Duidelijkheid - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Duidelijkheid - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Duidelijkheid

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

09 Juli 2009 | Nederland, Nijmegen

Dag lieve mensen,

Bij deze een bericht waar veel mensen op hebben zitten wachten. Dit ivm dat jullie nog niet weten hoe ik uit de OK ben gekomen en papa en mama hebben vandaag een gesprek gehad met de dokter.
Ik reageer zo laat, en lig nu tijdens het schrijven met mijn mama in bed (knap he), omdat ik vandaag mijn grote vriendin en zus Lieke weer heb mogen knuffelen. Lieke is vanmiddag met opa en oma bij mij geweest en we straalden allebei. We hebben samen Dora gekeken en het filmpje van mijn "reis" tot nu toe. Vooral bij het gedeelte van de ziekenwagen hebben Lieke en ik spannende verhalen uitgewisseld. Het filmpje was er overigens echt snel. Gisteren heb ik een bandje mee gegeven en vandaag kreeg ik deze op DVD terug.
Verder hebben we samen nog een spelletje gespeeld en heeft Lieke voor mij gedanst. Ook kreeg Lieke papa nog aan het dansen en heb ik ook nog gekeken naar het stoeien van papa met Lieke. Daar moest ik erg om lachen. Ook heeft papa Lieke verteld over hoe ik beter moet worden d.m.v. een boekje over Casper Chemo. Ook heb ik Casper Chemo op mijn bed staan. Op de volgende site kun je uitleg vinden over Casper Chemo en kunnen ouders hun kinderen uitleggen wat ik nu precies heb en hoe ik beter ga worden. Hierbij moet opgemerkt worden dat uitleg van de ouders belangrijk blijft, dus de ouders moeten eerst zelf kijken.

Opa ijsje had ijsjes voor Lieke en mij geregeld en Oma Tumtum had een appeltje met tumtums bij. Dus ik heb lekker gesnoept. Ook weer kaarten, tekeningen, kado's en ga zo maar door. Verder hadden ze veel verhalen bij over de steunbetuigingen die ze van jullie allemaal krijgen en dat opa al als een echte moeder is geaccepteerd op de school van Lieke. Ook is de kleding- en voedselvoorraad voor papa en mama weer aangevuld. Ik vond het super gaaf dat ze er waren en toen ze kwamen was ik net wakker en had weinig energie, toen ze weggingen had ik veel energie en eigenlijk nog geen zin om te slapen. Vandaar dat ik nu lekker met mama in bed lig.

Dit was vandaag, maar jullie willen natuurlijk ook weten hoe het gisteren op de OK was.

Ze hadden 's morgens bloed bij mij afgenomen en het bleek dat mijn bloedplaatjes nog niet helemaal in orde waren om de operatie te ondergaan. Voor dat ik de OK op zou gaan zou ik nog een trombotransfusie ondergaan. Hierna kwam Agmar, mijn PM. Volgens papa mijn persoonlijk manager volgens mama de pedagogisch medewerkster. Jullie moeten zelf maar bedenken wie er het meeste verstand van heeft, voor mij is ze vooral lief. Ze vertelde mij dat ik naar de slaapdokter ging en dat ik een speciale jas aankreeg. Dat als ik wakker zou worden een speciaal kastje in mijn borstkas zou hebben. Om voor te doen hoe de doktoren het moesten doen heb ik het zelf voorgedaan bij beer.
Opeens werd het druk op de kamer, want er kwam een plaatsje vrij op de OK. Vlug werden de trombro's aangehangen. Nu konden we op weg. In dit grote ziekenhuis moest ik een heel eind rijden op mijn bed. Dit vind ik echt wel leuk. Papa en mama aan mijn zijde, twee zusters aan mijn bed en mijn PM liep ook mee. Wel moet ik onderweg een mondkapje op, zodat ik geen infecties kan oplopen. Dit vond ik van het begin niet fijn, maar nu weet ik dat het moet en dat als ik op mijn kamer kom het kapje meteen weer af mag. Toen we bij de deur richting de OK aankwamen moest papa achterblijven en mama moest een heel raar groen pak aan met schoentjes en een rare muts. Deze muts vond ik wel leuk, dus deze kreeg ik ook op toen ik er om vroeg. Ook tutje was erbij en beer ook. Ook zij kregen zo'n mutsje op. De foto's komen later, maar dan kunnen jullie je er al iets bij voorstellen.
Wat ik niet wist was dat dit ook een proefrit was, want na een kwartier wachten moest ik weer terug. Er was een spoedklus tussengekomen. Daar werd ik wel moe van en ben toen maar gaan slapen zonder bij de slaapdokter te zijn geweest.
Na 1,5 uur of zo kon ik alsnog naar de slaapdokter en daarna naar de OK. Daar hebben ze dus een kastje ingebracht waar vanaf heden mijn infuus inzit, zodat ik mijn armen vrij heb. Ook hebben ze beenmerg afgenomen en heb ik via een ruggeprik hersenvocht moeten afstaan. Tevens werd er via deze ruggeprik de eerste chemokuur gestart. Door dit te combineren had ik maar 1 ruggeprik nodig, dat was wel handig.
Toen ik weer uitgeslapen was en ik met mama naar mijn kamer mocht stond niet alleen papa te wachten, maar ook ome Tan en Barry. Deze kwamen papa's auto brengen en eten en kleren en kado's en kaarten en tekeningen enz.....
Het klinkt raar, maar ja ik had natuurlijk twee keer achter elkaar geslapen, dus ik voelde me kiplekker. Ik heb fijn gepraat met Barry en ome Tan en een sticker van My Little Pony op hun voorhoofd geplakt. Stond ze best goed.

Helaas ging het tijdens de nacht voor het eerst een beetje mis. Rond 5.00 uur kreeg ik ineens koorts en hier was ik natuurlijk zeer verdrietig om. Telkens ben ik in papa gekropen terwijl de zusters bloed afnamen en mij verder onderzochtte. Papa had vlug mama gebeld en omdat zij in het Radboud hotel slaapt was ze binnen tien minuten ter plaatse.
Hierdoor hebben mama en papa besloten om voorlopig niet op het lieve voorstel van tante Jose in te gaan. Nu zijn ze super snel ter plaatse, hoeven ze geen auto te rijden enz. Als ik later stabieler blijf komen ze hier nog graag op terug.
Inmiddels was de dienstdoende arts ter plaatse om mij te onderzoeken. Gelukkig kon ze niets horen aan mijn longen. Ik was wel schor. Direct heb ik antibiotica gekregen en een uurtje later had ik ook geen koorts meer. Wel had ik weer zeer veel energie en dat hebben papa en mama in de vroege morgen geweten.

Nadat de nodige verzorging 's ochtends weer had plaatsgevonden hebben papa en mama een gesprek gehad met de dokter. Hierbij werd uitgelegd hoe het behandelingstraject er de komende tijd uit zal zien. Hier zal ik jullie nog niet teveel mee belasten, maar het komt op het volgende neer. Komende week krijg ik Prednizon. Na deze week wordt er gekeken hoe ik hier op heb gereageerd. Verder worden er nog een aantal waarden in mijn bloed in Den Haag onderzocht en over 6 weken moet ik weer beenmerg afstaan. Naar aanleiding van deze uitslagen zal mijn definitieve behandeling worden vastgesteld. Een aantal zaken staat tot nu toe vast en dat is dat de behandeling minimaal 104 weken in beslag zal nemen. Wat betreft de definitieve behandeling kan er dus nog een keuze worden gemaakt tussen de te gebruiken chemo's en ook de manier van toedienen en hoe vaak het toegedient moet worden. Verder zal de uitslag van mijn hersenvocht bepalen hoevaak ik de komende tijd een ruggenprik zal krijgen. Bij een goed resultaat zal ik deze in de beginperiode twee minder krijgen. Verder wordt er over 8 dagen begonnen met de volgende chemokuur. Deze worden via het infuus toegedient. Zoals jullie zullen begrijpen is dit een simpele uitleg over wat mijn papa en mama te horen hebben gekregen. Tijdens de tijd die komen gaat zal ik jullie op de hoogte houden over wat verdere details. Wel weet ik dat als ik alle schema's en pijltjes en streepjes en rondjes en driehoekjes zie, we ook maar moeten laten gebeuren wat nodig is. We hebben in ieder geval een leidraad.

Direct nadat papa en mama terugkwamen moest ik weer een longfoto laten maken en mocht ik dus weer in mijn bed rondrijden door het ziekenhuis. Ook heb ik weer een kraaltje verdient, maar over die kralenketting vertel ik later.

Toen ik terugkwam op de kamer heb ik gegeten en ben gaan slapen en hoe de dag verder verliep..........dat kun je aan het begin van het verhaal lezen.

Groetjes Janske

• 09 Juli 2009 - 19:26

Toine & Angela:

Natuurlijk geen goed nieuws maar wel helemaal duidelijk, jullie zijn profesionele schrijvers aan het worden. Vooral filmpje van casper is zeer welkom, Sietske begon vandaag al te vragen hoe zit dat nou?
    Nu kunnen we haar op een leuke manier duidelijk maken hoe het zit.
    We hopen voor jullie nu een rustige nacht zonder onderbreking.
    Wij zijn supertrots op jullie.

groetjes Toine & Angela

• 09 Juli 2009 - 19:44

Tamara V Mierlo:

He kleine prinses,
    Want die lopen er bij jullie thuis 3 rond volgens jou mama...
    Waarschijnlijk heb je mijn kaartje al gekregen,maar ik wil je ook via deze weg heel veel sterkte wensen ook voor mama, papa en je zusjes natuurlijk.Ik denk heel veel aan jullie! Zet 'm op meid!
    Groetjes v Tamara en mijn prinsen.

• 09 Juli 2009 - 19:50

Heidi:

Hallo stoer Janske, en papa en mama

Phoe Phoe wat een verhaal kunnen jullie schrijven. Wel goed van jullie dat je het zo aanpakt mijn complimenten. Niet dat jullie daar wat aan hebben... maar toch.
    De hele familie en daarom heen leeft met jullie mee. Het heeft heel wat los gemaakt bij iedereen. En op deze manier kan iedereen die dat wil alles volgen. Zonder dat Opa en Oma en de tantes en de Ooms en de rest die dicht bij jullie staan, de hele tijd het zelfde moeten vertellen. Ze hebben al genoeg aan hun eigen.
    Maar als ik merk wat het al los maakt bij mensen die nog iets verder van jullie afstaan, denk ik dat wij in de verste verte niet kunnen voelen (begrijpen) wat je ouders en jij zelf moet meemaken.

Nou ik kan niet meer doen dan jullie maar weer sterkte en natuurlijk alle goeds toe wensen.

Groetjes
    Frank Heidi en de Kids

• 09 Juli 2009 - 19:51

Fam Van Ham:

Lieve janske,

Weer een spannende dag achter de rug.
    Weer veel dingen meegemaakt.
    Heel dapper van je dat je je zo sterk houdt.
    Wendy is vanmiddag bij tante angela geweest, en heeft even op meike gepassen.
    Meike moest wel even kijken, maar toen ze zag dat het wendy was, begon ze meteen te lachen.
    Nog heel veel sterkte, en hou je goed lieve meid.
    Doe de groetjes aan papa en mama.

Veel liefs,
    Frank, Asmara en Wendy

• 09 Juli 2009 - 20:15

Guan En Jacqueline:

Zojuist dit bericht van Ome Toine ontvangen. Wat kun je in zo'n geval zeggen,jullie in ieder geval heel heel veel sterkte toewensen.

Groetjes Guan en Jacqueline

• 09 Juli 2009 - 21:38

Opa En Oma Beks:

Ontzettend fijn om jou vandaag weer gezien te hebben en om te zien hoe jij en Lieke ,echt dikke maatjes zijn.
    Op de terug weg bleek dat Lieke echt goed heeft begrepen hoe ziek jij bent en dat je best wel lang in het ziekenhuis moet blijven.
    Bij thuiskomst moest jou zus Lieke naar bed , want het was later als normaal.
    Oma Hanny en Frans waren geweest om van ons te horen hoe het was daar in het verre Nijmegen.
    Natuurlijk hoorde Lieke hun stemmen en kwam ze effen naar onder, want tja, het traphekje was niet dicht .
    Zij heeft nog effen met Oma Hanny geknuffeld en is toen goed gaan slapen..
    Morgen komt Oma Hanny en Frans naar jou kijken en zaterdag Ome Renier en Tante Angela.Zondag Ome Hans en Tante Hariette.
    Nou wij wensen jou en je Papa en Mama een rustige nacht .
    En meidje Dikke Papieren KUS van :
    Opa en Oma

• 09 Juli 2009 - 22:10

Fam. Wijnen:

Jullie zijn echte toppertjes.

Mensen kijken wel raar naar Barry z´n hoofd ( deden ze altijd al, maar nu echt veel meer ) zou ome Tan dit herkennen ?

Slaap lekker alledrie en dikke kus van ons.

• 09 Juli 2009 - 22:25

Ome Tan:

ja, ome tan herkend dat wel maar ik weet nu pas waarom iedereen om mij moest lachen, ik ga nu de sticker van mijn hoofd halen maar hoop dat ik de volgende keer een nieuwe krijg.

welterusten allemaal

• 09 Juli 2009 - 22:41

Ome Renier:

Hey Janske panske kevertje, Tjonge jonge wat jij allemaal niet in een paar dagen meemaakt. We zijn trots op je (jullie)! Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het spannende filmpje. Ik zal wel even met Opa ijsje bellen om die te gaan bekijken. Hou je taai!

Dikke knuffel, Ome Renier

• 10 Juli 2009 - 05:53

Neef Bart :

lieve fam beks

ik bedank jullie voor de link daar heb ik veel van geleerd .
    maar het is wel schrikken als janske koorts heeft maar het is fijn dat ze meteen medicijnen kreeg

groetjes bart

• 10 Juli 2009 - 06:01

Meike:

Goeie morgen deze morgen
    ik wil even laten weten dat ik weer heeeerlijk geslapen en netjes om 7 uur wakker want dan staat hier iedereen op.Alleen hier eten ze geen boterhammen s'morgens maar een soort toetje met iets erin dus nu wil ik dat ook en heb maar meteen mijn boterham laten staan, ik hoop dat ze dat snappen en mij nu ook dat spul uit een schaaltje geven. Nu ga ik nog lekker rellen door het huis want ik mag nog even "los" Meestal duurt dat niet lang en moet ik in mijn box maar dat begrijp ik dan wel en ga dan lief spelen.

groetjes en een knuffel

als ik nou is de laptop een dikke knuffel geef dan voelen jullie dat daar toch ook ?

liefs MEIKE

• 10 Juli 2009 - 06:14

Lieke:

Hoi allemaal ver weg.
    Ik heb weer fijn geslapen
    en als Opa op enter drukt ben ik al bij Joepie ..Joepie !!
    Ik ga wel tegen Joepie en tegen juff. tineke zeggen dat Janske ver weg is en dat ik er ben geweest. ook dat was Joepie!
    nou ik zal vanavond wel laten weten hoe de dag geweest is.. kusjes ALLEMAAL VAN LIEKE

• 10 Juli 2009 - 06:22

DORRY:

GOEDE MORGEN JANSKE KANJER.
    WAT HEB JIJ HET DRUK,IK WENS JULLIE HEEL VEEL KRACHT EN NATUURLIJK WILLEN WIJ ALLEMAAL DAT WIJ VERHORING KRIJGEN DAT JE WWER VERDER KUNT MET EEN ONBEZORGD LEVEN

• 10 Juli 2009 - 08:46

Nienke Blijham:

Lieve Janske, Joke, Ferry, Lieke en Meike,

Wat is dit schrikken zeg! Heel veel sterkte de komende tijd.

Liefs,
    Nienke

• 10 Juli 2009 - 08:54

Janske Beks:

Ja Meike die knuffel is zeker aangekomen. Wij voelden alle drie de knuffel aankomen en hebben hem graag ontvangen. Ook een hele dikke knuffel van ons terug. Ook vonden wij het filmpje van jou super gaaf. Janske heeft hem wel 10 keer gezien en riep steeds Meike, Meike, Meike. Maar Meike keek niet, want ze had het te druk met het opruimen van een papiertje. We zien het al voor ons dat over een week achter elk deurtje bij jullie afval zit, want als je het niet ziet, dan is het klaar volgens Meike. Wel werd Janske telkens een beetje boos op Rens, want die mag niets afpakken van Meike. Wij (Joke en Ferry) denken dat Rens zich het kaas niet van het brood moet laten eten door Meike.

Lieke, laat ons even weten hoe het bij Joepie en op school ging. Wij teren nog steeds erg op je bezoek van gisteren. Ook de brief van de juffrouw vonden wij geweldig en dat er ook zo snel door mensen op gereageerd werd was perfect. We moeten gewoon voorzichtig zijn, dus hebben we liever teveel info dan 1 keer te weinig. Even voor de duidelijkheid voor andere mensen, dit gaat over waterpokken bij kinderen. Dit is namelijk de grootste bedreiging voor Janske.

Hier gaat alles goed, maar dat komt vanavond verder in het verhaal.

• 10 Juli 2009 - 10:58

Bas En Sanne:

Lieve Janske

Wat moet jij een flinke reis af gaan leggen. We zijn erg geschrokken over wat jou en je lieve familie is overkomen. We denken veel aan je en wensen je heel veel kracht en gezondheid. Een dikke knuffel voor iedereen!

Groetjes Bas en Sanne

• 10 Juli 2009 - 11:43

Janneke Derikx:

Lieve Janske,

Meisje, wat maak je nu toch allemaal veel mee! Dat terwijl je nog drie jaar moet worden! Elke ochtend kijk ik of je weer zo'n "mooi" verhaal hebt geschreven. Van wie heb je dat talent?
    Ik vind dat je het heel erg knap doet, want ook al moet je nog drie worden, je zult al zoveel begrijpen. En eigenlijk begrijp je er ook weer niets van, net als wij... Ik hoop dat papa en mama heel veel bij je kunnen zijn en dat je slaapt als ze moeten gaan, want dat zijn zo'n moeilijke momenten!
    Ook wil ik jou papa en mama zeggen dat ik het zo knap vind hoe ze nu met dit alles omgaan. Wat een super idee om op deze manier je familie en vrienden op de hoogte te houden! Ik vind het persoonlijk ongelofelijk knap dat jullie de energie kunnen opbrengen om deze verhalen te schrijven. Want jullie dagen zijn nu zo snel gevuld!
    Wij denken elke dag aan jou Janske, maar ook aan Lieke, Meike, papa Ferry en een beetje extra aan mama Joke, want jij moet alweer een jaar je vader missen!
    Voor nu een dikke kus voor jullie en tot snel!

Groetjes Janneke, Wijnand, Menno*, Frédérique & Valentijn

• 10 Juli 2009 - 16:07

H & H & I:

Hoi Kanjers,

Gisteren heb ik eens over de telefoon met jullie kunnen praten. Dat was erg fijn. Ook heb ik na het werk het filmpje van jou opgehaald bij opa en oma. Imke en Ome Hans lagen natuurlijk al in bed toen ik thuis kwam dus hebben we vanmorgen met zijn 3-en jou filmpje bekeken. Het deed ons erg goed en wij vinden jou en je papa en mama echte kanjers !! Imke wilde meer Janske kijken en had natuurlijk wel wat vraagjes tijdens het fimpje. Ze vond het wel geweldig dat jij met de Little Pony stickers aan het spelen was. Imke heeft weer verschillende kunstwerken voor jou gemaakt en die zullen we zondag meebrengen.
    We kijken al heel erg uit naar zondag. Vandaag verder weinig bijzonders meegemaakt en morgen reageren wij pas laat omdat we naar Friesland keuring zijn. We moeten daar met een paard naar toe. Zo zie je maar...de waan van de dag gaat gewoon door en dat geeft een behoorlijk dubbel gevoel. Maar wij zullen de hele dag weer aan jullie denken.
    Woensdag hadden we eigenlijk afgesproken dat Imke zaterdag de hele dag met Lieke zou gaan spelen bij opa en oma, maar zij vonden dat toch wel wat druk mede omdat Imke dan ook van zaterdag op zondag bij hun zou blijven slapen. Dit doen we daarom maar niet.

Groetjes en kusjes van Imke !
    Natuurlijk ook van ome Hans en tante Hariètte

• 10 Juli 2009 - 16:11

H & H & I:

Hoi Kanjers,

Groetjes en kusjes van Imke !
    Natuurlijk ook van ome Hans en tante Hariètte

• 10 Juli 2009 - 16:12

Hariette:

Oeps foutje. Ververste de pagina met f5 en dan wordt het bericht nogmaals geplaatst. Sorry...

• 10 Juli 2009 - 16:46

Neef Bart :

hoi janske

ik heb GEWELDIG NIEUWS IKHEB MIJN GELE SLIP

we gaan nu eten en volgens mij is er bij jullie ook wel wat eten gebragt dus eet smakenlijk

groetjes : bart

• 10 Juli 2009 - 17:23

Meike:

Hoi Pappie, Mammie en Janske.
    Ik ben net bij neef Bart gaan kijken naar zijn Judo-examen hij heeft de tweede gele slip gehaald. Iedere keer als iemand gefeliciteerd werd met het halen van het examen werd er geklapt en ik maar denken dat ze voor mij aan klappen waren omdat ik zo goed op en neer aan het wandelen was. Ik heb net ook weer heerlijk gegeten het lijkt hier wel een restaurant, verse zalm met nog versere peultjes uit Heeze gegarneerd met frietjes en als dessert heeft Ome Toine mij een schaaltje vannile-yoghurt gevoerd. Nu mag ik samen met Sietske in de douche en ga dan lief slapen.

Dikke Kus en Knuffel
    Meike

• 10 Juli 2009 - 17:54

Lieke666666666666666:

ol../,,..,..l>>>>>>>KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKkL
    LIEJHKE.

Opa vertaald het weer effen

Lieve Janske Papa en Mama
    Ik ben halve dag op school geweest , Bij Tante Angela en Meike geweest smurfen gezocht.Dora gekeken , eeeh Janske ik heb met Opa Jantje uit de wei gehaald.
    Oh ja das waar ook ,,Opa heeft net als alle moeders speelgoed mee naar huis genomen ,die Oma geeft gewassen zodat wij in het nieuwe schooljaar weer schoon
    speelgoed hebben.
    En nou ga ik slapen ,,sssssssssst en weer langs Oma ., op Opa'plekje en morgen vroeg moet je tegen papa en mama zeggen dat ze niet zo vroeg hoeven te bellen want dan gaan we uitslapen,,,jij ook doen he , Das lieve Janske dag Lieve Papa en Mama
    Dikke Kus

• 10 Juli 2009 - 18:13

Marjolein VSpaandonk:

Hoi lieve Janske,

Ook mij ken je niet maar ook ik ben een collega van jou mama.. Ook ik ben ontzettend geschrokken van dit vreselijke nieuws!! Ik wil jou en je papa, mama en zusjes ontzettend veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd!! Ik denk aan jullie!! Zet hem op dappere meid!!

Lieve groetjes
    Marjolein van Spaandonk

• 10 Juli 2009 - 18:25

Marli Van Der Mijl:

Lieve Janske, papa en mama van Janske en natuurlijk ook Lieke en Meike,

Wat een verhalen in zo'n korte tijd en wat heb jij al veel meegemaakt. Ik wil je via deze weg veel succes en sterkte wensen voor de komende periode en ook voor je papa en mama en je natuurlijk je zusjes. Ik blijf je verhalen volgen...

Groetjes Marli (collaga van mama)

• 10 Juli 2009 - 18:26

Joran (klas 1/2b):

Ben ik weer even;
    Mama en ik hebben vandaag een kaartje op de post gedaan voor Lieke (en eigenlijk jullie allemaal...) Maar we hebben hem naar de Heipoldersstraat gestuurd dus ik hoop dat daar nog een keer iemand komt om de post te halen?
    Wel toevallig, want ik heb er My Little Pony stickers op gedaan!!! Die vinden jullie vast mooi...
    Groetjes!

• 10 Juli 2009 - 18:50

Fam Wijnen:

Hoi Janske, Papa en mama

Vandaag heeft Anke juffendag op school gehad.

S´morgens begonnen we met een quiz wie het beste Juf Henny kende.

Dit was niet zo moeilijk want haar man meneer Jan verteld alles over haar.

Daarna gingen we spinnen en fitnessen bij Line-up.
    Papa had het echt zo gezien om die juf bij te houden.
    Dat wijffie naaide eruit, Lance Armstrong was er niks bij.

Daarna mocht Anke het ook proberen maar wat denk je..... ze kon niet bij de trappers.
    hahahahahahahahahahah

Als laatste gingen we bbq'en in Maarheeze.
    Papa z'n nieuwe sloof voor de dag gehaald en bakken maar.

Net voor we naar huis gingen hebben papa en Amber nog bij het kampvuur liedjes gezongen en marsmellows gegeten.

Amber vertelde ook zomaar uit het niets dat ze Janske miste en dat ze uit de ziekenauto moest komen ( ze bedoelde het ziekenhuis ) want het had nu lang genoeg geduurd en ze was al lang beter.

Verder tegenstribbelen door papa had ook geen zin het was klaar!!!

Nou lekker slapen vanavond en morgen horen we vast weer van je.
    We verheugen ons er nu al op.

Alle drie een dikke kus van ons allemaal.

• 10 Juli 2009 - 19:40

Renske Gijs Nicole :

Hallo Lieve Janske

Wat moet jij toch een reis maken zeg. Wij kijken elke dag op de
    site om je reis te volgen
    Joke en Ferry wat knap van jullie om dit zo allemaal op te schrijven zeg.

En dan maar weer snel knuffelen met je super zussen he.
    X Renske Gijs en Nicole van Gaal.

• 10 Juli 2009 - 20:13

Guus En Aletty Braun:

Hallo Janske, Joke, Ferry en zusjes en familie.

Van oma Hannie hoorden we het bericht dat je naar het ziekenhuis moest gaan. En nu lezen we wat er intussen allemaal al gebeurd is om je weer beter te gaan maken. We denken aan jullie allemaal en vertrouwen erop dat je snel terugkomt naar Heeze bij je papa en mama en je zusjes.

Groeten van Aletty en Guus Braun uit Heeze.

• 11 Juli 2009 - 06:28

Bram Van Der Kruis:

wat gebeurt er toch allemaal met je Janske. En zo jong.

De verhalen die jij hier schrijft en andere maken veel indruk op me en ik wens je al het beste toe. Dat verdien je.

Maar je bent een echte vechter, hou vol en blijf vechten.

Groetjes.

• 11 Juli 2009 - 09:10

Geertje:

Hallo Janske,papa en mama
    Nou, die kankercellen moeten er flink van langs krijgen.Zet 'm op! Ze vragen waar jij bent op joepie. We hebben verteld dat je in het ziekenhuis ligt en heel ziek bent. Misschien kunnen ze een verhaaltje voor jou schrijven. Ik zal het ze vragen.....He, dappere kleine, grote meid, doe de groeten aan pap en mam. xxx Geertje

• 13 Juli 2009 - 11:35

Anita Van Hoof:

Lieve Janske,

Jij kent mij denk ik niet, maar ik jou wel (een beetje). Ik ben een nichtje van jouw papa en jouw opa is mijn peetoom, dus ik zie jou wel eens op opa's verjaardag. Ik ben best wel geschrokken toen ik hoorde dat je toch wel erg ziek bent. Je bent nog zo klein en om nu al zoiets te moeten meemaken is natuurlijk helemáál niet leuk. Je bent volgens mij wel een dappere meid en je hebt natuurlijk ook heel veel steun aan je papa en mama die altijd bij je zijn. Wij willen je heel veel sterkte toewensen en hopen dat je weer helemaal beter gaat worden.

Ferry en Joke, jullie ook heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Opa en oma en de rest van de familie natuurlijk ook sterkte toegewenst!

Groetjes van Anita, Martin, Wesley en Joey