1 jaar onderweg - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu 1 jaar onderweg - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

1 jaar onderweg

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

06 Juli 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Groetjes Janske

• 06 Juli 2010 - 16:40

Je Stapvriendjes,:

Hoi Lieve Janske, Joke, Ferrie Lieke en Meike...

6 july 2009 een dag die jullie niet vergeten, maar ook wij niet....
    Eèn jaar voorbij gevlogen een jaar van vele tegenslagen in jou jonge leventje...
    Eèn jaar dat jullie als gezin dichter bij elkaar gekomen zijn!!!
    Eèn jaar waarbij bij ons thuis ook veel over Janske gesproken is.......
    Eèn jaar waar wij ook veel gedacht hebben aan jullie.
    Eèn jaar waarin wij samen met onze papa's en mama's kaarsjes hebben gebrand voor jullie.
    Eèn jaar waarin wij enorm tegen die berg hebben opgezien, maar wij nu weten en hopen dat Super Janske de top gaat halen......
    Eèn jaar van vele ziekenhuis bezoekjes die helaas de komende maanden ook nog nodig zijn, maar daar wij hopen dat alles via dagbehandeling kan verlopen..........
    Eèn jaar waarin de Dexa draak in jou leventje gekomen is, wij het super knap vinden van jou papa en mama daarmee om te gaan..
    Eèn jaar waarin wij vele stap afspraakjes hebben gemaakt voor over een jaar of 10....
    Wij hopen dat we binnenkort misschien wel een keertje met zijn allen iets leuks gaan doen................

Janske,

Wij hopen dat aankomend jaar rustiger zal verlopen en jullie super momenten mee mogen maken als gezin jullie verdienen het......

Ferrie, Joke, Jullie zijn kanjers................

de tekst achter het pasfoto filmpje is super, deze past geheel in jou leventje.....

Liefs, Jens, Brent, Sven, Daisy en Fenne...
    natuurlijk ook vele groetjes van onze papa's en mama's

• 06 Juli 2010 - 18:19

Wijnand En Janneke:

Hoi Lieve Janske, Lieke, Meike, Ferry en Joke...

Poeh wat een rare dag. "De grote schok" lijkt ergens al heel lang geleden en toch ook net alsof het gisteren was. Er is zoveel gebeurd in de tussentijd...niet te bevatten! Weet dat we aan jullie denken en klaar staan als daar behoefte aan is!

Ik heb de pasfoto's op youtube nog niet kunnnen bekijken, helaas. Met het maken van een account (die had ik nog niet) trad er steeds een fout op de pagina op. Ik probeer het snel nog eens! Weet nu al dat het heel indrukwekkend zal zijn...

Tot slot willen wij Joke (maar ook Ferry en de kindjes) alvast weer sterkte wensen met komende donderdag 8 juli...je moet je vader dan inmiddels ook alweer twee jaar missen. Veel sterkte.

Liefs van ons!

• 06 Juli 2010 - 18:35

DORRY:

HOI KANJER EN FAM.
    ER LIJKT WEL EEN BANKSCHROEF WAAR IK MET MIJN KEEL IN ZIT.
    IK HAD ALLE BEELDEN AL GEZIEN, MAAR ACHTER ELKAAR IS HEFTIG.
    LIEFE KRACHTIGE MEID.
    WAT WAS DIT JAAR EEN VERDOMDE STRIJD .
    HEEL ZIEK VEEL SPANNING EN VERDRIET.
    MAAR JIJ BLIJFT LACHEN.
    DAT VERLEER JIJ NIET.
    JOU OGEN ZIJN DE SPIEGEL VAN JOU HART.
    DIKWIJLS ZIE IK DAAR IN HEEL VEEL SMART.
    MAAR ER STRAALT OOK DIKWIJLS ONDEUGD UIT JOUPOELEN.
    VOORAL ALS JIJ IN HET BED VAN PAPA EN MAMA ,KAN WOELEN.
    DE HELFT ZIT ER OP, MAAR HET IS NOG EEN DIK JAAR KNOKKEN.
    EN DEXA ZAL NOG MEERMALEN KOMEN BOKKEN.
    ER KOMEN NOG VEEL OPSTAKELS EN ENGE STUKKEN.
    MAAR WIJ STEUNEN JULLIE NONDE JU HET GAAT LUKKEN.
    ER KOMT OOIT EEN VLAG VOOR JOU OP DE KILIMANJARO STAAN, EN ALS HET NODIG IS OOK EEN OP OP DE MAAN.
    SCHAT WE GAAN VERDER MET ZIJN ALLEN.
    EN WIJ BESCHERMEN JOU DAT JIJ NIET HARD KAN VALLEN.
    EEN DIKKE VETTE TOT BESLUIT, WANT NU IS HET VERSJE VAN JOOST VAN VONDEL UIT EN IK WENS JULLIE GELOOF HOOP EN LIEFDE TOT BESLUIT DORRY

• 06 Juli 2010 - 18:37

Ome Gijs Tante Nelly:

hallo allemaal
    vandaag een jaar geleden
    een dag om niet te vergeten.
    een jaar van zorgen en onzekerheid.
    eenjaar waar vele kaarsjes hebben gebrand.
    een jaar waar we veel aan jullie hebben gedacht.
    aan jullie als gezin en
    bijzonder aan jouw janske.
    wij hopen dat jullie de
    moed en kracht vinden om
    door te gaan.

Janske je bent een dapper
    meisje

groetjes van

ome gijs en tante nelly

• 06 Juli 2010 - 19:13

Inge Vd Goor-Bouman:

Hoi dapper ding,

Niet te geloven, maar de pasfoto's spreken boekdelen. Wat een diepte punten heb jij gehad. Ik moet eigenlijk zeggen, jullie. En nog steeds overeind met een glimlach, een voorbeeld voor ons allemaal.

Natuurlijk weten niet 'precies' wat jullie allemaal hebben doorgemaakt. Maar je mooie verslagvastlegging is al heftig genoeg.
    Je bent er en je gaat de eindstreep halen. Iedereen zal je met zijn liefde aan je vastbinden, pure liefde.
    Wat niet zo moeilijk is met zo'n mooi en dapper meisje.
    Geef je papa en mama maar een stevige knuffel en vooral je zusjes.
    Ach wat, doe maar aan iedereen, want dat is toch het mooiste kado wat je een ander kan geven een knuffel van Janske.

groetjes van een trotse Inge, Pieter, Tom en Sam.

• 06 Juli 2010 - 19:49

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Wat een Kanjer ben je.
    Wat een Kanjers zijn je papa en mama.
    Wat een Kanjers zijn je lieve zusjes.

Samen maken jullie alles door. Alleen iemand die het zelfde heeft meegemaakt weet waar jullie doorheen moeten.
    Het leven met de angst of je niets over het hoofd ziet. De constante zorg die je nooit 1 minuut met rust laat. Het machteloze van niet kunnen helpen. Het moeten toezien wat er gebeurt met je kind.

Dan denk ik weer terug aan die foto's in het ziekenhuis met al die slangetjes vast aan je.
    Die foto's dat je op je knietjes onder de douche ligt. :-(

Maar dan weer die ondeugende oogjes van je. De blije blik als je geniet van iets. De trotse blik van je ouders en de lekker omhelzing van je zusjes.:-)

Kortom een heel bewogen jaar voor julie allemaal.

Vanaf deze kant wens ik je samen met de hele familie en vrienden heel veel sterkte voor de tijd die nog gaat komen.

Groetjes uit Leende;-)

• 06 Juli 2010 - 20:29

Judith & Ron, Wout:

Lieve Janske, Ferry, Joke, Lieke en Meike,

Een jaar kent vele gezichten.

Samen, samen weer verder.
    We omhelsen jullie.

Lieve groeten en...Zet 'm op!!

• 06 Juli 2010 - 20:58

Gertie Uit Stein:

Lieve super FAMILY Proficiat met het samen bereiken van de eerste jaars over winning .
    Wij wensen jullie alle sterkte die te wensen is toe voor de rest van de tijd.
    Geweldig hoe jullie het samen doen.
    De foto's spreken boekdelen,ga vooral zo verder.
    Houdoe allemaal groet Gertie

• 06 Juli 2010 - 21:25

Ome Renier:

Ha Kanjers,

Wat een jaar... de foto's zeggen genoeg! Hopelijk is de ergste helft achter de rug!

Liefs,
    Ome Renier

• 06 Juli 2010 - 21:27

H & H & I:

Hoi SUPER KANJERS,

Even na een jaar een reactie aan jullie allemaal en iedereen die meevecht.

Wij zijn echt SUPER SUPER SUPER trots op jou Janske, Ferry, Joke, Lieke en Meike. Jullie zijn zo enorm sterk en wij hebben enorm veel bewondering voor de manier waarop jullie met de leukemie omgaan.

Gelukkig is er nu een jaar voorbij en gaan we er met zijn allen nog een dik jaar tegenaan en daarna...................het grootste feest wat er ooit heeft plaatsgevonden vieren.

Het filmpje brengt bij ons weer de nodige tranen met zich mee.(elke keer weer) Niet alleen van verdriet maar ook van vreugde en het stilstaan bij alle momenten die jullie meegemaakt hebben.

Daarom is het ook zo flink genieten als we net als afgelopen vrijdag heerlijk met jullie in het zwembad kunnen spelen.

Ook zijn de reacties van de mensen op deze site en van de mensen die meeleven zo fijn. Het moet voor jullie een heerlijk gevoel zijn dat er veel mensen meeleven en wij weten zeker dat zij meestrijden tot het moment dat Janske leukemievrij is verklaart.

Zet hem op en ga zo door !!

We houden van jullie.

Dikke knuffels en kusjes van ome Hans, tante Hariètte en Imke XXX

• 06 Juli 2010 - 21:53

Tante Angela/ome Tan:

Hoi sterke, lieve, krachtige, kranige Janske, Joke, Ferry, Lieke en Meike.

Een jaar is omgevlogen, of heeft stilgestaan?
    Het heeft in ieder geval veel met ons allen gedaan.
    Een jaar met vallen, heel diep en dan toch weer opstaan.
    Een jaar waarbij Janske elke week een ander gezicht had,
    dan weer in zichzelf gekeerd en dan weer ondeugend en gevat.
    Vandaag een dag om terug te kijken,
    en ons respect voor jullie te laten blijken.
    Morgen een dag om weer verder te gaan,
    want helaas het is nog niet gedaan.

Heel veel sterkte bij de verdere reis naar de top,
    geef, geef de moed niet op!

Lieve groetjes van tante Angela en ome Tan

• 06 Juli 2010 - 21:53

Ineke En Peter:

Één jaar is nu voorbij Janske van jouw moeilijke reis. Een jaar, waarin heel veel gebeurd is en waarin wij ontzettend veel bewondering hebben gekregen voor jouw doorzettingsvermogen SuperJanske, maar zeker ook voor jouw papa en mama en jouw zusjes. We hopen, dat inmiddels de steilste hellingen genomen zijn, maar weten doe je dat pas achteraf. We wensen jullie allemaal heel veel moed en kracht voor het tweede deel van de reis. We blijven je volgen Janske. Liefs van ons.

• 07 Juli 2010 - 04:36

Gerda:

De foto's vertellen een verhaal op zich over het afgelopen jaar.
    Indrukwekkend maar ook mooi.

Nu samen met jou naar de top van de Kilimanjaro om daar je vlag te zetten.

Kanjers zijn jullie allemaal!

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 07 Juli 2010 - 07:45

Lambert En Tineke :

Lieve Janske!!

Wat een bewogen jaar ligt er achter je! Een jaar waarin je héél veel obstakels bent tegengekomen én overwonnen hebt, samen met vooral je mama en papa én je zusjes. Versteld stonden we regelmatig als jullie met zijn allen wéér een dieptepunt te boven kwamen en daarna samen toch weer konden genieten van de mooie momenten die er gelukkig óók waren (....wat bén ik toch een bofkont...., een uitspraak om nooit te vergeten!!! ..... ). Wij wensen jullie allemaal veel kracht voor het komende jaar, waarna je hopelijk bijna bij de eindstreep bent!!

Joke en Ferry, chapeau!!

Lieve groetjes uit Hilversum

• 07 Juli 2010 - 09:31

Fam Van Gaal:

Hey super Janske

Een jaar vol overwinningen maar ook hier en daar tegen slagen. Een jaar dat bijna Heel Heeze je site aan het volgen.
    Wat gaat het toch snel.
    En wat een mooi liedje heb je gevonden voor onder de pasfoto's.
    De foto's zeggen genoeg. Dat het niet altijd even makkelijk is geweest, voor jouw maar zeker ook niet voor papa mama en je super zussen.

Ps We zijn benieuwd hoeveel kanjerkralen er nu al aan de ketting zitten. Wij zouden zeggen laat ons niet langer in spanning..
    X Renske Gijs en Nicole

• 07 Juli 2010 - 10:40

Marga Van Zantvoort:

Al 1 jaar volg ik jou leven van dag tot dag, er waren weinig mooie dagen en ook hele zwaren dagen.
    Ik hoop dat het volgende jaar de mooie dagen de boventoon voeren en dat de klim naar de top niet al te zwaar zal zijn.
    In ieder geval klim ik nog steeds met je mee.
    succes en zet hem op Jankse.
    Groetjes Marga

• 07 Juli 2010 - 14:09

Ger En Nynke Blijham:

Dag lieve Janske, Joke, Ferrie, Lieke en Meike,

We zijn trouwe lezers van je site, maar schrijven nooit een reactie. Onder de indruk van Janskes fotoreportage op youtube willen we jullie laten weten dat we jullie heel erg dapper vinden. Janske, het is geweldig om te zien hoe moedig en sterk je je door alles heen slaat. We vinden je een kanjer! En Joke en Ferrie wat jullie presteren is on-gelofelijk en heel krachtig. En ook Lieke en Meike, meiden jullie zijn ook fantastisch. We hebben diepe bewondering voor hoe jullie al een jaar lang met z’n allen het rooien, zieken-huizen, thuis, ingrepen, tegenslagen en successen! Geweldig!

Lieve groeten, Ger, Nynke, Margriet, Mans, Rein en Jur

• 07 Juli 2010 - 14:24

Krisje:

de laatste foto is het mooiste, omdat hier enorm opvalt dat je straalt! en blijf die blik behouden lieve Janske! Je kunt het!

• 07 Juli 2010 - 14:49

Willeke:

Hallo Super Janske, Joke, Ferry, Lieke en Meike,

Wat een bewogen jaar....
    Maar jij bent een echte kanjer.Heel veel sterkte en succes gewenst.

Groetjes

• 07 Juli 2010 - 17:46

Janny:

Hallo Super Janske en Familie,

Alweer een jaar voorbij, wat gaat de tijd snel, zo'n heftig jaar, ik hoop dat het komende jaar een beter jaar voor jullie wordt, ik heb veel respect voor jullie Ferry en Joke, geweldig zoals jullie het doen.
    Janske zet hem op.... we blijven je volgen,

Gr.Fam. Vrienten

• 07 Juli 2010 - 19:04

Elles:

Elke week weer een compleet andere foto. Wat een emotioneel filmpje met perfect passende muziek. Je hebt hier heel goed naar geluisterd toppertje!
    Liefs Elles

• 07 Juli 2010 - 19:24

Wijnand En Janneke:

Nou, hier zijn we nog een keertje hoor!
    Ik weet niet wat er gisteren allemaal misging (door mij of bij mij...), maar nu zag ik direct je indrukwekkende filmpje! Zonder inlogcodes en accounts...jullie zullen gisteren bij het lezen van ons bericht wel gedacht hebben; wat lopen die nou te bazelen!?
    Maar goed, ik hoop volgend jaar op een nog mooier filmpje van jou met een voorspoediger verloop en met een rooskleurige toekomst!!

Dag meis!

• 07 Juli 2010 - 22:21

Joli Claes:

ha janske en familie.
    een jaar vliegt normaal gesproken voorbij.
    hoewel we evenveel dagen ervan hebben gehad, kan ik me voorstellen dat jullie jaar 2x zo lang duurde dan ons jaar.
    maar dit jaar zit erop, en de tweede helft lijkt altijd sneller te gaan.dus daar hopen we maar op.
    respect voor jullie allemaal, hoe jullie er mee om gaan, hoe jullie alles geregeld krijgen.
    petje af.
    en jij janske, hoe een kleine meid zo groot kan zijn, super.
    de pasfoto's zo achter elkaar te zien, met die muziek erbij, kippevel.
    en niemand geeft de moed op.
    de tweede helft gaan we er met z'n allen nog harder tegen aan.
    jij brengt die wereldbeker naar de top van de berg.
    hou vol en zet 'm op.
    dikke kus van onsxxxxxxx

• 08 Juli 2010 - 14:33

Hilde:

Super super Janske!

Wat ben jij een kanjer!
    Ik heb echt respect voor jou, je mama, papa en zussen!
    Hopelijk heb je de steilste stukken van je beklimming gehad en kun je komend jaar rustig verder klimmen met een grote lach op je gezicht!
    Succes en ik blijf met je mee klimmen!