Wat vooraf ging...... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Wat vooraf ging...... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Wat vooraf ging......

Door: Papa en mama

Blijf op de hoogte en volg Janske

08 Juli 2009 | Nederland, Nijmegen

Lieve mensen,

Bij deze een bericht van papa en mama om jullie even op de hoogte te houden van wat er ons allemaal is overkomen de afgelopen 48 uur.

Janske was al een paar weken minder fit en 2 weken geleden zijn we nog bij de EHBO geweest. We waren doorgestuurd ivm een verdenking van nekkramp. Tot onze grote opluchting (toen), bleek na onderzoek van urine en foto's dit niet het geval. Ze kreeg antibiotica voor een lichte onsteking van de onderste luchtwegen.
Een week later een telefonisch consult met de specialist die ons meldden dat ze zieker was geweest dan gedacht, maar dat we geduld moesten hebben en dat ze vanzelf zou opknappen.
Weer een week later vertrouwden we het nog niet en zijn we naar de huisarts gegaan. Deze schrok ontzettend en wilde direct met spoed een breed bloedonderzoek. Maandagavond 6 juli om 17.30 uur kregen we de waarden van de bloeduitslag. Joke met haar kennis wist uiteraard meteen dat het foute boel was en Ferry ging de waarden invoeren op internet, wat een bevestiging gaf. De huisarts was niet meer te bereiken, dus een kinderarts in het ziekenhuis gevraagd om er naar te kijken. We werden een half uur later opgebeld en moesten meteen komen.
Familie en vrienden hebben er direct voor gezorgd dat Lieke en Meike onder de pannen waren en dat wij ons konden richten op Janske.
In het ziekenhuis aangekomen kreeg ze direct een infuus en is er bloed afgenomen. Tevens werd medegedeeld dat we met het ergste rekening moesten houden. De volgende ochtend zouden we het definitief weten.
Na de uitslag van het bloed bij specifieker onderzoek kregen we dinsdag rond 10.00 uur te horen dat het definitief Leukemie is ALL. Acute Lymfatische Leukemie. Ze kreeg extra vocht toegediend en een ambulance werd geregeld voor vervoer naar Nijmegen. Met loeiende sirenes en een spannende rit (wat een chauffeurskunsten) waren we in een onvoorstelbare tijd in Nijmegen.
Ook hier werden de onderzoeken direct voortgezet. Er werd wederom bloed afgenomen. Daarna kon er voor het eerst aan fysiek herstel van Janske gewerkt worden. Haar bloed was zeer slecht, dus is er gisterenavond begonnen met bloedtransfusie en trombotransfusie (bloedplaatjes). Hierna heeft ze vooral nog zeer veel vocht gekregen voor het afdrijven van schadelijke stoffen en voor het voorkomen van nierbeschadiging.
Vanochtend heeft ze nog een tweede zak bloedplaatjes gekregen en momenteel ligt ze op de OK.
Hoe of wat vertellen we weer later, maar voor ons was het wel prettig om dit te schrijven tijdens het wachten. We hopen dat ze snel weer bijkomt en ons op haar bekende manier van hoi papa en hoi mama te begroeten.

• 08 Juli 2009 - 14:30

José:

Lieve Janske,
    Tranen om wat je doormaakt, een glimlach om wie je bent en om de kracht die je je ouders geeft. Het komt goed, meiske. Door mijn werk ken ik een aantal kinderen die het zelfde hadden als jij nu; ze lopen allemaal weer fluitend en blij rond. Liefs voor jou, je zusjes en vooral ook je ouders. Joke en Ferry, ik woon zowat in Nijmegen, de sleutel van mijn huis ligt klaar voor jullie. Kus, José.

• 08 Juli 2009 - 14:41

Renske Van Gaal:

Lieve Janske papa mama en 2 super zussen

Mama en ik kregen het even koud toen papa vertelde dat je zo ziek bent. De laatste keer samen spelen in de dierentuin, en nu ben je ineens zo ziek.

Ik wens jou en jouw papa, mama en twee kanjers van zussen heel, heel, heel veel kracht en sterkte om samen deze moeilijke strijd te gaan strijden.

Ik laat papa of mama wel een keer met jouw papa of mama bellen dat we je een keer komen opzoeken. Om je heel veel beterschapsknuffels te geven.

Een dikke knuffel Renske
    en natuurlijk de groetjes van papa en mama.

• 08 Juli 2009 - 16:10

Cor En Dorry Van Der:

JANSKE HUMMELTJE JOKE FERRY EN ZUSJES.HET GEVECHT GAAT BEGINNEN WIJ STOKEN IEDERE DAG IN DE sINT jAN den bosch EEN KAARSJE AAN,DAT JULLIE OP DEZE ONMENSELIJKE WEG TOT STEUN MOET ZIJN JANSKE DE WEG IS LANG MAAR JIJ KOMT ALS WINNAAR UIT DE STRIJD

• 08 Juli 2009 - 16:23

Erik En Michelle:

Hoi Janske!

gisteren belde ome Renier mij op en vertelde me over wat er allemaal was gebeurt in de laatste paar dagen. Verschrikkelijk om te horen en ongelooflijk, als je na gaat denken, over wat er allemaal in een tijdbestek van enkele seconden verandert.
    Wij wensen jou, je zusjes en je papa en mama heel veel sterkte en kracht toe!!!

Liefs Erik en Michelle

• 08 Juli 2009 - 16:47

Sabine Walet:

Lieve Janske,
    Ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen om samen met je papa, mama en je 2 zussen deze strijd aan te gaan.
    Ik ben een collega van jou mama en toen ik het kreeg te horen op de afdeling kreeg ik helemaal kippevel. Ik leef met jou mee en ook met jou papa, mama en jouw 2 zussen.
    Sterkte meisje!!
    Groetjes Sabine

• 08 Juli 2009 - 17:05

Fam. Peperkamp:

Lieve Janske,
    We weten zeker dat je deze reis van jouw jonge leven gaat winnen. Je bent een vechter met maar 1 naam: Ikke!!
    En die ikke staat voor kracht en doorzetting zoals je zelf altijd roept ikke!!

Lieve Lieke,
    Jij bent pas aan je nieuwe uitdaging op school begonnen!! Zorg dat je op jou manier Janske van alles op de hoogte brengt zodat ze het als ze naar school gaat toch allemaal weet nu ze jou niet kan komen ophalen op school.

Lieve Meike,
    We zagen je pas geleden rond stappen.Samen met Janske bewandel je nu deze reis. Over een tijd lopen jullie met z'n 5jes het ziekenhuis uit.

Lieve Ferry en Joke,
    Woorden schieten te kort dat deze ziekte jullie middelste prinssesje over komt.
    Altijd even opgewekt jullie midelpunt. Heel veel sterkte en liefde gewenst in deze moeilijke tijd.

We weten dat jullie met die pracht meiden van jullie deze reis van Janske gaan winnen!!!

Groetjes Chris, Nency, Jens en Daisy Peperkamp

• 08 Juli 2009 - 17:41

Ome Renier:

Lieve Janske en de rest,

Moet zeggen dat ik vaak aan jullie heb moeten denken vandaag. Zo te zien ben ik niet de enige... Wat een reacties!! Echt super.

Janske je kunt het! Komt allemaal goed.

Veel liefs Ome Renier

• 08 Juli 2009 - 17:47

Annemarie Steenbeek:

Lieve Janske,
    We kennen elkaar niet zo goed. Maar ik heb nu al gehoord wat een dappere meid je bent! Ik heb het zelfs gezien afgelopen donderdag tijdens die vervelende dag die jij maar vooral je ouders vast nooit meer gaan vergeten. Wil je voor mij je papa en je mama heel veel sterkte wensen voor de aankomende periode. Zeg er maar bij dat er heel veel aan ze gedacht wordt op mama's werk!.. En vergeet natuurlijk ook je zussen niet. Groetjes Annemarie

• 08 Juli 2009 - 18:07

Annemarie Steenbeek:

• 08 Juli 2009 - 18:11

Janneke Kuijpers:

Lieve Janske en natuurlijk ook je twee zussen en je papa en mama, enorm ben ik geschrokken van dit bericht. Ik wil jullie heel veel sterkte en succes wensen de komende tijd! Hier zijn geen woorden voor.
    Veel liefs Janneke

• 08 Juli 2009 - 18:17

Jan, Heidi:

lieve ferry, joke , meike, lieke en dappere janske...
    ik begreep dat jan ook al had gereageerd, maar hier nog iets van mij..ik ben me lens geschrokken...en wil jullie zo ontzettend veel sterkte wensen en voor janske en jullie heel veel moed...we denken aan jullie...

x jan, heidi, sem samijn

• 08 Juli 2009 - 18:40

Herman, Willemieke&k:

Lieve Janske, Joke, Ferry, Lieke en Meike,
    Dit nieuws slaat bij ons in als een bom, zeker rond deze tijd. Wij wensen je/jullie heel veel kracht en sterkte toe. Onze meiden hebben bedacht dat wij je beter gaan denken. We denken dus heel veel aan je/jullie. Heel veel liefs, Herman, Willemieke, Fenna, Harmke en Renske.

• 08 Juli 2009 - 18:52

Jolanda Van Haren:

Heel veel sterkte voor jullie allemaal in deze moeilijke tijd!

Groetjes Jolanda van Haren

• 08 Juli 2009 - 18:56

Saskia Vlassak-Rijs:

Hoi Janske,
    Hoewel jij mij niet kent, wens ik jou heel veel kracht en doorzettingsvermogen toe tijdens deze strijd. Jouw papa kent mij overigens heel goed, al is het al een hele tijd geleden. Voor jouw papa en mama wil ik dan ook graag aanbieden: willen jullie er even tussen uit, kopje koffie of het hoofd leeg maken. Ik woon samen met mijn man in Oeffelt, een steen worp van Nijmegen. Via mijn ouders (Theo en Petra) kom je aan het adres. Dit geldt natuurlijk ook voor opa en oma. Lieve groetjes Saskia Vlassak-Rijs

• 08 Juli 2009 - 19:21

Familie Geurts:

Hoi Janske,

We hoorden van je opa van de Somerenseweg (waar wij ook wonen)dat jij zo ziek bent.
    Hou je dapper in deze moeilijke tijd ! We hopen van harte dat het zonnetje weer snel gaat schijnen voor jou, je papa en mama, zusjes en verdere familie.

Jolanda, Geert, Monique, Femke (klasgenootje van Lieke) en Daan Geurts

• 08 Juli 2009 - 19:47

Marjolein Teurlings:

Lieve kleine meid,
    wat een ernome schok toen ik te horen kreeg dat je zo ziek bent!
    Hoe moet dat voor jou en je papa, mama en zusjes wel niet zijn geweest...
    Maar uit de trotse verhalen
    van je mama (tijdens het werken)kwam wel naar voren dat je weet wat je wil!
    En dat kun je nu wel extra hard gebruiken.
    Zet hem op kleine meid!
    Je kunt het......

Lieve Joke & Ferry en zussen
    Heel, heel erg veel sterkte, kracht en energie voor de komende zware tijd...
    Hier thuis denken we vaak aan jullie, en zullen we regelmatig een kaarsje branden!

Liefs Marjolein
    Maykel & kids

• 08 Juli 2009 - 20:28

Marika:

Hallo allemaal,

Net als zoveel mensen weten we niet wat we moeten zeggen. Woorden schieten gewoon te kort.....
    We denken aan jullie en wensen jullie heel veel kracht en sterkte voor de komende tijd.

Hans, Marika, Nick en Amber

• 08 Juli 2009 - 20:48

Oma Hanny En Frans:

Lieve Janske,

Alweer een dag verder. De hele dag loop ik aan je te denken en het laat me niet los. Vandaag heb ik nog wat kleertjes van jou staan te strijken en op zo'n moment denk je: "Dit is een verschrikkerlijke nachtmerrie en ik hoop dat ik vlug wakker word!" Helaas is het waarheid.
    Lieve Janske, je bent volgens mij een taaie, dus we gaan ervan uit dat je het allemaal gaat redden. Bovendien heb je zoveel steun van die bovenstebeste, lieve papa en mama van je, dat dat wel móet gaan lukken.
    Heel veel sterkte voor morgen en een dikke kus voor mijn griebelgrietje.

liefs,
    oma Hanny en Frans

• 08 Juli 2009 - 21:09

Thorvald En Lenny:

Beste Janske, Ferry, Joke, Lieke en Meike

Via deze weg willen we jullie veel kracht en sterkte toewensen om deze strijd te overwinnen. En dat gaat jullie lukken!
    We denken aan jullie!
    Janske zet hem op, je kunt het!

Groetjes van Thorvald en Lenny

• 08 Juli 2009 - 21:30

Nicole Broers:

Lieve Janske, Joke, Ferry, Lieke en Meike,

Wat een schok toen ik gisteren kwam werken en zag dat jullie hier opgenomen waren met deze berichten. De manier waarop jullie het met elkaar deden was fantastisch, maar ging tegelijkertijd door merg en been. Wat komt het dan allemaal dichtbij. Heel heel veel sterkte en succes met jullie vijfjes.

X Nicole Broers

• 08 Juli 2009 - 21:38

Fam. Den Boer:

Hoi Joke en Ferry en de meiden

Het "zwangerschapsclubje"zou gezellig weer bij elkaar komen om te kijken hoe goed het allemaal wel niet gaat met onze kids, en dan kan het niet door gaan omdat er zo`n verscrikkelijk nieuws tussen door komt. En dan kun je alleen nog maar denken dit kan niet waar zijn zoiets mag je kinderen niet overkomen. Maar helaas is het echt waar en zullen jullie hard moeten gaan knokken. Maar dat gaat jullie lukken en er komen nog heel veel afspraakjes dat we kunnen kijken hoe goed onze kids het doen.

Groetjes John, Nathalie,Elke en Job

• 08 Juli 2009 - 21:50

Marit Vogels:

Hey kleine dappere Janske,

Ik krijg net via een collega van je mama dit verschrikkelijke nieuws te horen. Wat ben ik geschrokken zeg. Woorden schieten eigenlijk te kort.

Ik wil jou, je papa en mama en je zusjes dan ook heel veel kracht en sterkte toewensen en idd, deze reis moeten jullie samen gaan overleven.
    Geef je mama een hele dikke knuffel van me en zeg maar tegen ze dat ik aan jullie denk.

Liefs van Marit

• 08 Juli 2009 - 22:26

Opa En Oma Beks:

Dag schattebout.
    Deze dag zit er weer op , beetje een spannende dag voor ons.Hoe gaat het in Nijmegen , zullen ze beginnen en hoe zal ons meiske zich voelen.Nou net als tante Angela deden de film beelden ons goed. Flinke meid ben jij zeg , maar ach dat wisten wij eigenlijk ook al bijna 3jaar.
    Nog altijd leven de mensen die wij spreken uit Heeze enorm met jou en je Papa en Mama mee.
    Maar ook krijgen wij telefoontjes en die willen allemaal het zelfde. Zet hem op meid, en sterkte voor jullie allemaal , namens Ome Nolleke , Tante Door , Ome Bart en Tante Hariette en jullie weten wel waarom zij het er nog moeilijker mee hebben.
    Hé Janske , tot vanmiddag he en heel misschien komt je grote Zus Lieke mee.

Daaaaaaaaaaaaaag

Opa ijs en Oma tum tum

• 09 Juli 2009 - 07:30

Regien Carbo:

Joke,Ferry, Meike, Lieke,
    Nu Janske zo ziek blijkt te zijn breekt er voor jullie allemaal een moeilijke tijd aan. Ik wil jullie -en uiteraard ook Janske zelf- heel veel sterkte wensen. Ik hoop dat Janske goed op alle behandelingen zal reageren en dat er na deze zware periode voor jullie allen weer een goede toekomst met zijn vijven zal zijn.

• 09 Juli 2009 - 07:58

Sandra Vuijk:

Beste Joke, Ferry, Janske, Lieke en Meike,

Ook ik ben enorm geschrokken van het schokkende nieuws. Jullie leven wordt opeens totaal op z'n kop gezet. Ik wens jullie allemaal heel veel kracht, positiviteit en geduld toe en ben in gedachten veel bij jullie.

Lieve groeten, Sandra

• 09 Juli 2009 - 08:04

Lieselotte Kardol:

Lieve Janske, Joke, Ferry, Lieke en Meike,

wat een grote schok dit zo te horen!
    Ik wens jullie heel veel sterkte, veel kracht voor de komende tijd, ik denk aan jullie!

liefs, Lieselotte

• 09 Juli 2009 - 08:07

Oma Hanny:

Lieve Janske,

Iedereen is op zoek naar extra knuffeldoekjes voor jou. Zelfs mijn collega's speuren alle winkels hiervoor af. Ook oom Renier is al in diverse winkels geweest en tot nu toe zonder resultaat.
    Ik heb inmiddels Difrax zelf aan de lijn gehad en een mailadres gekregen waarnaar ik mijn verzoek kan richten. Zij kunnen in een centraal systeem kijken of er nog bij een winkel de juiste knuffeldoekjes liggen en laten deze dan door de vertegenwoordiger ophalen of door de winkel opsturen. Dat gaat dus lukken!!!!!!!! Duim even mee dat er nog ergens wat van die knuffels liggen.
    En voor de mensen die mee willen zoeken:
    Het is een lichtgeel velours knuffeldoekje met een clownskopje met puntmuts van het merk DIFRAX. De binnenkant is wit.

Liefs, dikke kus voor Janske.

En morgen kom ik jou zelf even een dikke knuffel geven. Tot dan!

Oma Hanny

• 09 Juli 2009 - 08:24

Dorry:

hummel janske joke en ferry en meike en lieke en familie.Een dag heb jij er op zitten van de lange weg STERKTE EN KRACHT, AAN ZAMENHORIGHEID HEBBEN JULLIE GELUKKIG GEEN GEBREK. dag kanjers

• 09 Juli 2009 - 08:27

Marian En Maarten:

Lieve Janske,

Wat zijn jullie allemaal dapper en wat vinden wij het het fijn om op deze manier bij te blijven over wat er allemaal met je gebeurt. Dat helpt enorm. Dikke kussen!

• 09 Juli 2009 - 08:29

Renske Van Gaal:

Lieve Janske

Ik lees dat iedereen opzoek is naar een knuffeldoekje voor jouw. Ik heb er hier nog een liggen die ik niet gebruik. En misschien wil jij deze nu hebben. Die hebben ze speciaal voor mij gemaakt,maar ik vind hem niet zo leuk:)
    Laat je papa en mama maar even weten of je deze wilt hebben. Dan gaan we hem wel afgeven bij opa en oma Beks.

Heel veel beterschap en laat ze daar maar eens zien dat jij een vechtertje bent.
    Kus Renske

• 09 Juli 2009 - 08:38

Marieke Slegers:

Pfff wat een nieuws.
    Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!!
    We denken aan jullie.
    Pieter, Marieke, Jop, Koen en Freekje

• 09 Juli 2009 - 08:40

Linda Hoefnagels:

Hoi kleine dappere Janske,
    Ik ben een collega van je mama en wil je heel veel sterkte wensen in het ziekenhuis. Zet 'm op!!! Natuurlijk ook heel veel sterkte voor je mama,papa en 2 zussen. Er wordt veel aan jullie gedacht....
    Lieve groet, Linda

• 09 Juli 2009 - 08:57

Neef Bart :

lieve janske binnen kort komt er en puzzel aan die ik heb gemaakt de eene kant plaatje andere kant rijmpje

• 09 Juli 2009 - 10:21

Maizy Lutjens:

Lieve Janske,
    wij kennen elkaar niet, maar ik ben een collega van je mams. Ik ben zo geschrokken van het nieuws, ik kreeg het helemaal koud en wist even niets meer te zeggen. Middels dit berichtje wil ik jou, je papa en mama en je 2 zussen heel veel sterkte wensen in de komende tijd. Wil je tegen je mama zeggen dat er héél veel aan jullie gedacht wordt?
    Heel veel lieve knuffels van Maizy.

• 09 Juli 2009 - 10:36

John & Gwyneth:

Lieve Janske,

Wij hoorden van opa Beks dat je erg ziek bent. Wij waren geschokt, immers een paar dagen geleden zagen we je nog rond lopen in de tuin. Het is moeilijk voor te stellen dat zo'n meisje vol energie ineens in het ziekenhuis ligt, niet in staat om vrolijk rond te lopen en te spelen. Wij leven met je mee en zijn er van overtuigd dat je doorzetter genoeg bent om weer beter te worden, al zal misschien wat langer duren dan naar je zin is.

Joke, Ferry, Lieke en Meike,

Wij wensen jullie heel veel sterkte om door deze moeilijke tijd heen te komen. Het leven is soms erg oneerlijk.

John & Gwyneth

• 09 Juli 2009 - 10:59

Amber Wijnen:

Hoi Lieve Janske

Jij bent mijn grootste vriendin. Vorige week zaten we nog samen in het grote zwembad en nu mis ik je. Iedereen in de winkels vertel ik dat Janske ziek is, of ik zeg Janske is nog niet beter. Vond je de puzzel van Jip en Janneke mooi? Ik wilde ook nog een knuffel kopen, maar mama zei dat we niet de hele winkel konden leegkopen. Jammer hoor. Verder gaat het goed met mij. Ik heb alleen nog 's nachts een luier aan en de ongelukjes beperken zich tot 1 of 2 keer per dag. Als ik op de wc poep krijg ik van mama een snoepje. Dat schijnt pedagogisch niet zo verantwoord te zijn, maar mama is nu toch van slag door jou en daar profiteer ik lekker van. Verder hebben we een kaarsje voor je aan als we thuis zijn, daar mag ik dan niet aankomen. Nou lieve Janske, tot gauw.

Dikke kes van Amber Wijnen

• 09 Juli 2009 - 11:04

John & Gwyneth:

Joke, Ferry, Lieke en Meike,

John & Gwyneth

• 09 Juli 2009 - 11:06

Paul, Brechje En Evi:

Lieve Janske, Joke, Ferry, Lieke en Meike,

Wat zijn wij geschrokken toen we dit hoorden. Dat dit net jullie moet overkomen..
    We wensen jullie heel veel sterkte en heel veel kracht.
    Er gaat weer een tijd komen dat het weer iedere dag een beetje beter gaat. Maar voor nu schouders eronder en er voor gaan!

Succes,
    liefs Paul, Brechje en Evi

• 09 Juli 2009 - 11:13

Broer En Bertha:

we wensen jullie heel veel sterkte daarom dit kleine gedicht als steun
    HOOP
    hoop,n heel klein woord
    in dat grote woordenboek
    Maar zonder HOOP, is alles zoek!!!!!!!!!????????
    ome broer en tante bertha

• 09 Juli 2009 - 11:30

Maaike Dollenkamp:

Lieve Janske

Ik zal mij even voorstellen want jij kent mij nog helemaal niet. Ik werk bij jouw mama op de afdeling. Net als iedereen was ik geschrokken van het nieuws en ik wil graag jou, je zussen en papa en mama heel veel sterkte wensen.

Liefs, Maaike

• 09 Juli 2009 - 12:18

Inge V/d Goor-Bouman:

Lieve Janske,

In mijn gedachte ben je!Liefde,energie en kracht stuur ik je... ook aan die dierbare lieve mensen om je heen, die zo goed voor jou en je zusjes zorgen. Ontvang ieders liefde, want dat zal je helpen helen. Sterker maken dan je al bent. Knuffel van Inge.

• 09 Juli 2009 - 12:22

Francoise De Groote:

Beste Janske,Joke, Ferry, Meike en lieke,

ik wens jullie als gezin heel veel kracht toe om hier samen door heen te komen..
    groetjes Francoise

• 09 Juli 2009 - 15:10

Noortje Sprengers:

Lieve Joke, Ferry, Janske, Meike en Lieke,

Wat een schok toen ik dit hoorde... vrijdag in de nacht zat Joke nog te vertellen dat ze zich zorgen maakte om Lieke... ik kreeg helemaal kippenvel toen ik gisteren het verhaal hoorde...
    Ik wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd en denk veel aan jullie.

Veel liefs,
    Manfred en Noortje Sprengers

• 09 Juli 2009 - 15:11

Noortje Sprengers:

ik bedoelde natuurlijk Janske ipv Lieke, sorry

• 09 Juli 2009 - 16:27

Karin Reijnders:

Lieve Janske,
    Miessie, wat heb jij iedereen laten schrikken zeg. Op het werk van mama zijn we dat ook allemaal! Meissie, hoe je sterk en winnnen hoor die strijd!!!
    Veel sterkte voor jou en voor je papa en mama en je twee zussen.
    Ik denk aan jullie en de kaarsjes zullen regelmatig branden...

• 09 Juli 2009 - 17:59

Sanne Scheepens:

Dag dapper meisje,

Ook ik ben een collega van je mama en ik zit even aan mijn stoel genageld! Wat een nieuws! Maar jij gaat samen met papa en mama en je zussen de strijd aan dat gaat jullie lukken! Heel veel sterkte en we zullen kaarsjes branden voor je herstel! Zet hem op meid!
    Groeten Sanne Scheepens

• 09 Juli 2009 - 18:09

Hanna En Joost:

Lieve Janske, sinds gisteren ben je niet meer uit onze gedachten. En ook je zussen en je pappa en mamma niet. En wat is het fijn dat je papa en mama zo veel bij je kunnen zijn. Liefs, Hanna en Joost

• 09 Juli 2009 - 20:14

Tina Smeets-van Dijk:

Lieve Janske, Joke, Ferry, Lieke en Meike,

Wat een vreselijk nieuws, ik ben er stil van...
    Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht wensen in deze zware tijden, ik denk aan jullie!

Lieve groetjes van Tina

• 09 Juli 2009 - 20:20

Judith, Ron & Wout:

Hallo allemaal,

Hier vallen we even stil..
    We wensen jullie in deze achtbaan van emoties heel veel kracht en succes.
    We duimen voor jullie!
    Zo te lezen, Janske, ben je een sterke meid! Knap, hoor hoe je dit doet, ook van je papa, mama en zusjes, petje af!
    We wensen ook oma Hanny, Frans en ome Renier sterkte.

Liefs, Judith, Ron & Wout

• 09 Juli 2009 - 20:47

Willy &Jeanet Nouris:

Lieve Familie Beks
    Wij zijn geschrokken van dit vreselijk nieuws.
    Wij wensen jullie heel veel sterkte toe in deze zware tijd.Wij hebben een gedicht voor jullie en we hopen dat jullie hier de energie uit kan halen.Sterkte allemaal

Een Gedicht voor Janske en de hele Familie

Als je de vogels niet meer kunt horen.
    En de bloemenpracht niet ziet.
    Als woorden je niets meer zeggen.
    Wat heb je dan nog in het verschiet.

Je kan passief gaan zitten.
    En staren naar de muur.
    Elke minuut aftellend.
    Van ieder voorbij kruipend uur.

Je kan ook de moed oppakken.
    Te luisteren naar de stem binnenin.
    Die aangeeft wat je hart zegt.
    Je overtuigt het leven heeft toch zin.

Donkere wolken passeren.
    Toch komt eens de zon weer op.
    Het is een tijdlang keihard knokken.
    Maar dan geniet je weer volop.

En heb je het even moeilijk.
    Zit je weer even in die put.
    Is alles weer grijs en somber.
    Je bent moe , hebt geen fut.

Geloof dan toch in jezelf.
    Jij bent het die het doet.
    Volg de kracht vanuit je hart.
    En beslist alles komt weer goed...........

• 10 Juli 2009 - 07:15

Mark Damen:

Hoi Janske, Lieke, Meike, Ferry en Joke,

Alle verhalen lezende is het moeilijk om direct iets origineels toe te voegen of te wensen voor jullie in deze tijd maar daar gaat het ook niet om. Ik hoop voor jullie allemaal dat het snel goed gaat komen! Met het medeleven van iedereen moet dat zeker lukken. Veel sterkte en succes in de komende tijd!!!

groetjes mark

• 10 Juli 2009 - 07:50

Fam. Heijmans:

Lieve Janske, ouders en Lieke en Meike,
    Vandaag kregen wij bericht via een brief op school. Wat vreselijk om te lezen en te horen! We wensen jullie heel veel sterkte.
    Veel groetjes van Frédérique (klasgenootje en idolaat van Lieke!!!) en haar ouders.

• 10 Juli 2009 - 08:51

Annette Kloor:

Beste allemaal

Ik kreeg het nieuws zojuist te horen en ben direct naar deze site gegaan. Tjonge, ik krijg de tranen in mijn ogen. Ik wens jullie héél veel sterkte en ik hoop dat alles goed komt.