Met Leanne naar de dierentuin - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Met Leanne naar de dierentuin - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Met Leanne naar de dierentuin

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

03 Maart 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Vandaag was het woensdag en dat betekent natuurlijk dat Lieke vanmiddag vrij was. Omdat ik mijn eigen best goed voel hoefde ik vanmiddag ook geen middagdutje te doen. Het weer was best wel goed, al was het nog wat fris. Het was in ieder geval goed genoeg om samen met Lieke en Leanne naar de dierentuin (kinderboerderij) van Kempenhaeghe te gaan. We zijn er met de bakfiets naar toe gegaan. We vonden het kei leuk daar, want er waren allemaal verschillende dieren en er was ook een varken die op papa leek. Verder waren er schapen en een dikke vette kip. Omdat mijn pomp piepte en mijn eten dus op was moesten we weer huiswaarts keren. Ik was al vrolijk, maar vanmiddag super vrolijk.
Toen Meike uit bed kwam vond ik het wel zo eerlijk dat zij ook naar de dierentuin mocht. Leanne vertelde dat we dat volgende week maandag zouden doen, als ik me daar fit genoeg voor voelde. Mijn antwoord daarop was heel simpel: "Ik ben nu fit." Daar was natuurlijk geen speld tussen te krijgen, dus toen werden Lieke, Meike en ik weer in de bakfiets geladen en kon Leanne weer naar Kempenhaeghe fietsen. Wederom vonden we het heel leuk en nu konden we wat langer blijven, want ik ben nu dagelijks een aantal uur van de voedingspomp af.
Bij terugkomst bleek dat Mechteld, Anke en Amber op bezoek waren. Papa en mama hadden een verrassing voor hun, of eigenlijk had ik een verrassing voor hun. Verder had Anke ook nog wat vragen voor papa en mama, want ze doet een spreekbeurt over Leukemie, waarbij ik niet onbesproken zal blijven. Ze kreeg nog een folder van het Ronald McDonald huis en er moesten nog foto's gemaakt worden van de kralenketting. Die mag natuurlijk niet mee naar school, want ik ben daar super zuinig op. We wilden kijken hoe lang deze alweer was geworden. Lieke, Meike en ik gingen op de grond liggen. Toen bleek dat de ketting een stuk langer was dan dat wij met zijn drieen zijn, hebben we papa en mama ingeschakeld. De ketting is nu net zo lang als papa en mama samen.
Wat betreft gisteren, uiteraard ben ik weer lichamelijk onderzocht en hebben we nog een gesprek gehad. Ze waren tevreden in Nijmegen en ze willen me niet meer zien voor aanstaande dinsdag, want dan moet ik me weer melden. Tot die tijd zal ik schrijven als ik iets te melden heb en anders is het weer het bekende motto: "Geen bericht is goed bericht".

Groetjes Janske

  • 03 Maart 2010 - 21:53

    Gertie Uit Stein:

    Hallo Allemaal daar,in Heeze is het feest he. Heerlijk die laatste berichten Geniet met volle teugen allemaal met en van elkaar.
    Janske je bent Geweldig voor alle drie de Girls een dikke knuf.

  • 03 Maart 2010 - 22:32

    Joli Claes:

    ha janske
    jij vind jezelf een geluksvogel, geweldig.
    moet je nagaan wat je familie en vrienden zijn, die zijn pas geluksvogels omdat ze zo'n geweldige meid kennen, jij dus, superjanske.
    wat fijn dat het zo goed met je gaat.
    lekker genieten van het mooie weer, nuiten spelen en zelfs naar de kinderboerderij geweest.
    heerlijk, blijf zo genieten.
    zet 'm op en hou vol
    dikke kus van ons xxxxxx

  • 03 Maart 2010 - 22:34

    Janny:

    Hallo Super Janske,

    Jou papa lijkt toch helemaal op een varken, ik vind dat jij een hele knappe papa hebt.
    Wat heb jij een lange ketting met kralen, ik wist niet dat hij zo lang was.
    Wel gezellig dat jullie samen naar de kinderboerderij zijn geweest, je hebt groot gelijk als je je goed voelt dan moet je ervan genieten, en het weer was ook goed, een heerlijk zonnetje.

    Gr.aan papa, mama en je zusjes.

    Fam.Vrienten

  • 04 Maart 2010 - 00:25

    Opa Ijsje:

    Hoi Lieke , Janske of Meike

    Wie heeft die foto van jou Papa en Mama gemaakt met die kralenketting?

    Iemand van jullie ???

  • 04 Maart 2010 - 05:09

    Gerda:

    Hey Miss Super Janske fideranske,

    Wat een leuke dingen doen jullie samen.
    Helemaal fijn als jij je goed voelt en lekker in je velletje zit.
    Heel verstandig dat je alvast met de voorjaarsbeurt in de tuin begint nu het lekker weer is met een heerlijk zonnetje.
    Heel gezond zo lekker in de buitenlucht.

    Wat is jou ketting al lang en wat ziet dat er fleurig uit met al die kleurtjes.

    Geniet ervan en blijf lekker fit kleine guit.

    Lieve groeten en houdoe,
    Gerda.

  • 04 Maart 2010 - 05:15

    DORRY:

    HOI JANSKE EN SUPER FAM BEKS.
    WAT EEN GEWELDIGE OPPAS HEB JIJ ,DIE GAAT MET JULLIE WEL ERG LEUKE DINGEN DOEN VIND IK ,
    MAAR IK HEB EEN VRAAGJE?KNORT JOU PAPA ?DAT HEBBEN DENNIS EN HEIDI NOG NOOIT VERTELD,EN HIJ HEEFT TOCH OOK GEEN PLATTE NEUS OF WEL DAN?,EN OF HIJ EEN KRULSTAARTJE HEEFT WEET IK NIET, MAAR HIJ ZIET ER NIET VARKENSACHTIG UIT VIND IK. WAT EEN MOOIE FOTOO'S EN WAT EEN VROLIJK MEISJE BEN JIJ WEER FIJN IS DAT.
    JIJ BENT BEHOORLIJK OP DE GOEDE WEG EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY KNOR KNOR FERRY

  • 04 Maart 2010 - 08:38

    Familie Wijnen:

    Hallo allemaal,

    Kei bedankt voor de leuke verrassing, wij zijn echt verrast en dat is altijd leuk.
    En wat een leuke kinderboerderij, het is echt wel net een dierentuin. Wij willen ook wel een keer in de bakfiets met Leanne, lijkt ons kei lachen. Zou ze dan nog vooruit kunnen?
    En wat zag ik nog meer, Lieke zonder zijwielen, wow, wat wordt ze groot.
    Wij genieten ook van het zonnetje. Anke heeft Skeelers gekocht en Amber wil steeds buiten op de parkeerplaats fietsen, wel met zijwielen natuurlijk. Die gaan af en toe scheef, dus Barry moet ze nog vastdraaien.
    Nu sluit ik af, want we gaan weer n het werk!!

    Groetjes van ons allemaal

    ps. Amber komt binnen met een hondje, nee geen echte, maar een netalsof-hond. Dat is misschien iets voor Dorry, want deze is heel lief en maakt niks kapot.

  • 04 Maart 2010 - 08:48

    DORRY:

    HOI MECHTELD.
    MAAR DIE HOND VAN AMBER LIKT GEEN SNOTBELLEN AF, EN DIE VAN MIJ WEL EEN DIKKE VETTE MET ALLES EROP EN ERAAN DORRY

  • 04 Maart 2010 - 10:13

    Tante Angela:

    Hoi Super Janske,

    Wat een leuk bericht en je hebt groot gelijk om te zeggen; ik voel me nu fit! Heel slim van jou. En goed van Leanne dat ze daar op in is gegaan.
    Gaaf die kralenketting zeg, zo lang al!
    Tja en dat ze in papa een varken zien kan ik me toch wel een beetje voorstellen!! Wat zullen ze een pret hebben gehad.
    Wij hebben gistermiddag ook van het mooie weer genoten door met opa Ijsje Tellina in te spannen en ruim 2 uur lekker te gaan rijden.
    Hopen dat het goede weer wat doorzet, krijgen we allemaal veel energie van.

    Heel veel groetjes van tante Angela

  • 04 Maart 2010 - 11:31

    Leanne:

    Het was gister zeker een leuke dag! Het twee keer op en neer fietsen was het zeker waard!
    Het was gezellig bij de schapen, geiten, konijnen, kippen etc. en natuurlijk bij de varkens.
    Enja Janske je had gelijk. Fit is fit, dus waarom ook niet!
    Al een idee voor volgende week?
    Even duimen voor mooi weer..

    Groetjes Leanne.

  • 04 Maart 2010 - 14:34

    Cor En Diny.:

    Hallo die super super Janske.

    Jullie hebben gisteren middag fijn kunnen genieten bij de kinderboerderij.

    Janske je zei dat er een vette kip was bij de kinderboerderij, maar heb je al goed naar die bok gekeken nou nou dat buikje mag er ook zijn.

    Wel goed van jou om te gaan als het goed met je gaat.

    Wij hopen dat het zo doorgaat, en geniet er met z'n alle van.

    Nou Janske zet 'm op en hou vol meiske.
    Groetjes van Ome Cor en Tante Diny, en een dikke knuffel voor jullie allemaal.
    Houdoe he!!!!!!.

  • 04 Maart 2010 - 16:38

    Wijnand En Janneke:

    Lieve Janske,

    Heel fijn om jou zo vrolijk op die foto's te zien en vol energie. Hopleijk doet het zonnetje jou ook een beetje goed. Je bent en blijft een kanjer!! Dat je al zo lang je best doet!! Petje af, ook voor papa, mama, Lieke, Meike en heel de rest van de familie en familie Wijnen.

    Wij hopen op weinig nieuws, want inderdaad geen bericht is goed bericht !!

    Groeten uit Eindhoven

  • 04 Maart 2010 - 16:39

    H & H & I:

    Leuk Leuk Leuk en SUPER fijn bericht met mooie foto's !!!!

    Heerlijk dat je nu zo kunt genieten.

    Dikke knuffels en kusjes van ome Hans, tante Hariètte en Imke XXX

  • 04 Maart 2010 - 16:56

    Judith & Ron, Wout:

    Hallo Janske,

    Helemaal super, de momenten dat je fit bent; optimaal gebruiken! Wat fijn dat Leanne dit gedaan heeft voor jullie, jullie hebben haar toch wel een dikke knuffel gegeven als bedankje?

    Goed weekend allemaal, we houden de site in de gaten maar hopen dat het even "stil" blijft!

    Zet 'm op!

  • 05 Maart 2010 - 05:59

    DORRY:

    GOEDE MORGEN DAPPERE DODO'S,
    Ik moet beter mijn best doen met typen, er zitten ooit fouten in ,van heb ik jou daar.
    hoe gaat het bij jullie fam .beks?
    gaat het goed met jou humeur, en knort papa nog?en lacht mama veel> jullie zijn nu in de vijf sterren schuilhut op de berg blijf daar maar krachten op doen, tot jullie weer vol energie zitten.een dikke vette hifive lowfive dorry

  • 05 Maart 2010 - 14:30

    Asmara:

    Hoi Janske,

    Wat een leuke foto dat jij in het zonnetje 'het gras aan het maaien ben'
    De zon geeft ons zo veel energie. De energie die we heel hard nodig hebben na zo'n lange en koude winter. Maar nu komt de lente eraan eraan en zullen we meer van die zonnestralen kunnen genieten. Dan kan jij wat vaker naar buiten en dat zal iedereen goed doen. Geniet ervan.

    Groetjes en tot later.
    Asmara.

  • 06 Maart 2010 - 08:39

    DORRY:

    HOIJANSKE EN DE REST IK HOOP DAT JULLIE NOG GENIETEN, EN JIJ HEBT TOT DINSDAG RUST JANSKE EN DE REST.
    ALLES IS GOED DENK IK IN ZOVERRE,WANT ER WAS GEEN BERICHT DAT IS WEL VET.
    SPEEL JIJ NOU VEEL MET JOU ZUSJES, ?KAN JE ZELF AF EN TOE WAT ETEN?.EN HOE GAAT HET MET HET LOPEN?NOG EEN PRETTIG WEEKEND EEN GEWELDIGE DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY


  • 06 Maart 2010 - 17:58

    Judith & Ron, Wout:

    Hallo Janske,

    We kwamen even spieken of er nieuw bericht was en nu we ier toch zijn kunnen we het niet laten om je te vertellen dat Wout vandaag een nichtje heeft gekregen.
    Rick en Esther zijn de trotse papa en mama geworden van Maren!
    Morgen gaan we helemaal naar Amsterdam om even in het bedje te spieken...
    Hopelijk heb je vandaag lekker gespeeld; wel koud he?!

    Zet 'm op!

  • 07 Maart 2010 - 08:48

    DORRY:

    HOI ALLEMAAL IN HET BIJZONDER DE DAMES BEKS.
    NOG ALLES GOED WANT ER IS GEEN BERICHT, ER FIJN
    VANDAAG IS HET DENK IK BIJ JULLIE KOFFIEDAG, IK BEDOEL DAN ZAL OPA EN OMA WEL KOMEN, OF JULLIE GAAN BIJ HUN OP BEZOEK ZOU OOK KUNNEN.
    WIJ WOUWEN EEN SNEEUWPOP MAKEN MAAR DAT GAAT NIET DOOR ER LIGT GEEN SNEEUW.
    NU GAAN WE DENK IK MET DE HELE ZWIK FIKKEN BIJ NICO EEN VRIEND VAN MIJ .
    IK KOM BEST VEEL BIJ NICASIUS EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

  • 07 Maart 2010 - 13:53

    Leanne:

    Geen bericht is goed bericht hè! Janske, betekent dat dat je morgen fit bent om heeeel veel leuke dingen te doen? :D

    Dikke knuffel, Leanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heeze

Janske

Een reisverslag van Super Janske (Janske Beks) naar een kankervrij bestaan. Op 6 juli 2009 is bij haar op 2-jarige leeftijd Leukemie (ALL) vastgesteld. Dagelijks brengt zij verslag uit over wat haar die dag bezig heeft gehouden.

Actief sinds 07 Juli 2009
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 2266863

Voorgaande reizen:

07 September 2011 - 31 December 2020

De wereld van Ke3

06 Juli 2009 - 03 Augustus 2011

Mijn reis naar een kankervrij bestaan

Landen bezocht: