Wortelstamppot - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Wortelstamppot - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Wortelstamppot

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

01 Februari 2011 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Papa en mama waren iets vergeten. Een van de weinige warme maaltijden die ik tot nu toe altijd lekker heb gevonden: wortelstamp met rookworst. Vanavond stond deze voor het eerst sinds lange tijd weer op het menu. Ik heb dan ook vol smaak de wortelstamppot met appelmoes opgegeten steeds afgewisseld met een stukje rookworst. Toen mijn bord leeg was en dat van Lieke en Meike ook weer volledig schoon was hebben we met zijn drieen de rest van de worst opgegeten. Echt smullen voor ons alle drie! De rest van de dag heb ik ook prima gegeten hoor, tussen de middag zelfs drie boterhammen met worst. Ik denk dan ook dat het me vandaag voor het eerst is gelukt, alles van de schijf van 5 is voorbij gekomen.
Op school gaat het verder prima. Ik heb het goed naar mijn zin in klas 1/2 B en ik word met de dag slimmer. Zo ken ik inmiddels alle dagen van de week en alle maanden van het jaar. Verder kom ik tot nu toe iedere dag met goede zin uit school. Iets waar papa en mama steeds weer heel erg van genieten. Wel is school nog best vermoeiend, hierdoor slaap ik ’s middags nog 1 a 2 uur. Thuis me verder vermaken lukt me ook prima. Natuurlijk heb ik Meike om thuis mee te spelen maar alleen knutsel ik me ook heel wat af. Vanmiddag had ik echter weer een bijzondere afspraak. Nadat Lieke terug was uit school hebben we geskyped met de cliniclowns. Deze hebben namelijk een eigen huis waar ze wonen als ze niet in het ziekenhuis zijn. Hun huis heet Villa Neuzenrooden. Via de computer kan ik dan bij ze op bezoek gaan.
Ik lig inmiddels weer in het bed van papa en mama te slapen. Geen sticker dus voor mij vandaag.
Vandaag was ook een spannende dag voor ome Hans, tante Hariette en Imke. Er was een grote hengstenkeurig voor de haflingers. Met trots kan ik vermelden dat de mooiste haflinger hengst van Nederland bij ome Hans, tante Hariette en Imke op stal staat. Via deze weg wil ik ze dan ook super feliciteren met de behaalde prestatie.

Groetjes Janske

  • 01 Februari 2011 - 23:13

    Joli Claes:

    Ha Janske en familie.

    Nou, nou, jij word een klein vreetbeertje, haha.
    Wat superknap.
    Ik weet niet of ik alles wat jij eet wel op zou krijgen.
    Maar ga zo door, dat is heel goed voor jou.
    Dat slapen in je eigen bedje komt ook wel weer.
    En op school gaat ook alles goed, je word dus al een echte wijsneus.
    Wat leuk dat je kunt skypen met de cliniclowns.
    Veel plezier morgen op school.

    Fam v/d Berg, proficiat met jullie mooiste haflingerhengst van Nederland.

    Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons. xxxxxxxxx

  • 02 Februari 2011 - 05:37

    DORRY:

    HOI JANSKE EN DE HELE CLUB.
    WAT EEN POSITIEF BERICHT VAN JOU HUMMEL ETEN SPELEN NOG SLIMMER WORDEN ALS JE AL BENT LACHEN ZO KAN IK NOG WEL EVEN DOORGAAN KEI GOED SUPER JANSKE.
    IK VIND DIE CLINICLOWNS ECHT GEWELDIGE MENSEN .
    VANDAAG AL WEER WOENSDAG ,DUS MAAR EEN HALVE DAG NAAR SCHOOL.
    MIJN KLEINZOONTJE WORDT VANDAAG 2JAAR.
    FAM. VAN DE BERG HARTELIJK GEFELICITEERD MET ZO'N SUPER STAR ONDER DE HENGSTEN,HET ZAL JE MAAR OVERKOMEN OM DE MOOISTE HENGST OP STAL TE HEBBEN STAAN.
    NOU MEISJE EN IEDEREEN MAAK ER WEER IETS VAN EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

  • 02 Februari 2011 - 07:25

    Gerda:

    Hey Miss Super Janske fideranske,

    Wat kan jij veel eten! Kei goed.
    Wortelstamppot is ook erg lekker. Dat mag Mama vast wel vaker maken als jullie dat zo lekker vinden.
    En op school heb jij ook plezier en leert veel.

    Voor vandaag weer veel succes gewenst.

    Lieke, gefeliciteerd met je strikdiploma. Heel goed gedaan.
    Meike, gefeliciteerd en ga zo door!
    Familie van den Berg, gefeliciteerd met de mooiste hengst.

    Hou je taai kleine guit en familie.

    Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

  • 02 Februari 2011 - 07:36

    Frank En Heidi :

    Hallo Super Janske

    Wat goed van je. Lekker dooreten zo.
    En dat slapen komt wel goed..........er is zijn er volgens mij zeer weinig 18 die nog steeds tussen mama en papa slapen.
    En ben je al een beetje zenuwachtig voor 6 februari ?

    Fam.vd. Berg Proficiat met zo'n mooie hengst

    Groetjes uit Leende

  • 02 Februari 2011 - 09:05

    Tante Angela:

    Hoi Super eter!

    Wat goed dat jij zo goed eet, wortelstamp is dan ook wel heel erg lekker hé!
    En dan opgewekt uit school komen is natuurlijk voor iedereen heel fijn!
    Doe je de volgende keer de Cliniclowns de groeten van ons?

    Wij wisten natuurlijk allang dat ome Hans tante Hariette en Imke de mooiste hengsten van Nederland hebben maar nu denken andere mensen daar ook zo over. Super!

    Succes in het ziekenhuis.

    Groetjes van tante Angela

  • 02 Februari 2011 - 18:32

    Cor En Diny.:

    Hallo Super Janske.

    Wat een mooie pasfoto van week 82, zeker met zo'n mooie stiekelhaartjes kei gaaf .

    Janske jij weet ook wel wat lekker is om met dit koude weer lekker te smullen van de wortelstamp en natuurlijk de worst, dat is smikkelen en smullen.
    Wel fijn dat je weer kan genieten van het eten nou het draakje weg is.

    Zo zie je maar dat het toch fijn op school kan zijn, je hebt daar andere kinderen waar je mee kan spelen en als dan thuis komt zijn je zusjes er om samen te spelen of te knutselen.
    Goed hoor Janske dat jij weet welke en hoeveel dagen er in week zitten en dan ook nog welke dagen er achter elkaar komen.

    Dat er verder geen stickers meer bij gekomen zijn is niet zo erg het is toch fijn om bij Papa en Mama in bed te kruipen als het niet zo goed gaat met jou.
    Die stickers komen later wel, maar je moet natuurlijk wel goed je best blijven doen om in je eigen bedje te slapen.

    Wij zijn wel heel erg benieuwd hoe het Zondag zal zijn als het boekje wordt uitgegeven.
    Nou Janske zet 'm op en ben voorzichtig omdat jij er Zondag dan zeker bij kan zijn.[Niet ziek worden!!!!!!!].
    De lieve groetjes van Ome Cor en Tante Diny een dikke pakkert voor jullie allemaal en het gaat jullie goed. Houdoe he.

  • 02 Februari 2011 - 18:40

    H & L Bergmans.:

    Hoi Hallo Janske en zusjes.

    Nou zeg wat hebben jullie goed gegeten van die lekkere wortelstamp met worst.
    Dat is ook om te smullen, en dan jij janske ook nog drie boterhammen , het gaat de goede kant op.
    Houwen zo!.
    Fam H v.d. Berg van Harte Gefeliciteerd met de beste Haflingerhengst, veel succes verder.
    Vele groetjes ALLEMAAL van ome Harrie tante Liny en tante Anneke.

  • 02 Februari 2011 - 19:05

    Opa Ijsje Oma Tumtum:

    Natuurlijk willen wij onze schoonzoon Hans en dochter Hariette en ook wel een beetje Imke , want die "werkt"ook al mee in de stallen ook langs deze weg nog is feliciteren met de Nederlandse Kampioen Stakato. maar Janske dat was nog niet alles ,ook de 3e plaats was voor een Hengst van hun. en ze hebben ook nog een nieuwe 3 jarige Hengst goedgekeurd gekregen..
    dikke proficiat allemaal.
    Zal ome Hans en Tante Hariette vast nog wel een feestje geven , en misschien gaat hij met ons nog wel een huifkarrentocht maken door Arcen ,,hé Janske en de rest , en dan maar hopen dat ie weer stopt bij de ijszaak daar . mmmmmmmmmmmmmmm

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heeze

Janske

Een reisverslag van Super Janske (Janske Beks) naar een kankervrij bestaan. Op 6 juli 2009 is bij haar op 2-jarige leeftijd Leukemie (ALL) vastgesteld. Dagelijks brengt zij verslag uit over wat haar die dag bezig heeft gehouden.

Actief sinds 07 Juli 2009
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 2266213

Voorgaande reizen:

07 September 2011 - 31 December 2020

De wereld van Ke3

06 Juli 2009 - 03 Augustus 2011

Mijn reis naar een kankervrij bestaan

Landen bezocht: