Sweet Candy - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Sweet Candy - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Sweet Candy

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

04 November 2009 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Vanmorgen begon ik met een tijd neer te zetten voor mijn record. Je moet de lat natuurlijk niet te hoog leggen, want anders kan ik jullie niet steeds vertellen dat ik een nieuw record heb. Vandaar dat het na 47,5 uur genoeg was en ik alles uitspuugde. Met alles, bedoel ik dus alles, want ook mijn sonde was er weer uit. Gelukkig moest ik vandaag op tijd naar Eindhoven voor bloed te prikken, dus daar heb ik ook weer een nieuwe sonde gekregen. Tot die tijd had ik natuurlijk nog meer bewegingsvrijheid, want ik had zelfs geen rugzak. Nadeel is dan wel weer dat de medicijnen er ook verlaat inmoeten.
De uitslagen van het bloed waren prima, dus morgen kan ik naar Nijmegen voor een gift ARA-C. Ook mijn fysieke gesteldheid is momenteel prima, dus ook dat geeft geen enkele reden tot uitstel. Oma Tumtum heeft aan het einde van de dag nog op ons gepast, want papa en mama moesten even gaan praten met de dokter. De dokter moest echter weg voor een spoedgeval en aangezien er toch oppas was hebben papa en mama gebruik gemaakt van deze gelegenheid en zijn samen een pizza gaan eten. Ondertussen was opa IJsje ook gekomen om oma te ondersteunen. Het ging ze meer dan prima af.
Lieke had vandaag een beetje een "gekke" dag, want vanmorgen is zij in haar pyama naar school gegaan, net zoals alle andere kinderen op school. Ze hebben daar ontbeten en allemaal leuke dingen gedaan. 's Middags toen ze uit school kwam had ze dus nog steeds haar pyama aan. Aangezien ze nog schoenen moest kopen voor het dansen van de Sweet Candy heeft ze toen maar vlug haar kleren aangetrokken. 's Avonds na het eten ging Lieke nog dansen. Zondag moet ze voor het eerst optreden, maar daar kan ik niet bijzijn. Ik wilde graag kijken en na een telefoontje met Leanne had ik toestemming om vanavond te gaan kijken. Dit vond ik supergaaf, want al die meisjes en jongens hebben onder leiding van Leanne en Laurie van Noort een superdans neergezet. Even voor de mensen die het niet weten, de Sweet Candy is de dansgroep van carnavalsvereniging de Heibessums. Komend weekend is het Heibessums Feestweekend, met op vrijdagavond een Party Night voor de oudere kinderen. Op zaterdag wordt de nieuwe prins bekendgemaakt voor het nieuwe jaar in de Hooizolder in Heeze. Om 20.30 uur zullen alle dansvriendjes en vriendinnetjes van Lieke al optreden. Lieke zal hier nog niet bijzijn, want dan wordt het wel erg laat voor haar en ze moet op zondag goed uitgerust zijn, want dan moet ze om 14.45 uur voor het eerst optreden in de Hooizolder. Dit tijdens de Spek-Takel middag van de Heibessums. Zoals gezegd kan ik hier niet bij zijn, maar ik zou het wel gaaf vinden als er super veel mensen naar Lieke (en natuurlijk de rest van Sweet Candy) komen kijken. Voor meer info:

http://www.heibessums.nl/

Zoals eerder al gezegd, ik ben er van overtuigd dat ze het fantastisch doet.
Helaas ben ik zelf toe aan mijn tweede record van de dag. Het is namelijk nog niet eerder voorgekomen dat er op 1 dag twee keer een nieuwe sonde ingebracht moet worden. Vandaag gaat dat dan toch gebeuren. Vanmorgen in het ziekenhuis hebben we niet goed opgelet en is er een iets dunnere sonde ingebracht. Nu geeft het geven van medicijnen door de sonde wel vaker problemen, maar nu dus zeker. Tijdens het geven van de 6-MP is de sonde verstopt geraakt en deze moet er dus weer uit en er moet een nieuwe sonde in. Nu is het dus wachten op de zuster van het VTT-team.

Groetjes Janske

  • 04 November 2009 - 19:40

    DORRY:

    HOI LEKKER JONG
    WAT EEN MUTSEN OM ZO'N DUNNE SONDE IN TE DOEN, NOU ZAT JIJ MET DE GEBAKKEN PEREN, TWEE KEER ZO;N NIEUWE SLANG LIJKT MIJ GEEN LOLLETJE .
    MAAR DAT JOU BLOED WEER REDELIJK IS VIND IK GEWELDIG NIEUWS, EN DAT JOU ZUS ZO.N GOEDE DANS KAN DAT IS OOK GAAF. WEER VEEL POSITIEF NIEUWS JANSKE PANSKE KEKEVERTJE ,HET FIKKEN BEGINT VRUCHTEN AF TE WERPEN. DAG SCHATJE EEN HELE DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE EN IEDEREEN DE BALLEN DORRY

  • 04 November 2009 - 19:42

    DORRY:

    LIEKE VEEL GELUK ZONDAG, MAAR JIJ BENT ZO SUPER DAT HET ZEKER GAAT LUKKEN DORRY

  • 04 November 2009 - 20:31

    Opa Ijsje Oma Tumtum:

    Heeeeeeeee die JANSKE.

    Dat je nu weer die pecht hebt gehad met die sonde en je was zo actief , samen met ons en je zussen gedanst op:
    kom lieve kleine meid kom dans met mij ,,,en jan huige in de ton , je deed geweldig mee net zoals Lieke en Meike,

    en heb je nog je handje voor de .ond gedaan , net als die opa van jou.
    niet handje voor de mond maar handje voor de .... en dan schaterde de hele familie.

    ach als je maar lol hebt

    nou slaap ze en zet hem op morgen in Nijmegen.

    Kusjes van ijstumtum

  • 04 November 2009 - 20:52

    Tante Angela:

    Hey die SUPER Jankse,
    Hopelijk is het VTT team al geweest en is alles weer in orde en kan je lekker gaan slapen.
    Wauw wat heb jij een gave rugzak, een stuk handzamer dan die andere.
    Leuk dat Meike mee is geweest en dat je bloed goed genoeg is en dat jullie fijn bij Lieke zijn gaan kijken. Ziet er op de foto al goed uit dus dat moet goedkomen. Kan zelf zondag niet naar Lieke komen kijken maar ga zeker een afvaardiging sturen. (ome Tan + ??)
    Joke en Ferry, SUPER dat jullie even dat moment voor jullie zelf hebben genomen. Goed gedaan!!!
    Succes morgen weer in Nijmegen.

    Heel veel knufjes van tante Angela

  • 04 November 2009 - 20:54

    Tante Angela:

    Ojé nog wat vergeten, wat een gave 'banner' boven aan je site, met je geweldige ondeugende lachje.

    Groetjes tante Angela

  • 05 November 2009 - 07:03

    Mechteld:

    He supergirl,

    Wat een gave rugzak en wat een gave lay-out van je site en wat gaaf dat je bloed goed is en wat gaaf dat je weer een record hebt. SUPER SUPER SUPER.

    Nou vol goede moed naar Nijmegen. Hou je taai!!

    Hele dikke knuffel van ons allemaal.


  • 05 November 2009 - 11:55

    Melissa:

    hoi Janske,
    ik vind het fijn dat het wel iets beter met je gaat.
    het is fijn dat je zusje Lieke ook helpt. met je rugzak dragen en zo.
    je groene rollator vind ik ook wel mooi.
    ik hoor nog wel wat van je reisverslagen en zo.

    groetjes en een dikke kus,
    Melissa

  • 05 November 2009 - 15:14

    Fam Van Gaal:

    Hey Super Janske

    Wat een stoere rugzak.
    Wij hebben net de foto's bekeken en we denken dat je gister een leuke avond hebt gehad zo bij de Sweet Candy!!!!!!
    En wat een stoere kleine zus heb je zeg. Dat ze gewoon mee gaat met het bloedprikken(zal Gijs nooit doen)

    Fijne avond en we kijken snel weer op je site.

    X Renske Gijs en Nicole

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heeze

Janske

Een reisverslag van Super Janske (Janske Beks) naar een kankervrij bestaan. Op 6 juli 2009 is bij haar op 2-jarige leeftijd Leukemie (ALL) vastgesteld. Dagelijks brengt zij verslag uit over wat haar die dag bezig heeft gehouden.

Actief sinds 07 Juli 2009
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 2266863

Voorgaande reizen:

07 September 2011 - 31 December 2020

De wereld van Ke3

06 Juli 2009 - 03 Augustus 2011

Mijn reis naar een kankervrij bestaan

Landen bezocht: