Sietske's verjaardag - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Sietske's verjaardag - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Sietske's verjaardag

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

15 Augustus 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Wat een feest!! Het was helemaal super. Vanmorgen hebben we rustig aan gedaan, want we wisten natuurlijk dat we vanmiddag een feestje hadden, want Sietske is 9 jaar geworden. Eigenlijk wordt ze morgen pas echt 9 jaar, maar vandaag hebben we dat groots gevierd. Vanmorgen hebben we vooral voor de televisie gezeten en gelegen en minimaal 4 keer Paultje en de draak gekeken. Dat is momenteel weer onze favoriete DVD. Vanmorgen moest de rugzakvoeding nog wel aan, want eten ging me vanmorgen niet zo goed af. Omdat ik wel goed had gedronken, kreeg ik energierijke voeding, zodat er minder ml. gegeven hoefden te worden. Meike en ik zijn op tijd gaan slapen, zodat we ook op tijd naar het feestje konden. Voor mij betekende dat een relatief kort dutje van amper een uur. Ik wist dat we naar het feestje gingen als ik had geslapen, maar mama bedoelde eigenlijk als ik wat langer had geslapen. Meike heeft dus nog wat langer geslapen en toen was het tijd om te gaan. Speciaal voor Sietske's verjaardag mocht ik voor het eerst gel in mijn haren en mijn haren zagen er dus lekker wild uit. Ik ben daar heel trots op. Ook hadden Lieke en ik ons opgemaakt, dus we waren helemaal klaar voor het feest.
In Valkenswaard aangekomen was het natuurlijk eerst feliciteren en de kadootjes aan de jarige job geven. We werden, zoals we gewend zijn bij de familie Prinsen, weer uitstekend verzorgd. Ik vond het daar ook kei gaaf, want er waren nog al wat mensen die ook regelmatig op mijn site reageren, maar die ik verder niet zo vaak zie. Vandaag was het dus tijd om eens nader met ze kennis te maken en ook nog eens met hun spelletjes te spelen. Zo heb ik met Inge een hele poos het muizenspel gedaan. Iets wat kei leuk was. Ook bij Gerda heb ik een hele poos op schoot gezeten. Zij was samen met Sietske bezig aan een puzzel met heel veel stukjes. Ik heb goed gekeken hoe ze het doen, maar vooral ook lekker gekletst. Ook Wendy zat er bij tijdens het puzzelen.
Natuurlijk heb ik ook fijn met de kinderen gespeeld. In de speelkamer waar Bart's disco was. In de gang, in de keuken, in de voorkamer, in de achterkamer, we hebben heel het huis gehad. Ook ging Sietske nog af en toe spullen van boven halen, zodat er onder nog meer speelgoed was. Ik heb me dan ook uitstekend vermaakt en op de terugweg vertelde ik dan ook tegen papa en mama dat ik het een super super super gaaf feest vond. Ook Lieke was het helemaal met mij eens. Meike kon daar niets over zeggen, want zij blijft bij de familie Prinsen logeren en lag dus al lekker in bed. Lieke gaat morgen met mij mee naar het ziekenhuis en dat is iets waar Lieke en ik ons erg op verheugen.
Tijdens het feestje heb ik links en rechts best goed gegeten en gedronken. Na vanavond een optelsommetje gemaakt te hebben, bleek dat ik voldoende heb binnen gekregen. Hierdoor is het niet nodig om vanavond de rugzak weer aan te hangen. Morgenvroeg word ik in Nijmegen weer gewogen en dan zullen we weten of we op de goede weg zijn.

Groetjes Janske

PS. De foto's zijn weer bijgewerkt. Dit betekent dus even terug kijken bij vorige reisverslagen.

• 15 Augustus 2010 - 20:04

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Ik vond het ook een kei gaaf verjaardagsfeest van Sietske. En dat ik jou heb gezien en dat jij zelfs bij mij op schoot hebt gezeten en mee hebt geholpen met de puzzel van Sietske vind ik helemaal geweldig. Ook hebben we nog even getelefoneerd, dat was ook heel leuk samen met Wendy.

Ik heb genoten met een hoofdletter en ik hoop jij/jullie ook.

Voor morgen wens ik je heel veel succes en maak het maar gezellig met Lieke.

Hou je taai kleine guit en familie.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda.

• 15 Augustus 2010 - 22:16

Tante Angela:

Hoi Super Janske,

Fijn dat jij ook zo genoten hebt op het feestje van Sietske, wij vonden het ook erg gezellig.
    En wat kun jij al goed afdrogen zeg, zelfs de glazen kon je wel. Heb je dat van Meike geleerd?

Heel veel succes morgen weer in Nijmegen en maak er iets leuks van samen met Lieke.

Dikke knuffel van tante Angela

• 16 Augustus 2010 - 05:51

Inge:

Pieperderpiep,

Nee, geen hieperdepiep, maar pieperderpiep.
    Wat heb je heerlijk gelachen met het muizenspel. Niks is mooier dan lachende kinderen. Maar een lachende Janske is toch echt de kers op de taart van Sietske.
    Dank je wel dat je zelf genoten hebt en daardoor ook iedereen om je heen.

Toen we naar huis fietste regende het nog de hele weg (rest van de avond trouwens ook!) en we waren dan ook kletternat. Echt hollands (vakantie) weer. Thuis aangekomen zijn we meteen onder de warme douche gegaan en daarna lekker eten.
    Sam had thuis lekker geslapen en voelde zich daardoor weer oké.

Zet vandaag de boel maar lekker op zijn kop met Lieke, want zij is toch echt een lief meisje. Je boft toch maar met zo'n lieve zus.
    Knuffel aan jullie en de groetjes.

Inge.

• 16 Augustus 2010 - 17:03

Fam Van Gaal:

Hey super Janske

Enne hoe was het samen met Lieke in het ziekenhuis?? En heeft Meike het gezellig gehad bij de fam Prinsen?? Of hebben wij het nu verkeerd??
    Wij hopen dat alles goed is gegaan in het ziekenhuis..
    En we hebben erg genoten van die mooie foto van Janske. Tja wat zullen we zeggen je gezichtje spreekt boekdelen. De ondeugd straalt er vanaf. Dus papa en mama maak jullie Borst maar Nat.. Janske is op haar weg terug!!

X Renske Gijs en Nicole

• 16 Augustus 2010 - 18:12

Asmara:

Hey Janske,

Ik kan me alleen maar aansluiten met de rest, ook wij vonden het heel leuk dat je op de verjaardag van sietske was.

Met Inge het muizenspel doen, met Gerda,Sietske,Wendy en de rest de moeilijke puzzel maken, de afwas samen met mij en tante angela, het was geweldig om te zien. Ik hoop dat alles in nijmegen goed is gegaan.

Groetjes en tot later.

Asmara Frank Wendy.

• 16 Augustus 2010 - 19:45

Sietske:

hoi janske.
    ik vond het fijn dat jullie zijn gekomen want
    vorg jaar zijn jullie niet gekomen omdat jullie toen in het ziekenhuis waren.
    gulukig dit jaar niet.en
    ik had gister ook veel lol.

groetjes sietske

• 16 Augustus 2010 - 20:13

Ellen:

Hallo Super Janske!

Allereerst nog gefeliciteerd Sietske!
    En wat leuk dat jullie het allemaal zo naar jullie zin hebben gehad! Heel leuk om te lezen dat je met iedereen spelletjes hebt gedaan en natuurlijk heel goed dat je weer zo vooruit aan het gaan bent met eten! Ik ben wel benieuwd hoe het vandaag is geweest in het ziekenhuis met Lieke. Wel gaaf trouwens, je haren in de gel! Moet je vaker doen haha! Past wel bij je karakter.

Veel liefs en slaap lekker!

• 16 Augustus 2010 - 20:41

Oma Hanny En Frans:

Lieve Janske,

Wat vonden we het leuk dat jullie (jij en Lieke) hier kwamen op de terugweg naar huis. Gelukkig waren het allemaal goede berichten die papa en mama vertelden.
    Jullie hebben hier nog geverfd en daarna met de duplo een reusachtige trein gemaakt.
    Papa kwam jullie om goed zes uur weer ophalen.
    Jullie zijn geweldige meiden waar we verschrikkelijk trots op zijn.

Dikke knuffel!!!!

• 17 Augustus 2010 - 14:19

Joli Claes:

ha janske en familie
    een feestje,ik zeg er niks meer over,haha.
    janske, je ziet er prachtig uit met gel in je haar, superstoer.
    sietske nog proficiat met je verjaardag.
    succes in nijmegen.
    hou vol en zet 'm op.