De oma's mee naar Nijmegen - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu De oma's mee naar Nijmegen - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

De oma's mee naar Nijmegen

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

07 November 2009 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Gisteren was het dan toch zo ver en heb ik alsnog mijn prik tegen de Mexicaanse Griep gekregen. Toen ze eenmaal wisten dat ik deze zou krijgen, was het zo gepiept. Lieke mocht van mij 's avonds de pleister van mijn arm afhalen. Ze was heel trots dat ze dat mocht doen en ze deed het dan ook heel goed. Oma Hanny en mama waren gisteren mee geweest om de chemo kaspers te gaan halen in Nijmegen. Vandaag waren dat papa en oma Gerry (Tumtum). Het was beide keren prima verlopen. Vandaag had ik zuster Dave die mij de chemo kaspers toediende. Zuster Dave is het gezicht in Nijmegen van de Mexicaanse Griep campagne. Bij binnenkomst staat hij al levensgroot in de hal. Ook liggen er overal flyers. Voor mij heeft hij er al 1 persoonlijk geschreven en een handtekening opgezet. Helemaal goed dus. Ik ben blij dat hij naast al deze promotieactiviteiten nog tijd heeft voor verpleegkundige handelingen. Helemaal super dus. Ook heb ik nog altijd een flirt met de ambulancebroeders, want toen ze me zagen deden ze voor mij even de zwaailichten aan om mij te begroeten. Ook heb ik vandaag de helicopter gezien in Nijmegen, dus ik vermaak me prima daar.
Vanmorgen heb ik weer gespuugd, dit wil wel zeggen dat ik mijn record met een dag verlengd heb en nu dus al 72 uur zonder spugen heb doorgebracht. Dit gaat dus zeker de goede kant op. Voor de rest gaat het ook prima met me. Gisteren heb ik meegeholpen in de tuin, want de blaadjes moeten natuurlijk opgeruimd worden. Vandaag ben ik bij opa en oma geweest en heb nog een stukje met Jantje gewandeld. Morgen nog een keer naar Nijmegen en dan weer twee dagen "rust".

Groetjes Janske

• 07 November 2009 - 23:01

Mechteld:

Wow, super Janske, wat doe je het toch goed. Vet cool, man!
    Het is heerlijk werken in de tuin, tussen de buien door. Want het heeft wel af en toe behoorlijk geregend, toch? Ik had vorige week nog in de tuin gewerkt, blaadjes en snoeiwerk. Heerlijk rustgevend. En als alles klaar is ben je toch maar mooi trots op het resultaat. Een mooi tuintje (in ons geval dan, voor jullie is het woord tuin beter)

Nou, ik ga lekker slapen.

Welterusten!!

Groetjes uit de Ten Borchwardlaan

PS. Wie is de prins(es) van de Heibessums?

• 08 November 2009 - 08:12

DORRY:

HOI FAM.BEKS.
    JULLIE ZIJN NU OP WEG NAAR NIJMEGEN, DAT WEET IK ZEKER, WAT EEN GOED RECORD MET ETEN DAT BINNEN HOUDEN BEDOEL IK, HET GAAT STEEDS BETER VIND IK HEERLIJK EN DAN DAT WERKEN IN DE TUIN, OP BEZOEK BIJ OPA MAGNUM EN OMA ZUURTJE GRAPJE OMA EN OPA, EN NU VANDAAG KRIJG IK VAN hEIDI HET NIEUWS UIT DE EERSTE HAND, WAT HOPEN WIJ DAT HET ZO DOORGAAT MET JOU MOOIE MEID EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 08 November 2009 - 08:44

Judith & Ron, Wout:

Hallo Janske,

Wat goed, wat goed!
    Ga zo door, meid.

Groetjes van ons

• 08 November 2009 - 10:17

Cor En Diny.:

Lieve Bekskes uit de Heipolderstraat.
    Lieke en Janske wat een mooie foto bij de kruiwagen.Papa zal wel blij zijn met twee van die meiskes die helpen met het opruimen van de blaadjes in jullie tuin, het gaat nou hard net het vallen van de blaadjes maar wel mooi die herfst kleuren!!!!.
    Super Janske fijn dat het deze week redelijk goed met jou is gegaan, probeer het zo vol te houden.
    Het geeft wel een goed gevoel voor iedereen.
    Ferry, Joke en de drie meiskes Beks, de Opa's en Oma's geniet van deze tijd, het is nou lekker weer om wat energie op te doen.
    Heel veel lieve groetjes van Ome Cor en Tante Diny en een dikke KUS voor iedereen XXXXXXXXX. Dag allemaal en natuurlijk je weet wel Janske Houdoe.

• 08 November 2009 - 12:06

DORRY:

HOI LEUK GRIETJE.
    IK HOORDE NET VAN heidi hoe geweldig jij het doet, en hoe groot het ziekenhuis is, ik hoop dat je de cadeautjes leuk vindt ,en lieke en meike ook een hangertje geeft heidi had het briefje wat ik had geschreven niet gezien, en daar had ik opgeschreven dat jou kanjerzusjes ook wel iets mogen, er zitten er genoeg op de kaart, jij kunt die ook aan je rugzak doen ,dat staat stoer.de vette groeten dorry

• 08 November 2009 - 18:45

H & H & I:

Hoi Jankse,

SUPER om te horen hoe het met jou gaat !
    En hard werken kun je ook alweer zien wij.

Ga zo door lieverd.

Groetjes, knuffels en kusjes ome Hans, tante Hariètte en Imke

• 08 November 2009 - 19:44

Oma Hanny En Frans:

Lieve Janske,

Ja dat was me het dagje wel daar in Nijmegen. Verwacht ik dat jij allesbehalve vrolijk bent daar en als er nu een met een big smile daar rond liep, was jij het wel! Alleen toen de zuster wat te hard aan het pijpje trok toen ze zich omdraaide, liet jij wat van je horen. En voor de rest was het gewoon dikke pret.
    Zo'n apparaatje om een bed omhoog en omlaag te zetten is hartstikke leuk. Daar kan zo'n Janske tenminste wat mee! Even naar het juiste knopje zoeken en zzzzzzzzzzzz......., daar gaat ie weer!

En dan dat wachten op die medicijnen daar bij de apotheek.
    Ha, ha, even naar de ziekenauto's gluren en natuurlijk......, je liefste lachje opzetten en zwaaien naar de ambulancebroeder. En die verrast je dan door heel even zijn zwaailicht aan te zetten. Dat was pas écht prachtig. Ja, ja, die (s)Janske gaat het wel redden hoor!

Lieverd, ik hoop op meer van deze goede dagen.
    Hopelijk gaat de komende weken ook alles goed, zodat je heerlijk naar huis mag en je met je zussen kunt spelen bij thuiskomst. En natuurlijk ook meehelpen om alles in de tuin op orde te houden.

Dikke knuffel van oma Hanny en opa Frans.