Terug naar Eindhoven - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Terug naar Eindhoven - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Terug naar Eindhoven

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

08 Oktober 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Vanmorgen was ik samen met papa al vroeg wakker. Het nadeel van in een ziekenhuis slapen is namelijk dat daar soms je buren baby's zijn met veel volume. Maar als je dan eenmaal wakker bent heb je wel alle tijd om extra aandacht aan je uiterlijk te besteden. Na een ontbijtje was het dan ook tijd voor de gewone kleren. We gingen er namelijk helemaal van uit dat we vandaag naar huis zouden mogen. Nu weet ik dat papa altijd gel bij heeft voor zijn haren en met de extra tijd van de ochtend was er nu dus ruimte over om ook mijn haren van wat gel te voorzien. Met het eindresultaat heb ik uiteindelijk helemaal de blits gemaakt op de afdeling. Ik had een dusdanige metamorfose ondergaan dat mijn juf Marijke me niet meer herkende op de gang. Nadat ze me uiteindelijk toch herkend had was het tijd voor de les. We zijn zeker 3 kwartier flink bezig geweest voor school en hebben 2 werkjes helemaal af gekregen. In de tussentijd kregen papa en mama te horen dat we inderdaad naar huis mochten. Hiep hiep hoera! Onderweg naar huis hebben we eerst Lieke bij opa Ijsje en oma Tumtum opgehaald. Na daar gegeten te hebben was het echt tijd om naar huis te gaan. Thuis vlug in mijn eigen bed want ik was inmiddels wel aardig moe geworden. Tijdens mijn dutje is mama samen met Lieke bij tante Angela Meike gaan halen. Rond half 5 waren we weer helemaal compleet thuis. Na het eten van wat friet en een frikandel met mayo en curry moesten we weer naar Eindhoven. Deze keer niet om naar het ziekenhuis te gaan maar voor de lichtjesroute. Opa Ijsje kwam ons (Lieke, Janske, Meike en mama) halen en wat was het mooi. We hadden zo veel gezien dat we niet wisten waar we moesten beginnen met vertellen bij thuiskomst. We hebben ijberen, clowns, bloemen, vissen, smurfen, nijntje, zwanen, de regenboog en heel veel meer gezien en het was prachtig. Nadat we bijna de hele route gereden hadden gebeurde er nog iets leuks. We stonden voor een stoplicht te wachten en er klopte een mevrouw op de ruit. Ze had ijsjes gekocht en had nog 3 ijsjes over. Ze vroeg aan mama of wij die op mochten eten. Dat mocht van mama en op die manier hadden we een hele bijzondere afsluiting van de avond. Het kan toch bijna geen toeval zijn dat je bij opa Ijsje in de auto zit en er wordt op de ruit geklopt met de vraag: "Lust je een ijsje?". Hoe dan ook we hebben genoten van vanavond, OPA BEDANKT!

Groetjes Janske

• 08 Oktober 2010 - 21:50

Tante Angela:

Hoi Super Girl Janske,

Wat zie jij er stoer uit met je haartjes.
    Fijn dat je weer thuis bent en dat jullie ook zo genoten hebben van de lichtjes route.
    En dan nog ijsjes toe, super!

Lekker slapen in jullie eigen bedjes en morgen fijn samen spelen!

Dikke knuffel van tante Angela

• 08 Oktober 2010 - 21:55

Ome Tan:

Ook al mis ik boefje Meike, ben heel blij dat jullie weer compleet zijn.

Prachtige foto's

grts

Ome Tan

• 08 Oktober 2010 - 22:40

Opa Ijsje.:

Leuk om dit te kunnen doen.

Die snoetjes van jullie !!

HEERLIJK !!!!!

• 09 Oktober 2010 - 00:42

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Wat fijn dat jij weer thuis bent en jouw zusjes ook.
    En dan ook nog met Opa IJsje de lichtjesroute rijden is helemaal super. Heel mooi en dat zie ik ook op de foto's.
    En als supertoetje nog een ijsje is een geweldige afsluiting van een geweldig mooie avond.

Fijn weekend en blijf genieten met z'n allen en hou je taai kleine guit en familie.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 09 Oktober 2010 - 06:30

DORRY:

HOI SUPER JANSKE EN DE REST.
    IK LAS TERUG NAAR EINDHOVEN EN MOEST DENKEN OJE WEER OPGENOMEN EN NET ERUIT.
    MIS GELUKKIG JIJ HEBT DIE VETTE LICHTJESROUTE GEZIEN, MOOI IS DIE ,EN DAN HET TOEVAL DAT DIE MEVR.BIJ OPA IJSJE OP DE RUITEN BONKT EN VOOR JULLIE OOK ZO,N JOEKEL IJS HEEFT KWAM GOED UIT WANT HET WAS FEEST ,JOU THUISKOMST EN DAN DE LICHTJES.
    EN DAN DIE HAREN JOU KAPSEL LIJKT OP DAT VAN JUFMARIJKE MAAR MET DE GEL IS HET HELEMAAL STOER.
    IK LEES NIKS VAN BEESTJES OF IETS ,WAT WAS HET NOU WAT VOOR DE KOORTS ZORGDE?EEN KEI FIJN WEEKEND IEDEREEN EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 09 Oktober 2010 - 08:43

Marleen:

Ik was al helemaal geschrokken van de titel. Toch niet weer terug naar het ziekenhuis?? Gelukkig stond er heel wat anders op het programma. Wat een mooie lichtjes! En dan ook nog een ijsje krijgen, dat gebeurt mij nooit. Enne ik wil ook nog echt even kwijt dat ik haar heel stoer vind staan! Een heel fijn weekend gewenst!

groetjes Marleen

• 09 Oktober 2010 - 10:46

Judith & Ron, Wout:

Wat een feestdag!
    Lekker terug uit het ziekenhuis en dan zo'n bijzondere avond met Opa Ijsje. Helemaal geweldig!

Inderdaad snoeten om intens van te genieten..

Zet 'm op!

• 09 Oktober 2010 - 14:32

Frank En Heidi:

Hallo Super Janske

Je weet het wel spannend te maken voor ons, om de titel zo te maken.
    Maar gelukkig was het een leuke dag.
    Geniet maar lekker

Groetjes uit Leende

• 09 Oktober 2010 - 14:38

Cor En Diny.:

Hoi Super Meiskes.

Zo zeg dat was nog eens een verrassing om met Opa ijsje de lichtjesroute te gaan rijden.
    Zo te zien van de foto's hebben jullie er allemaal van genoten.
    Zeker Opa ijsje want wat is er mooier om met je kleinkinderen op pad te gaan en aan de gezichtjes kan zien dat ze er van genieten, dan genieten niet alleen de kleinkinderen "Frans dit nemen ze jou niet meer af".

Het was wel heel toevalling dat die mevrouw voor jullie alle drie een ijsje had en zo te zien hebben jullie er lekker van kunnen snoepen.Wat een boffers zijn jullie.

Lieve Bekskes maak er een mooi weekend van en geniet van het mooie weer.

Oja Janske, wat heb je mooie stiekeltjes heel grappig om jou zo te zien met dat koppie met haartjes.
    Allemaal de groetjes en houdoe he.
    Knuffels en het allerbeste.

• 09 Oktober 2010 - 18:47

Leanne:

Wat stoer zeg, gel in je haren! Mooi!
    En wat leuk dat opa met jullie de lichtjesroute heeft gereden.. Enja dan kan dat ijsje inderdaad niet weg blijven :)
    Je bent opa ijsje of je bent het niet ;)
    Tot maandag!

• 10 Oktober 2010 - 18:39

Nikki En Jannie:

Hee Janske,

Wat heb je mooi je haar zelf gedaan. Echte stoere meid. De lichtjes route is idd erg mooi kan ik uit ervaring vertellen. Dag meisje groetjes