Shoppen - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Shoppen - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Shoppen

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

13 Juli 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Vannacht hebben we een goede nacht gehad. Echter niet in ons eigen bed. Eerst was het Lieke. Ze had gisteren nog 's middags geslapen. Doordat ze al wat beter aan het worden is, kon ze daardoor 's avonds niet goed slapen. Uiteindelijk vroeg ze of ze in papa en mama's bed mocht liggen en dat mocht. Daar is ze in slaap gevallen. Ook ik werd ergens in de avond wakker en vroeg of ik in hun bed mocht liggen. Ook ik mocht dat en dus ging ik lekker langs Lieke liggen. Op het moment dat papa en mama naar bed wilden, lagen wij zo lekker te slapen dat mama in mijn bed is gaan liggen en papa bij ons is komen liggen. Dat wij lekker geslapen hebben zien jullie wel aan de foto's.
Vandaag hebben we rustig aan gedaan. Tenminste tot 15.00 uur. Toen was het tijd om naar Helmond te gaan. Daar zijn we eerst gaan kijken op de Burgemeester Krollaan, waar aanstaande zondag de braderie Janske Live zal plaatsvinden. Daar werden we ontvangen door Jeanet en Mary. Na even wat gedronken te hebben gingen we naar een winkel in Helmond. De winkel heet: "Dit" en daar hebben ze clothes for the young ones. "Dit" heeft aangeboden om mij helemaal in het nieuw te steken voor komende zondag en dat is gelukt. Het zijn echt super gave kleren inclusief schoenen. Hoe het eruit ziet laat ik nog even in het midden, want dat zien jullie zondag wel. Ook Lieke en Meike hebben nieuwe kleren gekregen met een flinke sponsoring van "Dit". Bij deze wil ik "Dit" dan ook van harte bedanken. Papa had geluk, want hij was dus met allemaal dames aan het shoppen. In de winkel hadden ze echter de televisie aanstaan met de huldiging van oranje, dus hij heeft zich niet verveeld. Op het moment dat we alle kleren aan hadden kwam Willy ook nog aan. Hij vond ons er prachtig uitzien en vond dat wel een ijsje waard. We zijn dus ook nog een lekker ijsje gaan eten.
Ook camping het blij Bekske is weer geopend, want Mechteld en Anke slapen de komende paar nachten bij ons in de caravan. Dat ik ook goed zal slapen is wel zeker, want ik ben uitgeput van al dat geshop.
Als laatste heeft opa IJsje de administratie bijgewerkt en dit zijn de cijfers van 6 juli 2009 t/m 6 juli 2010. Dit zijn in totaal 366 dagen. Die dagen 366 dagen heb ik op de volgende plaatsen doorgebracht:

6 dagen dagbehandeling in Eindhoven
15 dagen opgenomen in Eindhoven
68 dagen dagbehandeling in Nijmegen
98 dagen opgenomen in Nijmegen
179 dagen thuis

Dit voor degene die van lijstjes houden.

Groetjes Janske

• 13 Juli 2010 - 21:26

Willemieke, Herman:

Wat een lieve schatjes zijn jullie zeg

• 13 Juli 2010 - 21:40

Mary:

Hoi allemaal,

Ik vond het erg leuk om jullie vandaag te zien. En de drie meiden zien er zondag echt als prinsesjes uit!
    Vandaag zal ik nog via hyves vrienden en vriendinnen laten weten dat zondag een groot feest is voor jullie gezin. Misschien levert dat nog wat extra 'fans' op voor superjanske.. hoewel ik eigenlijk vind dat het niet alleen Janske is die super is, maar jullie hele gezin.. want jullie doen het echt geweldig samen en dat is bewonderenswaardig!
    Ik kijk uit naar zondag en hoop uit de grond van mijn hart dat dit een dag wordt die niemand zal vergeten!

Groetjes Mary

• 14 Juli 2010 - 03:41

Nikki En Jannie:

Haa Janske,

Leuke foto jullie zo samen in bed. We zien uit naar zondag en zijn benieuwd wat die dag zal brengen.

dag dag groetjes

• 14 Juli 2010 - 04:21

DORRY:

HOI MOOIE DAMES ,ERG LEUKE EN MOOIE FOTO'S MET LIEKE.
    WE ZIJN NOG STEEDS IN DE 5STERRENHUT VIND IK HET GAAT REDELIJK.
    MAAR MORGEN WEER NAAR NIJMEGEN, HOPELIJK BLIJFT HET REDELIJK GAAN.
    MIJN DAG VERLIEP GOED ,ZELFS NOG NIET GESLIPT ,EN WEER 2X EEN UUR IN DE BOSSEN GEWEEST,ZO KAN HET OOK .
    BEDANKT MENSEN DIE OVER MIJ TYPTEN VOND IK ERG HARTELIJK.
    IK HEB ZELFS DE GERANIUMS HEILIG WATER GEGEVEN.
    ER ZAT BIJ DE SPULLEN DIE IK NA HET OVERLIJDEN VAN MIJN MOEDER KREEG EEN FLESJE WATER UIT DE BRON VAN BANNEUX.
    MAAR EEN SLOK TE NEMEN DURF IK NIET, OMDAT IK NOOIT VERNOMEN HEB HOE ONS MAM DAAR IS AANGEKOMEN ZE IS ER ZELF BIJ MIJN WETEN NIET GEWEEST .EN OP HET FLESJE STAAT 18 JAN. 1938 WAS UM HANDEN, DEZE BRON IS MIJ VOOR BEHOUDEN
    DAT KLINKT ER HEILIG ,MAAR IK DENK WEGGOOIEN MAG NIET,MAAR HET KAN WEL VAN VOOR DE OORLOG ZIJN ,EN IK HEB GENOEG, IK WIL OOK NOG NIET DE GEKKE BANNEUX ZIEKTE ER BIJ KRIJGEN.
    DUS MIJN GARANIUMS EN MIJN SCHERRYTOMATEN PLANTJE HEBBEN EEN SCHEUTJE GEHAD. DAT WORDEN NU VLEESTOMATEN
    VERDER IEDEREEN EEN LEKKERE SUDDERDAG EN JANSKE EN FAM BEKS VEEL KRACHT EN VOLHARDING SUCCES MORGEN EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 14 Juli 2010 - 05:04

Janske Club:

Hallo allemaal,

Ook de Super Jankse Club kijkt uit naar komende zondag. Wij raden dan ook iedereen aan om naar Helmond te komen. Er is daar van alles te doen; braderie, shows, ponyrijden, etc etc we willen niet teveel verklappen, kom dus maar kijken.
    Wij als Super Jankse Club hebben ook een kraam en willen er een www.janskebeks.waarbenjij.nu ontmoetingsplaats van maken zodat er bij de namen ook gezichten komen. Bezoek dus ook even onze kraam.

Tot zondag.

Groeten van de Super Janske Club

• 14 Juli 2010 - 05:06

Judith & Ron, Wout:

Hallo Janske,

Wat zien jullie er toch schattig uit!

Vandaag het boekje van de braderie binnen gekregen, bedankt!
    Wat een indringende verhalen hebben we daar weer in gelezen!

We kijken ook uit naar zondag!

Zet 'm op!

• 14 Juli 2010 - 06:56

H & H & I:

Hoi SUPER Janske,

Ook wij hebben veel zin in zondag en zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd hoe mooi jullie er uit zien.
    Helemaal geweldig dat Dit jullie dit aangeboden heeft.

Slaap lekker (maar dat lukt goed zo op de foto te zien) dikke knuffels en kusjes.

Ome Hans, tante Hariètte en Imke XXX

• 14 Juli 2010 - 07:24

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Wat lekker zo met je zusje slapen. Nu kan je papa er nog bij liggen over 16 jaar gaat dat niet meer lukken want dan ligt het bed vol.

En we zijn benieuwd hoe jullie er zondag uit zien. Papa en Mama zullen toch ook wel mooie kleren hebben.

Wat een leuk idee van de janske club kraam.

En Dorry wat goed dat je nu niet vast bent komen zitten. Wat een verhaal zeg.

Enne ........ is er nog wat eten in gegaan ??

Veel plezier op de camping.

Groetjes uit Leende

• 14 Juli 2010 - 18:02

Fam Peperkamp:

Hey Janske,

Deze week is Jens begonnen met te hoesten, we dachten even dat hij weer hetzelfde als Lieke zou krijgen. Maar bij hem is het over gegaan. Ze hebben deze keer dus niet gekust. hi hi.

Wij hopen dat het komende zondag erg druk zal worden met lekker weer en dat jij en je familie er wat van opknappen. Helaas kunnen wij niet komen. Onze opa en oma Leende zijn 40 jaar getrouwd en dat gaan we met het hele gezin vieren.

Het is nu de tijd van de rapporten op school.
    Bij deze wil ik je een rapport geven.
    Overlevingskracht 10
    Lief zusje zijn 10
    knap zijn met en zonder haren 10
    Ondeugend zijn 10
    alles aan kunnen 10

Kortom jij verdiend een dikke tien!!

Maar ook alle lieve mensen om jou heen verdienen dit.

Dikke kus van ons vijfjes.

• 14 Juli 2010 - 20:18

Cor En Diny.:

Hallo Lieke, Janske en Meike.

Wij zijn heel erg benieuwd hoe mooi jullie er Zondag {18 Juli} bij de braderie Janske Live uit zullen zien, want het is toch wel een klein beetje feest.
    Maar goed dat er in de winkel een TV was zodat Papa de huldiging van Oranje heeft kunnen volgen.

Lieke het gaat gelukkig wat beter met jou gezondheid misschien mag je volgende week weer naar school want het is bijna de grote vakantie dan kan jij ook nog het einde van dit schooljaar mee afsluiten wat bijna altijd hele gezellige dagen zijn.

Janske, fijn dat het Maandag {12 Juli} in Nijmegen vlug en goed ia gegaan zodat jullie al weer vlug tegur in Heeze waren.
    Wij hopen dat het Donderdag ook zo zal gaan en er verder geen vervelende dingen bij komen wij blijven voor jullie allemaal duimen.

Meike het zal voor jou Zondag ook wel een leuke dag worden op de braderie van Janske Live als het mooi weer is kan het niet meer stuk.
    Misschien zien wij jou Zondag wel samen met jou zusjes en de rest van de familie.
    Heel veel lieve groetjes een dikke pakkert voor iedereen van Ome Cor en Tante Diny Houdoe he!!!.
    Morgen een goeie reis naar Nijmegen.

• 14 Juli 2010 - 21:30

Joli Claes:

ha janske en familie
    wat ziet dat er lief uitzeg, zoals jullie samen liggen te slapen.
    en ik ben zeer benieuwd naar jullie nieuwe kleren
    jullie zullen er wel uit zien als moderne prinsesjes.
    maar misschien kan ik dat zondag wel met eigen ogen zien.
    hoop dat lieke zondag weer helemaal beter is zodat ze ook van de braderie kan genieten.
    heel veel succes morgen in nijmegen.
    hou vol en zet 'm op. dikke kus van ons.xxxxxxx

• 15 Juli 2010 - 04:39

DORRY:

HOI VECHTJASSEN, EN BOKSHANDSCHOENEN.
    HET GEVECHT GAAT NU BEST GOED.
    EN IK LAS MET EIGEN OGEN DAT JIJ TOCH M,AAR MOOI 179 DAGEN THUIS BENT GEWEEST DE MEESTE TIJD, OOK NOG VEEL IN EINDHOVEN EN NIJMEGEN, MAAR HET ZIET ER NIET GEK UIT PLUISJE.
    WIJ GAAN ER WEER EEN LEUKE DAG VAN MAKEN MET ZIJN ALLEN.
    HET WEER IS VANDAAG NIET ZO HEET .
    ECHT KOUDE SCHOTEL WEER.
    MAAR BBQ WEER IS HET OOK .
    DUS HEIDI VROEG OF WIJ KWAMEN, LEUK DAN ZIE IK MIJN KLEINKINDEREN HEEL LANG EN MOETEN ER WEER DIKKE VETTEN EN HIFIVE 'GEGEVEN WORDEN'
    HOE GAAT HET MET LIEKE?
    EN JIJ MOET WEER NAAR NIJMEGEN ,IK HOOP DAT HET DAAR VLUG GAAT.
    EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 15 Juli 2010 - 09:40

Meike:

Hoi Janske, papa en mama,

Even een kort berichtje van mij. Ik heb weer reuze naar mijn zin hier in Valkenswaard en heb op school weer de nodige aandacht getrokken.
    Ik heb heel goed geslapen en heb gisteravond laat tante Angela nog geroepen omdat ik moest plassen, goed he. Helaas was mijn luier vanmorgen wel een beetje nat maar toch goed van mij he.

Tot straks

Dikke knuffel van Meike

• 16 Juli 2010 - 03:55

DORRY:

HOI HUMMEL, EN DE LIUTJES VAN DE KUDDE.
    IK HOOP DAT IN NIJMEGEN ALLES GOED IS GEGAAN.
    WAT FIJN DAT DE MOEDER VAN DIEDE EEN MAIL OP JOU SITE ZET .
    DIE HEBBEN OOK ALLES MEEGEMAAKT .AL HAD DIEDE EEN ANDERE VORM VAN DIE ROT ZIEKTE.
    MAAR DAT WAS OOK ZO'N VECHTERSBAASJE ALS JIJ BENT JANSKE.
    MAAR ZE IS NU BETER BEGREEP IK,EN HEEFT PRACHTIG HAAR .
    JIJ HEBT OOK AL WEER DONS PLIUSJE.

EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 16 Juli 2010 - 05:47

Judith & Ron, Wout:

Hallo Janske,

Is het in Nijmegen goed gegaan?

Is Lieke alweer opgeknapt?

We zijn benieuwd hoe alles gaat!

Zet 'm op!