Een weekendje samen - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Een weekendje samen - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Een weekendje samen

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

19 Juli 2009 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Ik heb een super weekend gehad. Lekker gespeeld met Lieke en Meike. We waren alledrie helemaal gelukkig dat we weer samen waren. Toen we thuis aankwamen was het huis van boven naar bendeden en van links naar rechts helemaal spik en span. Alles was gepoetst en de bedden waren opgemaakt. We hebben visite gehad van de opa's en oma's, ome Tan, tante Angela, ome Renier en Bart, Sietske en Rens. Met hen heb ik ook nog fijn gespeeld. De overige bezoekers hebben ons met van alles goed geholpen, zoals eten koken, de moestuin bijwerken en de vaat in de vaatwasser doen. Hierdoor hadden papa en mama tijd om nog wat papierzaken bij te werken, want ook die komen er veel bij kijken, maar wat nog belangrijker was, was dat ze zo ook echt tijd hadden voor ons. We hebben met zijn allen ontbeten, gespeeld, in bed gelegen, de tuin bijgewerkt, geknutseld en nog veel meer. We hebben vooral veel van elkaar genoten, gelachen, geknuffeld en kusjes gegeven. Verder nog (slaap)liedjes gezongen en ik ben zelfs met mijn zussen in bad geweest. Dit was wel met een heel klein beetje water, want mijn PAC mocht niet nat worden, maar we hebben plezier gehad en daar gaat het om.

Bij deze wil ik ome Hans en tante Hariette feliciteren met de behaalde resultaten met hun paarden. Bij het Limburgs kampioenschap hebben ze zeer veel prijzen mee naar huis genomen. Nu we het toch over Haflingers hebben, er zijn mensen in de haflingergemeenschap die mij vandaag ontzettend verrast hebben. Haflingerstal v.d. Zonnehof, Willy en Jeanette Nouris, hebben het initiatief genomen om geld voor mij in te zamelen. Hier hebben ze diverse mensen voor benaderd en uiteindelijk hebben ze vandaag opa IJsje gevraagd om op hun BBQ te komen. Toen opa daar kwam kreeg hij te horen dat ze geld voor mij hadden ingezameld en dat papa en mama dit geld kunnen gebruiken voor wat ze maar willen. We zullen jullie laten weten waarvoor dit geld besteed gaat worden. Nogmaals wil ik iedereen hartstikke bedanken die hierbij heeft geholpen en het gaat niet zozeer om het geld (waar we uiteraard wel heel blij mee zijn), maar vooral het initiatief steekt ons een hart onder de riem.

Morgen moet ik weer naar Nijmegen. Daar hoef ik pas om 12.00 uur te zijn, dus ik mag uitslapen. Ook gaan morgen Lieke en Meike mee, want ook zij krijgen morgen een prikje. Dit is een enting tegen waterpokken, zodat de kans dat zij mij besmetten een stuk kleiner wordt gemaakt. Ik hoop dat ze zich net zo groot houden als ik doe.

Verder wil ik nog afsluiten met een wijsheid uit het PSV-stadion. De volgende uitspraak staat op de muur vlak langs de kleedkamer van PSV. Het zijn de juiste woorden voor hoe ik deze strijd aanga.

He who does not want to win
has already lost

Groetjes Janske

• 19 Juli 2009 - 21:39

Mechteld:

Hoi Lieverdje,

Wat fijn dat jullie een topweekend hebben gehad samen. Dat doet me goed. Amber heeft weer vanalles getekend, geplakt en geverfd. Niet alleen voor jou maar ook voor je familie, omdat jullie allemaal KANJERS zijn!!
    Welstrusten en heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel succes en sterkte morgen met z´n allen.

Groetjes en een knuffel Mechteld

• 20 Juli 2009 - 07:33

Dorry:

Wat fijn, dat jullie het zo fijn thuis hadden.
    Ik hoop dat het in Nymegen ook weer goed gaat.Wat ben jij een super flinke meid en ook een super flinke Ferry en Joke en LIEKE enMeike Dog hummel ik wens jou veel kracht De groetjes van Dorry

• 20 Juli 2009 - 11:24

Renske:

Hey Janske

Zo te lezen hebben jullie het heel erg goed gehad samen thuis.
    En is de verrassing er al??
    Ik zeg niet te veel.. We zullen er vast wel iets over lezen.

Veel succes deze week. En mag je volgend weekend dan weer naar huis??
    Dikke kus Renske

• 20 Juli 2009 - 14:13

Janneke & Wijnand:

Hoi Janske,papa Ferry, mama Joke, Lieke en Meike!

Jullie zijn al weer een paar uur in Nijmegen, maar hopelijk nog vol energie door het knusse weekend! Jouw papa had een goede spreuk bij PSV gezien zeg! Wij hopen dat jullie vandaag goed bericht krijgen in het ziekenhuis! We denken extra aan jullie!
    Veel liefs!

• 20 Juli 2009 - 16:39

Elles:

Hai Janske,
    Wat heerlijk dat jullie weer even allemaal samen konden zijn dit weekend. Ik hoop dat je hebt kunnen genieten van je zussen, je eigen fiets én bed. Veel sterkte deze week. Mag je nu vaker een weekendje naar huis?
    Liefs Elles

• 20 Juli 2009 - 17:09

H & H & I:

Ja wij hebben een druk paardenweekend achter de rug. Wel 1 met heel veel prijzen inderdaad. Dat is wel fijn, maar wat wij veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel fijner vinden is dat jullie een goed weekend hebben gehad !

Ook erg geweldig om te horen dat de familie Nouris op deze manier aan jullie gedacht heeft.

Lieke en Meike zijn vast net zo'n bikkels als dat jij bent en merken ze niks van het prikje.

Janske we denken elke minuut van de dag aan je en morgen komen we weer een gezellig bezoek aan jullie brengen.

Kusjes en knuffels

Ome Hans, Tante Hariètte en Imke