Protocolloos - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Protocolloos - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Protocolloos

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

20 Augustus 2009 | Nederland, Nijmegen

Dag lieve mensen,

Ten eerste zal ik even de vragen die jullie gesteld hebben beantwoorden. Het is goed dat jullie die vragen stellen, want soms vergeet ik wel eens dingen te vertellen of vertel ik ze niet duidelijk.

Mijn kamer is verbouwd, omdat ik gisteren een ontzettend stijve nek had. Hij was zo stijf dat ik deze bijna niet kon en wilde draaien. Om dit toch te stimuleren hebben ze mijn bed zo gezet dat als ik papa en mama aan tafel wilde zien zitten, ik mijn hoofd toch echt om moest draaien. Inmiddels gaat dat prima en staat alles weer op de normale plek. Het was dus een soort van therapie.

Een nachtje zonder koorts lukte niet, want net toen ik mijn bericht geschreven had was mijn temperatuur al gestegen naar 39 graden. Gelukkig kreeg ik een paracetamol in de billen en heb ik de nacht goed door kunnen brengen. De zuster deed om de twee uur de standaard controles en verschoonde mijn luier. Toch heb ik ook papa nog 2 keer extra wakker gemaakt, want toen had ik een poepje gedaan en dan ga ik niet wachten tot de zuster komt. Overigens was mijn temperatuur zojuist weer 38,7 graden, dus ook deze nacht wordt weer niet koortsvrij.

Het Ronald McDonald huis is op een steenworp afstand van het ziekenhuis. Het is het dichstbijzijnde huis vanuit de hoofdingang van het ziekenhuis. Nu is de hoofdingang best wel een hele wandeling vanuit mijn kamer (ongeveer 10 minuten lopen), maar papa en mama vinden het niet erg om even een stukje te lopen. Papa en mama hebben een sleutel van het huis en kunnen er 24 uur per dag terecht. Ze hebben daar een eigen kamer, met 2-persoonsbed, TV en eigen badkamer en toilet. Verder hebben ze de centrale keuken tot hun beschikking, de eetruimte, diverse huiskamers, een bibliotheek, een wasruimte en ik vergeet vast nog wel dingen. Dat is dus prima geregeld en ze voelen zich daar dan ook echt "thuis". En dat is de bedoeling van dit huis.

De eerste stickers zijn al per post bij me aangekomen. Ook mijn PM heeft mij nog stickers gebracht, maar wat nog belangrijker is, ze heeft ook papier gebracht om de stickers op te plakken. En dat is natuurlijk wel handig, want ik ben bang dat ze het hier niet leuk vinden als ik alles zomaar volplak.

Helaas was Lieke niet helemaal goed. Ze had gespuugd en ook een beetje diarree. Ze mocht dus niet met oma Hanny en ome Renier mee. Hier baal ik wel ontzettend van en ik heb me ook de hele dag zorgen gemaakt, omdat Lieke ziek is. Ik heb diverse stickerwerken voor haar gemaakt en natuurlijk ook geschilderd. Lieke beterschap en ik hoop dat je snel hier mag komen. Misschien mag je dan zelfs wel een nachtje blijven in het Ronald McDonald huis. Natuurlijk wil ik Meike ook nog even de groetjes doen.

Wel raar van die storing van internet op de camping. Toen we gingen deed deze het weer prima. We zullen er weer naar kijken als we thuis zijn, maar dat zal zeker nog wel een weekje duren. Via de telefoon heb ik wel vernomen dat jullie je verkoeling al gevonden hebben op de camping. Gelukkig was ook het weeralarm van de KNMI weer voor niets. We hadden onszelf al voor het raam genesteld en buienradar aanstaan, maar we hebben niets gezien, dan een blauwe lucht.

Karin je kado was top en zoals het er naar uitziet heb ik de komende week wel weer te stickeren. Al moet ik wel zeggen dat ze hier allemaal onder de indruk zijn van mijn stickerkunsten en dan ook met name de snelheid, waarmee ik dan toch nog netjes kan plakken.

Dorry, dit is nou net de beredenering waar wij van houden. We zijn blij dat je zo mee denkt en ik heb zelf dan ook sterk het idee dat je beredenering zelfs klopt.

En dan kom ik op het verhaal van Marian en Maarten, want ik zit hier in een ziekenhuis waar ze veel specialismes hebben. Zo is daar de Oncologie en ook hebben ze hier veel verstand van schimmels. Echter, de combi daarvan is heel erg moeilijk. We weten dat de schimmel alleen te bestrijden is met mijn eigen weerstand en een klein beetje hulp van een medicijn. We weten dat Leukemie alleen te bestrijden is door het beenmerg telkens "plat" te leggen, echter hierdoor heb je geen weerstand meer tegen schimmels. Dat is dus een groot probleem. Als je daar dan nog bij neemt dat ik volgens protocol ALL-10 nu zou moeten beginnen met de kuur 1-B. Dit is 1 van de zwaarste, zo niet de zwaarste kuur uit het startprotocol. Als ik deze kuur zou starten heb ik geen weerstand en zou de schimmel dus vrij spel hebben. Dit is dus simpel gezegd geen optie. Als we zouden wachten tot de schimmel door mij helemaal verwijderd is, dan zouden we maanden verder zijn en heeft de Leukemie weer vrij spel. Dit is dus ook geen optie. Tja, en dat betekend toch dat ik vanaf heden overgeleverd ben aan de gedachten en beslissingen van de doktoren, want zij zullen telkens uit twee kwaden, de beste variant moeten kiezen. Wat nu het plan is, is dat we de schimmel zo goed mogelijk met medicijnen zullen blijven bestrijden en dat we ervoor kiezen om mijn weerstand niet helemaal af te breken. Dat betekend dus geen kuur 1-B. Dat betekend dus ook geen protocol meer om te volgen, want dag 78 bestaat niet meer. Tenminste niet op de manier zoals deze bedoeld is. We weten dat ik in volledige remisie zit en dat ik dus goed reageer op de kuren. Ook zullen we in de toekomst weer een "dag 78" gaan bepalen, wanneer dat ook mag zijn. Dit is uiteindelijk toch nodig om tegen die tijd een beslissing te nemen over in welke van de drie groepen ik behandeld ga worden de komende jaren. Niets van dit alles staat ergens beschreven, dus we zullen veel moeten overleggen en veel wijze heren moeten raadplegen. Toch lijkt op dit moment dit de enige mogelijkheid. Het leek zo makkelijk. Dit is het protocol en de komende twee jaar zien er zo uit. Niet dus, na een goede maand is er geen protocol meer en zullen we van kuur tot kuur leven. We hopen ergens in de toekomst weer dicht bij het protocol te komen en dan weer ergens in te kunnen stappen.

Indien ik voldoende opgeknapt ben beginnen we maandag met kuur-M uit het protocol. Uiteraard nemen we wel volledige kuren over uit het protocol. Deze is niet zo zwaar en deze zal mijn weerstand dus niet zo drastig verlagen. Wel is het zo dat dit de nodige ziekenhuisopnames inhoud, ivm toediening van MTX. We moeten hierna telkens spoelen totdat de MTX spiegel weer op peil is. Dit zal telkens zo'n 3 dagen duren, maar later daarover meer.

Het gaat nu heel goed met mij. Ik heb vanmorgen weer voor het eerst op mijn benen gestaan. Dit was op de weegschaal en dat was wel mega kort. De fysio is al langs geweest, maar het is nog te kort na de operatie om hier echt mee aan de slag te gaan. Ze komt nu dagelijks langs. Wel ben ik samen met papa en mama van de kamer afgeweest in mijn buggy en naar de speelkamer geweest. Daar hebben we heerlijk samen gespeeld en ik heb ook weer mijn ouderwetse schaterlach laten horen. Papa en mama smolten. Verder was ik vandaag vrolijk en energiek. Alleen was deze natuurlijk aan het eind van de dag wel op en toen kreeg ik dus ook nog wat koorts. Ik ga me nu weer opladen voor de dag van morgen.

Wederom een geboortebericht, want nu is er uitbreiding in de vriendengroep. Camiel en Debby van Houtert hebben een zoon Loek gekregen. Natuurlijk wil ik hen van harte feliciteren met hun zoon en natuurlijk ook Mees met de geboorte van zijn broertje. Ook namens mijn papa en mama en je weet wat ik van ze moet zeggen: "Ben der zuinig op!!"

Groetjes Janske

PS. Uit de onderzoeken is gebleken dat de schimmel alleen in mijn hersens zich heeft genesteld en dat het grote abces inmiddels zo plat is als een dubbeltje.

• 20 Augustus 2009 - 19:33

Tamara V Mierlo:

Hallo Kanjers!
    Na jullie bericht v maandag/dinsdag heb ik in mezelf een flink potje lopen vloeken.ja Janske bijna net zo goed als jij kunt met je bijna 3 jaar denk ik. Tjonge meid wat overkomt jou toch allemaal weer. Het is helemaal super hoe jij je door dit alles heen slaat. Een dapperder meisje als jij ken ik echt niet! Hopelijk komt aan de onduidelijke en onzekere periode die nu voor jullie ligt snel een einde. Heel veel sterkte allemaal! En blijven stickeren hoor, want je kamer wordt zo wel erg mooi! Tamara

• 20 Augustus 2009 - 19:46

Willy En Jeanet:

Ha super girl
    Ik vind het heel knap hoe jij er doorheen bokst.
    Ook vind ik je Papa en Mama een Superpapa en Supermama die jou zo bijstaan.
    Helemaal top dat jullie EINDELIJK een huisje hebben.dat je je een beetje je thuis kan voelen in deze zware opgave.
    Jullie verdienen allen een dikke vette pluim.
    Echt top.
    Ik wens jullie in ieder geval een rustige nacht toe,en dat morgen een dag zonder zorgen mag zijn.
    Voor straks welterusten
    Willy en Jeanet

• 20 Augustus 2009 - 19:49

Tante Angela:

Hoi Janske,
    Weer een duidelijk verhaal. Jammer van Lieke en bij deze wil ik haar dan ook heel veel beterschap wensen.
    Hier gaat alles super goed. Hopelijk hebben jullie een beetje een rustige nacht en gaat de koorts snel zakken.
    Groetjes, knuffels en welterusten.

• 20 Augustus 2009 - 20:15

H & H & I:

Hoi lieve Janske,

Wat geweldig dat SUPER nu ook af is. Het staat erg mooi !! En papa mooi geplakt.

Op de foto's zien wij ook dat je spalk eraf is, dat is een stuk makkelijker met plakken. En waarschijnlijk ook een stuk smaakvoller dan hoef je het niet allemaal met je mondje te doen. Want wat was je daar makkelijk en snel in. Fijn voor je !

Ook goed nieuws vinden wij dat je even op de weegschaal hebt gestaan. SUPER GOED MEID ! Hopelijk kun je ook snel weer wat lopen.

Minder goed is het feit dat je niet die kuren kunt ondergaan die eigenlijk de bedoeling waren, maar gelukkig kunnen ze toch met een andere kuur beginnen. En jou kennende haak je dadelijk "gewoon" bij de protocollen aan en vieren we over 2 jaar een groot feest.

Weten ze waarvan de koorts nu afkomstig is ?

Slaap maar lekker lieve schat en wij hopen dat je morgen weer zo'n goede dag hebt als vandaag.

Knuffels en kusjes van Ome Hans, Tante Hariètte en Imke

• 20 Augustus 2009 - 20:18

Opa Ijsje Oma Tumtum:

Op de eerste plaats natuurlijk fijn dat uit de scan en echo geen vervelende schimmels te zien zijn in je lijfje.
    Als nou die koorts ook wil wil gaan zakken is het helemaal tof !!

Wat ook tof is ,dat op de oproep van Opa om stickers naar jou te sturen veel gehoor wordt gegeven , ik weet niet hoeveel je er vandaag gehad hebt , maar ik weet wel dat er flink aantal onderweg zijn.

Opa wil alvast iedereen er voor bedanken !!

Rustige nacht allemaal en tot volgende keer

• 20 Augustus 2009 - 21:02

Fam. Wijnen:

Hallo lieve schat(ten),

We hebben te vlug geoordeeld over het internetcafe, deze hebben we gewoon niet gebruikt omdat we er vanuit gingen dat hij het niet zou doen.
    Jawel een aanname en kennelijk dus niet juist.
    Dit wordt nog vanuit thuis gestuurd en checken later dus of het ook kan vanuit het cafe.

Nu over tot de orde van de dag,

Inderdaad Lieke was vandaag nog zeker niet fit, heeft niet meer gespuugd maar nog wel een klein beetje diarree, niet veel dus wellicht dat ze zeer binnenkort kan komen.
    Dit zou ze ook erg fijn vinden want ze mist haar zus wel heel erg hoor.....

Verder vandaag niet echt veel gedaan, dit kon met die onmogelijke hitte eigenlijk ook niet.
    Lieke heeft zich met name vermaakt binnen met een stapel dvd's want voor haar was het zeker te warm.

Anke, Amber en Meike hebben zich een tijd zeer goed vermaakt in het zwembad, ieder op in zijn eigen bad.
    Anke in het grote en Amber en Meike in het kleine.
    Mechteled heeft zich ook even in het grote bad gewaagd maar langer dan een half uur heeft het niet geduurd.

Voor de kinderen was een paar uur ook meer dan genoeg met deze temperatuur en daarna zijn ook zij naar binnen gegaan.
    Barry laat zich met deze temperaturen sowieso niet zien buiten en heeft een stapel donald duck's weggewerkt.

S'avond lekker gegeten en daarna wassen en weer naar bed.

Meike werd onder het eten van haar toetje ook gegrepen door het diarree-virus ( misschien dat dit van de antibiotica komt?? ) .
    Voordeel hiervan is dat je kinderstoel ook weer eens van boven tot onder afgesponds wordt...

Morgen kunnen we weer enkele kunstwerken van de kinderen meenemen voor Janske dus maak maar vast ruimte in je kamer hiervoor.

Ondanks de koorts hopen we toch op een rustige nacht voor jullie.

Tot morgen en van ons alle zes een dikke kus voor jullie.

• 20 Augustus 2009 - 21:51

Mechteld:

Hoi hoi SUPER JANSKE EN SUPER PAPA EN SUPER MAMA,

fijn dat het internetcafe weer in de lucht is.

Ik heb weer even een uurtje nodig gehad om bij te lezen van afgelopen 3 dagen. Jemig de pemig, wat een avonturiers zijn jullie. Maar ik ben ook BERETROTS op jullie. Heidi kwam vandaag stickers brengen, deze neem ik dus morgen mee. Het zijn hele gave, ik heb al stiekem gekeken.

Nou, Barry heeft al onze avonturen van vandaag beschreven, dus rest mij jullie een rustige nacht te wensen en oh ja.............

even tot de koorts spreken,

GA #@*&*^#@~ TOCH EENS ZAKKEN NAAR EEN NORMALE TEMPERATUUR !!!

Nu zwieper ik nog even met de toverstafjes:
    HOCUS POCUS PILATES PAS,
    IK WOU DAT DE KOORTS GEZAKT WAS!!!

Zou het helpen??

Voel je al wat?

Welterusten allemaal,

Tot morgen.

Groetjes Mechteld en de slapende kinderschare.

• 21 Augustus 2009 - 07:30

Theo & Mien.:

Hoi Janske, we sluiten maar even aan in de rij en willen je ook even zeggen hoe een "sterke" meid jij bent en dat je twee "geweldige" sterke mensen de hele dag om je heen hebt. Lieve groetjes uit Heeze.

• 21 Augustus 2009 - 09:51

DORRY:

hOI GEWELDIGE KRANIGE MENSEN.
    eR IS IETS MIS GEGAAN, IK HAD EEN HEEL VERHAAL OVER aspergillus en leukemie, maar met het verzenden raakte ik het hele zooitje kwijt, dus begin ik gewoon weer van voren af aan Dorry

• 21 Augustus 2009 - 11:21

Marian En Maarten:

Lieve Janske, Joke en Ferry,

Hartelijk dank voor alle antwoorden. We hebben nu een goede voorstelling van het McDonaldhuis en dat is weer een geruststelling. Kunnen jullie er blijven zoals als het nodig is?Ontmoeten jullie daar ook andere ouders?
    We zijn vol bewondering hoe jullie toch ook nu weer het positieve uit "het even protocolloze-tijdperk" kunnen halen en op de schrijven. Inderdaad Janske, je reageert prima op de kuren tegen de leukemie. In deze onzekere tijd is dat een zekerheid. Onwijs knap!
    Die schimmel krijg je er ook wel weer onder.
    Een dikke kus voor jullie drieen.

• 21 Augustus 2009 - 12:53

Lieke En Meike:

Hoi lieve papa,mama en Janske,

wij wilden jullie even laten weten dat we ons niet vervelen hier in huize Duisters..

Vanmorgen lekker buiten gespeeld met een sapje, appeltje en stukje cake, haha Meike had het stuk van sven en Brent ook maar vlug opgegeten.... en toen weer fijn gespeeld....

Daarna hebben we lekker een boterham met bob de bouwer worst gehad en een cracker na met pindakaas.......

Meike is lekker gaan slapen samen met fenne en wij hebben ook even gerust op de bank...

Daarna zijn we lekker gaan knutselen..... en nu gaan we weer even fijn buiten spelenn...

O ja wij de kids mochten kiezen wat we wilde eten..

BBQ, aardappels of pannekoeken ja patrick wilde BBQ, maar alle kids pannekoeken dus hij heeft pech.....

Een dikke knuffel van ons.... voor Janske

• 21 Augustus 2009 - 12:53

Asmara:

Lieve janske

We zijn een paar dagen weg geweest dus nu ik al je bevindingen lees gaan mijn haren overeind staan en staan de tranen weer in mijn ogen. Wat hebben jullie weer veel meegemaakt. Maar wat blijf je toch dapper, tussen al de behandelingen door blijf je maar knutselen en mooie sticker posters maken. Ik hoop dat er snel weer wat regelmaat komt en dat de koorts gaat zakken,zodat papa en mama ook weten waar ze aan toe zijn. Veel liefs en kusjes voor jullie allemaal.

Asmara

• 21 Augustus 2009 - 14:43

Cor En Diny.:

Hoi die SUPER Janske.Wat fijn dat je weer hebt kunnen staan, je moet maar flink oeffenen dan komt alles wel goed maar het heeft even tijd nodig. In iedergeval wij blijven voor jou duimen en met jou karakter meot dat lukken.Jou papa en jij hebben wel heel mooi jou naam met de stickers gemaakt.Janske je bent een KANJER. Jou papa en mama zullen zeker heel trots op je zijn. Ik vind het een heel goed idee van Opa ijsje om voor jou stikkers op te sturen.{die denkt ook overal aan goed he]Janske je hebt laten zien dat goed kan vechten en dat ze je niet klein krijgen, ga zo door en je zal winnen.Ferry en Joke wat fijn dat jullie nu een eigen kamer hebben in het Ronald McDonald huis dan kunnen jullie soms ook samen zijn,dat heb je toch ook nodig.Janske hoe is het de stickers, heeft de post er al veel gebracht?Voor straks een rustige nacht alle drie en het gaat jullie goed. Heeeeeel Veeeeeeel lieve groetjes van Ome Cor en Tante Diny.Houdoe

• 21 Augustus 2009 - 16:47

Dorry:

Hoi kanjers.
    Weer alles kwijt, en ik heb het cor laten verzenden
    Ik denk te lang.
    DRIEMAAL IS SCHEEPSRECHT
    HET VERHAAL BEVAT HEEL BELANGRIJKE INFO.
    Gisteren ging ik met mijn man Cor naar het ziekenhuis, en bij de rotonde staan twee raar uitgedoste figuren, ze waren eender gekleed en zagen er belachelijk uit grote pet op met hun naam er op Orange broek aan paarse coltrui en een dikke winterdas om, en dan met deze hitte. Cor zei lees op hun pet, en ik schrik me een hoedje ,ik las Aspergillus en op de andere pet Leukemie Cor zei ik stop, dit is niet pluis.
    Wij stopte ,en die lafbekken kwamen naar ons toe en vroegen om een lift.
    Cor zei waar naar toe, ze zeiden we willen op bezoek bij Barry en Matilde, Mathilde was fout maar bij ons ging een belletje rinkelen .Cor zei die weet ik te wonen, en knipoogde naar mij. Ze hadden ook wat wij een rugzakje noemen op hun buik, die twee zijn zo dom dat ze niet weten dat je die op je rug moet dragen.
    Cor seinde naar mij dat hij een scherpe bocht ging maken, en ik dacht dan bemachtig ik die rugzakjes, daar kan belangrijke info inzitten.
    Cor geeft gas en maakt een bocht net een coureur,of ook wel een vliegende kiep, de zakjes schoven naar voren waar ik ze gauw in mijn boodschappentas smeet .
    Maar wat was er nu aan de hand, ze zaten te gillen als magere speenvarkens, die zaagmeelkoppen zaten niet in de gordel,maar wij konden nu ook constateren dat het heel kleinzerige gasten zijn Janske heeft veel meer meegemaakt, en is veel dapperder.
    Cor reed een heel donker bos in, en na een uurtje rijden zei hij nu moeten jullie lopen, de fam. Wijnen is niet te bereiken met de auto, die wonen op een berg waar je met een kabelbaan moet komen, bedacht door een hele slimme Barry. Toen begonnen ze aan hun voettocht die erg lang zou duren
    En de hulpsoldaatjes zouden goed werk verrichten erstond ook in de brief dat ze allergisch zijn voor kaarslicht, dus mijn advies fik allemaal kaarsen aan. En nu heb ik iets leuks te melden, in de brief stond ook ,dat stickers een afweer middel zijn waar ze heel bang voor zijn, dus mensen wat doen wij we bedelven SUPER janske onder de stickers fluitje van een sticker.
    Wij hadden ook gelezen dat ze dol zijn op ijsjes en tum tum, daarom wilde ze naar opa ijsje en oma tum tum, dus Frans ga langs je diepvries zitten, met een waterpistool in de aanslag. En oma tum tum bewaak de zak met tum tums goed
    Barry ik ken jou alleen van toen jij nog een manneke was en met Jorg optrok, ik herinner mij wel dat jij toen al kon praten als brugman, dus moet het voor jou niet moeilijk zijn om te helpen met de jacht op Leukemie en Aspergillus, en als meer mensen iets beleven met die lafbekken zou het leuk zijn als ze dat mailde, maar alleen als Ferry en Joke het er mee eens zijn, anders moeten jullie het mailen, en op de manier doen die jullie verkiezen, even goede vrienden ER STAAT NOG MEER IN DE BRIEF, EN ER ZATEN OOK HEEL BELANGRIJKE SPULLEN IN DE RUGZAKJES maar volgende keer meer. HEEL VEEL STERKTE Dorry

• 21 Augustus 2009 - 17:33

Dorry:

hoi mensen, er is iets mis met mijn laptop, nu ik het verzonden heb, wat pas na drie keer over doen lukte is er een stuk tekst weg ,en nog wel hele belangrijke tekst, er stond n.l. in de brief uit de rugzakjes dat de daders smelten als ze nat worden, wel heel langzaam,kan wel twee jaar aanlopen maar wij kunnen met zijn alle een waterpistool kopen, en op hun loeren, de hulpsoldaatjes hebben er ook een dus nu snappen jullie beter waarom opa ijsje met een waterpistool langs de diepvries moet gaan zitten Dorry

• 21 Augustus 2009 - 17:39

Tante Diny.:

Hallo Janske. Weet jij waarom Opa ijsje zo slim is Hij zegt altijd "waar haar zit kan geen verstand zitten"jij begrijpt wel wat ik bedoel.Hij is ook de knapste van onze familie zegt ie altijd. Janske dat laten wij zo maar als Hij dat denkt.[ha ha ha].doei en groetjes van Tante Diny Brouwers.

• 21 Augustus 2009 - 19:03

Fam. Duisters:

Hoi Janske, Joke en Ferrie....

Nou die twee meiden van jullie hebben Super gespeeld....

Zoals Lieke vanmiddag al had gezegd haha.... hebben ze ook goed gegeten Meike eet voor twee hihi.....
    Voor iemand het had gezien had ze zowel de appels als daarna stukje cake van Sven opgegeten....

Na het middag dutje van Meike en Fenne zijn we naar de hubo speeltuin gewandeld en hier hebben ze heerlijk een uurtje gespeeld......
    Daarna naar huis en daar gingen De pannekoeken er ook in als zoete broodjes, daarna nog een danoontje even spelen en daarna lekker met zijn alle douche, Sven, Lieke,Meike en Fenne maar die had niet zoveel zin.... Brent sliep al zo moe hadden ze hem gemaakt... Grapje..

Na het douchen lieke der haartje mooi gevlochten en ze wilde nog een plakje cake.......

Af en toe kwam lieke even der rust bij me zoeken...
    En wilde dan even over Janske praten....Nou we hebben heerlijk even samen geklets over van alles en nog wat en dan was het gauw alweer goed.....

Ik zei gelukkig heb je geen diaree meer gehad en dan mag je denk ik snel even een keertje naar Janske en papa en mama.....

Janske we hopen dat jij ook een rustige dag hebt gehad... en hopelijk geen koorts meer.....

Om half zeven hebben we Oma gebeld dat ze naar huis kwamen ze waren toch wel moe....

Ze mogen zeker nog een komen spelen en lieke logeren mag ook hoor.....

had ze al samen met Sven besproken was zo lief....

Toy toy toy voor jullie drie daar in Nijmegen...

Liefs,
    Patrick,ester,Brent,Sven en Fenne