Mini wintersportvakantie - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Mini wintersportvakantie - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Mini wintersportvakantie

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

20 December 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Vanmorgen was het weer de laatste keer deze dexaweek dat papa bij mij op de kamer wakker werd. Alleen was het allemaal iets anders want ik werd vanmorgen bij papa en mama in bed wakker. Nu de draak weer kleiner gaat worden mag ik weer gaan proberen om stickers te verdienen. Ook het naar school gaan hoort er weer gewoon bij een na wat kort verdriet nadat mama afscheid had genomen heb ik eigenlijk best wel een leuke ochtend op school gehad. Wel heb ik het nog heel koud. Daarom mocht ik mijn skibroek in de klas aanhouden. Alleen tijdens de gymles heb ik hem even uit gedaan. De middag bestond uit uitrusten. Totdat Lieke terug was van school heb ik lekker boven in bed televisie gekeken. Daarna begon de mini wintersportvakantie in eigen tuin. Papa ging naar buiten om de ijsbaan helemaal in orde te maken en ik wilde hier niets van missen. Warm aangekleed met de slee in de hand kijken hoe het ijs een mooie spiegel wordt. Nu kan ik dan ook officieel zeggen dat de ijsbaan tip top in orde is. Er kan de komende dagen dan ook veel gebruik van gemaakt gaan worden. Ikzelf heb al bedacht dat ik morgen wat mensen uit de klas uit ga nodigen om te komen sleeen of schaatsen.
Mijn avondeten bestond uit erwtjes en toetje. Dit alles met als afsluiting een chocolaatje uit de kalender. Kortom de praprika chips zijn weer ingeruild voor eten dat iets gezonder is. Daarna was ik moe heel moe. Om zeven uur lag ik al in bed te slapen. Inmiddels ben ik al weer wakker geworden en heb ik met mama afgesproken dat papa toch straks nog even komt overleggen. Je weet maar nooit wat ik er nog uit kan onderhandelen.
Verder wil ik nog even terug komen op de reactie van Judith. Om te beginnen proficiat met je verjaardag. Verder heb ik Lieke je reactie laten lezen en zij dacht te weten wat er met je aan de hand was. Toen ik namelijk in de buik van mama zat had Lieke ook een T-shirt aan met tekst. Op haar shirt stond: ik ben straks de oudste. Nu denken wij samen dat de strekking van beide T-shirts hetzelfde is. Dus bij deze proficiat met de zwangerschap.

Groetjes Janske

• 20 December 2010 - 22:11

Joli Claes:

Ha Janske en familie.

Draakje weg, paprikachips weg.
    Weer terug naar het "normale" leven.
    Goed eten en slapen, stickers verdienen en op naar een vrolijke kerst.
    Het blijft vriezen, dus ik denk dat er flink gebruik gemaakt gaat worden van de ijsbaan in de tuin.
    Veel plezier op school, en veel sneeuw-en ijspret.
    Wel voorzichtig doen hoor.

Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons.xxxxxxxx

• 20 December 2010 - 22:13

Bertie En Berke.:

Hoi Janske.

Zeg wat heb je nu een mooie pasfoto zo stoer met die zonnebril,
    volgens ons ben je er zelf trots op en heb je zeker pretoogjes achter die glazen. Ook goed voor je ogen in die witte sneeuw.
    Wij zouden ook wel zo'n grote tuin willen voor een mini wintersportvacantie,maar anders gaan we wel naar de Groote Peel die is nu ook erg mooi.
    Nou gaan we vlug in ons warme holletje,lekker slapen.
    Hoie en Hou d'oe. groetjes uit Doospel van Bertie en Berke.

• 20 December 2010 - 23:10

Oma Hanny En Frans:

Lieve Janske,

Wat weer een gave foto van je. Gelukkig gaat het draakje weer verdwijnen en krijgen we straks weer de vrolijke Janske te zien.
    We hopen dat het slapen dan ook weer wat beter gaat lukken. Dan ga je ook weer wat meer genieten van het naar school gaan.
    Nou ja en over die vakantiekolonie bij jullie in de achtertuin, hoef ik het natuurlijk niet te hebben. Dat is fantastisch. We wensen jullie met alle vriendjes dan ook veel plezier morgen!

En Judith, Ron en Wout: Hartstikke gefeliciteerd met de nieuwkomeling in Venray. Rustig aan he Judith?

Slaap allemaal lekker vannacht!
    Dikke knuffel!

• 21 December 2010 - 05:05

DORRY:

HOI WINTERSPORTERS.
    DAT HEEFT NIET IEDEREEN ZO'N PRETPARK GAAF HOOR.
    EN ERWTJES EN EEN TOETJE ERG GOED MEID.
    NU NOG OP DE GOEDE TEMPERATUUR KOMEN EN DAAR KOMT JANSKE DE OUDE WEER OM HET HOEKJE KIJKEN.
    JIJ BENT ALS FOTOMODEL GEBOREN ZO GOED STA JIJ ER OP.
    MEISJE WEER LEKKER NAAR SCHOOL ,EEN FIJNE AFLEIDING MET ALLE KLEUTERS DAAR.
    VANDAAG WEER VEEL PRET OP DE IJSBAAN.
    EEN DIKKE VETTE HEFIVE LOWFIVE DORRY

• 21 December 2010 - 06:14

Judith & Ron,Wout, ?:

Hallo allemaal!

Wat een fijne wintersport met super foto!
    Lekker is het, hè! Wat goed dat je naar school bent geweest!

Veel succes weer met stickers verdienen, Wout heeft er weer 1 gescoord! Je kunt het!

Zet 'm op!

Ps. Dank jullie wel voor alle felicitaties ennuh: Goed geraden allemaal!

• 21 December 2010 - 06:16

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Wat een mooie pasfoto van je.
    En wat een mooie kustwerken kun jij maken.
    Opa ijsje kwam gisteren die mooie kalander van je brengen. Kei goed gedaan van je.

Veel plezier met de kinderen uit je klas op de ijsbaan.
    En succes met het verdienen van je stickers

Judith proficiat met de zwangerschap.

Groetjes uit Leende

• 21 December 2010 - 08:10

Ome Tan :

Alsof je net samen met de rest van het koninklijk huis van de skipiste afkomt.
    Zijne koninklijke hoogheid Miss SuperJanske d'n urste in haar eigen skiresort, prachtig.

En nu maar hopen dat die sneeuw nog ff blijft liggen want ik heb nu echt geen zin meer om in de tuin te gaan werken.

Judith dikke proficiat met je ?

groetjes

Ome Tan

• 21 December 2010 - 14:23

Fam Van Gaal:

Hey Kanjer

Wat een super mooie foto van je zeg!!!!!! En wat gaaf zeg wintersport in de achtertuin.
    Hopelijk kunnen jullie nog lang van een wintersportoord genieten.
    En natuurlijk heel veen stickers verdienen en dan een cadeautje wat je hier vol trots aan het vertellen was.

Janske wat spreken we af over de postzegels die mensen verzamelen voor het goede doel?? Dat wij ze gewoon een keer bij jullie komen halen? Laat maar wat weten. O dat ze die weet opsturen dan krijgen we weer meer postzegels:-).

Dikke kus ons 4tjes

• 22 December 2010 - 19:24

Ellen:

Hallo Super Janske!

Gelukkig is die vervelende dexa draak weer verdwenen! Wat een lastig ding!
    Wat een mooie pasfoto deze week van jou! Echt geweldig!
    Wij hebben ook de kalender gekregen van opa IJsje, hij is wel echt heel mooi geworden!
    Zo lijk je net een échte kunstenaar... Wie weet over heel wat jaren....
    Nou, nog veel sneeuw en ijspret, maar ik denk dat dit wel goed gaat komen! En volhouden met
    stickers verdienen he! Ook dat kun jij, dat weet ik zeker.

Heel veel liefs