Logeren bij de familie Prinsen - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Logeren bij de familie Prinsen - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Logeren bij de familie Prinsen

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

22 Augustus 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Zoals de kop het al verraad, we hebben bij ome Tan en tante Angela mogen slapen afgelopen nacht. Gisteren na het warm eten mochten we dan eindelijk in de auto naar Valkenswaard. De hele dag duurt zo super, super, super, super lang als het gezelligste voor het laatst van de dag wordt bewaard. Eenmaal in de auto was er natuurlijk de vraag wie er bij wie op de kamer mocht liggen. Ik wilde graag bij Sietske slapen. Lieke bij Rens en Meike bij Bart. In Valkenswaard aangekomen was daar natuurlijk ook over de kamerindeling nagedacht en werd al snel duidelijk dat Lieke en Meike van kamergenoot zouden wisselen. Iets waar helemaal niemand moeilijk over deed. Na wat kussen en knuffels van papa en mama was het tijd voor het echte logeerwerk.
We mochten om te beginnen onder de douche. Daarna in de pyjama naar beneden voor een filmpje. Tijdens het kijken werden we voorzien van nog wat drinken en lekkere chipjes. Halverwege de film was de aandacht van mezelf en Meike aardig weg en leek het ome Tan en tante Angela beter om iedereen in bed te gaan leggen. Lieke, Meike en ikzelf kregen allemaal een verhaal voorgelezen van onze kamergenoot. Na het verhaaltje zijn Lieke en Meike heel goed gaan slapen. Ikzelf had daar iets meer moeite mee. Ik bleef dan ook stug volhouden dat ik niet moe was. Zelfs nadat ome Tan me had vertelt dat ik niet in mijn ogen moest wrijven omdat ik anders het zand van de zandmannetjes er weer uit haalden. Eenmaal in slaap hebben we allemaal doorgeslapen tot goed zeven uur vanmorgen. Heerlijk ontbeten al heb ik meer naar het brood gekeken dan dat ik er van gegeten heb. Dit heb ik later wel weer goed gemaakt door een halve appel op te eten. Om ook iets terug te toen voor de gastvrijheid hebben Meike en ik meegeholpen met de afwas waarna het tijd was voor de schoonheidsbehandeling van Sietske. Alle nagels van mezelf, Lieke en Meike werden voorzien van een mooi kleurtje. Daarna fijn buiten spelen en natuurlijk ook nog wat knutselen. Rond de middag waren papa en mama er weer om ons op te halen. Tante Angela vertelde papa en mama dat ik drie rode vlekjes op mijn arm had. Nadat we thuis waren en ik een luier aan kreeg voor het slapen zag mama ook dezelfde vlekjes in mijn schaamstreek. Toch maar weer een belletje naar Nijmegen. Na overleg met de professor mochten we het thuis nog aankijken. Zou het erger worden dan was opnieuw contact nodig, anders was het bezoek op de poli wat toch al voor morgen in de planning zat voldoende. Nu lig ik na een grote inspectie ronde van mama lekker te slapen en zijn er geen extra vlekken bij gekomen. We zijn erg benieuwd wat ze morgen van de vlekjes zullen vinden?

Groetjes Janske

  • 22 Augustus 2010 - 20:57

    Ellen:

    Hallo Super Janske!

    Wat fijn dat je jullie logeerpartijtje zo goed en gezellig is verlopen! En wat lief van jullie dat jullie ook nog hebben meegeholpen met de afwas. Ik heb toevallig ook mijn nageltjes gelakt toenstraks, maar ik denk dat Sietske er wel beter in is ;)

    Hopelijk krijg je er geen vlekjes meer bij en is er ook niks ergs aan de hand! Ik ben benieuwd morgen... We horen het wel weer.

    Voor nu slaap lekker, weer in je eigen bedje of bij papa en mama.

    Heel veel liefs!

  • 22 Augustus 2010 - 21:08

    Opa Ijsje Oma Tumtum:

    He he Meidje , wat nu weer ..vlekjes..hopelijk zijn het schoonheids vlekjes , dus maar weer ff afwachten wat ze er daar van vinden in nijmegen.
    Morgen dus naar Nijmegen met de auto en in die auto zit een CD speler met de CD van kabouter Plop, dus Janske niet vergeten tegen papa en mama te zeggen CD nr 1
    Kunnen ze ook is horen hoe goed jij die liedjes uit je hoofd kent.
    Wel hard meezingen he.

    Dag schat.

  • 22 Augustus 2010 - 21:25

    Tante Angela Ome Tan:

    Wa hebbe wij genoten van dit logeerpartijtje

    Even een gezinnetje van 6, iedereen zegt dan O das druk.

    Maar het was alleen maar gezellig met 3 meiden erbij.

    Wij zijn nadat jullie weg waren nog even gaan fietsen en kwamen ome Gijs en tante Nellie tegen en waren precies voor de bui weer thuis.

    Succes morgen in Nijmegen.

    Dikke knuffel ome Tan en tante Angela

    p.s. was je vanavond wel moe?

  • 22 Augustus 2010 - 21:42

    Joli Claes:

    Ha Janske en familie.
    Wat een prachtige foto's weer.
    Er is goed op te zien dat het logeerpartijtje geweldig gezellig was en misschien wel voor herhaling vatbaar.
    Iedereen heeft er van genoten.
    Hebben papa en mama ook genoten van de bruiloft en hun 'vrije nacht'.
    Morgen veel succes in nijmegen en hopen dat de vlekjes niks te betekenen hebben.
    Hou vol en zet 'm op.
    Dikke kus van ons.xxxxxxx

  • 22 Augustus 2010 - 22:32

    Gerda:

    Hey Miss Super Janske fideranske,

    Dat ziet er echt gezellig uit, het logeren, en ook allemaal nog een verhaaltje voor het slapen gaan. Super.

    Succes in Nijmegen en ik hoop dat de vlekjes niets te betekenen hebben.

    Hou je taai kleine guit en familie.

    Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

  • 23 Augustus 2010 - 09:42

    Fam Van Gaal:

    Hey Super Janske

    Wat een feest zeg die logeerpartij!!!!
    Hopelijk zijn de vlekjes vanzelf weg gegaan en is het niets ergs.
    We gaan er vanuit dat alles goed is gegaan in het ziekenhuis en dat jullie alweer op weg zijn naar huis.

    Een fijne dag met hopelijk snel wat zonnestraaltjes

    X Renske Gijs en Nicole

  • 23 Augustus 2010 - 10:17

    Janny:

    Hallo Super Janske en Familie,

    Wat gezellig zo'n logeerpartijtje, zo te zien hebben jullie er allemaal erg van genoten.
    Jullie nagels zien er ook mooi uit, een mooi zomerkleurtje. Ik hoop dat het met de rode vlekjes mee zal vallen.

    Heel veel groetjes van de Familie Vrienten.


  • 23 Augustus 2010 - 10:56

    GeKkE NEeF BArT:

    hoi super janske en de rest

    ik vond het een kei gezelg feestje

    groetjes: GeKkE nEeF bArT

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heeze

Janske

Een reisverslag van Super Janske (Janske Beks) naar een kankervrij bestaan. Op 6 juli 2009 is bij haar op 2-jarige leeftijd Leukemie (ALL) vastgesteld. Dagelijks brengt zij verslag uit over wat haar die dag bezig heeft gehouden.

Actief sinds 07 Juli 2009
Verslag gelezen: 646
Totaal aantal bezoekers 2266269

Voorgaande reizen:

07 September 2011 - 31 December 2020

De wereld van Ke3

06 Juli 2009 - 03 Augustus 2011

Mijn reis naar een kankervrij bestaan

Landen bezocht: