Lieke ook weer ziek - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Lieke ook weer ziek - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Lieke ook weer ziek

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

27 September 2009 | Nederland, Nijmegen

Dag lieve mensen,

Vanmorgen belde oma Hanny op met de mededeling dat Lieke ook weer ziek is. Ze heeft weer last van haar oren en een temperatuur van 38,7. Dus dat is ook niet goed. Papa en mama stonden dus voor een zeer groot dilemma. Ikzelf voel me nog steeds niet goed en mijn huid wordt steeds slechter. Morgen zullen er dus weer diverse gesprekken zijn met diverse logen, zoals de Dermatoloog, de Oncoloog en de Neuroloog. Verder had ik vandaag ook weer niet veel bij te zetten. Wel heb ik nog wat extra kracht laten zien toen mijn visite, tante Angela en ome Renier, er waren. Toen heb ik nog bij mama op schoot gezeten, de post uitgepakt en aardbeien gegeten. Voor de rest heb ik weer niet heel veel gedaan. Op 1 moment was ik zelfs niet aanspreekbaar, iets wat mij gisteren ook al is overkomen. Dit alles in overweging genomen hebben papa en mama, met pijn in hun hart, besloten om allebei in Nijmegen te blijven. Dit omdat ze ook weten dat Lieke bij Oma Hanny en Opa Frans in goede handen is en dus ook lieve mensen om zich heen heeft. Oma heeft geregeld dat ze morgen vrij is en dan gaat ze met Lieke naar de dokter. Ik hoop dat het weer vlug goed met haar gaat.
Aan het eind van de dag kreeg ik weer de uitslag van de MTX-spiegel. Wederom veel te hoog (0,85). Morgen wordt dus weer een spannende dag, omdat er dan (hopelijk) weer wat meer bekend gaat worden wat betreft de te verwachten verdere behandeling. Ik houdt jullie op de hoogte.

Groetjes Janske

• 27 September 2009 - 21:12

Ome Renier:

Ha Janske,

Vond het harstikke leuk om jou vandaag te zien! Vooral die oooh zo grote ogen van jou!

Dat verhaal van dat je niet meer aanspreekbaar was vind ik maar niks. Ookal willen de logen het graag zelf zien lijkt het me beter om dit voortaan maar achterwege te laten.

Slaap lekker.
    Liefs Ome Renier

• 27 September 2009 - 21:30

Gerda:

Hey Super Janske,
    Wat ik lees is dat je MTXspiegel wel daalt maar niet genoeg. Ik hoop voor je dat met de nodige rust dit morgen weer verder daalt en dat het overleg met alle logen wat meer duidelijkheid geeft.
    Jammer dat Lieke nu ook ziek is maar ze wordt heel goed verzorgd dat weet ik zeker.
    Nou, Janske fideranske, slaap lekker en succes met je huidje. Voor jou en Papa en Mama, zeg ik: hou je taai. Ik blijf duimen en het vlammetje blijft branden voor jullie allemaal.

Lieve groeten, Gerda

• 27 September 2009 - 21:36

Mechteld:

Jemig zeg, da´s balen. Sterkte allemaal, ik hoop dat jullie morgen wat wijzer worden.

Groetjes uit Heeze

• 28 September 2009 - 06:16

Frank En Heidi :

Sterkte vandaag

Voor iedereen. jij met je papa en mama in Nijmegen en Oma thuis met Lieke.

Groetjes uit Leende

• 28 September 2009 - 06:42

Karin:

hallo allemaal,ik hoop dat jullie een beetje hebben kunnen slapen vannacht!wat een gedoe allemaal het zit jullie weer niet mee maar jullie weten het als er iets gedaan moet worden horen wij t wel he? inieder geval weer heel veel sterkte de komende tijd.groetjes van quincy hans karin.

• 28 September 2009 - 06:51

Familie Mennen:

Hallo Janske, Ferry en Joke

Ik wil even laten weten dat wij met jullie meeleven en veel aan jullie denken.
    Het is fijn om te weten dat er een heel leger achter jullie staat en dat we samen vechten om dit te overwinnen. Het gaat ons lukken. Het valt niet mee wat jullie allemaal meemaken. Het is zwaar, maar blijf sterk en geef de moed niet op. Janske je kan het!! De logen vinden wel weer een oplossing. Veel sterkte allemaal...(ook voor de rest van de familie).

Veel liefs en een dikke knuffel van Antonet, Harry, Justin en Lindsey.
    Ook van Tante Riek en Ome Harrie

• 28 September 2009 - 07:10

DORRY:

DAG HUMMELTJE ,EN OUDERS.
    WAT ROT DAT HET NOG STEEDS NIET GOED GAAT, EN NU IS LIEKE OOK NOG ZIEK HIER KOMT MIJN SLAGZIN WEER NONDE JU.
    MAAR IN DE SINT JAN BRANDEN VOOR JOU MAAR LIEFST 5KAARSJES, DAT KOMT OMDAT IK STEEDS EENM BERICHT KREEGN DAT IK JOU KAARSJE OP EEN ANDER KAARSJE HAD GEZET DUS IK BLEEF FIKKEN, EN WAT IS NU HET GEVAL ZE WAREN WEL GOED NEER GEZET ,EN DAAROM 5VOOR JOU DIT MOET TOCH HELPEN.
    een dikke vette en hifive en lowfive dorry

• 28 September 2009 - 08:33

Tante Nettie :

ha die janske
    wij hebben een aantal dagen geen internet gehad daarom lees ik nu pas wat je weer allemaal hebt meegemaakt het is niet niks ook voor jou papa en mama een ziek kind in het ziekenhuis en een ziek kind thuis dat is een keuze maken maar het liefst zouden ze zich in tweeén splitsen maar helaas kan dat niet daarom is het fijn dat er van die lieve oma's zijn die bij kunnen springen maar meisje zet hem op je kan het, en ferry en joke geef de moed niet op al zal het ooit moeilijk zijn, wij leven met jullie mee
    groetjes hier uit someren
    Tante Nettie en Ome Gerard

• 28 September 2009 - 08:53

Meike :

Goedemorgen Super Jankse, papa en mama en Lieke

Ik wil even laten weten dat ik erg lief ben (maar dat wisten jullie natuurlijk al) Tante Angela moet een hele grote tekening inkleuren en ze vindt het een beetje 'gevaarlijk' als ik dan 'los' rondloop (ik heb grijpgrage handjes) dus moet ik echt in de box. Ik wil haar dolgraag helpen en zie in dat ik het beste help als ik lief in de box ga spelen dus dat ben ik nu lekker aan het doen. Jankse en Lieke allebei heel veel beterschap en een dikke zeverknuffel van mij.
    Papa en mama veel succes bij de gesprekken met de logen en ook dikke knuffels van mij.
    Groetjes Meike

• 28 September 2009 - 08:59

Asmara:

Lieve Janske

Wat een gedoe toch allemaal. Lieke ook nog ziek, maar lieke is in goede handen bij oma. Hopelijk gaan de diverse logen eens goed uitpluizen hoe ze jou wat beter kunnen maken. Heel veel sterkte vandaag en vanavond lees ik wel weer hoe de dag verlopen is.

Kusjes Asmara.

• 28 September 2009 - 10:48

Maria En Martien:

Heel veel sterkte allemaal

• 28 September 2009 - 12:24

Cor En Diny.:

Hoi Joke,Ferry en Super Janske. Wat vervelend om te horen dat nou Lieke ook ziek is.Het is maar goed dat het thuisfront elke keer als het nodig is klaar staan.Toch wel fijn voor jullie dat alles thuis goed doorgaat en er zorg is voor jullie zieke Lieke. Janske wij hopen dat de Logen vandaag een goede oplossing hebben voor je huidje en dat het vlug een beetje beter gaat. Ferry en Joke heel veel sterkte en wij wachten vol spannig af op de uitslag. Hou je taai!!!!. Groetjes uit Geldrop van Ome Cor en Tante Diny. Voor iedereen een Dikke PAKKERT.

• 28 September 2009 - 16:33

Daisy Peperkamp:

Hey Janske,

Wat vervelend allemaal. Ik hoop dat al je slaapjes echt schoonheidslaapjes worden en dat je dan weer snel op knapt. Om je zus in Heeze bij te staan met haar pijn.
    Natuurlijk is het voor papa en mama moeilijk om te kiezen bij wie ze moeten zijn. Ze moeten bij jullie drietjes zijn!! Hopelijk gaat dat snel weer komen.

Ik moet van mijn mama nog even laten weten dat als ze op de radio het liedje storm hoord dat ze dan aan jou moet denken. Dus dat zullen zeker meer mensen hebben. Hopelijk krijg je daar veel kracht door!!

Succ666666666666666666

Heel veel liefs Daisy Peperkamp

• 28 September 2009 - 16:49

Nikki En Jannie:

Hoi hoi,

Vandaag 2x beterschap 1 voor Janske en natuurlijk 1 voor Lieke. Janske ik hoop dat van het vele rusten dadelijk baat hebt en het snel weer beter met je gaat.

groetjes jannie en Nikki

• 28 September 2009 - 18:27

AMBER:

Hoi Lieve allemaal,

Ik ben vanmiddag op ziekenbezoek geweest bij Lieke. Maar we moesten heel stil doen, want ze lag net weer te slapen. Ze slaapt dus bijna zet zoveel als jij. Daar word je dus beter van. Ik heb het cadeautje toen op de tafel gelegd en later toen ze wakker was heeft ze het uitgepakt, maar toen was ik al naar huis. Toen gingen we boodschappen doen en kwamen we oma Hanny weer tegen, ze ging leuke dingen voor Lieke kopen, wat een bofkont he?

Heel veel Groetjes Amber

• 28 September 2009 - 18:48

B &B Ospel:

Dag lieve dappere Janske
    Wij moesten eigenlijk allang in ons Matje liggen,maar toen we jouw verslag lazen mochte we nog even een reactie plaatsen.Wat vervelend nou Janske dat Lieke ook nog ziek is,en jouw MTX-spiegel veel te hoog.Hopenlijk gaat t na een goede nachtrust weer wat beter met jullie alletwee. We zullen heel veel voor jullie duimen, ook voor jouw Pappa en Mamma,want t is niet leuk om in tweestrijd te staan waar ze het beste kunnen zijn. Maar voor Lieke wordt er vast en zeker goed gezorgd,DAAR BEN JE OMA VOOR.
    Nou Janske Ferry en Joke we wensen jullie daar veel sterkte en n goede nachtrust.
    Hoie Janske,Lieke en Meike,veel liefs en de allerbeste groetjes van:
    Bertie en Berke.
    Okk nog de hartelijke groeten van: tante Liny en Ome Harrie

• 28 September 2009 - 19:27

Oma Hanny En Frans:

Lieve Janske,

Nu is dat zusje van jou ook nog ziek geworden en niet zo'n beetje ook. Het was allemaal wat gezelliger geweest als jullie samen op de bank uit hadden kunnen zieken, maar ja dat zit er even niet in.

Vanmorgen was bij Lieke de koorts naar 40.2 gestegen. Daar schrokken we toch wel even van. Gelukkig kon ze direct bij de dokter terecht en heeft ze medicijnen gekregen. Die werkten goed en zelfs zo goed, dat Lieke heel vast in slaap kwam. Ze merkte niet eens dat Amber en Mechteld met een kadootje op zieken bezoek kwamen.

Gelukkig hebben papa en mama haar vandaag een paar keer gebeld en dat vond Lieke heel erg fijn.
    Net is ze dan ook heel tevreden gaan slapen.Ze is aardig aan het opknappen en heeft weer volop praatjes.

Lieve Janske, dat hopen we ook voor jou.

Dikke kus van ons alledrie en tot morgen.

Lieke oma Hanny en opa Frans