Nog steeds spugen - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Nog steeds spugen - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Nog steeds spugen

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

13 Januari 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Het zal vandaag een kort verhaaltje worden. Ik heb namelijk weer een zware nacht achter de rug. Ik had rond 3.00 uur zo'n dorst dat ik er wakker van werd. Nadat ik papa wakker had geroepen kwam hij met een beker met wat water erin. Deze was zo op en na een extra nachtzoen wilde ik weer lekker gaan slapen. Helaas liep het anders want nog voordat papa in zijn bed lag begon ik te spugen. Dus weer en schoon bed en klaar wakker. Ik vond ook echt dat ik niet meer alleen kon slapen dus mama kwam bij me liggen. Het tweede deel van de nacht sliep ik verder heel licht en was bij ieder geluid wakker.
Vanmorgen zat het uitslapen er weer niet in en de rest van de ochtend heb ik rustig aan gedaan.
's Middags ben ik samen met papa en ome Renier naar Nijmegen gegaan. Omdat ik nu echt te moe ben om verder te schrijven zal de rest van dit verhaal morgen volgen.
Voor nu welterusten en morgen meer.

Groetjes Janske

• 13 Januari 2010 - 21:58

Mechteld:

Geeft niks hoor meisje, rust maar lekker uit dan horen we morgen wel hoe het gegaan is en hoe Meike in godsnaam aan die gekleurde handen komt. Ze kijkt er trouwens wel heel onschuldig bij.

Welterusten allemaal.

Groetjes Mechteld

• 14 Januari 2010 - 06:15

DORRY:

DAG FAM. BEKS
    HET WIL MAAR NIET OPHOUDEN,DAT OVERGEVEN BIJ JOU.
    WAT ZULLEN JULLIE VEEL WAS HEBBEN.
    MAAR VAN JOU BILLEN EN MONDJE HEB IK NIKS MEER VERNOMEN DUS DIE ZIJN HOPELIJK BETER
    EN DAT MOE ZIJN IS VOOR JOU HEEL NAAR.

IK WEET NIET MEER WAT IK IN DE STRIJD MOET GOOIEN, MAAR IK DENK DAT ER OP DIT MOMENT GEEN MIDDEL IS WAT HELPT ,ANDERS HAD JIJ DAT AL LANG GEKREGEN, JANSKE PANSKE KEVERTJE HET ZIT WEER EVEN TEGEN, MAAR WE ZULLEN MAAR MET WAT SLAPPE KLETS KOMEN, ACHTER DE WOLKEN SCHIJNT DE ZON, MAAR HET IS WEL EEN HEEL DIK WOLKENDEK.
    EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIFE DORRY

• 14 Januari 2010 - 07:22

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Go wa jammer nou.
    Nu maar hopen dat je vanavond schrijft dat de nieuwe medicijnen wel zijn aangeslagen en dat jullie met zijn allen een nachtje hebben kunnen slapen.
    Vorige keer zat de sonde voeding niet goed .... maar dat zal het deze keer niet zijn.
    Het is toch niet die olie die zo afgeeft aan Meike de'r handjes ?? ;-)
    Nou rustze

Groetjes uit Leende

• 14 Januari 2010 - 09:17

Fam Van Gaal:

Hey meisje toch.....

Wat vervelend dat je zo moet spugen. Wij snappen dan ook wel dat je geen zin had om een lang verhaal te schrijven.
    Wij zeggen rust maar lekker uit en dan wachten wij rustig op het volgend verhaal....

Even een vraagje wat een rare kleur handjes had Meike??? En toen we de foto nog eens bekeken zagen we dat er zelfs ook een raar kleurtje op haar gezicht zat.
    We hopen dat je een fijne dag hebt en dat je snel weer een leuk verhaaltje kan vertellen.
    Dikke kus Renske Gijs en Nicole

• 14 Januari 2010 - 12:10

H & H & I:

Potverdorie wat is het toch vervelend dat je steeds moet blijven spugen. Hopelijk hebben jullie vannacht een beter nachtje gehad en een beetje bij kunnen tanken.

Dikke knuffels ome Hans, tante Hariètte en Imke XXX

• 14 Januari 2010 - 13:08

Kay Leebeek:

Dag lieve Janske,

Ik heb een verhaaltje geschreven bij het verslag van 22 december 2009. Die dag hebben wij elkaar ontmoet in het Radboud te Nijmegen. Ik hoop dat je minder of even helemaal niet meer hoeft te spugen en dat je even lekker bij kan slapen. Binnenkort schrijf ik je weer een berichtje.

Knuffel van Kay Leebeek en mijn papa en mama natuurlijk.

• 14 Januari 2010 - 15:06

Cor En Diny.:

Hoi Super Janske.

Godsamme, wa is 't toch iets dat het spugen mer nie op wil houwen.
    Janske, je zou zeggen daar moet toch iets tegen te doen zijn.
    Maarja wij zijn geen artsen en hebben er niet zoveel verstand van, dus wij hopen dat er vlug iets tegen te doen is.

Familie Beks ik kan me voorstellen dat je af en toe geen zin hebt om uitgebreid een verhaal te schrijven.

Wij wachten vol spanning op het volgende verhaal, en Ferry lukt het niet goed dan zijn wij dik tevreden met een kort schrijven van jullie.

Heel veel sterkte en probeer vol goede moed verder te gaan. TOI TOI TOI.
    Knuffels van Ome COr en Tante diny.
    Het gaat jullie goed. Houdoe he.

• 14 Januari 2010 - 15:12

Cor En Diny.:

Nog even, bem ik vergeten, Meike ben jij al bezig hoe jij je gaat sminken met carnaval? Ga zo door dan weet je welke kleur jou het beste zal staan.
    Liefs van Ome Cor en Tante Diny. Dag Meike.