Wederom triest nieuws vandaag - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Wederom triest nieuws vandaag - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Wederom triest nieuws vandaag

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

16 April 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Vanmiddag toen ik terugkwam van Nijmegen kreeg ik een telefoontje van opa IJsje. Hij vertelde dat ome Jan Beks (een broer van opa IJsje) is overleden. Bij deze wil ik tante Nelly, Dian, Peter, Frank, Heidi, Leon, John, Ellen, Maike, Mandy en Hans veel sterkte wensen met dit verlies. Uiteraard ook namens papa, mama, Lieke en Meike.

Bij dit verlies wil ik graag stilstaan, dus geen reisverslag van mij vandaag.

Groetjes Janske

• 16 April 2010 - 17:54

Ellen:

Bedankt allemaal, echt fijn dat je hier een berichtje neerzet voor opa en natuurlijk met jullie steun voor ons.

heel veel liefs.

• 16 April 2010 - 18:34

Willy En Jeanet:

Gecondoleerd met het verlies van Vader Ome Neef Broer Jan .
    Hij rust in vrede

• 16 April 2010 - 18:54

Mandy:

Bedankt voor je lieve bericht, dit is fijn dat jullie ook ons steunen. Voor mij geld hezelfde als wat Ellen heeft geschreven, heel erg bedankt.

Liefs

• 16 April 2010 - 19:38

Wilma Van De Vin:

Ik hoorde het daarstraks ook al van mijn ouders (zij hadden het ook gehoord van opa ijsje). Wat vreselijk, en wat is het ongelooflijk snel gegaan. Hij zou vanmiddag thuis komen! En dan moeten we nu afscheid van hem nemen. Ik heb Jan en Nelly nog gezien op 21 maart jl. Samen waren ze op de verjaardag van ons pap. Het eerste wat me bij het horen van dit nieuws te binnen schoot was: Wat vreselijk voor Nelly. Want wat heeft Jan haar ongelooflijk veel kunnen geven, vooral deze laatste jaren! Ik wens vooral Nelly, Dian en Frank heel veel sterkte. Ik kan me nog herinneren dat ik in de tuin van jullie huis zowat verdwaalde. Jullie woonden toen nog bij de winkel op de Nieuwendijk.

Sterkte voor iedereen die Jan een warm hart toedroeg.

Nu groet ik even iets anders dan anders.
    Dochter van de melkboer, of moet ik versmobielondernemer zeggen...

Wilma van de Vin - van der Velden

• 16 April 2010 - 19:39

Angela:

Allemaal veel sterkte!

• 16 April 2010 - 20:43

Mechteld:

Lieve allemaal,

Ook wij wensen jullie allemaal heel veel sterkte bij dit grote verlies.

Veel liefs van Barry, Mechteld, Anke en Amber

• 16 April 2010 - 22:25

Joli Claes:

heel veel sterkte allemaal

• 17 April 2010 - 00:59

Gerda:

Gecondoleerd met dit verlies en heel veel sterkte allemaal.

• 17 April 2010 - 06:13

GOEDE MORGEN.
    ALLE FAM.LEDEN VAN JAN BEKS HEEL VEEL STERKTE DORRY

• 17 April 2010 - 07:16

Jasmijn En Danny:

Allemaal gecondoleerd met met dit verlies en sterkte komende tijd.

• 17 April 2010 - 07:30

Judith & Ron, Wout:

Gecondoleerd.

• 17 April 2010 - 08:53

Theo & Mien:

Gecondeleerd en sterkte allemaal.

• 17 April 2010 - 08:58

Gertie Uit Stein:

Allemaal heel veel sterkte .
    Hoop dat het feestje van Lieke door gaat waar jullie door de samen horigheid elkaars steun kunnen zijn .

Hoop dat het met Janske allemaal goed is verlopen en de kids kunnen genieten van het zonnetje.
    Groet Gertie

• 17 April 2010 - 10:15

Lies:

Veel sterkte toe gewenst vanuit Gelderland.

• 17 April 2010 - 14:16

DORRY:

HOI JARIGE LIEKE EN DE REST.
    HOE ERG DAT HET OOK IS DAT OME JAN DOOD IS ,MAAR LIEKE WORDT 5JAAR ,EN WAT WEET EEN KIND VAN 5JAAR ,JARIG IS FEEST ,ONDANKS JULLIE VERDRIET.HARTELIJK GEFELICITEERD LEUKE MEID
    EN IK VOEL MIJ OOK NIET ZO FIJN ,OMDAT IK HELEMAAL NIKS WEET HOE DE ERWINASE ,IK WEET NIET OF HET GOED GETYPT IS MAAR ALLA,JANSKE WEER EEN HOOP SORUS GEGEVEN HEEFT DORRY

• 17 April 2010 - 15:21

DORRY:

HOI HERSTEL SORES INPLAATS VAN MET EEN U.
    DE VETTE GROETEN DORRY

• 17 April 2010 - 17:34

Asmara:

Gecondoleerd en veel sterkte allemaal.

• 17 April 2010 - 19:15

Oma Hanny En Frans:

Gecondoleerd en heel veel sterkte met het verlies.

• 18 April 2010 - 07:00

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

En de rest natuurlijk
    Bedankt voor de medeleving via dit reisverslag.
    Zo laten jullie weer zien hoe jullie zijn.
    Een familie.
    Ondanks alle ellende die je zelf hebt toch ook nog stil staan bij andere mensen.
    Het doet ons goed.

Iedereen bedankt
    ook namens Nelly

Groetjes uit Leende

• 19 April 2010 - 20:07

Janny:

Heel veel sterkte allemaal.