KIS kalender 2011 is te koop - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu KIS kalender 2011 is te koop - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

KIS kalender 2011 is te koop

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

30 September 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Zoals jullie weten staat er een tekening van mij in de nieuwe kalender van Kunstenaars In Spe, afgekort KIS. Het doel van KIS is tweeledig:

* Ontspanning bieden aan ernstig zieke kinderen. Juist in een periode van ziek zijn is tekenen een geweldige vorm van expressie en verwerking. Als voorbeeld noemen wij hier de kankerpatiëntjes die, tussen chemokuren door, afleiding vinden in het tekenen en knutselen. Zo vergeten zij even dat ze ziek zijn!

* Door de verkoop van kerstkaarten en kalenders genereren wij geld, wat weer besteed wordt aan het ernstig zieke kind, met vaak levensbedreigende aandoeningen/ingrijpende behandelingen zoals:

Kanker
Stofwisselingsziekten
Infectieziekten
Nierdialyse en transplantatie

Onderzoek en afleiding, dat is waar onze stichting voor werkt! En met succes.

Om maar een van de acties te noemen: het doneren aan het Kinder Oncologisch Centrum Nijmegen voor onderzoek naar nieuwe behandelingen bij kinderkanker.

De kalender 2011 is te bestellen tot 20 oktober aanstaande. Hierdoor kan de levering dan voor 1 december 2010 plaatsvinden, zodat iedereen hem op tijd in huis heeft. Ook voor bedrijven zijn er mogelijkheden om het eigen bedrijfslogo op de kalender te laten drukken. Daarnaast zijn er ook kerstkaarten te koop.

Wil je ook zo'n mooie kalender en wil je de hele maand november 2011 tegen een prachtig kunstwerk van de kunstenaar Super Janske aankijken, bestel dan zo'n kalender. Kun je hem in Heeze, Valkenswaard of Arcen af komen halen, dan kun je hem bestellen via ons. Dat kan door een berichtje op deze site of via een reactie via de Super Janske Club (www.superjanske.nl). Natuurlijk kunnen jullie de bestelling ook rechtstreeks plaatsen via www.kunstenaarsinspe.nl (http://www.kunstenaarsinspe.nl). Ook de mensen die verder weg wonen wil ik verzoeken om de bestelling rechtstreeks te plaatsen.

De kalender is verkrijgbaar voor € 7,50 inclusief BTW, exclusief verzendkosten.

Uiteraard hopen we op een goede verkoop, zodat er een goede opbrengst komt die weer op een goede plaats terecht gaat komen. Voor meer info: zie www.kunstenaarsinspe.nl

Alvast bedankt.

Groetjes Janske
(Kunstenaar in Spe)

• 30 September 2010 - 21:12

Tante Angela:

Allemaal zo'n mooie kalender bestellen he!!!
    Want wie wil er nu geen ECHTE SUPER JANSKE!!!

Groetjes tante Angela

• 30 September 2010 - 22:34

Joli Claes:

Ha Janske en familie

Kom maar op met die kalender.
    Ik wil wel een echte onvervalste SUPER JANSKE.
    Laat me even weten, hoeveel, bij wie en wanneer ik moet betalen.
    Ik hoor dan wel wanneer de kalender bij jou binnen is.
    Nu heb je je eerste bestelling binnen, MOGEN ER NOG VELEN VOLGEN.

Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons.xxxxxxx

• 01 Oktober 2010 - 05:46

HOI NEDERLAND:

AL TWEE KEER MIJN TEKST KWIJT, PACO HEEFT MIJN BOTERHAM WEG GEPIKT EN DAT ALLEMAAL OMDAT IK OM 5.30 NOG ZO MOE WAS DAT IK TEGEN COR ZEI IK BLIJF NOG LIGGEN.
    MAAR OM 6.30 WAS IK ER TOCH AL UIT OMDAT IK VIND DAT IK MIJN OEFENINGEN ,EEN MAIL TJE AAN JOU DE KRANT LEZEN ,EN NOG WAT DINGEN OP EEN BEPAALDE TIJD GEDAAN MOET HEBBEN EN DIE TIJD VAN DEZE MUTS IS 6UUR DUS DAN BEN IK VANDAAG VEEL TE LAAT MET ALLES, EN IK WIL OM 7.30 MET PACO NAAR HET BOS ,GEWOON HET BELS LIJNTJE VOLGEN EN DAN AFSLAAN MAAR IK WAAN MIJ DAN TOCH IN EEN OERWOUD .JA JANSKE DIE FANTA VAN MIJ IS NOG LANG NIET OP.HET GAAT NOG STEEDS REDELIJK MET JOU GELOOF IK JEMIE NEE WAT IS DAT GEWELDIG.
    EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 01 Oktober 2010 - 07:11

Nicole Van Gaal:

Hey Super Janske

Jij bent echt een super kunstenaar.
    Voor je het weet vraagt heel Heeze je om een mooi schilderij te maken. Ik zou zeggen maak er dan maar een mooi prijsje voor.
    Geniet vandaag lekker van het mooie weer.
    X Nicole&Gijs en een dikke knuffel van Renske Bram.

• 01 Oktober 2010 - 08:23

DORRY:

NU KAN IEDEREEN ZIEN DAT VANDAAG BIJ MIJ NIET ALLES VAN EEN LEIEN DAKJE GAAT.
    BIJ MIJN EERSTE MAILTJE VUL IK IJSKOUD HOI NEDERLAND IN INPLAATS VAN MIJN NAAM ,GROETJES DORRY

• 01 Oktober 2010 - 09:05

Inge:

Hoi Janske,

Wowie wat een skon schilderij...

Daar ga ik de oma's ook mee verwennen.
    En mezelf natuurlijk ook.

Dus bij deze mijn bestelling:

3 kalenders graag.

Groetjes en ik hoor verder wel wat en hoe.

Knufje Inge.

• 01 Oktober 2010 - 09:57

Fam. Geurts:

Hoi Janske en familie

Natuurlijk willen we heel graag die kei gave kalender bestellen om in november naar het mooiste kunstwerk te kunnen kijken.

Groetjes en een kei goed weekend !!!

• 01 Oktober 2010 - 11:21

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Ja hoor ook wij willen wel zo'n mooie kalender.

Groetjes uit Leende

• 01 Oktober 2010 - 11:43

Asmara:

Hoi super janske,

Ja hoor, ook wij willen graag zo'n mooie kalender.

Groetjes en tot later
    Asmara.

• 01 Oktober 2010 - 12:12

Dian:

hoi SUPER JANSKE

ook ik wil zo'n mooie kalender van die superster.

groetjes dian

• 01 Oktober 2010 - 21:22

Hetty Maas:

Hallo Janske,

Super gaaf zeg, zo'n mooie kalender willen wij ook graag hebben.
    Heel fijn weekend allemaal!
    Groetjes Hetty

• 02 Oktober 2010 - 05:01

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Wat een mooie tekening van jou.
    Ik had bij tante Angela al 2 kalenders besteld na de Super Janske dag maar ik wil er graag nog een: dus in totaal 3.

Ik hoor wel hoe, waar, wanneer etc.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda.

• 02 Oktober 2010 - 12:04

Ome Nol Tante Door:

hallo super janske
    en de rest
    zekers willen wij ook zn mooie kalender
    maar als het goed is heb ik er bij opa beks er al 3 besteld
    dus dat komt wel goed denk ik
    nou janske en papa en mama en je zusjes hou de moet er in he jullie kunnen het dat weten we maar het is zwaar, kaarsjes blijven voor jullie branden .
    de groetjes en knuffels
    ome nol tante door

• 03 Oktober 2010 - 10:28

Martha:

hallo super janske:
    Ik wil ook graag een mooi kalender van jou hebben, leuk om mooie tekeningen te hebben.
    vriendelijke groet.
    tante martha.