Vervroegd naar Nijmegen - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Vervroegd naar Nijmegen - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Vervroegd naar Nijmegen

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

21 December 2009 | Nederland, Nijmegen

Dag lieve mensen,

Jullie lezen het goed, vanavond slaap ik in Nijmegen. In dit geval is dat niet erg, want ik lig niet in het ziekenhuis, maar in het Ronald Mc Donald huis. Dit vanwege de barre weersomstandigheden. Zoals ik jullie eerder verteld heb moet ik me morgen om 8.30 uur melden in het ziekenhuis om een zware dag tegemoet tegaan. De start van het MR-protocol, waarbij weer diverse soorten cytostatica worden gegeven. Aangezien we niet weten wat het weer vannacht gaat doen, de voorspelling zijn in ieder geval heftig, leek het ons niet verstandig om morgenvroeg pas de reis naar Nijmegen te maken. Mama had de stoute schoenen aangetrokken en gebeld met het Ronald Mc Donald huis en de situatie uitgelegd. Aangezien er plaats was en ze de situatie begrepen, wilden ze best een uitzondering maken op de regel. De regel is namelijk dat je alleen recht hebt op een kamer als je ligt opgenomen in het ziekenhuis. Normaal slapen de kinderen die onder behandeling zijn in het ziekenhuis ook niet in het Ronald Mc Donald huis. Ik mag dat vannacht dus wel. Dat vind ik echt wel super gaaf, want ik hoor papa en mama daar altijd over praten en nu mag ik het zelf beleven. De mensen zijn hier in ieder geval super. Eigenlijk was er een andere kamer voor ons gereserveerd, maar toen ze zagen dat ik er bij was hebben we 1 van de allergrootste en meest luxe kamers gekregen. Er is een bed voor mij bijgezet en nu kunnen we lekker slapen. We waren op tijd vertrokken en de reis was goed verlopen. Papa en mama hebben hier nog een pizza in de oven gelegd en lekker opgegeten en ik heb heel het huis verkend. Lieke en Meike zijn opgehaald door ome Tan en slapen vannacht in ieder geval bij de familie Prinsen in Valkenswaard.
Vanmorgen ben ik nog naar het ziekenhuis in Eindhoven geweest om bloed te prikken. Zoals verwacht waren de waarden goed en ook fysiek kreeg ik groen licht om morgen verder te gaan met de behandeling. Daarna koffie drinken bij opa en oma. Lieke, Meike en mama waren daar met de slee naar toe gegaan. Terwijl ik nog even thuis in mijn bedje heb geslapen heeft Lieke nog fijn geschaatst met papa, mama, Anke, Amber en Mechteld. Ook Meike heeft nog even in de sneeuw gespeeld en is ze op de slee over het ijs gegaan. Daarna hebben we dus afscheid genomen en zijn naar Nijmegen gegaan, zodat we morgen goed uitgerust kunnen starten aan het vervolg van mijn reis.

Groetjes Janske

groetjes

Ome Tan

• 21 December 2009 - 22:49

Joli Claes:

ha janske en paps en mams
    dat is geluk hebben, dat er vanacht nog een plaatsje vrij was, en dat jij bij papa en mama mag slapen, gezellig.
    maar wel goed slapen hoor dat je fit bent voor morgen.
    zet 'mop en veel succes morgen.
    voor nu slaap lekker.
    dikke kus van ons xxxxxxx

• 21 December 2009 - 23:01

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Het lijkt zo wel een heuse vakantie voor jullie. Hier sneeuwt het nu al volop (00.00 uur). Dus alweer een goede keuze van je slimme moeder
    Slaap maar lekker en veel succes morgen.

Groetjes uit Leende

p.s. idd Ome Tan wat heb je toch een knap(ondeugend) petekind

• 22 December 2009 - 06:44

DORRY:

HOI NIJMEGEN.
    het ziet er niet slecht uit geloof ik ,als ik al die moeilijke dingen spel een vijf TERREN HOTEL, WAT FIJN DAT JE DAAR TERECHT KON,nu maar weer hopen dat de kuur hem van jetje geeft ,ooit komt het allemaal weer goed hummel. wat een gave foto's waren het weer hulde aan de fotograaf of gravin.
    nou meisje vandaag weer een moeilijke dag voor jou, maar het helpt jou om van die rot ziekte af te komen, dag schatje en de rest een dikke vette ,doe er nog maar een hifive lowfive dorry.

• 22 December 2009 - 08:53

Asmara:

Hoi Janske,

Heel verstandig van papa en mama om op tijd naar nijmegen te rijden. Wat een mooie foto's. Schaatsen in je achtertuin wie wil dat nou niet. Heel veel succes vandaag.

Groetjes en tot later.
    Asmara.

• 22 December 2009 - 10:31

Fam Van Gaal:

Hey Janske

Wat slim van papa en mama om al eerder naar Nijmegen te gaan. En hoe was het logeren in het Ronald MC Donalds Huis te logeren???
    Wel fijn dat jullie in Nijmegen een nachtje samen hebben kunnen slapen.
    Wat een mooie foto's weer!!!

Succes vandaag en we duimen voor je dat je met kerst lekker in Heeze bent.
    X Renske Gijs en Nicole

• 22 December 2009 - 12:44

Bas En Sanne:

Je bent echt een super knap kind!!! Succes vandaag.
    Groetjes

• 22 December 2009 - 15:13

Gerda:

Hey Janske fideranske,

Wat een sneeuw- en ijspret hebben jullie met z'n allen. Dat is echt genieten geblazen.
    Heel goed dat jullie alvast naar Nijmegen zijn gereden dan hoef je ook niet zo op tijd te letten en begin je de dag relaxed.
    Ik hoop dat het vandaag allemaal goed gaat met je Janske en dat je zo weer naar huis mag.

Ik kan niet wachten op de volgende foto's want elke keer win jij aan schoonheid. Je wordt met de week knapper. Waar moet dat heen, ik hou mijn hart vast.
    Voortaan noem ik jou "Miss Janske" want deze wedstrijd heb jij al gewonnen!

Hou vol kleine guit en mijn kaarsje brandt nog steeds en ik duim voor je.

Lieve groeten en houdoe,
    Gerda (jurylid Miss-verkiezing).

• 22 December 2009 - 16:23

DORRY:

HOI EEN VERSJE.
    IK KEN EEN HEEL MOOI MEISJE UIT HEEZE.
    ZE MOET WEL VEEL IN NIJMEGEN WEZEN.
    MAAR DAAR ZETELEN OOK HELE KNAPPE KOPPEN, DIE DE ROT LEUKEMIE ERG GAAN FOPPEN, EEN KANS OM BEZIT VAN JOU LIJFJE TE GAAN NEMEN, LUKT LEUKEMIE NIET DE DOKTERS STUREN HEM ERGENS ANDERS HENEN, ERGENS WAAR DIE GEMENE KWAL HEEL DIEP VALT IN EEN DAL. NOOIT VAN ZIJN LEVENSDAGEN WILLEN WIJ HEM DAN NOG HOREN OF ZIEN OF ER IETS VAN MEEMAKEN, HIJ MOET DAN WEL STOPPEN,EN ZIJN ROTSTREKEN STAKEN, OOIT WIN JIJ HET AKELIGE GEVECHT, OOK AL KAN HET LANG DUREN, MAAR DAT GELOOF IK ECHT.
    JIJ HEBT ZO'N WARME KRING MENSEN OM JOU HEEN, KLEINE HUMMEL JIJ STAAT ECHT NIET ALLEEN
    TOCH WENS IK JOU HEEL VEEL LIEFDE ENERGIE EN STEUN, DAT HEB JIJ NODIG EN OOK LIEDJES MET EEN MOOIE TOONEEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY