Zonder fileleed, dus snel weer thuis - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Zonder fileleed, dus snel weer thuis - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Zonder fileleed, dus snel weer thuis

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

18 December 2009 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Ja jullie zien het goed. Ik ben weer lekker thuis. Gister ben ik rond 22.00 uur gaan slapen. Rond middernacht heeft de zuster toen de sondevoeding naar 50 ml per uur gezet. Omdat ik daar de hele nacht gewoon lekker op geslapen heb en mijn bloed vanmorgen goed was mocht ik naar huis. Omdat papa ons moest komen halen ben ik samen met mama eerst de Ronald McDonald slaapkamer gaan opruimen. Ik vraag iedere opname opnieuw of ik mee mag naar het logeeradres van papa en mama, maar omdat ik aan de paal vast zit kan dit nooit. Nu mocht ik los en ik genoot van het achter mama aan lopen in het vreemde huis waar iedereen zo vriendelijk is. Ik kreeg zelfs een kado nadat mama betaald had. Het is een grote my little pony die kruipt als je op zijn rug drukt.
We hadden alles al klaar staan toen papa kwam want de dokter had me vertelt dat ik echt weg mocht en dan wil ik ook zo vlug mogelijk gaan. Bij het zien van papa riep ik dan ook ik mag naar huis en weg waren we.
Bij de rondweg van Eindhoven leken we even in de file te komen. We hebben direct tante Hariette gebeld en zij heeft er voor gezorgd dat we zonder problemen door konden rijden naar Meike. Na een kopje koffie voor papa en mama en een glaasje water voor mij hebben we Meike mee genomen. Vlug door naar opa en oma want daar zat Lieke al op me te wachten. We hebben even lekker geknuffeld en nu zijn we weer allemaal thuis. Vanavond lekker alle drie in bad en nu lekker slapen in mijn eigen bed. Zo zie je maar weer soms ben je zo weer thuis terwijl iedereen verwacht dat het weer een lange opname zou gaan worden. Met mij is niets zoals het lijkt en ik weet iedereen steeds weer te verrassen.

Tot ziens en houdoe.

• 18 December 2009 - 22:16

Ellen & Dian:

Geweldig dat je weer thuis bent!
    Wij hopen dat dit zo doorgaat!

Houdoe en groetjes uit Soerendonk

• 18 December 2009 - 22:16

Fam Van Gaal:

Hey Super Janske

Wat gaaf zeg dat je weer lekker thuis bent met papa mama en die Kanjers van zussen.
    Nu lekker samen genieten.

X Renske Gijs en Nicole

• 18 December 2009 - 22:27

Ome Tan:

Enkele toepasselijke spreekwoorden / zegswijzen.

Zeker met deze
    temperaturen en omstandigheden ;

""Het kan vriezen en dooien"

maar

"Eigen haard is goud waard"

dus genieten maar !

andere zegswijze die mij te binnen schiet ;

"Blij dat ik glij"

en

"Schaatsen kunnen uit vet"

groetjes

Oant Moarn

Ome Tan

• 19 December 2009 - 06:37

DORRY:

HOI WERELDWONDER EN FAM.
    WAT FIJN ZEG, ZIE JE WEL DAT JIJ EEN ECHT WONDERKIND BENT, DE PROBLEMEN WEER VAN TAFEL
    EN ZE ZIT WEER HOOG EN DROOG IN HEEZE WAT GEWELDIG, NU WEET IK ZEKER DAT IK A.U.B. BIJ HET FIKKEN MOET VERMELDEN.
    NU LEKKER GENIETEN VAN ELKAAR ,EN IK HOOP IK DENK WEL IEDEREEN DAT HET VOOR KEI LANG IS EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 19 December 2009 - 07:26

Judith & Ron, Wout:

Wij zeggen:

Yes, yes, yes!

• 19 December 2009 - 07:38

Lambert En Tineke,:

Hoi Janske!!

Welkom thuis!! Nu kun je weer heerlijk spelen met je zusjes, Lieke heeft nu kerstvakantie denk ik hé. Geniet van het weer samen zijn en Nijmegen moet het nu maar eens een héél lange tijd zonder jou doen hoor!!!!

Een fijne kersttijd allemaal!!

Liefs van ons

• 19 December 2009 - 08:55

Nikki En Jannie:

Hoi Janske,

Elke keer als we kijken staan we weer versteld wat je allemaal hebt meegemaakt en wat er allemaal kan veranderen in een dag tijd.
    Nu kun je thuis naar de kerstboom gaan kijken.

kus Nikki en jannie

• 19 December 2009 - 09:06

Geertje:

hallo Janske,hee topmeid, wat jij allemaal aan kan is met geen pen te beschrijven en geen woorden voor. Voor nu: hoop dat jullie fijne dagen met elkaar hebben, want het is ook nog eens vakantie. Samen met Lieke en Meike, papa en mama.

• 19 December 2009 - 09:36

Mellanie:

Hoi Janske
    Ik ben het zusje van Melissa en de kleindochter van ome Cor en tante Diny
    ik ben blij dat je weer thuis bent
    en een hele fijne kerst
    en een gelukkig nieuwjaar

groetjes Mellanie Melissa ome Cor en tante Diny
    veel kusjes xxxxxxxxxx

• 19 December 2009 - 10:05

Karin:

Hallo SuperJANSKE en FAM. Gelukkig weer iedereen samen wat een super kado is dit voor iedereen die dit leest zeg!!!!Jij weet echt iedereen weer laten verbazen SUPER SUPER.Nou ik zie julie wel een keer bij ons he? Kei veel plezier met zn allen daar hoor?groetjes de buurvrouw.

• 19 December 2009 - 10:15

Gerda:

Hey Super, super, super Janske fideranske,

Wat heb je dit weer goed voor elkaar, lekker thuis voor het weekend en voor de feestdagen. Dit wordt een feestje voor de hele familie, ik voel het.
    Geniet van elkaar en deze donkere dagen voor kerst zijn voor jullie weer iets lichter geworden en zo hoort het ook.

Fijne feestdagen gewenst, een geweldige jaarwisseling en voor het nieuwe jaar vooral een goede gezondheid en veel geluk voor allemaal.

Blijf genieten!

Lieve groeten en houdoe, Gerda.

• 19 December 2009 - 11:07

Ome Renier:

Hey Janske,

Ja je had de laatste dagen al wat meer spatjes dus de voortekenen waren er al! Fijn dat jullie met zijn vijven samen in Heeze zijn.

Liefs,
    Ome Renier

• 19 December 2009 - 13:37

Asmara:

Hoi Janske

Fijn dat jullie weer met z'n vijven zijn. Doe het lekker rustig aan en geniet van de tijd dat jullie weer samen zijn. Fijne dagen allemaal.

Groetjes en tot laten.
    Asmara Frank Wendy.

• 19 December 2009 - 15:59

Joli Claes:

ha meisje
    jij houd inderdaad van verassingen.
    super dat je weer thuis bent, zeker nu dat het kerstvakentie is en je zussen ook lekker thuis zijn.
    geniet ervan en doe rustig aan.
    zet 'm op en hou vol
    dikke kus van ons xxxxxxx

• 19 December 2009 - 16:17

Wijnand En Janneke:

Lieve Janske,

Afgelopen zondag wren we bij opa ijsje en baalden wij er ook van dat jij in Eindhoven opgenomen werd. Gelukkig ben je nu weer thuis na de driehoek eindhoven-nijmegen-heeze. Altijd fijn om boven het bericht Nederland, Heeze te zien staan. De tijd gaat echt komen dat dit altijd boven de berichten staat. Maar nu is elke dag thuis er ook weer één. Ben jij lekker warm in bad geweest.. dat is wel lekker met dit weer. Wij hebben ook een mooie kerstkaart van jullie ontvangen. Deze past helmaal bij dit weer. Wat een gave zonnebril heb jij daar op zeg! Bedankt voor jullie kaart en de beste wensen voor 2010. Ongelooflijk dat jullie daar nog aan denken in deze situatie maar wij kennen jouw papa en mama niet anders. Dat zijn echt kanjers !!!Als er een prijs bestond voor de meest attente en lieve mensen dan hadden ze die al lang gewonnen. Als wij iemand het beste wensen voor 2010 dan ben jij het natuurljk samen met de hele familie!! Ga zo door Janske dan ga jij er zeker komen!!!

Groeten en een kus van Wijnand en Janneke

• 19 December 2009 - 19:36

Krisna Reinders:

Ha lieve Janske,

Dat is goed en fijn nieuws. Weer lekker thuis met vijven! Heerlijk! Ik hoop dat jullie samen een gezellige en fijne kerst hebben en het allerbeste gewenst voor jullie allemaal in 2010! Je bent echt een toppertje Janske!

Gr. Krisna

• 20 December 2009 - 07:59

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Kijk zo hoort het.
    Je ouders zeggen even dat de zonde niet goed zit en wallah.
    Het is weer geregeld. Alle stoplichten op groen en naar huis.
    Nu maar lekker met je zussen in de sneeuw spelen. Lieke heeft toch kerstvakantie.
    En jij ??
    tot wanneer nu officieel ??
    genietze met zijn alle

Groetjes uit Leende

• 20 December 2009 - 09:10

DORRY:

HOI TOPMODEL, EN FAM.
    NU HEBBEN WE IN HEEZE OOK VEEL SNEEUW.
    ONZE HOND ZAG VOOR HET EERST SNEEUW, EN RAUSDE OP EN NEER ZO LEUK VOND HIJ HET. GAAT HET NOG GOED MET JOU JANSKE PANSKE KEVERTJE, HEB JIJ NOG OVER MOETEN GEVEN?
    JULLIE ZULLEN WEL ERG GENIETEN VAN ELKAAR, IK GENIET OOK ERG VAN SEM EN SAMIJN, EN VAN HEIDI, EN JANTJE.
    HET GAAT NOG WEL EEN TIJDJE DUREN VOOR HUN HUIS KLAAR IS, MAAR DAT IS NIET ERG.
    HEB JIJ NOG WAT KUNNEN ETEN?EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 20 December 2009 - 14:19

Cor Em Diny.:

Ha die super Janske.

Zie je nou wel de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
    Wat een verrassing als je leest Nederland Heeze, dan denk wat kan het toch vlug veranderen.[gelukkig maar].

Nou lieve familie beks het is mooi om met z'n vijve gezellig thuis te zijn, lekker de kachel warme kachel aan en genieten van het mooie uitzicht wat jullie zeker zullen hebben met alles wat de tuin groeit.

Lieke heeft vakantie en Janske en Meike ook wel een beetje, het is fijn dat de Meiskes weer bij elkaar zijn.
    Ferry en Joke wij hopen dat dit niet van korte duur zal zijn.

Geniet er van en de groetjes van Ome Cor en Tante Diny. Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal.Houdoe he.

• 20 December 2009 - 19:06

Fam. Duisters:

Hey Fam. Beks,

Fijn te leZen dat jullie weer gezellig met zijn vijfjes thuis zijn..
    Hopelijk krijgen jullie de kans om gezamelijk thuis met jullie naaste de kertsdagen door te brengen en jullie lekker te laten verwennen....

Het is jullie gegunt.........

Heel veel Liefs
    Patrick, Ester, Brent, Sven en Fenne

• 20 December 2009 - 20:00

Anja Hobbelen:

Lieve Janske,

Op deze manier mag jij ons iedere keer wel weer verrassen hoor! Wat een goed nieuws te lezen dat je weer thuis bent.

En dat zullen Lieke en Meike ook fantastisch vinden.

Geniet ervan met z'n vijven.

Groetjes

• 20 December 2009 - 21:27

Renee (kov Joepie):

Ik lees net het super nieuws dat je weer thuis zit. Via Geertje krijg ik zo nu en dan te horen hoe het met je gaat!

Ik vind je een kanjer! en dat al op die leeftijd..