Speelafspraak - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Speelafspraak - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Speelafspraak

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

29 December 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Vanmorgen heb ik mijn 5de sticker verdiend. Ook al heb ik dan niet op mijn eigen kamer geslapen. Wel heb ik de hele nacht op mijn eigen matras geslapen op de kamer van Lieke en Meike. Om het nog mooier te maken, ik was vanmorgen zelfs als laatste wakker. Nu had ik vanmorgen ook direct een goed idee. Ik wilde met Mara afspreken vandaag. Nadat ik het nummer had ingetoetst en mama met de mama van Mara had gesproken had ik een afspraak voor vanmiddag. Ja, en dan moet je de dag nog doorkomen. Gelukkig had mama nog wel een idee wat we konden doen. Zo zijn we samen boodschappen gaan kopen. Verder hebben we gezellig met de lego gespeeld. Niet alleen omdat wij dat leuk vonden maar ook voor papa. Hij heeft de afgelopen dagen al zo veel roze voorbij zien komen dat wat andere activiteiten ook wel leuk is voor de afwisseling.
Vanwege mijn speelafspraak moest ik vanmiddag rusten. Niet dat ik het nodig vond en daarom heb ik ook niet echt geslapen. Eenmaal bij Mara thuis heb ik heel fijn gespeeld. Eerst binnen en daarna ook buiten. Ook heb ik twee kleine lammetje gezien maar deze aaien vond ik toch echt te spannend. Tegen de tijd dat ik naar huis moest had ik al met de mama van Mara geregeld dat ik de volgende keer dat ik kom spelen ik ook mag blijven eten. Meike deed er daarna nog een schepje boven op want zij wilde dan bij Mara blijven slapen. Dat laatste vond mama geen goed idee. Eenmaal thuis was er nog een verrassing voor ons alle drie. We mochten bij oma Hanny en Frans gaan logeren. De koffer was al ingepakt en na het eten was het tijd om te gaan. Eenmaal daar hebben we rustig wat TV gekeken. Verder hebben we het bad bij oma Hanny en Frans uitgetest. Inmiddels liggen we met zijn drieën in twee bedden te slapen. Meike wilde namelijk niet meer in het kinderbedje dus zij ligt nu andersom bij Lieke in bed. Voor nu slaap lekker.

Groetjes Janske

• 29 December 2010 - 22:08

H & H & I:

Hoi SUPER Janske,

Wat knap een 5de sticker !! Dat gaat helemaal goedkomen met slapen.
    En fijn dat jullie ook even aan papa denken en het roze achterwege hebben gelaten vandaag.
    Volgende keer kun je het lammetje gewoon aaien dan kun je voelen hoe lekker wollig ze zijn.
    Veel plezier nog bij oma Hanny en Frans.

Dikke knuffels en kusjes ome Hans, tante Hariètte en Imke XXX

• 29 December 2010 - 22:57

Joli Claes:

Ha Janske en familie

Jeeeeeh, de vijfde sticker, wat super knap.
    Wat gezellig dat je bent gaan spelen bij Mara.
    En je kunt inderdaad de volgende keer best de lammetjes aaien, het zijn nog babytjes, dat durf je vast wel.
    Ik ben benieuwd of je bij oma Hanny en Frans ook een sticker gaat verdienen.
    Doe je best en veel plezier.

Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons.xxxxxxxxx

• 30 December 2010 - 07:14

DORRY:

HOI JANSKE EN DE HELE WERELD.
    WAT KNAP AL VIJF STICKERS GOED HOOR.
    EN DE HELE NACHT OP JOU MATRAS.
    EN BIJ MARA SPELEN.EN SLAPEN BIJ OMA EN OPANONDE KNOL WAT FIJN.
    JANSKE EEN LAMMETJE HEEFT NOG GEEN TANDEN, DUS BANG HOEF JE NIET TE ZIJN ZO'N ZACHT BEESTJE.
    EN FERRIE DAT JIJ DE KLEUR ROZE APART VINDT WETEN WIJ, MAAR DAAR IS NIKS MIS MEE ,EN MET DE LEGO BOUWEN IS VOOR MANNEN ERG LEUK MET DIE APARTE KLEUREN.
    NU IS BIJNA HET JAAR OM ,EN DAN OP NAAR DE TOP, GAAT LUKKEN HOORNEEM DAT MAAR VAN EEN WIJZE VROUW AAN.EEN DIKKE VETTE HIVEFE LOWFIVE DORRY

• 30 December 2010 - 08:03

Tante Angela:

Goedemorgen allemaal,

Lekker geslapen? Wat een gezellige boel is het toch in de vakantie he, met al dat spelen en logeren.
    Hier is dat niet anders, want toen ome Tan gisteren Rens bij Imke op is gaan halen is Imke mee naar ons gekomen om de logeerpartij voor te zetten en als jullie net zo goed geslapen hebben als Imke en Rens dan zijn jullie vandaag SUPER fit.
    En papa en mama hebben hopelijk ook een nachtje lekker kunnen slapen. Dan is iedereen goed uitgerust voor het uitzwaaien van het oude jaar en inknallen van het nieuwe jaar morgen.
    Veel plezier nog bij oma Hanny en Frans.

Groetjes tante Angela, ome Tan, Bart, Sietske, Rens en Imke

• 30 December 2010 - 08:13

Judith & Ron,Wout,?:

Hallo Janske!

5 stickers; yes, wat goed! dat is 1 rij vol en dus.....
    Knap hoor!
    Nu lekker geslapen bij oma Hanny en Frans? Papa en mama ook een nacht bijgetankt?
    Wat gezellig, zo'n speelafspraakjes. Geniet er maar lekker van.

Zet 'm op!

Oh ja, Wout gaat ook als een speer met de stickers. Eerst is het maanden af en toe en sticker geweest, nu lijkt hij de boel echt op te pakken...de aanhouder wint!

• 30 December 2010 - 16:02

Jose:

Ha meiske,

Super, zoals je bezig bent. Niet alleen om hoe het met je gaat, maar ook om de dingen die je onderneemt. Petje af!
    Ik wens jou, mama, papa, Lieke en Meike, een glansrijk 2011. Een jaar van overwinning, een jaar ook met veel plezier en veel geluk. Als je elkaar hebt dan heb je zoveel mee, dan kan je je koesteren in veel warmte en liefde.
    Joke en Ferry, ik heb veel respect voor alles wat jullie ondernemen en voor alles waar jullie mee worstelen. Ik lees de tranen tussen de regels door maar ik lees ook het genieten van elke dag.

Liefs en een dikke kus, José.