heeft vanaf nu een nieuwe bijnaam voor Lieke: Badeend.

Groetjes Janske

• 20 April 2010 - 21:36

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Veel succes morgen in Nijmegen.
    Doe maar geen rare dingen zodat je weer gewoon naar huis kunt.

Groetjes uit Leende

• 20 April 2010 - 21:37

Frank En Heidi :

Sorry
    was even wat vergeten
    Lieke proficiat met je mooie zwemdiploma

• 20 April 2010 - 21:50

Tante Angela:

Hoi Kanjer(s)

Fijn dat jullie weer thuis zijn (al missen we Meike wel, want wat kun je daar mee lachen zeg!)
    Rens had zich ook voorgenomen om na school met Meike te spelen, maar 'helaas' Meike was weer naar huis en heeft zich zo te zien prima met haar zussen vermaakt.
    Heel veel succes morgen in Nijmegen en laat maar weer eens zien wat voor SUPER JANSKE jij bent!

Lieke gefeliciteerd met je EEND diploma! Goed gedaan!

Knuffels voor jullie allemaal van tante Angela en de rest van de familie.

• 20 April 2010 - 22:19

Joli Claes:

ha janske en familie
    je kunt ook geen dag overslaan of er is wel weer wat gebeurd.
    tjonge, jonge, van nijmegen naar eindhoven en dan morgen weer terug naar nijmegen.
    hoop dat het morgen weer allemaal goed komt.
    hou vol en zet 'm op.
    dikke kus van ons xxxxxxxx
    lieke proficiat met je diploma.
    welterusten allemaal

• 21 April 2010 - 05:07

DORRY:

goede morgen allemaal.
    Wat fijn dat jij weer in de polder bent, en weer kan spelen met jou zusjes.
    Hopelijk gaat het nu weer vooruit
    Nu maar hopen dat in Nijmegen iets uit de bus komt ,wat heel goed is voor jou, en waar jij niet zoveel bijwerkingen van hebt,De nieuwe rode draad weet zeker een nieuw drankje pilletje of zalfje ,als jou huid weer zo rood wordt ,de rode draad is ook huidarts vertelde jij ,dus nu afwacgten in Nijmegen.
    En dan lieke met haar eenddiploma knap hoor .
    een dikke vette hifive lowfive dorry

• 21 April 2010 - 05:10

DORRY:

EVEN AFWACHTEN VERBETEREN, IK HAD HET IN HET BUITELANDS GRTYPT.
    DORRY

• 21 April 2010 - 05:53

Judith & Ron, Wout:

Hallo Janske,

Home Sweet Home; gelukkig.
    Wel erg spannend allemaal!
    Veel succes vandaag in Nijmegen!

Lieke, gefeliciteerd met je eendjesdiploma; heel knap van je!

Zet 'm op!

• 21 April 2010 - 06:05

Lambert En Tineke,:

hallo Janske,

Nou dat was even spannend hoor! Gelukkig mocht je snel naar huis. En dan vandaag weer naar Nijmegen. Maak je het niet té spannend?? Zodat je vanavond lekker thuis kunt slapen!!! Je weet het maar nooit met jou.

Lieke, wat knap van je dat je je eenddiploma hebt gehaald,óp naar het volgende!!!

liefs van ons

• 21 April 2010 - 07:18

Cor En Diny.:

Goeie morgen Janske.

Ik weet niet of je al onderweg bent naar Nijmegen, maar wij willen je veel succes wensen vandaag.

En Janske, als dat vervelend beest van een draak bij jou naar binnen wil komen doe dan boos tegen hem en zeg dat hij weg moet gaan.
    Hou vol he Meiske.
    Ferry, Joke, Lieke en Meike allemaal de lieve groetjes van Ome Cor en Tante Diny.
    Janske laat zien wie Janske Beks uit Heeze is. Groetjes, Houdoe he.

• 21 April 2010 - 08:16

Fam Van Gaal:

Hey Super Janske

Wat fijn dat je vannacht weer in je eigen bedje of dat van papa en mama hebt mogen slapen.
    En natuurlijk heel veel succes voor vandaag in Nijmegen.
    Dan willen wij afsluiten met Lieke te feliciteren met haar eerste zwemdiploma. Knap hoor.
    X Renske Gijs en Nicole

• 21 April 2010 - 09:29

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Wat fijn dat jij gisteren weer naar huis mocht en thuis hebt geslapen, in welk bed dan ook.

Voor vandaag veel succes gewenst en hopelijk blijven de waardes deze keer stabiel.

Lieke, van harte gefeliciteerd met je mooie Eenddiploma.
    Nu op naar het volgende. Heeft dat ook een speciale naam?

Hou je taai kleine guit en familie.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 21 April 2010 - 10:22

Fam Peperkamp:

Hey Super Janske,

Heel veel succes in Nijmegen. Gelukkig heb je nog wat energie met zussen thuis op kunnen doen. We duimen voor een positief berichtje.

Dikke kus van ons viertjes

• 21 April 2010 - 16:29

Janny:

Hallo Super Janske en Familie,

Zo lig je in het ziekenhuis en zo ben je weer lekker aan het spelen met je zussen, wat ben je toch super.
    Feliciteer Lieke met haar zwemdiploma, kei goed gedaan.
    Morgen veel succes in Nijmegen,

Gr.FAm.Vrienten

• 21 April 2010 - 21:25

Mechteld:

En ik maar denken dat Barry hard aan het werken is. hahahahah. Hij zal wel denken, als Mechteld met de kinderen speelt, mag ik dat ook.
    Wie had er eigenlijk gewonnen?

Ik ben blij dat er nu wat "rust" is, althans, voor zover, want de logen hebben weer veel huiswerk van je gekregen en dat is eigenlijk ook weer heel spannend. Wat dat betreft is de kop van dit bericht weer heel pakkend. Want al bedenken ze nog zo'n goed verhaal/behandeling, jij zorgt er wel weer voor dat de studies verder uitgebreid kunnen worden.
    Hoe is de term ook weer; stilstand is achteruitgang. Ook de logen moeten zich blijven ontwikkelen.
    Eigenlijk ben je gewoon een medische-inspiratie-bron.
    Klinkt bijna net zo leuk als badeend.

Feliciteer Lieke van ons, op naar de volgende. Wat is dat eigenlijk, kikker, zeehond, vis ofzo????

Groetjes Van ons allemaal