Grapjesdag - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Grapjesdag - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Grapjesdag

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

01 April 2011 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Vandaag ben ik twee keer naar school geweest. Dat komt omdat ik mij zo goed voel door de Dexa. Vandaar dat we dan ook spreken over de Dexa knuffel. Dat is een knuffel met een heel hoog aaibaarheidsgehalte. Je krijgt er altijd hele goede zin van en je lacht de hele dag door. Het is dan ook de hele dag gezellig in huis en daar zorg ik dan natuurlijk het meeste voor tijdens de Dexa periode.
Inmiddels slaap ik natuurlijk gewoon weer in mijn eigen bed. Elke avond leggen papa en mama mij in bed en dan zeg ik welterusten, draai me om en ga lekker slapen. ’s Morgens moeten ze me dan wakker maken, omdat ik dan nog heerlijk in mijn eigen bed lig te slapen. Gelukkig heb ik het ’s nachts ook niet meer koud, dus de kruik en het ziekenhuisdekentje zijn in mijn bed niet meer welkom.
Als ik ’s morgens opsta, dan moet ik altijd even bedenken wat ik met mijn haren ga doen. Natuurlijk heb ik van mezelf mooie krullen, maar vandaag leek me het wel mooi om twee vlechten te maken. Het zag er heel schattig uit.
Gelukkig heb ik geen last met betrekking tot de ontlasting, dus elke morgen breng ik even een bezoekje aan het toilet. Na mijn bezoek aan het toilet ruikt het daar dan ook naar bloemetjes.
Stroopwafels heb ik ook afgezworen. Geef mij maar maaltijden die voldoen aan de schijf van vijf. Keurig van alles een beetje en natuurlijk ook weer niet teveel.
Rennen kan ik inmiddels ook alweer als de beste. Ik ben al achter als Meike nog moet vertrekken. Zo zie je maar weer wat er in 1 dag kan veranderen.

Groetjes Janske

PS 1 April, kikker in je bil, die er nooit meer uit wil

• 01 April 2011 - 21:52

Ome Renier:

Haha!! Er komt vast een tijd dat het zo is alleen dan schrijf je het niet meer op omdat het zo "normaal" is.

Aangezien ik op vakantie ga en jou (en de rest) de komende weken niet zie wil ik je even via deze weg heel veel sterkte wensen. Ga er vanuit dat alles onder controle blijft maar je weet het maar nooit!

Liefs,
    Ome Renier

• 02 April 2011 - 06:20

Tonny.:

Janske denk maar dat het een droom was,dan gaat het misschien wel werkelijkheid worden.
    succes met alles,en geniet maar van deze mooie dag.
    Groetjes Ger en Tonny.

• 02 April 2011 - 06:59

DORRY:

HOI JANSKE FAM EN DE REST.
    BESCHIK JIJ OOK AL OVER VEEL FANTA ?NET ALS IK?
    WEET JE DAT IK OOK OP DIE TOER GING EN DAT DOE IK NOG DAT IS IRONIE NAAR JE ZELF TOE DIE KAN JOU WEL EEN DUW GEVEN HOOR ,BIJ MIJ HIELP EN HELPT HET MEESTAL.
    MAAR JOU VERHAAL GAAT WERKELIJKHEID WORDEN HUMMELNEEM DAT MAAR VAN MIJ AAN.
    EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 02 April 2011 - 08:02

Judith, Ron, Wout, ?:

Dag grapjassen,

Wat een dolle grap! Wij verheugen ons op vanmiddag....waarom? Dat lezen we misschien wel morgen! hihi!

Zet 'm op!

• 03 April 2011 - 06:58

Dorry:

hoi janske fam en de hele bende.
    ik denk dat dexa wel wat klierig is?
    maar het is al weer bijna tijd dat dex vertrekt.
    hebben jullie je vermaakt?
    vandaag ook nog droog .
    en p.s.v.?best erg hoor.
    nu een dikke vette hifive lowfive dorry

• 03 April 2011 - 09:43

Nicole:

Hey Janske Lieke Meike Joke en Ferry

Vrijdagmiddag heb ik gelukkig niet veel gemerkt van de grapjes binnen huize Beks. Maar ik denk dat dit komt omdat Janske en Meike nog lekker lagen te slapen.
    Wel hebben Lieke en ikke geprobeerd om samen van mama te winnen met het spelletje. Maar wat is die mama van jullie goed zeg!!! En Lieke jij bent ook al een kei in dat leuke en soms hele moeilijke spelletje wat van je van Ome Renier hebt gekregen!
    Ook heb ik weer even naar je kanjer ketting gekeken maar wat is hij weer lang, en ik vond die kraal toch wel mooi. Je weet denk ik wel welke in bedoel he.
    Hopelijk is het draakje nog rustig. Is hij zijn koffer al weer aan het pakken om naar Drakenland te gaan?
    Voor vandaag wens ik jullie nog een fijne dag en een hele fijne week op school
    X Nicole Renske Bram en Gijs

• 03 April 2011 - 13:04

Tante Angela:

Hoi Janske,

Nou gisteren (zaterdag) was een vreselijke dag met ontzettend slecht weer, vies eten en totaal geen gezelligheid! Bij hele vervelende mensen gaan eten en stomme spelletjes gedaan.
    Jou papa had een ienieminie rondje gefietst, en was helemaal niet moe. Mama was heeeeeel sjagarijnig. Lieke vond haar nieuwe kleren en schoenen heel lelijk. Meike lustte helemaal niks en heeft helemaal niet gelachen en jij Janske was wel heeeeeeel vervelend en vond het ook helemaal niet leuk dat wij er waren. Zuster Els kan totaal geen touwtje springen en wij gingen heel snel weer naar huis.

Groetjes tante Angela

• 03 April 2011 - 13:07

GeKkE NEeF BArT:

Hoi kei gezelige janske
    Ik meen het teminste wel
    Dat berichtje van tante angela daar moet je het tegenover gestelde van denken.
    Ze was niet helemaal bij de les toen ze dat typte
    DUS ZE VOND HET KEI EN KEI GEZELIG

Groetjes : GeKkE nEeF bArT

• 03 April 2011 - 19:06

Joli Claes:

Ha Janske en familie

Grappenmaker.
    Maar als het goed is, is dat over een tijdje gewoon de waarheid.
    Alleen is die draak dan allang de wereld uit.

Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons. xxxxxxxx