Lieke's eerste optreden - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Lieke's eerste optreden - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Lieke's eerste optreden

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

08 November 2009 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Vandaag stond in het teken van Lieke's eerste optreden. Gisterenavond waren papa en mama nog even naar de Heibessums gegaan, want ze waren natuurlijk wel benieuwd naar de nieuwe prins. De prins voor carnaval 2010 is Mike van de Sanden. Hij zal onder de volgende naam regeren:

prins Mike "mediagitaar.nl"

Vandaag was het dus de taak voor Lieke en de overige leden van Sweet Candy om voor hem op te treden.
Gisteren hadden we in het ziekenhuis al geregeld dat ik op tijd mocht komen voor mijn gift ARA-C, zodat papa en mama allebei konden gaan kijken. Om 8.00 uur was ik dus al bij Dorry, waar Heidi en Jan tijdelijk wonen, om Heidi op te halen. Zij ging vandaag mee. Daar aangekomen kreeg ik de ARA-C, werd mijn PAC weer afgekoppeld en konden we weer huiswaarts. We waren zelfs voor het eten thuis, dus we hebben nog met zijn vijven geluncht. Lieke, Meike, papa en mama maakten zich op om naar de Heibessums te gaan en ik was plannen aan het maken om te kijken wat ik samen met Ome Renier kon gaan doen. Het was lekker weer, dus we zijn samen gaan wandelen en hebben het konijnenhok schoongemaakt. Verder heb ik vooral veel met ome Renier gekletst. Het was fijne om zo'n fijne oppas te hebben.
Lieke's optreden ging goed, want ze hadden gefilmd en eenmaal thuis wilde ik natuurlijk meteen de film zien. Ik zag zelfs dat Lieke tijd had om tijdens de dans naar het publiek te zwaaien en zelfs Rens even persoonlijke aandacht te geven. Helemaal super dus. Ze begon als boefje tussen twee politieagenten in, maar uiteindelijk kreeg ze veel hulp van de andere boeven en stonden de politieagenten op het laatst vast tussen alle andere boeven. Lieke had ook een eigen fancorner, want er waren veel mensen komen kijken en daar heeft ze dan ook erg van genoten.
Voor Meike was het ook een ideale middag, want het was een SPEKtakel middag. Deze stond dus in het teken van (snoep)spek. De middag werd gepresenteerd door twee spekken en Meike heeft lang getwijfeld of ze nou eetbaar waren of niet. Gelukkig kwam ze er in de loop van de middag achter dat je ook in een hoek kon spekhappen. Toen ze dat eenmaal wist was ze daar niet meer weg te slaan. Net zo lang totdat de spekjes op waren. Ze is ook heel actief bezig geweest op de dansvloer.
Bij het avondeten werd er door ons (de kinderen) niet veel meer gegeten. Lieke en Meike hadden hun buik daar al volgesnoept en ik krijg eten via mijn rugzak en heb nog steeds geen behoefte aan "normaal" eten. Daarna nog vlug met zijn drieen in bad, want dat kan nu weer omdat ik weer een paar dagen geen slangetje aan mijn buik (PAC) heb. We lagen er allemaal vroeg in.

Groetjes Janske

• 08 November 2009 - 21:54

Marian En Maarten:

Lieve Jankse,

Nou dat was wel een prima "behandel-week". Geen rare dingen of onverwachte compicaties. Dat mag in de krant en ga zo door. En zelfs een Mexicaanse griepprik. Betekent dat dat je afweer weer een beetje beter is geworden, of is dat een te snelle conclusie? We duimen dat je er geen last van krijgt. En je had ook een keigave dag vandaag. Ome Renier helemaal voor je alleen!
    Die Lieke als boef doet het goed. Wat weer een leuke foto's. Op de foto zag ik dat ome Tan ook weer beter is, gelukkig. En oma Hanny en Frans zijn weer heelhuids terug.
    Bij ons geen carnaval. De kinderen lopen bij ons op 11 november met lampionnetjes langs de deuren om snoep op te halen. Prins Carnaval is er niet bij.
    Geniet van de 2 dagen rust.
    Dikke kus voor jullie alle vijf.

• 09 November 2009 - 05:35

DORRY:

HWAT EEN OPTREDEN, EN MOOIE MEIDEN HEBBEN JULLIE.
    HET GAAT NOG STEEDS REDELIJK ALLEMAAL. MET JOU KLEINE BOEF. EN NU MAAR HOPEN DAT HET ZO BLIJFT.Maar ik denk wel dat hdat lukt, wij fikken gewoon door. een dikke vette hifive lowfive dorry

• 09 November 2009 - 07:55

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Wat goed van je dat je alles zo netjes via planning doet. Netjes op
    tijd thuis voor het eten.
    En Lieke je ziet er wel egt uit als een boefje doe dat pakje maar niet aan op straat...anders neemt de politie jou straks nog mee.
    En dat zou geen goed plan zijn want je zusje kan niet zonder haar grote zus.

Laatst stond er op een bord in Heeze "ook tegenwind gaat af en toe liggen" Maar van mij mag ie blijven liggen.

Ga zo door zou ik zeggen.

Groetjes uit Leende

• 09 November 2009 - 09:24

Fam Van Gaal:

Hey Lieve Super Janske

Wat goed van je zeg dat je deze behandel week weer goed hebt doorstaan.

En wat een mooie foto van Lieke al Boef?? Is ze Thuis ook een Boefje??
    En jij hebt lekker alle aandacht van Ome Renier gehad. En samen flink in de tuin gewerkt. Wat ben je toch een kanjer zeg.

Wij vonden het leuk dat we zaterdagavond even met jullie papa en mama hebben kunnen kletsen.

Genieten jullie maar van de rustdagen..
    X Renske Gijs en Nicole

• 09 November 2009 - 14:28

Gertie Uit Stein:

Hallo lieve Janske en fam. Beks heerlijk om te lezen dat het "goed " gaat bij jullie heerlijk zo en Janske jij doet het uiteraard super maar ook je zussen zijn geweldige kanjers .Ook ik geniet van de leuke foto's op deze site
    IK hoop dat het zo blijft gaan .
    Houdoe allemaal groetjes uit Stein

• 09 November 2009 - 15:13

B & B Ospel :

Hoi Lieke.

Nee dit is geen fout,nu ben jij eerst aan de beurt.Zeg wat zul jij genoten hebben van jou optreden samen met de andere boefjes,om zo de politie te vangen,en jouw Mamma en Pappa waren natuurlijk trots evenals de rest van de fanclub,om jou zo te zien dansen. Ga zo door meisje,maar dat zal wel lukken met een Mamma en Pappa als echte Carnavalsvierders.Wij hebben er ook zin in vanaf 11-11 gaat het weer van start.
    Hoi Janske
    Jij bent zeker ook wel trots op Lieke,fijn dat je haar kon zien op de video zo kon jij ook genieten van je grote zus.Zeg wat ben jij een sterk en kranig meisje om een afgeladen buggy ,met rugzak erbij,alleen voort te duwen.Je laat zien dat je erg dapper bent en best tegen een stootje kunt. Blijf zo doorgaan dan red je het vast wel.Nou het allerbeste met jou en de hele familie,de groetjes en een dikke KNUS van :
    Bertie en Berke. Liny en Harrie Bergmans

• 09 November 2009 - 16:06

Leanne:

Hoi Janske!

Eerst wil ik nog even zeggen dat ik het super leuk vond, dat jij afgelopen woensdag bent komen kijken naar de showgroep! En niet alleen ik, maar vooral Lieke vond het leuk dat je er was.
    En als je nog eens wilt komen kijken, dan mag papa altijd bellen! Dus, wie weet zie we je dan nog wel een keertje op woensdagavond.

Ik, maar ook de rest van de familie zal blijven duimen dat het naar omstandigheden, zo goed mogelijk blijft gaan met jou.

Wil je tegen Lieke zeggen dat ze het gister als boefje super goed gedaan heeft! Ik heb nog nooit zo'n lief boefje gezien die ook nog eens zo knap kan dansen.
    Vond je het filmpje mooi?

Zeg je tegen papa en mama dat ik het erg leuk en gezellig vond dat ze er zaterdag en zondag waren bij de heibessums?
    En... doe je meike de groetjes?

Groetjes,
    Leanne

• 09 November 2009 - 17:49

Cor En Diny.:

Hallo Lieke.
    Nou eerst even aandacht voor jou.
    Wat zie er stoer uit in dat boevenpakje,op jou pakje staat het nummer 16735 wel een hoog nummer, lopen er in Heeze nog 16734 boeven meer rond, ik denk dat ze niet allmaal zo'n mooi boevenpak dragen als jij, dus het is uitkijken als wij door Heeze rijden!!!!!.
    Janske vertelde dat jij heel goed met de andere kinderen je dansje hebt gedaan KEI goed meiske en geniet er van, samen met Papa,Mama,Meike en de rest van de familie.

Janske, fijn dat het afgelopen week goed met jou is gegaan,en dat je toch ook heb kunnen genieten van de mooie video van Lieke.
    Wij hopen en blijven duimen dat het altijd zo zal blijven, dan komt alles goed.
    Lieve Bekskes het gaat jullie goed en de lieve groetjes van Ome Cor en Tante Diny.
    En natuurlijk zeggen wij weer houdoe en een dikke knuffel voor iedereen.

• 09 November 2009 - 20:03

De Stapmaatjes:

Hey Janske,

Wat goed van jou dat je het zo goed hebt opgepakt dat je niet mee mocht naar de Heibessums.
    Spelen met je oom in je eentje is natuurlijk ook wel heel erg gaaf en vooral stoer!!
    Gelukkig is hij je oom….anders hadden we nog meer concurrentie

Wat hebben wij genoten van het optreden van je grote zus!!
    De fanclub die ze mee had gebracht was zo trots aan het kijken. Staat dat ook op de film?

Misschien moet je samen met Meike het nog even over de spekken hebben. Wij zagen in haar oogjes dat ze deze graag mee naar huis wilde nemen. Misschien kan jou papa er dan een echt een Hans en Grietje huis van maken. Maar dan mag hij niet te veel Bob de bouwers uitnodigen anders hebben we echt een probleem met onze concurrentie.

Vooralsnog gaan wij er van uit dat wij over een aantal jaren met jou en je zussen lekker op stap gaan! En dat wij de concurrentie ver achter ons hebben gelaten!!

Janske suc66666666666 voor de komende dagen.

Dikke vette kus van Brent, Sven en Jens

• 09 November 2009 - 20:33

Tante Angela:

Hoi Lieke, Jankse en Meike,

Ik heb gisteravond aandachtig de verhalen van Rens, Sietske en ome Tan aangehoord over Lieke's Super-optreden als dansboefje, ben benieuwd naar de videobeelden. Ook de verhalen over Meike brachten mij erg aan het lachen, samen met Rens op 'oorlogspad'. Rens vond het alleen jammer dat hij niet meer met Lieke had gespeeld en dat Jankse er niet was. Sietske had zich ook prima vermaakt, samen met Anke. Ome Tan vond het ook allemaal prachtig. En Super van ome Renier dat hij goed op Jankse gepast heeft en Super van SUPER Jankse dat ze het allemaal zo goed oppakt. Ook heb ik erg genoten van het pannekoeken eten zaterdag bij opa en oma. Weer gezien hoe dapper jij (Jankse) bent!!
    Allemaal veel succes voor deze week, hopelijk verloopt deze net zo 'voorspoedig' als afgelopen week.

Heel veel groetjes en knuffels van tante Angela