Sinterklaas bij Sfeer Badkamers - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Sinterklaas bij Sfeer Badkamers - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Sinterklaas bij Sfeer Badkamers

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

29 November 2009 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Zoals beloofd zou ik jullie nog verslag uitbrengen van het bezoek van Sinterklaas en drie Pieten bij Sfeer. Daarna zal ik jullie de huidige stand van zaken vertellen.

Op het moment dat we de showroom binnenkwamen waren de lichten in de showroom aan. We haddan al vlug in de gaten dat we niet alleen waren en dat klopte, want Mechteld, Anke en Amber waren er ook al. Er stonden extra tafels in de showroom en daar stond van allerlei lekkers op. Ik had gelukkig mijn rugzaketen bij, dus voor mij was het niet bestemd, maar de andere kinderen en volwassenen hebben ervan genoten. Vooral bij Meike vonden de schuimpjes zeer regelmatig de weg naar haar mond. Helaas waren we niet compleet, want Jessie was helaas ziek en kon dus niet komen. Voor de rest was inmiddels iedereen binnen en daar hoorden we wat op de deur. Het was dus Sinterklaas met drie Pieten, waaronder profPiet. 1 Pietje had geen muts op, maar gelukkig kon de andere Piet goochelen. Door papiertjes kapot te scheuren, waarbij Anke moest assisteren, en een toverspreuk te noemen, had Anke ineens een muts in haar hand.
Daarna mocht iedereen bij Sinterklaas komen of op afstand blijven zitten. Ik vind het altijd knap van alle Pieten hoe ze de informatie aan Sinterklaas geven. Sinterklaas was wel verbaasd dat ik er ook bij was, want dat stond natuurlijk nog niet in het grote boek. Dit werd direct aangepast.
Nadat iedereen aan de beurt was geweest, was het tijd voor de kadootjes, maar niet voordat er weer gegoocheld werd. Ditmaal veranderder witte ringen in andere kleuren en een toverstaf bleek uiteindelijk te bestaan uit een stuk of zes toverstokken. Hierdoor kon iedereen meedoen met het goochelen. Daarna kregen we dan toch de cadeau's. Lieke kreeg strijkkralen, ik kreeg stempels en papier en Meike kreeg handpoppen van Sinterklaas, zwarte Piet en het paard van Sinterklaas. Het was een gewelig feest en nadat we Sinterklaas uit hadden gezongen hebben we nog even gespeeld en zijn toen lekker naar onze eigen bedjes gegaan.

Vannacht rond 4.00 uur was het foute boel. Ik begon weer te spugen na het verwisselen van de zak (voeding). Na het verschonen ging ik weer in mijn bed liggen en werd de voeding weer aangezet. Dit voelde niet lekker en toen werd de voeding alsnog stopgezet en ben ik bij papa en mama in bed gaan liggen. Dat was niet voor lang, want Lieke moest veel hoesten en kon bijna niet slapen. Mama is toen bij Lieke in haar bed gaan liggen.
Vanmorgen hebben we net gedaan of het zondag was (wat ook zo was). We zijn in de pyama naar beneden gegaan. Ik merkte al vlug dat ik mijn enthousiasme van gisteren vandaag moest bekopen. Ik heb niet veel meer gedaan dan TV gekeken en geslapen. De voeding was vanmorgen wel aangezet en dat is de hele dag goed gegaan. Vanmiddag mocht de voeding nog een uurtje los, zodat ik even zonder rugzak mocht rondlopen.
Na het eten moesten we mijn zusjes weer wegbrengen. Mijn dag "vakantie" zit erop. We hebben Meike naar Valkenswaard gebracht en daarna Lieke naar opa IJsje en oma Tumtum. Mijn temperatuur was toen ik ging slapen 37,7 graden, dus helemaal rustig is het niet in mijn lichaam. We zullen horen wat de dokter er morgen van zegt. Het wordt sowieso een kort nachtje, want ik moet om 6.30 uur in de auto zitten, dus ik ga maar vlug slapen.

Groetjes Janske

• 29 November 2009 - 21:42

Gertie Uit Stein:

Hoi Janske GEWELDIG DAT JE TOCH NOG EVEN BENT THUIS GEWEEST EN HET SINTERKLAAS FEEST HEBT KUNNEN MEE VIEREN OP HET WERK VAN JE PAPA.HELAAS DAT JE VANDAAG DAN NIET ZO FIT WAS MAAR WAT JE GEHAD HEBT PAKT JE LEKKER NIEMAND MEER AF.HOOP DAT DE NACHT RUSTIG VERLOOPT EN DE KOORTS NIET HOGER WORD ZODAT JE MORGEN FIT AAN DE NIEUWE KUUR KUNT BEGINNEN .
    VAN HIERUIT ALLEMAAL VEEL STERKTE. GROETJES GERTIE

• 29 November 2009 - 22:16

Mechteld:

Ha lieverdje,

Het was inderdaad een geweldig feest. Ik vind het ook heel knap van zwarte Piet en Sinterklaas dat ze zoveel over ons weten. Maar ook hij was verrast dat je er was, hihi.
    Van dat goochelen moesten we erg lachen en ook wij vonden het jammer dat Jessie er niet was. Maar volgende keer beter.
    Had Meike nog buikpijn gekregen van het snoepen, of viel het mee? Ik hoop niet dat Ome Tan het erg vindt dat ze veel snoepjes op heeft. Maar ja, dan zet hij ze morgen maar op dieet.
    Ik hoop dat je gauw aan je MTX kan beginnen, want er moet nog heel wat gevochten worden. En weet je, ik hoop dat je binnenkort nog eens verstoppertje komt spelen bij Sfeer, want we hebben nog niet alle verstop-plekken in de showroom ontdekt. Er zijn zoveel mogelijkheden tussen die badkamers en kasten met tegels. Dat kunnen ze op de site van Sfeer wel zien als ze op de link klikken die je noemde. Misschien kan iemand je helpen met het aanwijzen van een verstop-plekje.

En weet je, ik denk dat je wel 213 kralen hebt.

Nou, ik ga ook zo slapen.
    Heeeeeel veeeeel sterkte en succes allemaal morgen.

Dikke knuffel van ons.

• 30 November 2009 - 05:23

DORRY:

HOI ALLEMAAL.
    NAAR DAT JE WEER MOEST OVERGEVEN, MAAR FIJN DAT JIJ BIJ SFEER SINT EN ZIJN KNECHTEN ZAG,EN OOK NOG EENS EEN CADEAUTJE VOOR IEDEREEN GEWELDIG.JIJ BENT NU WEER EVEN THIUS GEWEEST ,EN HEBT VOLGENS MIJ TOCH GENOTEN, OOK ALS HET WAT MINDER GING.
    IK GA MAAR GAUW FIKKEN WANT IK WIL DAT DE KAARS DAG EN NACHT FIKT EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY DAG HUMMEL EN JOKE DORRY

• 30 November 2009 - 07:55

Elles:

Hai Janske,
    Wat gaaf dat je op je vakantiedag de sint hebt gezien. Snap wel dat je daar moe van wordt hoor! Heb je de mooie kado's mee genomen naar Nijmegen? Je bent inmiddels weer in Nijmegen denk ik gezien de tijd (8.50 u), ik las dat je al om 6.30 u in de auto moest zitten, phoe das heel vroeg zeg..dan is het zelfs nog donker. Maar jij slaapt meestal wel lekker in de auto he? Hopelijk kun je snel weer naar huis voor meer van de fijne vakantiedagen!
    Succes en sterkte voor de komende kuur meisje,
    Liefs Elles
    Ohja ik denk dat je al zo'n 184 kralen hebt..??

• 30 November 2009 - 13:54

H & H & I:

Hoi Janske,

Wat heerlijk dat je weer even thuis bent geweest !
    Jammer dat je toch weer een keer hebt moeten spugen. Hopelijk gaat het vandaag ook allemaal goed en slaap je vannacht wederom heerlijk in je eigen bedje.

Tante Angela herrinnerden ons eraan dat deze site ook mede bedoeld is om jullie op de hoogte te houden van wat wij allemaal meemaken. Natuurlijk is dat zo alleen als je jou verhalen dan leest dan denken wij al gauw dat van ons is niet belangrijk dus laat maar. Helemaal verkeerd gedacht natuurlijk en ben ook blij dat tante Angela het weer onder de aandacht heeft gebracht.

Imke, oma Gerry en tante Hariètte hebben zaterdag een meidendag gehad. Althans zo noemt Imke het omdat papa niet mee ging. Wij zijn naar JIM geweest. Even voor de niet paardenkenners onder ons dit is het Jumping Indoor Maastricht.
    Het was heeeeeel erg leuk. Heerlijk VIP behandeling dus het was genieten geblazen daar. Natuurlijk stonden er ook weer veel stands en hebben we nog geshopd. Dat konden we dan weer niet laten haha. Alhoewel oma zich keurig netjes gedragen heeft, maar de andere meiden die erbij waren (Maartje, Marga, Patricia en Sally) hadden de tassen goed volgeladen.

Gisteren is tante Hariètte op concours geweest (selectiewedstrijd Limburg) en dat is supergoed gegaan. In dezelfde rubriek zagen we ook nog een meisje rijden dat we de dag ervoor op JIM hadden zien rijden in het ZZ-licht. 190 punten en een keurige 7de plaats van de 20. En dat waren allemaal warmbloedpaarden dus super tevreden !!

Ome Hans en Imke hebben 's-middags gezellig samen naar de sinterklaasfilm gekeken.
    Imke moest tante Hariette ook meteen vertellen dat Americo een veulentje had en het hele verdere verhaal.

Zo hebben wij je weer bijgepraat over ons weekend en hopelijk horen wij vanavond dat het met jou ook weer allemaal goed is !

Dikke knuffels en kusjes Ome Hans, tante Hariètte en Imke xxx

• 30 November 2009 - 15:53

Cor En Diny.:

Hallo Familie Beks.
    Zo Lieke Janske en Meike dat was gezellig bij Sfeer Zaterdag middag roen daar Sinterklaas met wel drie zwarte pieten zijn geweest.

Vandaag [Maandag] moet jij weer naar Nijmegen, wij wachten in spannig af hoe het verder met je gaat wij hopen dat het spugen weg zal blijven.
    Janske wij blijven voor jou DUIMEN en de kaarsjes branden oo weer.

Janske het klopt toch dat vandaag de laatste dag is dat wij kunnen raden hoeveel kraaltjes jij hebt gekregen, ik zeg dat er 104 kraaltjes aan jou snoer zitten.
    Ik ben benieuwd wie er zal winnen.
    Lieve Familie Beks groetjes van Ome Cor en Tante Diny en voor jullie een hele dikke pakkert.
    TOI TOI TOI Houdoe he.

• 30 November 2009 - 15:54

Jasmijn En Danny:

Hey Janske,

Ligt het paard nog steeds lekker warm bij je in bedje?

Wat leuk dat je sinterklaas en de pieten al hebt gezien. Was zeker wel spannend of niet?

Ik wil je nog een nieuwtje vertellen. Ik weet niet of opa ijsje het je al vertelt heeft. Je krijgt er een achterneefje of nichtje bij. Ik ben namelijk 16 weken zwanger. Dus hier is het ook spannend allemaal.

Nog even over het kralenraden. Ik heb de heletijd het getal 204 in mijn hoofd. Waarom weet ik niet. Dus dit getal geef ik op.

Sterkte met alles.

Dikke knuffel uit Maastricht

• 30 November 2009 - 17:25

Gerda:

Hey Super Janske fideranske,

Heb je genoten van je "vakantiedagje" gisteren? En natuurlijk ook de dag ervoor toen je Sint en zijn Pieten hebt gezien bij SFEER. Wat een verrassing als je zo onverwacht naar huis mag en zulk leuk bezoek treft als Papa nog moet gaan werken.

Ik hoop dat vandaag alles goed gaat met je en dat je weer naar huis mag. Ik blijf duimen en het kaarsje blijft branden voor allemaal.

Oh ja, en wat jouw kraaltjes betreft:
    ik denk dat het er vandaag 234 zijn.
    Wat denk jij, oh nee, jij weet het natuurlijk.
    Ik wacht "geduldig" af!

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 30 November 2009 - 17:52

Fam Van Gaal:

Hey Super Janske

Wat een verrassing zeg dat jij even in Heeze was.
    En zo te zien hebben jullie genoten van de sinterklaas viering bij papa op het werk.

Hopelijk is vandaag alles goed gegaan!!!!!!
    Wij denken trouwens dat je al 203 kralen hebt??

X Renske Gijs en Nicole

• 30 November 2009 - 18:32

H & H & I:

Jasmijn en Danny -> Van harte gefeliciteerd !

Hans, Hariètte en Imke

• 30 November 2009 - 18:50

Nikki En Jannie:

Hoi Janske,

Leuk dat je sinterklaas hebt gezien in een gezellig gezelschap. Niet verwacht dat je nog 1 dag thuis zou zijn. Je blijft ons verrassen.
    Zet hem op morgen groetjes

ps:we zeggen 199 kralen.

• 30 November 2009 - 18:57

Danny En Jasmijn:

Hans, Hariette en Imke. Bedankt voor jullie felicitatie.

(K)