Waterpokken - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Waterpokken - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Waterpokken

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

02 Oktober 2009 | Nederland, Nijmegen

Dag lieve mensen,

Zoals jullie allemaal wel weten is er 1 ziekte die ik beter niet kan krijgen en dat is de waterpokken. Jullie begrijpen het al, vandaag hebben ze bij mij de waterpokken ontdekt. Ik ben inmiddels naar een andere kamer verplaatst. Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik nu geen tijd en zin heb om jullie uitgebreid te berichten. Ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes Janske

• 02 Oktober 2009 - 21:11

Mechteld:

Lieve Janske, Joke en Ferry,

Wij wachten in spanning af op wat komen gaat, het kaarsje brand voor jullie, wij denken elke seconde aan jullie.

Dus deze is voor jullie:

Als ik je verdriet kon verzachten,
    dan deed ik dat.
    Als ik voor even je pijn kon wegnemen,
    dan deed ik dat.
    Als ik kon zeggen "hier is een reden voor",
    dan deed ik dat.
    Het leven kan soms een vreemde wending nemen.
    Onverwacht en onomkeerbaar.
    Ik wens je alle kracht en alle moed,
    om dit te aanvaarden.

heel veel liefs van de familie Wijnen

• 02 Oktober 2009 - 21:52

H & H & I:

Hoi lieve lieve lieve Janske, Ferry en Joke

Jullie moeten het toch ook allemaal doormaken ! Vloeken mag niet hebben we vorige keer besloten, maar deze keer konden wij ons toch even niet inhouden.

Wij weten inmiddels dat SUPER JANSKE SUPER STERK is. Dan zie je Janske op de skype alsof er niks aan de hand is met een heel mooi gezichtje dat bijna niet meer rood is.

Ferry en Joke ook wij denken elke seconde aan jullie en het moet voor jullie toch ook weer een flinke klap in het gezicht zijn. Wat een tegenvaller.

Maar ook jullie kennen we als SUPER VECHTERS en hele goede ouders.

Zet hem op en wij vechten wederom met jullie mee !
    Het leger soldaatjes is weer in volle strijdkracht aanwezig.

Wij hopen dat jullie toch nog een beetje kunnen slapen vannacht van alle spanning.

Heel veel dikke knuffels en kusjes van ons. XXXX
    Ome Hans, Tante Hariètte en Imke

• 02 Oktober 2009 - 21:55

Opa Ijsje Oma Tumtum:

Wij wilde eerst de meest vreselijke woorden gebruiken maar ook dat heeft geen zin.
    Het enige wat we willen en kunnen zeggen is:

Vecht Janske Vecht

zoals je al (pas) bijna 3 maanden gedaan hebt.

Heel heel veel sterkte allemaal daar in Nijmegen

veel liefs
    Opa en Oma

• 02 Oktober 2009 - 22:02

Ome Renier:

Hey Janske, Joke & Ferry,

Wat kun je hier nu op zeggen.... Behalve vloeken. Je weet dat Janske een vechtersbaas is en dat iedereen jullie zal steunen.

Heel veel sterkte.
    Liefs,
    Ome Renier

• 02 Oktober 2009 - 22:08

Opa Ijsje:

Janske

Je bent een spiegelende rivier waarin onze tranen van verdriet stromen.

Opa .

• 03 Oktober 2009 - 06:12

Inge:

Lieve allemaal...

Een warme groet van ons.
    Een witte roos in bloei.
    Een kaarsje die het licht verstuurd.
    Onze liefde komt jullie kant op!

xxx Pieter, Inge, Tom en Sam

• 03 Oktober 2009 - 06:33

Judith & Ron, Wout:

Last

Ik kan vandaag niks hebben,
    niks hebben om me heen.
    Ik scheld en schop en schieten
    kan ik op iedereen.
    Vandaag kom ik uit bed
    met mijn verkeerde been.

De fiets van onze buurman
    beneden in de hal,
    die stoort me nu al weken.
    Vandaag krijgt hij een knal.
    Ik ben vandaag geprikkeld.
    Een netelig geval.

Het hondje in de Hoogstraat
    doet er verstandig aan
    vandaag zijn mondje te houden,
    wil het nog wandelen gaan.
    Vandaag ben ik een nare.
    Laat me lekker gaan.

En kom ik jouw waterpok tegen,
    maak dan je borst maar nat.
    Die moet goed letten op z'n woorden.
    Ik ben op oorlogspad.
    Morgen vraag je maar
    waar ik gisteren last van had.

Geschreven door Bas Rompa
    (beetje aangepast)

Zet 'm op, allemaal!

Knuffel van ons

• 03 Oktober 2009 - 07:06

Lambert En Tineke:

Lieve Janske,Joke en Ferry!

Hier hebben we even geen woorden voor!! Alleen dat we jullie veel sterkte wensen en in gedachten bij jullie zijn.

liefs van ons

• 03 Oktober 2009 - 07:34

Cor En Diny.:

Goeie morgen Super Janske Ferry en Joke.Ik weet dat vloeken niet netjes is, en doe het bijna nooit,maar nou ik dit gelezen heb laat ik me toch even gaan. Janske jij kan vechten als geen ander dat heb je ons al laten zien, wij hebben een heel leger sodaatjes op geroepen om met ons mee te vechten voor jullie, met z'n alle zijn wij heel sterk en wij gaan ervoor dat wij de strijd zullen winnen. Janske jij gaat voorop in deze strijd en wij gaan met jou mee.Ferry en Joke wij blijven gewoon kaarsjes aan steken, en zijn met onze gedachten heel dicht bij jullie heel veel sterkte en hou vol.Ook voor de rest van de familie 'hou je aan elkaar vast dat geeft een beetje meer kracht.Heeeeeeel Veeeeeel Lieve groetjes van Ome Cor en Tante Diny.Wij blijven natuurlijk voor jullie allemaal DUIMEN. Dag Super Janske Ferry en Joke.HOU VOL HOU VOL!!!!

• 03 Oktober 2009 - 08:08

DORRY:

HOI PECHVOGELS.
    WAT EEN MOOIE GEDICHTJES STAAN ER OP ,VLOEKEN MAG NIET MAILEN DE MENSEN, MAAR DAT JIJ IEDERE KEER UITGEKOZEN WORDT MAG ZEKER WEL.
    DUS MENSEN IK GEEF JULLIE HET ADVIES OM DEZE SLAGZIN TE GEBRUIKEN, IS NIET ECHT VLOEKEN, EN ALS HET DAT WEL IS GEEF IK DAAR GEEN DONDER OM ,MET HOOFDLETTERS NONDE JU, NONDE JU ,NONDE NONDE JU, IK WEET DAT JIJ ER NIKS MEE OP SCHIET MAAR IK MOET IETS NONDE JU, EN NU GA IK FIKKEN GEEN KAARSJE MAAR DE SINT JAN STEEK IK IN DE FIK, FLAUW GRAPJE NATUURLIJK KAARSJESB IK MAG ER 5 IN DE SINT JAN, EN DAT DOE IK OOK NONDE JU .
    HEEL VEEL STERKTE EEN DIKKE VETTE EN HIFIVE EN LOWFIVE NONDE JU DORRY

• 03 Oktober 2009 - 08:18

DORRY:

HOI NU BEN IK HELEMAAL PISSIG, IK MAG MAAR EEN KAARS AANSTEKEN IN DEN BOSCH ER BRANDEN ER NOG 4 VAN GISTEREN, MAAR IK HEBEEN IDEE .IK HEB NOG EEN NOVEENKAARS UIT OMMEL. DAN FIK IK DIE OOK MAAR AAN NONDE JU DAG KANJERS OP JULLIE PAD BRANDEN HEEL VEEL KAARSJES VAN IEDEREEN DORRY

• 03 Oktober 2009 - 08:48

Frank En Heidi :

(zucht) #$*&@ wat een tegenvaller weer.
    Verder is alles al benoemd hierboven.

Ik kan jullie alleen maar weer sterkte toewensen.

Groetjes uit Leende

• 03 Oktober 2009 - 09:29

Elles:

Hai Janske,
    Ik ben weer terug in NL en heb al je verhalen weer helemaal bij gelezen. Ik was erg blij om te zien dat je huidje er iets beter aan toe is..Hopelijk heb je er ook minder last/pijn van! Nu lees ik dat je de waterpokken hebt, nou is dat nooit leuk maar in jou geval zeker niet! Ik weet niet precies hoe heftig jij dit nu moet ondergaan maar ik wens je heel veel beterschap en sterkte, ook van je lieve familie,
    Liefs Elles

• 03 Oktober 2009 - 09:30

Elles:

Ik bedoelde: ook beterschap en sterkte AAN je lieve familie..

• 03 Oktober 2009 - 09:37

Nikki En Jannie:

Hoi janske en fam

schrikken dat dit er nog bovenop moet komen. We denken veel aan jullie Sterkte

Liefs

• 03 Oktober 2009 - 09:44

Gertie:

Heel veel sterkte.

• 03 Oktober 2009 - 10:44

Fam Kessels Ospel:

Hoi lieve Janske, Joke en Ferry (en ook voor het thuisfront, want die lijden ook weer even hard mee, weten we uit ervaring). Het werd even stil aan deze kant en ik kan mijn ogen niet meer droog houden. Ik heb de kaarsjes weer opnieuw voor jullie aangestoken en een schietgebedje naar onze opa hierboven gedaan dat het nu toch echt tijd wordt dat hij beter voor jou (jullie)gaat zorgen en dat het niet achteruit maar vooruit moet gaan. Maar ja of dat helpt. We duimen mee voor jullie om deze tegenslag ook weer te boven te komen. Probeer de moed niet te verliezen en het is niet erg als jullie ook eens de kop laten hangen, het kan ook wel eens een keer te veel zijn. Heel heel heel veel sterkte allemaal en toi toi toi. Dikke knuffel en heel veel liefs van Tanja, Paul, Manou en Jorn.