Lieke verzameld diploma's - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Lieke verzameld diploma's - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Lieke verzameld diploma's

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

31 Januari 2011 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Het slapen gaat weer wat minder. Dat wil zeggen dat ik prima slaap, maar dan niet in mijn eigen bed. Ik slaap weer lekker bij papa en mama in bed. Lekker knufslapen noem ik dat. 's Morgens wakker worden vind ik een ramp, want opstartproblemen die zijn er momenteel wel. Ik blijf dan wat langer liggen en ga dan nog even knuffelen met papa of mama. Natuurlijk sta ik wel op tijd op om mij weer keurig op school te melden. Dat ging vanmorgen dan ook zonder problemen.
Na school was ik echt heel erg moe. Tijdens het middageten moesten Karin en papa heel vaak lachen, omdat ik zo mijn best deed om wakker te blijven. Ik zat echt aan tafel te knikkebollen, maar ik wilde nog niet naar bed. Dat wilde ik pas toen Meike ook naar bed ging. Ik ben natuurlijk wel de oudere zus en heb zo mijn principes. Het verschil was dan wel weer dat ik vanmiddag heerlijk geslapen heb en Meike helemaal niet. Die heeft wel een uurtje in bed gelegen, maar dat was gewoon om te spelen. Ik heb zelf een uurtje of twee bijgetankt en daarna kon ik er weer tegenaan.
Dat was maar goed ook, want Lieke kwam vanmiddag thuis met twee vriendinnetjes en dan is het natuurlijk wel leuk om lekker mee te kunnen spelen. Lieke kwam niet alleen thuis met twee vriendinnetjes, maar ze had ook weer een diploma bij. Ze heeft vandaag haar strikdiploma gehaald. Supertrots ben ik dan ook weer op mijn grote zus. Lieke wilde dan ook meteen voor mij, Meike en haarzelf nieuwe schoenen gaan kopen. Veterschoenen zodat Lieke onze schoenen kan strikken. Papa en mama vonden dat toch geen goed plan en dus geen nieuwe schoenen voor ons.
Ook ben ik vandaag weer heel trots op mijn "kleine" zus Meike. Zij is vandaag naar het consultatie bureau geweest en ze heeft weer een ok stempel gekregen. Ze waren dik tevreden over hoe Meike het doet. Alleen kan ik nu officieel niet meer zeggen dat Meike mijn kleine zus is, want ze is 3 centimeter groter dan ik ben. Ach, dat haal ik later wel weer in.
Aan het eind van de dag was ik weer heel moe. Ook heb ik veel last van buikpijn. Het zou toch niet door die vele koekjes komen? Mijn ontlasting is ook niet echt goed te noemen, want het lijkt een beetje op luchtig toetje en dan de gele variant. Ik lig weer goed ingepakt met kruiken, dekens en knuffels, dus ik hoop dat het morgen weer wat beter met me gaat.

Groetjes Janske

• 31 Januari 2011 - 21:17

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Wat goed van Lieke alweer een diploma. Proficiat
    Ze kan er de kamer mee behangen zoveel heeft ze er.
    En dan is ze nog lang niet klaar. Maar die ga jij ook nog allemaal halen.

En nu ben jij dus de kleinste maar niet de jongste. Ze zeggen altijd dat de kleinste het meeste verwend word. Dus............. laat ze maar doen. (volgens mij begin ik dat ook te worden bij ons)
    Geniet er maar lekker van, voor je het weet heb je ze weer ingehaald.

Veel plezier weer op school morgen
    en slaapze nu ;-)

Groetjes uit Leende

• 31 Januari 2011 - 22:33

Joli Claes:

Ha Janske en familie

Op start problemen heb ik elke dag, maar ik hoef niet naar school, dus ik hoef ook niet snel te zijn.
    Maar jij bent netjes op tijd op school, dus het valt allemaal wel mee.
    En s'middags even bijtanken om daarna fijn met je zusjes te spelen.
    Ik ben ook maar en klein vrouwtje, ik zeg altijd, klein maar fijn.
    Je haalt dat straks wel weer in.
    Goed eten en slapen dan houd je ook nog energie over om te groeien.

Lieke, je word een diplomaverzamelaar, goed hoor.
    Nu weer een strikdiploma, heel knap gedaan

Veel plezier morgen op school

hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons. xxxxxxxx

• 01 Februari 2011 - 04:49

DORRY:

HOI JANSKE EN DE KUDDE.
    MEISJE WEER FIJN NAAR SCHOOL GEWEEST ?WAT ZUL JIJ ERG SLIM WORDEN.
    IK BEDOEL JIJ BENT AL ZO PIENTER MAAR DAT IS NOG MAAR DE ONDERGROND.
    LIEKE KNAP HOOR ,WANT STRIKKEN IS BEST MOEILIJK.
    JANSKE DAT MEIKE WAT GROTER IS DAT HAAL JIJ DUBBEL EN DWARS IN HOOR ALS DE LEUKEMIE JOU VERLAAT ,JIJ HEBT OOK NOG LEKKER GESLAPEN AL IS HET DAN IN HET OUDERLIJK BED,KAN GEBEUREN HOOR.
    EN DAT JIJ BIEKPIJN HEBT KOMT VAN AL DIE VREEMDE VOEDINGSTOFFEN IN KOEKJES WORST EN DERGELIJKE ALLEEN MAAR EEN GOED TEKEN IS DATWANT DAAR MOETEN JOU DARMEN WEER AAN WENNEN DIE WETEN GEWOON NIET WAT ER ALLEMAAL BINNENKOMT, EN VAN VERWONDERING KRIJGT JOU HOOP EEN ANDERE KLEUR WANT JOU LICHAAMKENDE ALLEEN CHIPS.
    EEN KEI FIJNE DAG WEL HEEL FRIS BUITEN HOOR EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 01 Februari 2011 - 06:46

DORRY:

HOI HUMMEL.
    VERGETEN EEN MELDING TE MAKEN HOE LIEF EN SCHALKS JIJ OP DE PASFOTO STAAT ,IN EEN WOORD EEN KNUFFEL LEKKER DING DORRY

• 01 Februari 2011 - 08:38

Tante Angela:

Hoi pipeloi,

Lieke gefeliciteerd met je strikdiploma; Super goed van jou!
    Meike gefeliciteerd met je Oké stempel; Super goed van jou!
    Janske gefeliciteerd met je zus en zusje en Super goed van jou dat jij zo trots op hen bent!
    Wij zijn trots op jullie allemaal!

Fijne dag!

Knufjes van tante Angela

• 01 Februari 2011 - 08:46

Leanne:

Lieke, gefeliciteerd met je strikdiploma!
    Wat goed zeg. Als ik een keer veterschoenen aan heb, mag jij ze strikken ;).
    Tot morgen!

Groetjes Leanne

• 01 Februari 2011 - 13:49

Joli Claes:

Ha Janske

Dorry heeft helemaal gelijk over jouw pasfoto.
    Waar komen die blozende wangetjes vandaan ?
    Fijne dag verder.

Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons. xxxxxx

• 01 Februari 2011 - 17:55

Judith & Ron, Wout,?:

Hallo allemaal,

Lieke, tegekgoedgaafsuperniemeernormaalknap van jou!
    Meike, goede score, die stempel; die zijn goud waard!
    Janske, Wat doe je het knap; hopelijk voel je vandaag wat beter?
    Joke en Ferry; diepe buiging maar weer!

Zet 'm op!

• 02 Februari 2011 - 20:49

Janny,:

Hallo Super Janske en Familie,

Wat knap van je grote zus, alweer een diploma erbij, Lieke van harte gefeliciteerd met je strikdiploma. En Janske knap hoor weer een stempel erbij.
    Fijn dat je toch steeds weer naar school toe gaat, het is dan ook wel te begrijpen dat je daar erg moe van wordt, je mag dan gerust een middagdutje doen, dan hoef je niet te knikkerbollen aan tafel, dat is ook erg vermoeiend.

Knuffel ze, heel veel groetjes van de Fam.Vrienten.

• 03 Februari 2011 - 12:39

Ellen: