Betsie gehuldigd - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Betsie gehuldigd - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Betsie gehuldigd

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

27 Juli 2011 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Vandaag wil ik het even niet over mijzelf hebben, maar over Betsie van Grunsven. Zoals jullie zo'n twee weken geleden hebben kunnen lezen, was het de bedoeling van Betsie om de 4-daagse van Nijmegen te gaan lopen. Dat is natuurlijk al een uitdaging op zich. Nu wilde ze die kilometers niet zomaar afleggen, maar ze wilde zich graag laten sponsoren voor een goed doel. En in dit geval waren ik en mijn familie dit goede doel. Ze heeft flyers laten maken, een T-shirt laten drukken en wat al niet meer, om er voor te zorgen dat iedereen wist dat ze ging lopen voor Super Janske. Ze is een paar maanden geleden bij ons geweest en heeft toen gevraagd waar ze ons blij mee zou kunnen maken. Wij hebben toen aangegeven dat wij dolgraag een knalfeest wilde geven om iedereen te bedanken voor alle steun die wij afgelopen jaren hebben gehad. Nu zijn er natuurlijk zoveel mensen die ons, op wat voor manier dan ook, gesteund hebben, dat wij heel veel mensen te bedanken hebben. In het begin van mijn behandeling heeft de klas van Lieke een actie gehouden met als thema: 'Samen kunnen we alles'. Nou dat blijkt maar weer, want zelfs de behandeling tegen Leukemie hebben we samen doorstaan en dat moeten we dus ook samen vieren.
Betsie vond het een heel goed plan om door de 4-daagse te gaan lopen er voor te zorgen dat dit feest er ook daadwerkelijk kan komen, zodat we ook samen, met iedereen die ons gesteund heeft, deze twee verschrikkelijke kl@te jaren op een leuke manier kunnen afsluiten. Vorige week was het dus zover en vanaf vorige week dinsdag heeft Betsie 4-dagen gewandeld. Want ja, dat kan ik jullie alvast verklappen, ze heeft hem ook uitgelopen. Ondanks de nodige blaren en andere pijntjes heeft ze doorgezet. De eerste dagen heeft ze alleen gelopen, maar ook hier zie je weer dat samen heel sterk maakt. Ze is onderweg Heezenaar Kees van de Groenendaal tegengekomen en hier heeft ze de laatste dagen samen mee gelopen. Dat liep toch een stuk prettiger. Ook wij waren vorige week donderdag in Nijmegen, maar hebben Betsie niet gezien. Wij zaten de hele dag in het ziekenhuis en zagen op een gegeven moment dat het heel hard regende. Ook die regenbuien hebben de 4-daagse lopers dus getrotseerd.
Vandaag kwam Betsie bij ons. Ze kwam ons het goede nieuws vertellen dat ze de 4-daagse heeft uitgelopen en dat ze heel veel steun van iedereen heeft gekregen. Zowel mentale steun als financiele steun. Samen kunnen wij dus op 21 augustus het einde van mijn behandeling gaan vieren. Ik heb begrepen dat je op tijd moet komen, want er staat al vlug iets heel leuks te gebeuren. Wat? Dat weet ik ook nog niet. Wel weet ik dat dan ook officieel de cheque overhandigd wordt en ik jullie dan dus kan vertellen hoeveel geld ze bij elkaar heeft gelopen.
Natuurlijk zijn wij ontzettend trots op Betsie en heel dankbaar dat zij dit heeft willen doen. Lieke, Meike en ik hebben dan ook verschillende knutselwerken voor haar gemaakt en ook de kinderen die hier afgelopen dagen gespeeld hebben, hebben voor Betsie geknutseld. Ook hadden we samen met mama nog een heel speciaal kado voor haar gemaakt.
Bij deze wil ik het nog 1 keer hier op de site zeggen: "Betsie, je bent een kanjer!"

Groetjes Janske

  • 27 Juli 2011 - 21:08

    Opa Ijsje Oma Tumtum:

    Betsie en Kees (we nemen ook aan dat Kees hem kennende de tocht volbracht heeft) van Harte gefeliciteerd allebei.
    Wij hebben ons nog niet officieel opgegeven ,het is ook nog geen 31juli , maar we zijn er natuurlijk de 21ste .
    Wij zijn ook erg nieuwsgierig wat er die dag gaat gebeuren.
    Ook namens ons vast bedankt

    Opa ijsje en Oma tumtum

  • 27 Juli 2011 - 22:44

    Joli Claes:

    Ha Janske en familie.

    Ik word steeds nieuwsgieriger naar 21 augustus.
    En ik denk dat het heel druk gaat worden.
    Ook ik wil Betsie en Kees feliciteren met hun super-prestatie.
    Heel erg knap gedaan.
    Geniet van de vakantie, het mooie weer komt eraan [zeggen ze]

    dikke kus van ons. xxxxxxxxxxxxxxxx

  • 28 Juli 2011 - 06:34

    Judith,Ron,Wout,Sien:

    Fantastisch, Betsie; knappe prestatie!

    Meiden Beks, wat hebben jullie mooi geknutseld en een geweldig grappig bloemetje gemaakt!
    Fijn om die snoetjes allemaal te zien!

    Veel groetjes!

  • 28 Juli 2011 - 06:34

    Vergeten:

    Kees natuurlijk ook!

    Judith, Ron, Wout, Sien

  • 28 Juli 2011 - 07:54

    H & H & I:

    Hoi SUPER Janske,

    Wat een geweldige prestatie van Betsie en dat ze voor jou heeft gelopen !!
    Proficiat.
    En ook Kees gefeliciteerd.

    Jullie zijn weer lekker aan het knutselen geweest.

    Dikke knuffels en kusjes ome Hans, tante Hariètte en Imke XXX

  • 28 Juli 2011 - 08:38

    DORRY:

    HOI JANSKE EN FAM.
    BETSIE KNAP GEDAAN KEES OOK KEI GOED ZIT IN DE FAM ,AAN DE KANT VAN COR.NEEFJE.
    JANSKE IK KRIJG HET NIET KLAAR OM MIJ AAN TE MELDEN MAAR IK PROBEER ZEKER EVEN TE KOMEN,MAAR VERWACHT VAN MIJ GEEN KNUTSELWERK GAAT MOEILIJK ALS LINKS HET NIET GOED DOET ,MAAR IK HEB EEN ANDER IDEE DAT IS EEN KOUD KUNSTJEALHOEWEL KAN ERG WARM WORDEN.
    MOOIE FOTO'S MAAR DAT KAN OOK NIET ANDERS MET AL DIE STERREN VOOR DE LENS.
    NOU MENSEN GENIET LACH VEEL EN MAAK GEEN RUZIE MAAR LAAT OOK ZEKER NIET OVER JE HEEN LOPENEEN DIKKE VETTE DORRY

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heeze

Janske

Een reisverslag van Super Janske (Janske Beks) naar een kankervrij bestaan. Op 6 juli 2009 is bij haar op 2-jarige leeftijd Leukemie (ALL) vastgesteld. Dagelijks brengt zij verslag uit over wat haar die dag bezig heeft gehouden.

Actief sinds 07 Juli 2009
Verslag gelezen: 826
Totaal aantal bezoekers 2266171

Voorgaande reizen:

07 September 2011 - 31 December 2020

De wereld van Ke3

06 Juli 2009 - 03 Augustus 2011

Mijn reis naar een kankervrij bestaan

Landen bezocht: