En de winnaar is ........... - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu En de winnaar is ........... - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

En de winnaar is ...........

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

01 December 2009 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Vandaag zal ik de uitslag bekend maken van het aantal kralen dat ik tot nu toe verdient heb. Iedereen die minder dan 150 heeft geraden moet de berichten maar eens teruglezen. Eind oktober heb ik namelijk een bericht geschreven met de titel: "150". Dit bericht ging over het feit dat ik die dag mijn 150e kraal had gekregen. We zijn nu weer een maand verder en een aantal opnames verder. Ook heb ik een intensieve chemokuur achter de rug. Al met al heb ik afgelopen maand nog 41 kralen verdient. Het aantal kralen dat ik vandaag, 1 december 2009 dus heb verdient zijn er dus 191. Wie de gelukkige winnaar van mijn kunstwerk is weet ik niet, maar dat weet opa IJsje jullie vast wel te vertellen.
Vandaag is het redelijk met mij gegaan. Nog wat rustig aan, maar ik heb niet hoeven spugen. De oncoloog heeft nog gebeld met de waardes van mijn leverfunctie en voriconazolspiegel. Deze waardes waren beide verbeterd. Dit betekent nog niet dat ze optimaal zijn, maar in ieder geval zo goed, dat ze mij niet hoeven te zien voor 9 december. Nu maar hopen dat ik voor die tijd geen complicaties krijg.
Oma is nog geweest en ze had kado's bij voor Lieke, Meike en ondertekende. Deze kado's hadden collega Pieten van oma's werk op haar werk achtergelaten. We kunnen dus weer heerlijk spelen.
Ook oma Tumtum, tante Hariette en Imke zijn nog op visite geweest. Super gezellig was dat weer. Imke en tante Hariette hebben ook nog meegegeten. Wat ik natuurlijk niet moet vergeten is dat ik vandaag ook weer in de bakfiets heb gezeten en Lieke van school gehaald. Tevens weer een bakkie gedaan bij opa IJsje en oma Tumtum. Dit vond ik weer heerlijk om te doen en om daar te zijn.

Groetjes Janske

  • 02 December 2009 - 00:03

    Opa Ijsje:

    DE WINNAAR IS :

    TANTE HARIETTE MET 187 STUKS (4 ERNAAST)

    OP DE 2E EN 3E PLAATS KWAMEN:
    OMA TUMTUM 198 IS 7 TE HOOG
    EN
    ELLES 184 7 TE LAAG

    IK ZAL WEL IS VRAGEN OF JANSKE VOOR DE 2E EN 3E PLAATS OOK NOG IETS WIL MAKEN

    ER ZIJN 25 INZENDINGEN GEWEEST

    OPA IJSJE

  • 02 December 2009 - 06:19

    DORRY:

    HOI HUMMEL EN GROTE HUMMEL JOKE.
    NOU HEB IK EVEN PECH .
    ,GEEN KUNSTWERK VAN JOU, MAAR IK BEN BLIJER DAT DE WAARDE IN JOU BLOED AAN HET VERBETEREN IS ,OF HOE HET OOK HEET
    EN DAN OOK NOG EENS IN DE BAKFIETS, ZOU IK DAAR BETER IN KUNNEN ZITTEN DAN IN MIJN ROLSTOEL?
    MAAR NU MOET IK TOCH WEL LACHEN COR ZOU ZICH HET APENZUUR TRAPPEN, EN MIJ OPTILLEN LIJKT MIJ OOK EEN HELE KLUS OM IN DE BAK TE KOMEN, IK HOU HET MAAR BIJ MIJN ROLSTOEL DAN KAN IK NOG WAT DEUREN EN TEGELS BESCHADIGEN, EN WAT ER NOG MEER VOOR MIJN WIELEN KOMT MEISJE JIJ GAAT WINNEN DAT WEET IK BIJNA ZEKER.
    NOG EEN PAAR DAGEN EN SINT KOMT CADEAUTJES BRENGEN.
    IK HAD MET DE LAPTOP AANZETTEN OP EEN KNOPJE GEDRUKT EN TOEN WAREN ALLE MAILTJES ERAF, IK WIST NIET DAT IK DAT OOK AL KON, WE GAAN VOORUIT.
    DAG SCHATJE GA ZO DOOR IK FIK WEL EEN VETTE DIKKE HIFIVE LOWFIVE DORRY

    .

    .

  • 02 December 2009 - 07:04

    Judith & Ron, Wout:

    Hallo Janske,

    Wauwie alweer kado's van de pieten, geweldig!
    Wij zijn heel blij dat je (hopelijk) even thuis mag zijn. Wat zal het een feest van een Sint worden!
    Feliciteer tante Hariette
    maar van ons met het winnen van de wedstrijd.
    Zet 'm op, meid. We vechten allemaal weer verder en duimen nu vooral voor een paar dagen thuis.

    Liefs van ons

    Ik ben ook bij de Sint geweest op mijn papa's werk, net als jij! Ik had Snieklaas een hand gegeven en hij vroeg mij vanalles wat in het grote boek stond.
    Hij wist dat ik heel ziek geweest was en zei dat hij blij was dat ik weer (bijna) beter ben. Toen zei ik "nu Jansuh beter maken." Mama vertelde toen aan Snieklaas waarom ik dat zei en Snieklaas zei dat hij ook voor jou zou duimen en ik mocht van Snieklaas tegen jou zeggen, Lieve Jansuh, beterschap!
    Daaaaag, Wout

  • 02 December 2009 - 07:36

    Frank En Heidi :

    Hallo Super Janske

    Nou tante Hariette proficiat met het behalen van de 1e Pijs.
    Maarre ..... Opa .... wie zat er het verste vanaf...

    Ga zo verder willen we zeggen aan deze kant.
    De waarde's de goede kant in en dan nu maar een weekje "vakantie" inhalen.
    Zodat je mooi thuis bent met het sinterklaas weekend.

    Veel plezier met de kadootjes uitpakken (volgens mij zit daar ook wel een record in ... de meeste kadootjes)

    Groetjes uit Leende

  • 02 December 2009 - 09:35

    Tante Angela:

    Hoi Super Janske,

    Wat zie ik nou op de foto; hebben jullie spruitjes gegeten en heeft Meike meegholpen? Ik weet dat ze dat heel goed kan en dan vooral de spruitjes overal instoppen en ik zie dat ze dat bij jullie ook doet; Meike, Meike spruitjes zijn geen vissen!!
    Hier is vanacht de Sint geweest en heeft voor iedereen wat kleins meegebracht, ook voor de nichtjes dus dat komen we vanmiddag even afgeven.

    Groetjes tante Angela

  • 02 December 2009 - 10:16

    Opa Ijsje:

    de vraag was wie is er het verste langs.

    Nou die eer krijgt een Tante van Joke nl Tante Martha
    109 erlangs ,

    nou en een Tante van Ferry n.l. Tante Diny zat met 102 ook aardig er langs.

    Nou en Opa ijsje weet er ook niks van met 91 erlangs


  • 02 December 2009 - 11:47

    Frank En Heidi :

    Die Opa ijsje toch

    Vorige keer had ze al vertelt(net zoals ze boven schrijft) dat het er al 150 waren.
    Opa je moet wel opletten hoor wat Janske vertelt.

    of... lukt dat niet meer allemaal hihihhihi

    Groetjes

  • 02 December 2009 - 12:28

    Mechteld:

    Wow, blijven de prijzen toch veelal in de familie. Maar ach, het is leuk om mee te doen. Ik zou zeggen voor herhaling vatbaar als we een jaar op weg zijn, of zo.
    Wij wensen je vandaag een heeeeeeeeeeeeele fijne bijzondere dag!!
    We horen vanavond wel hoe het geweest is.
    We hopen dat jullie allemaal genoten hebben.
    Amber wilde vandaag weer naar Lieke zwaaien, maar mooi geen Lieke in de klas. Dat vond ze maar raar.

    Heel veel groetjes van ons.


  • 02 December 2009 - 12:53

    Wijnand En Janneke:

    Dag janse pans!

    Wat fijn dat je nog even op bezoek bent geweest bij die lieve opa Tum Tum...Oh nee Opa ijsje natuurlijk. Dat zullen ze gezellig hebben gevonden! Wij zaten er ook naast met de kralen! Gelukkig zijn het er minder dan dat wij hadden gegokt....hoe minder kralen hoe beter eigenlijk toch? Het liefst had je helemaal zo'n ketting niet gekregen. Wat je wel hebt gekregen inmiddels zijn veel cadeau's!! Misschien is dat een goede nieuwe "prijsvraag" voor Opa om te stellen...raad hoeveel cadeau's Janske heeft gekregen! Maar duidelijk moet zijn dat we jou de meeste cadeau's gunnen van allemaal...konden we maar 1 echt belangrijk cadeau voor je kopen, dan wisten wij het wel; een goede gezondheid! Helaas weten wij dat die nergens te koop is, dus blijven wij je op alle andere manieren steunen!

    Veel liefs van Wijnand en Janneke

  • 02 December 2009 - 15:53

    Cor En Diny.:

    Eerst willen wij Hariette feliciteren met de eerste prijs voor het raden van de kralen.
    Nou Familie Beks waarom ik er zoveel langs zit snap ik wel, ik heb de site wel gelezen hoeveel kralen Janske heeft verdient, maarja dat is al weer een tijdje geleden en soms vergeet ik wel wat.[ de leeftijd he]

    Lieke Janske en Meike wij wensen jullie een heel fijn Sinterklaas feest samen met de familie Beks ,het zal best wel gezellig worden jullie kennende!!!!.
    Geniet er met z'n alle van.

    Janske, nou heb je echt vakantie tot 9 December.
    Geweldig Meiske en speel maar fijn met jou twee zusjes Lieke en Meike.
    En wat is er fijner dan in je eigen bedje te slapen.
    Heel veel groetjes van Ome Cor en Tante Diny en voor iedereen een Dikke Pakkert. Houdoe he.
    Het gaat jullie goed!!!!!.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heeze

Janske

Een reisverslag van Super Janske (Janske Beks) naar een kankervrij bestaan. Op 6 juli 2009 is bij haar op 2-jarige leeftijd Leukemie (ALL) vastgesteld. Dagelijks brengt zij verslag uit over wat haar die dag bezig heeft gehouden.

Actief sinds 07 Juli 2009
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 2266863

Voorgaande reizen:

07 September 2011 - 31 December 2020

De wereld van Ke3

06 Juli 2009 - 03 Augustus 2011

Mijn reis naar een kankervrij bestaan

Landen bezocht: