Home alone - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu Home alone - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Janske Beks - WaarBenJij.nu

Home alone

Door: Janske

Blijf op de hoogte en volg Janske

19 Juni 2010 | Nederland, Heeze

Dag lieve mensen,

Vandaag stond in het teken van het voetbal. Nederland moest voetballen tegen Japan en ze hebben met 1-0 gewonnen. Helemaal goed dus. Hup Holland Hup. Niet dat ik er iets van gezien heb, want ik heb weer lekker geslapen tijdens de wedstrijd. Mechteld, Barry, Anke, Amber, oma Hanny en Frans zijn bij ons komen kijken. Onder het afdak hangt nu een grote televisie en ze hebben het voetbal dus buiten kunnen kijken. Dat is maar goed ook, want ook bij ons thuis waren er Vuvuzela's en als ze die binnen hadden gebruikt waren Meike en ik er vast wakker van geworden. Nu werden we wakker na het voetballen en zijn nog fijn samen met Anke, Amber en Lieke in de caravan gaan spelen. De familie Wijnen heeft ook nog bij ons gegeten en we hebben nog even gespeeld.
Toen was het tijd om afscheid te nemen. Niet alleen van de familie Wijnen, maar ook van papa en mama. Vanmorgen toen wij nog met zijn allen in papa en mama's bed lagen vertelde mama dat ze vanavond weggingen en dat ze morgenochtend pas weer thuis kwamen. Ze hebben namelijk een bruiloft van Niek en Marleen in Soesterberg. Daar blijven ze dan ook slapen en komen morgen na het ontbijt weer naar huis. Dit is voor mij en mijn zusjes natuurlijk ook meteen de mogelijkheid om
Niek en Marleen van harte te feliciteren met hun huwelijk.
Zuster Els is inmiddels bij ons thuis en zij blijft tot vanavond laat. Dan komt tante Angela en zij blijft bij ons slapen. Mijn zusjes en ik vonden dit geen enkel probleem en hebben papa en mama dan ook een dikke kus gegeven en veel plezier gewenst. Natuurlijk is het wel een beetje spannend, want dit is de eerste nacht sinds mijn ziekte dat zowel papa als mama niet bij mij in de buurt zijn. Gelukkig heb ik vertrouwde mensen om me heen, dus dat gaat helemaal goed komen.

Groetjes Janske

• 19 Juni 2010 - 16:56

DORRY:

HOI DIE JANSKE ,EN ALLE MENSEN DIE DIT LEZEN.
    SUPER DAT ONZE JONGENS GEWONNEN HEBBEN VIND IK .
    EN JIJ HEBT HET OOK FIJN GEHAD.
    FIJN VOOR JOU OUDERS DAT ZE EEN KEER SAMEN NAAR EEN FEEST KUNNEN, JIJ BENT IN VERTROUWDE HANDEN WAT KAN JE NOG MEER VERLANGEN?
    MORGEN NOG EEN LEUKE DAG EN DAN ZIT HET ER WEER OP.
    MAANDAG NAAR NIJMEGEN,IK HOOP DAT DE MEDICIJNEN GOED AANSLAAN, EN NIET TE VEEL OF NOG BETER GEEN BIJWERKINGEN GEVEN ,MAAR DAAR BEN IK AL VOOR AAN HET FIKKEN JOKE EN FERRY EEN FIJN FEEST STERKTE EN VEEL KRACHT ENERGIE VOOR JULLIE EEN DIKKE VETTE HIFIVE LOWFIVE DORRY

• 19 Juni 2010 - 17:53

Lisette Kursten:

Hoi Janske en de zussen.
    Ik zou als ik jullie was Tante Angela flink plagen.Dan weet ze dat ze anduigende nichtjes heeft.
    Je moet dan wel veel grapjes maken.
    heel veel plezier met jullie meidenhuis.
    Groetjes Lisette.

• 19 Juni 2010 - 21:46

Nikki En Jannie:

Hoi hoi Janske,

Ik zag dat je de vorige keer al mooi gekleed was voor ons Nederlands elftal. Dus dat moest vandaag dan ook wel weer goed komen en jaaa hoor gewonnen.

dag dag groetjes

• 20 Juni 2010 - 06:04

Judith & Ron, Wout:

Hallo Janske,

Wow, dat lijkt ons ook spannend zo'n nachtje, voor papa en mama. Hebben ze het leuk gehad?

We denken dat jullie ook een gezellige avond hebben gehad met al die meiden in huis, klopt dat?

Zet 'm op!

• 20 Juni 2010 - 08:15

Gerda:

Hey Miss Super Janske fideranske,

Wat spannend zo'n eerste nachtje zonder Papa en Mama. Ik hoop dat jullie allemaal goed hebben geslapen en er vandaag weer tegen kunnen.

Voor morgen heel veel succes en ik hoop dat je weerstand snel wat hoger wordt. De logen houden jou wel heel goed in de gaten.

Hou je taai kleine guit en familie.

Lieve groeten en houdoe.
    Gerda

• 20 Juni 2010 - 14:20

Joli Claes:

ha janske en familie
    wat lekker voor papa en mama om eem nachtje zonder kids te zijn.
    ik hoop dat ze er flink van genoten hebben.
    en jullie meiden zullen je ook prima vermaakt hebben met zuster els en met tanta angela.
    natuurlijk zal het spannend geweest zijn zo'n eerst nachtje zonder pap en mams, maar zulke flinke meiden kunnen dat wel aan.
    een fijne zondag verder weer met z'n vijfjes.
    hou vol en zet 'm op.
    dikke kus van ons xxxxxxx

• 20 Juni 2010 - 18:34

Marleen En Niek:

He Janske

Bedankt voor de felicitaties van jou en je zusjes. Wij hebben een hele mooie dag gehad, en jullie ook zo te lezen! Volgens ons hebben papa en mama een hele gezellige avond gehad, wij vonden het in ieder geval een zeer geslaagd feest.

Maar jullie zullen we blij zijn dat papa en mama nu weer lekker thuis zijn.

groetjes Marleen en Niek