Vaderdag - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Vaderdag - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Vaderdag

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

20 Juni 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Gisteren hadden we al heel veel plezier met zuster Els. We mochten allemaal nog even onder de douche en daarna naar bed. Natuurlijk moesten we eerst nog onze tanden poetsen. Tja, en Els snapte er helemaal niets van. Ze wist niet dat ik al zo groot ben dat ik mijn tandenpasta zelf op mijn tandenborstel kan doen. Dat had zij dus keurig voor mij gedaan. Toen werd ik heel boos. Wat ik zeg ik, toen werd ik super mega heftig boos. Nadat Els de tandpasta weer van de tandenborstel had afgespoeld werd het weer wat beter. Tijdens het nasnikken heb ik zelf mijn tandpasta op mijn tandenborstel gedaan en fijn mijn tanden gepoetst. Hierna konden we allemaal naar bed en zijn we lekker gaan slapen.
Vanmorgen hebben Lieke en ik eerst even overleg gehad wat we nu gingen doen. Normaal duiken we 's morgens en zeker op zondag bij papa en mama in bed. Nu lag tante Angela in het grote bed. We besloten om toch maar te doen of we thuis waren. We hebben Meike meegenomen en bestormde het bed. Ik ben lekker tegen tante Angela aangekropen en Lieke en Meike gingen op papa's plaats liggen. Zo hebben we lekker nog even televisie gekeken.
Het was maar goed dat papa vanmorgen nog niet thuis was, want ik had mijn kado voor hem nog niet klaar. Ik had weer keurig van Joepie knutselspullen meegekregen. Ik had vanmorgen dus nog mooi wat tijd om daar iets moois van te maken. Het is een heel mooi fotolijstje geworden. Rond half twaalf kwamen papa en mama thuis en was het aan ons om alle kado's aan papa te geven. Natuurlijk hebben we hem ook dikke kussen gegeven en flink geknuffeld. Daarna was het tijd om naar de verhalen te luisteren over de bruiloft van Niek en Marleen. Papa en mama hebben er echt super van genoten en het was een prachtig feest. Een hele mooie ambiance in een kapel in Soesterberg. Marleen zag er prachtig uit en Niek mocht er natuurlijk ook zijn. Papa en mama hebben gezellig gekletst met bekende en onbekende, ze zijn zeer regelmatig naar de bar geweest, ze hebben gedanst (ja, zelfs papa, maar dat was heel kort) en ze hebben weer keurig de kapel op slot gedaan, want ze waren de laatste die vertrokken. Natuurlijk zijn ze pas vertrokken na een goed gesprek met de barman en nu weten ze ook van hem waar hij op vakantie is geweest.
Ik heb tante Angela vanmiddag ook nog haar prijs gegeven voor het goed (of in ieder geval het dichts bij) raden van de dag van de 500.000 pageviews. Ik heb twee bloempotjes beschilderd en daarin zaadjes gedaan. Nu is het voor tante Angela een verrassing wat daar uit gaat groeien. Lieke ging daarna alvast mee naar opa IJsje en oma Tumtum en Meike, papa, mama en ik hebben nog een dutje gedaan. Daarna zijn wij ook naar opa IJsje en oma Tumtum gegaan. Daar waren dus ook de familie v.d. Berg en Prinsen, dus het was heel gezellig. De neefjes en nichtjes hebben lekker buitengespeeld en de ouwlui hebben binnen gekletst. Na het eten vlug naar huis, want morgen moet ik vroeg naar Nijmegen voor mijn eerste gift Immunoglobine. Best spannend, dus ik laat jullie morgen weten hoe het gegaan is.

Groetjes Janske

• 20 Juni 2010 - 20:58

Familie Wijnen:

Fijn hoor dat het uitstapje van papa en mama zo'n succes was.
    Marleen en Niek, van harte met jullie huwelijk en heel veel geluk in de toekomst.
    Papa is heel erg verwend zien wij, bofkont hoor.
    Wat dat voetballen betreft; het was gisteren een vruchtbare dag. Ik (Mechteld) heb Barry van de eerste plaatst gestoten. Jippie, maar voor hoelang???

Nu is het wel bedtijd, dus tot ziens. Heel veel succes en sterkte morgen. k vind het best spannend. Ik hoop dat jullie er wel van kunnen slapen.

Groetjes en een dikke knuffel van ons.

• 20 Juni 2010 - 21:15

Tante Angela:

Hoi Lieve Janske, Lieke en Meike.

Jeetje wat heb ik genoten van het oppassen op jullie en ja (mensen die dat zich afvroegen) het was een gezellig meiden onderonsje waarbij de meiden Beks zich zeer voorbeeldig hebben gedragen. Zoals het gezamelijk maken van een ketting voor papa nadat alle kralen over de vloer waren gegaan, het was meteen; opgeruimd staat netjes + een mooie ketting voor papa (met rose want dat vind papa volgens Lieke heel erg mooi).
    Ook heel fijn dat mama en papa het ook heel fijn hebben gehad bij Marleen en Niek (gefeliciteerd en heel veel geluk samen).
    Jullie hadden prachtige kado's voor papa gemaakt, zeer toepasselijk want jullie zijn alledrie om in te lijsten. Jammer dat mama er geen had want die is ook om in te lijsten, nu helemaal met haar mooie haren.

Janske, Joke en Ferry heel veel sterkte en succes morgen!!!

Dikke knuffels voor allemaal.

Tante Angela

• 21 Juni 2010 - 04:25

DORRY:

HOI JANSKE EN HAAR FANCLUB.
    WAT EEN MOOIE POTJES KREEG JOU TANTE ANGELA, EN JOU PAPA MOOIE CADEAUS EN OOK NOG EENS DIKKE PRET AAN HET SNOETWERK VAN DE DAMES BEKS TE ZIEN.
    NU MAAR HOPEN DAT IN NIJMEGEN ALLES GOED GAAT ?EEN DIKKE VETTEHIVE LOWFIVE DORRY

• 21 Juni 2010 - 07:07

Frank En Heidi :

Hallo Super Janske

Wat een verhaal weer. Als je het toch ook een paar dagen niet leest. dan loop je meteen achter.
    Wat maak jij toch ook veel mee in je leventje.
    En de rest van je familie ook. En wat een lieven mensen om je heen die lekker komen oppassen, slapen spelen en noem maar op.

Nou veel succes vandaag in Nijmegen.
    Ik hoop dat er vanavond weer gewoon Heeze boven aan staat

Groetjes uit Leende

• 21 Juni 2010 - 13:40

Fam Van Gaal:

Hey Janske

Wat hebben jullie mooie dingen voor jullie papa gemaakt zeg. En wat heeft Tante Angela een mooie prijs gekregen.
    Hopelijk is alles vandaag goed gegaan in Nijmegen.
    X Gijs Nicole en Renske

• 21 Juni 2010 - 14:38

Cor En Diny.:

Hallo Lieke, Janske en Meike.

Zo te lezen hebben jullie samen met Tante Angela een kei gezellig weekend gehad.
    Omdat Papa en Mama naar het feest moesten hadden jullie de ruimte in bed samen met Tante Angela lekker knus tegen elkaar liggen is toch wel heel erg leuk.
    Jullie hebben Tante Angela wel verrast met die mooie bloempotjes die jullie voor hebben versiert.
    Angela nou is het afwachten wat voor bloemetjes er te voorschijn komen.[spannend he].

Janske, Ferry en Joke wij blijven duimen dat jullie straks weer richting Heeze kunnen gaan en in jullie eigen bed kunnen slapen TOI TOI TOI.
    De lieve groetjes van Ome Cor en Tante Diny en voor jullie een hele dikke knuffel. Houdoe he.

• 21 Juni 2010 - 19:20

Fam Blom:

Wij kennen Hans en Hariètte al heel wat jaartjes inmiddels ze vertelde ons een hele tijd geleden over Janske.Vanaf dat moment volgen wij SuperJanske der verhalen.Het is voorons duidelijk Janske is een Superkanjer en jullie zijn geweldige ouders.

Liefs van Rene,Carin,Denise en Stefan en Merlin uit Spijkenisse

• 26 Juni 2010 - 08:08

Nikki En Jannie:

hey janske!

fijn dat je je kado nog af kon maken... wat heb je het mooi gemaakt!!!

dikke kus vanuit joepie