Goed nieuws - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Goed nieuws - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Goed nieuws

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

11 Juli 2009 | Nederland, Nijmegen

Dag lieve mensen,

Hier ben ik dan weer. Ik heb vandaag niet zo'n zin om te gaan slapen, want vandaag had ik weer een topdag. Het was een groot verschil met gisteren en vandaag kan ik zelfs met trots vertellen dat ik de hele dag zonder luier heb gelopen, gezeten, gelegen. Papa en mama vertrouwde het niet helemaal, dus die vonden het geen goed idee dat ik zonder luier zou zijn vandaag, maar ik heb ze gerust gesteld en gezegd dat ik dat best kon. Dit vind ik namelijk veel fijner, want dan mag ik van mijn bed telkens naar de wc en dan moet ik steeds op het krukje om mijn handen te wassen. Ik klim dan ook zelf in en uit mijn bed. Verder regel ik dan iemand die met de grote paal waar mijn infuus aanhangt meerijdt en iemand die handschoenen aandoet en mijn billen afveegt. Ook is dit natuurlijk veel beter voor mijn billetjes. Ik heb geen ongelukjes gehad, ondanks dat ik zoveel vocht binnenkrijg om de boze cellen af te drijven. Knap he?

Geertje, wat betreft Joepie, van hen heb ik al veel tekeningen gehad, keurig gebundeld en met foto's van mij nog op Joepie en van de andere kinderen die voor mij aan het kleuren waren. Wel wil ik nog even vragen of je mijn papa wil bellen. Misschien heb je dit al gedaan en heb je mama gesproken, dan is het goed, maar als dit niet is, dan horen we graag spoedig van je.
's Middags werd er een hele grote doos binnengebracht en alle zusters waren benieuwd wat er inzat. Het was een prachtig bloemstuk met een heeeeele grote knuffelbeer. Hiervoor wil ik iedereen van Tableaux van harte bedanken. Helaas mag ik geen bloemen op mijn kamer, dus die heb ik met tante Angela mee teruggegeven en deze zou ze aan oma en opa geven. Die verdienen dat bloemetje ook zeer zeker, dus het komt goed terecht. De beer heeft een zeer prominente plaats gekregen op mijn kamer. Aan hem zal ik ook zeer veel steun hebben en als ik weer een keer een boze bui heb ga ik gewoon met hem stoeien.

Toen ik gisteren een paar uurtjes aan het slapen was had ik weer ontzettend gezweet. Iets wat ik momenteel heel veel doe als ik slaap. Toen papa mijn kussen omdraaide merkte hij op dat ik koud aanvoelde. Dat had hij goed gevoeld en toen de zuster de temperatuur opnam was deze krap 35,2 graden. Ook mijn hartslag was lekker rustig. Aangezien ik nog niet veel eet en ik veel energie verbruik met het bestrijden van mijn ziekte had ik de rest van mijn lichaam op de energie-spaarstand gezet. Gelukkig begrepen ze mij en kreeg ik een lekker warme kruik en twee extra moltons in mijn bed. Natuurlijk kreeg ik het daar wel lekker warm van en heb verder de hele nacht doorgeslapen tot zes uur. Toen begon het feest voor mij, want ik voelde me goed. Eerst heb ik een uurtje met papa liggen knuffelen en daarna ben ik gaan kijken naar het douchen van papa. Ik vertelde hem hoe hij zich goed moest verzorgen en welke kleren hij aan moest doen. Zelf had ik ondertussen ook mijn tanden gepoetst.
Aangezien mijn temperatuur nog niet heel hoog was vond ik dat ik toch energie binnen moest krijgen en heb ik een hele boterham opgegeten en verder nog wat kleine dingetjes geproefd. Hierna kwam mama binnen en hebben we spelletjes gespeeld en geknutseld voor mijn zusjes en mijn neefjes en nichtjes. Ik hoop dat jullie het mooi vinden.

Aangezien ik straks nog een hele tijd Prednison moet hebben en ik ook graag naar huis wil als het kan hebben we geprobeerd om de Prednison toch oraal te geven. Ik moet eerlijk zeggen dat we een goede compromis hebben gevonden door vloeibare Prednison in een spuitje te doen met heel veel zoete ranja. En dan moet ik dat spuitje leegdrinken. Ik proef nog wel een beetje de bittere smaak, maar ik wil ook geen kniesoor zijn dus neem ik vanaf nu de Prednison op deze manier in.
Hierna kwam de dokter met heel goed nieuws en een heel klein beetje minder goed nieuws. Het goede nieuws is dat de chromosonentest voor mij positief is uitgevallen. Totaal heb ik op 4 meetpunten te maken om in de High Risk behandeling te komen. De chromosomentesten waren er daar 2 van. Deze waren negatief en dat betekend voor mij positief. Als jij het begrijpt vind ik het prima, ik vind dat ze er hier maar een rare denkwijze op na houden met positief en negatief. Het nog positievere nieuws is zelfs dat uit de chromosomentest is gebleken dat ik aangetoonde goed chromosoom heb om de Leukemiecellen af te breken. Met andere woorden: two down, two to go.
Nu zijn jullie natuurlijk benieuwd naar het mindere nieuws. Ik heb jullie al verteld over de 2 extra ruggeprikken die ik wel of niet moet ondergaan en jullie begrijpen het al, die krijg ik dus wel. Dit ivm het feit dat ze 1 .....(ik ben even de naam kwijt) in mijn hersenvocht hebben gevonden. Jullie begrijpen dat 1 het minimale is, maar het moest 0 zijn. Op zich niet zo'n ramp vinden papa en mama, want nu weten we zeker dat ook het hersenvocht op de maximale manier wordt aangepakt en dat zich daar dus geen Leukemiecellen zich meer kunnen verstoppen. Zie het verhaal over Chemo Casper.

Vanmiddag zijn tante Angela, ome Renier en Mechteld bij mij op visite geweest en dat vond ik erg leuk. Ze hadden weer kado's bij, maar wat ik ook zeer leuk vond waren alle knutselwerken. Ook hadden ze een nieuw filmpje bij van Meike waar ook Lieke te zien is en die DVD heb ik nu al grijs gedraaid. Ook hadden ze de nieuwe laptop bij, zodat ik met de webcam te zien zal zijn in de toekomst en dan kunnen we foto's op deze site uploaden. Helaas zijn de internetinstellingen voor het netwerk nog niet goed en waarschijnlijk duurt dit minimaal nog tot maandag, maar dan gaat het ons vast wel lukken om dit te realiseren. En anders gewoon nog later. Je ziet het vanzelf.

Mama en papa zijn voor het eerst samen gaan eten en de andere 3 hebben op mij gepast. Van het begin vonden mama, papa en ik het wel moeilijk, maar uiteindelijk heb ik fijn geknuffeld met tante Angela en ome Renier. Papa en mama hebben pannenkoeken gegeten die tante Angela voor ze gebakken heeft. Die hebben ze in de woonkamer op onze afdeling opgegeten. Is ook goed voor ze om andere mensen te spreken en ik zie zo ook eens andere gezichten.

Tot snel.

Groetjes Janske

• 11 Juli 2009 - 19:47

Toine:

Dit zijn de lichtpuntjes waar we weer vrolijk van worden, het gaat de goeie kant op als ik dat zo lees. Vrolijk was ik trouwens al want naast mijn eigen lieve kindjes was vandaag ook Lieke superlief, Meike kan al zowieso niets verkeerd doen bij mij dussssssss.
    Lieke is tegelijk met Rens naar bed gegaan nadat ze samen met Sietske nog even een grote Cars-puzzel moest maken. Verder verwen ik ze natuurlijk gruwelijk maar dat vinden jullie vast niet erg in deze situatie.
    Ik wens jullie weer een goede nacht en tot morgen.

Groetjes

Toine

• 11 Juli 2009 - 20:19

Fam. Wijnen:

Hey lieve allemaal,

Ik begrijp dat je er geen snars van begrijpt Janske.
    Ook Barry heeft het 5 keer gelezen nu en snapt er nog steeds geen snars van.

Maar je dat hoeft eigenlijk ook niet zolang het maar goed nieuws is.

Ik vind het wel super dat je vandaag papa hebt geholpen om te douchen, aan te kleden en te zorgen dat hij er weer tip-top uitziet.

Stel je voor wat er zou kunnen gebeuren als je dit niet zou doen en alles alleen aan hem over zou laten.......

Nou we hopen dat je morgen en de rest van de week weer zo'n zelfde humeur en goede dagen hebt als vandaag maar als dit niet zo is mag het ook.

Voor vanavond lekker slapen en morgen horen we zeker weer iets van elkaar.

Dikke kus voor jullie allemaal van ons.

• 11 Juli 2009 - 20:46

Tanja Kessels Ospel:

Hoi Janske, Ferry en Joke. Wij zijn natuurlijk erg geschrokken van het nieuws van Janske haar ziekte, maar zo te lezen in de verslagen is het een erg dappere meid en heeft ze het maar getroffen maar zo'n lieve papa en mama die haar overal in bijstaan. Sorry voor de wat late reactie maar Manou en ik waren afgelopen week op schoolverlaterskamp in Lierop, vandaar. Wij wensen jullie vanuit Ospel natuurlijk heel veel sterkte, kracht en liefde toe om Janske door deze verschrikkelijke ziekte heen te slepen. Heel veel liefs en groetjes van Tanja, Paul, Manou en Jorn Kessels uit Ospel.

• 11 Juli 2009 - 20:54

Anke:

lieve janske
    vandaag ben ik naar een feestje geweest en het was van 6 uur tot 9 uur.
    Het was heel gaaf en het was bij het huisje van vriendenkring schenkels.
    Ik heb met mijn vriendinnen dit gedaan:
    geschuifelt, gedanst, gsprongen, gezopen(cola en prik)en soms aan jou gedacht weltrusten maar ik denk dat je al slaapt.
    Groetjes:Anke, Amber, Barry en Mechteld.

• 11 Juli 2009 - 21:19

Tante Angela:

Hoi schatje,
    Ja want dat was je echt vandaag, ik heb heel erg genoten van jou. Kei knap van dat naar de wc gaan hoor en ik weet nu ook dat kintekaas (of zoiets) geen pindakaas of sinterklaas is maar bellenblaas. Het duurde even maar het was uiteindelijk toch gelukt.
    Veel plezier morgen met tante Hariette en ome Hans en tot gauw.

Groetjes en knuffels tante Angela

• 11 Juli 2009 - 21:19

Fam Den Boer:

Hoi Janske,

Wat goed om te lezen dat het vandaag toch best een aardige dag was. Elke heeft samen met mamma naar het filmpje van chemo kasper gekeken en weet nu dat alle slechte celletjes weg moeten voor dat je weer helemaal beter bent. En natuurlijk wordt er hard gewerkt aan een mooie tekening voor jou. Job wil ook wel graag tekenen maar doet dit liever op muren, tafels, banken enz. ipv op een blaadje, maar we blijven oefenen.
    Heel veel groetjes aan je papa en mama.

Nathalie

• 11 Juli 2009 - 21:24

Mechteld:

Hoi lieve Janske,

Ik vond het vandaag erg gezellig bij jou. Je lachte zoals je dat altijd zo goed kan. Af en toe zag ik wel dat je moe werd en dan wilde je even hangen of liggen, dat hoort erbij. Ik vind je het meest dappere meisje van de heeeeeeeeeeeeeele wereld. Ik ben heel trots op jou. En wat ben jij een ontzettende bofkont met al die cadeautjes en post. Vooral op die grote doos was ik erg jaloers, maar jij verdient hem het meest van allemaal. En de spekjes van ome Renier waren ook heerlijk. En om de bellenblaas hebben we erg gelachen. Ik vond trouwens jouw gelakte teennageltjes ook erg mooi, want ja......ook als je ziek bent zie je er als een prinsesje uit. Nou ga ik er maar weer een eind aan breien. Ik ben ook moe geworden van het bezoek aan jou.

Welterusten en tot gauw.
    Groetjes Mechteld

• 11 Juli 2009 - 22:03

Ineke En Peter:

We hoorden pas vanmiddag van oma Hannie, dat je alles wat je meemaakt op deze site opschrijft, zodat iedereen kan lezen hoe het met je gaat. Net als alle anderen waren wij ook ontzettend geschrokken, toen we hoorden, dat jij zo ziek was. Vanavond hebben we alles gelezen en we vinden het erg fijn, dat er in elk geval vandaag goed bericht was. Dat geeft moed. We vinden het dapper, dat het je toch gelukt is, om de prednison in te nemen en we wensen je heel veel moed en sterkte bij andere vervelende behandelingen, die nog komen. We wensen dat ook je papa en mama en je zusjes, die jou en papa en mama nu een tijd moeten missen. Maar gelukkig houden ze jullie goed op de hoogte hoe het met ze gaat.
    Janske, we hopen in de komende tijd meer goede berichten te lezen, zodat je zo snel als mogelijk is weer de oude bent.
    Groetjes Ineke en Peter uit Venray

• 11 Juli 2009 - 22:08

Manon En Ed Segers:

Wij hebben je reisverslag vandaag gelezen en zullen dit ook tijdens je reis naar een kankervrij bestaan blijven lezen. Je bent een erg dappere meid.
    Heel veel sterkte en kracht wensen wij jou en je mamma, pappa, Lieke en Meike toe.

Groetjes Manon,Ed,Nikki en Gitte

• 11 Juli 2009 - 22:22

Opa En Oma:

Dag schattebout.
    Goh wat fijn om te lezen dat je een lekkere dag gehad hebt , dat je plezier hebt gehad en dat je die chromo dinges positief zijn uitgevallen , of juist niet uitgevallen en negatief , inderdaad moeilijk te begrijpen , maar als het maar positief is ,uhh of toch negatief, ???
    Weet je Janske maakt niks uit als de dokters het maar begrijpen.
    We hebben via Tante Angela en Ome Renier die mooie pot met bloemen van jou gekregen , of eigelijk van Tableaux , of toch van jou , maakt niks uit als wij het maar begrijpen.
    En dat doen wij , want wij weten zeker dat dit uit jou en Papa en Mama's Hartje komt , en dat mensen van Tableaux het uit hun Hart aan jou Papa en Mama gegeven hebben.
    Lieve schat , slaap lekker en dikke kus weer van .

Opa Ijsje en Oma Tum Tum

• 12 Juli 2009 - 06:43

Lieke & Meike:

Goeie morgen Janske, Pap en Mam
    Wij zijn wakker en hebben goed geslapen tot 8.15. Ik(Lieke) heb eerst tot 6.00 bij Rens geslapen maar ben toen langs het matras gerold dus ben er maar verder bij Tante Angela in het grote bed gaan slapen. Ome Toine en Rens waren al beneden, maar Bart ligt nu nog te slapen op zolder. Ik (Meike) krijg toch niet alles voor elkaar : Ome Toine had voor mij een boterham met pindakaas gemaakt en een beker melk die ik in de kamer mocht opeten. Je snapt natuurlijk wel dat ik dat van die boterham niet goed vondt en het bordje heb weggeschoven. Maar toen Lieke mijn boterham kreeg vond ik dat niet goed en heb hem toch maar samen met mijn grote zus opgegeten.

groetjes

We laten straks wel weer van ons horen.

Lieke & Meike

• 12 Juli 2009 - 07:07

Sanne:

Hallo Janske maar even speciaal voor jou mama Joke en de rest van de familie,

Ik weet niet wie die prachtige verslagen schrijft maar wat ontzettend knap!
    Echt heel mooi om zo te volgen! Joke zet hem op ben vooral mama en wij denken allemaal aan je hier in Eindhoven en omstreken!
    Lieve groeten uit Den Bosch Sanne

• 12 Juli 2009 - 07:09

Asmara:

goede morgen janske

Ik hoop dat je een goede nacht hebt gehad. We waren gisteravond naar de griek gaan eten dus lees je verslag nu pas. Wat fijn om te lezen dat je gisteren een goede dag had. Wat goed dat tante angela pannekoeken had gebakken want ik had begrepen dat jullie altijd op zaterdag pannekoeken eten. Ik hoop dat het vandaag ook weer goed met je gaat, maar dat zullen we vanavond wel weer lezen. Dikke kus en tot later.
    Veel liefs asmara.

• 12 Juli 2009 - 08:01

Lenneke Van Bree:

Lieve Janske en papa en mama,
    Ik hoorde gisteren avond van het bestaan van deze site en heb zojuist alle verhaaltjes gelezen. Ik was afgelopen maandag avond 6 juli 2009 in het Catharina ziekenhuis op de kinderafdeling aan het werk toen jij met papa en mama op de afdeling kwam en heb jullie opgevangen. Poeehhh... ik was wel een beetje van de kaart!!! Ik heb die avond maar een paar uurtjes met jou en je paps en mams doorgebracht, maar wat heb ik een bewondering voor je gekregen kleine meid. Hoe verdrietig en geschrokken we ook waren, je maakt ons steeds aan het lachen. Bij het infuusprikken lag je te giechelen en je maakt allerlei grapjes. Je wist dit zelf ook want je zei telkens: "Grapje!!!" Ook vond je het een sport om telkens te kijken of je je 'infuus-elleboog' nog gebogen kreeg waardoor ik een steeds grotere spalk aan je arm deed. De laatste liep ongeveer van je oksel tot je pols... maar je kreeg hem niet meer gebogen! Je vond het allemaal even prachtig en terwijl ik `druk met pleisters en rolverband heen en weer was, lag jij lekker met je voetjes kruislinks op de rand van het bedje, je armen onder je hoofd te lounchen!!! Wat ben je toch leuk!!! En lief en dapper. Nu in mijn vrije dagen moet ik heel erg veel aan jullie denken. Ook Joke en Ferri... ik kan alleen maar zeggen dat ik met grote bewondering toekeek hoe jullie met elkaar en Janske omgingen in deze situatie. Heb hier ontzettend veel respect voor.
    Ik wens jullie de alle sterkte van de wereld toe.
    Liefs, lenneke

• 12 Juli 2009 - 08:17

Wijnand En Janneke:

Super goed Janske dat jij goed nieuws te horen kreeg. Hopelijk vallen de ruggeprikken mee en is deze uitslag ook goed. Jouw kamer staat zeker al vol met cadeaus en knutsels, maar dat verdien je ook. Anders maken ze er toch gewoon nog een kamer bij voor de cadeaus. Het is ook fijn om te lezen dat iedereen in de familie en de familie Wijnen zo goed voor jou, papa, mama, Lieke en Meike zorgen. Maar daar twijfelen wij geen moment aan.. ik weet nog goed dat ik bij jullie mee de stoep heb gelegd. Dat was ook heel goed teamwork!! Heel veel groeten uit Eindhoven en heel knap dat jij zelfs nu netjes naar de WC gaat.

• 12 Juli 2009 - 08:46

hoi janske

vanacht heeft lieke bij ons geslaapen en ik op zolder . ik heb reuzen lekker geslapen en lieke ,rens ,meike en sietske ook

• 12 Juli 2009 - 09:49

Amber Wijnen:

t t6 t78 y89u90iiöl¨,klol ee eere3r44rfbhm,vvvvvvcvgbv55vgvv mmmmm,,,,76y67h7vb 7777777777777777777777777777777777777777777777!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 ccccc

groetjes en een hele dikke kus van Amber

ps. het betekent:
    word maar snel beter. Ik vind je een grote dappere meid. Janske is lief. Ik mis je, het is niet eerlijk dat ik niet met Janske spelen mag.

• 12 Juli 2009 - 10:31

Karin:

hoi janske.Wat fijn om te horen dat je een topdag hebt gehad en je weer een keertje fijn plezier hebt gehad.Hopelijk komen er steeds meer van deze dagen bij maar mocht het wat minder worden geeft ook niets je slaat je er tot nog toe kei goed door heen echt een topmeid ben je maar dat komt ook door je papa en mama natuurlijk he?We houden alles in de gaten en mailen af en toe lekker naar je we missen jullie stemmen natuurlijk hier in de buurt het is zooooooooooo stil niks aan hoor!Heel veel groetjes van quincy hans karin.

• 12 Juli 2009 - 13:05

Karin R:

Hoi Janske,
    Je papa en mama kunnen wel heel goed omschrijven hoe het met je gaat daar in Nijmegen.
    Knap hoor! Wat goed dat je steeds voor wat vrolijkheid kunt zorgen in deze lastige tijd.
    Hou vol hoor en doe je de groetjes aan je mama?

• 12 Juli 2009 - 13:17

Toine:

Goeie middag

Onze Rens is met z'n gevolg (alle meiden) naar de speeltuin hier bij ons in de wijk. Allemaal een kinderwagen met pop en 1 met Meike.
    Ik ben net even met Bart naar dorp gefietst en bij Oma Jeanne haar huis de post uitgehaald. Verder hebben Lieke, Sietske en Rens mooie knutselwerkjes gemaakt voor Janske die ik morgen meeneem naar Nijmegen. We horen nog wel wat jullie voor morgen nog nodig hebben en hoelaat jullie ons (Onki en Donki zoals Barry zegt) in het ziekenhuis verwachten.

De groeten

Toine

• 12 Juli 2009 - 13:32

hoi janske

vandaag ben ik met papa weeste fietsen en veel geluiert maar de rest is weeste vandelen met de kinderwagens en dat was wat ik wou zeggen

doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    groetjes : bart

• 12 Juli 2009 - 13:34

Meike :

r8g58g52fg85r2h85r2hg85r2g852th852es85g2d8g5sdgreg/hgr7g4refffs/fsssfs/esfffdxfwehdsdffrf35y18tf38467 uiknr8utmbnuanf7wjgikgfdjdfhwssffwdesdsfgrydf/g854sffgw455587454/1041110112052359+856/85237efssg

dat betekent : ik hou van jou ik mis je en ik heb het hier heel leuk groetjes : meike

• 12 Juli 2009 - 13:37

Oma Hanny En Frans:

Lieve Janske,

Wij zijn blij dat het vandaag wat beter met je gaat. We missen jullie gezinnetje hier in Heeze heel erg. Het samen vrijdags boodschappen doen, zal er voorlopig niet in zitten. Ook Lieke en Meike missen wij.

Als we Janske heel erg missen, kijken we naar het cd-tje dat jouw tante Angela voor ons gemaakt heeft. Daar zijn we erg blij mee.

Veel liefs voor mijn griebelgrietje en een dikke knuffel.

oma Hanny en Frans

• 12 Juli 2009 - 13:40

Marian En Maarten:

Lieve Janske,
    Als jij en Mamma en Pappa een goede dag hebben, hebben wij het ook. En door het goede nieuws van de chromosomentest hebben wij zeker een hele goede dag! Het was fijn om vanmorgen even door de telefoon met elkaar te praten.
    We zijn het trouwens helemaal met neefje Bart eens: "leuk"emie is een stom woord, want het is gewoon helemaal niet leuk!
    Weer dikke kussen.

• 12 Juli 2009 - 14:29

Tante Angela :

aan oma Hanny;
    Als je zorgt dat het dvd-tje bij mij komt (bv via opa en oma Beks) dan zal ik de laatste beelden er ook op zetten.

groeten Angela

• 12 Juli 2009 - 14:55

Lieke:

ooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiuuuuuuuuuuuuuuuuuu44444444444444wwwww00000ppppp..,,mmmb
    Een kus voor papa, voor mama en Janske. Ik heb net lekker gekleied(?)met Sietske en Rens.
    Nog een keer een dikke kus voor papa, een kus voor mama en een kus voor Janske

van Lieke

• 12 Juli 2009 - 15:36

Ome Renier:

Hey Janske,

Ik vond het gisteren ook heel gezellig. Dat iemand met zo'n ziekte nog zoveel energie heeft. echt knap! Vroeg me wel af of je hiervoor ook een kraaltje krijgt?

Vanochtend moest ik wel even schrikken toen ik zag dat ik een oproep van mama en papa gemist had. Ik heb gelijk oma gebeld maar geukkig bleek er niets "spannends" aan de hand te zijn.

Nadat Wouter & Sara naar huis zijn gegaan ben ik nog even naar het ziekenhuis van mama geweest. Ik moest daar nog even een pomp afleveren welke jullie meegenomen hadden. De zuster keek wel een beetje verbaasd dat ik met die pomp aan kwam zetten. Volgens mij had ze niet helemaal door dat die van jou afkwam.

Hopelijk heb je vandaag weer een goede dag gehad.

Groetjes en een dikke knuffel. Ome Renier

PS: Wouter en sara wonen in nijmegen dus via deze weg moest ik laten weten dat mocht je hulp nodig hebben dan is dit geen probleem.

• 12 Juli 2009 - 19:03

hoi janske

ik wou aleen even welterusten zeggen je je een dikke knuffel geven :smile:

• 12 Juli 2009 - 19:11

lieve janske

ik leef heel erg mee :heartbounce:
    hier volgen nog een paar plaatjes :pig: :butterfly::elephant: :dog: :teddybear: :taz:

• 12 Juli 2009 - 19:55

Marion - Hans Segers:

We hoorden via email vanavond van oma Hannie en Frans, dat je de afgelopen week heel wat hebt meegemaakt en je alles op deze site opschrijft, zodat iedereen kan lezen hoe het met je gaat. We zijn ontzettend geschrokken, toen we hoorden, dat jij zo ziek was. We vinden jou een bijzonder dappere meid. We wensen jou, je papa en mama en ook je zusjes, heel veel strekte toe in deze moeilijke periode. Janske, we hopen spoedig meer goed nieuws van je mogen te vernemen. Beterschap gewenst.

Groetjes Marion en Hans uit Roermond

• 12 Juli 2009 - 19:58

Marion - Hans Segers:

We hoorden via email vanavond van oma Hannie en Frans, dat je de afgelopen week heel wat hebt meegemaakt en je alles op deze site opschrijft, zodat iedereen kan lezen hoe het met je gaat. We zijn ontzettend geschrokken, toen we hoorden, dat jij zo ziek was. We vinden jou een bijzonder dappere meid. We wensen jou, je papa en mama en ook je zusjes, heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke periode. Janske, we hopen spoedig meer goed nieuws van je mogen te vernemen. Beterschap gewenst.

Groetjes Marion en Hans uit Roermond